Προς το περιεχόμενο

Πληροφορίες για αυτονομία 320-480 χλμ. του ηλεκτρικού φορτηγού της Tesla


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γνωρίζεις πως το tesla S δεν μπορεί να κάνει ούτε ένα γύρο στην πίστα του Nurburgring?

Είναι ένα sedan 2.5 τόνων με καλή επιτάχυνση. Nothing more, nothing less.

Φίλε σοβαρά τώρα, αναφέρεσαι σε πίστα και έχεις σημείο αναφοράς το Nurburgring; Με ένα γρήγορο έλεγχο, νομίζω είναι μακράν η πιο μεγάλη σε μήκος πίστα παγκοσμίως (~21ΚΜ). Η αμέσως μικρότερη είναι σχεδόν στα μισά. Silverstone Suzuka Monza ενδεικτικά κάτω από 6KM.

Άμα έχεις στόχο να πηγαίνεις στο Nurburing για trackdays, ok, μην πάρεις ηλεκτρικό. 

 

Όσο για το "καλή επιτάχυνση", τι να πω... Αν είσαι purist, ναι. Αν τα συγκρίνεις π.χ. με Maserati Ghibli ή ένα S7, που είναι βασικοί ανταγωνιστές, όχι.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 93
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Η tesla πριν επενδυσει μερικες εκατονταδες εκατομμυρια ακουσε τους ειδικους του χωρου αν εχει πρακτικη αξια το προτζεκτ της και οχι τους ειδικους του ινσομνια και θα το πληρωσει ακριβα.

 

Επισης οταν ετοιμαζε το προτζεκτ δεν ειχε στο νου της την Ελλαδα που ο βουλγαρος οδηγος κανει 2.000χλμ σε μια μερα και ο ταχυφορτιστης για τον Ελληνα ειναι εννοια σαν την αστροφυσικη, αλλα ειχε το οδικο δικτυο της Αμερικης και των ανεπτυγμενων δυτικων κρατων οπου οι ταχυφορτιστες μερα με την μερα πολλαπλασιαζονται και οι οδηγοι ξεκουραζονται.

 

Τελος potentials οπως ακομα γρηγοροτεροι ταχυφορτιστες, εξτρα μπαταριες στη καροτσα εκτος του τρακτορα και υποπολλαπλασιο κοστος καυσιμου και πολλαπλασια αποδοση κινητηρα ειναι ψιλα γραμματα για τον Ελληνα που επενδυει στο "παμε στοιχημα" για να πιασει την καλη.

Ντάξει ότι νάναι φιλαράκι, τζόκερ παίζει ο Έλληνας,το στοίχημα είναι για ψιλά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι κοντά στο στόχο. Οι επαγγελματίες οδηγοί πρέπει να κάνουν διάλειμμα τουλάχιστον 30' μετά από 4,5 ώρες οδήγησης. Αρκεί να συνδυαστεί το διάλειμμα με τη φόρτιση.

Δεν θα φορτίσει όμως τέρμα σε 30'

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω το κάστρο στο κεφάλι σου έχει πέσει, αλλά anw. ότι πεις. Το Tesla S είναι το καλύτερο Sport αμάξι όλων των εποχών

Όλων των εποχών;; Κάποιες μάρκες όπως Ferrari, Lamborghini, Porsche, κτλ τις έχεις ακουστά;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αλήθεια είναι ότι 320 με 480 είναι μεγάλη διαφορά. Τι εννοεί δλδ 320 με 480 χιλιόμετρα? Θα οδηγάει κάποιος και μετά τα 320 θα κάνει την προσευχή του? Λίγο χαζός υπολογισμός μου φαίνεται. Αντε να έπαιζε καμιά 30 χιλιόμετρα πάει στο καλό άλλα όχι και 160. Εκτός εάν εγώ κατάλαβα λάθος

Είναι αναλόγως το φορτίο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η tesla πριν επενδυσει μερικες εκατονταδες εκατομμυρια ακουσε τους ειδικους του χωρου αν εχει πρακτικη αξια το προτζεκτ της και οχι τους ειδικους του ινσομνια και θα το πληρωσει ακριβα.

 

Επισης οταν ετοιμαζε το προτζεκτ δεν ειχε στο νου της την Ελλαδα που ο βουλγαρος οδηγος κανει 2.000χλμ σε μια μερα και ο ταχυφορτιστης για τον Ελληνα ειναι εννοια σαν την αστροφυσικη, αλλα ειχε το οδικο δικτυο της Αμερικης και των ανεπτυγμενων δυτικων κρατων οπου οι ταχυφορτιστες μερα με την μερα πολλαπλασιαζονται και οι οδηγοι ξεκουραζονται.

 

Τελος potentials οπως ακομα γρηγοροτεροι ταχυφορτιστες, εξτρα μπαταριες στη καροτσα εκτος του τρακτορα και υποπολλαπλασιο κοστος καυσιμου και πολλαπλασια αποδοση κινητηρα ειναι ψιλα γραμματα για τον Ελληνα που επενδυει στο "παμε στοιχημα" για να πιασει την καλη.

οταν προσλαβεις οδηγο  στην εταιρια σου να τον αφηνεις να ξεκουραζεται ανα 400km για να φορτιζει το οχημα του,εδω υπαρχουν ενεργειακες κυψελες που τροφοδοτουνται με υδρογονο σε μηδενικο χρονο και η τεσλα ανακαλυψε τον τροχο το 2017

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γνωρίζω για το συγκεκριμένο project σε χώρες (π.χ. Νορβηγία) που είναι ήδη 100 χρόνια μπροστά (συγκεκριμένα 94, γιατί παίζουν με αυτό 6 χρόνια τώρα).  Αντιπροτείνω ακόμα πιο προχώ σάι-φάι σενάριο: ασύρματη μετάδοση ενέργειας από τα φωτιστικά σώματα του δρόμου! (α ρε ΤΕΣΛΑ, γεννήθηκες νωρίς και πέθανες νέος

Στην Ολλανδία το project με τα solar panel στους ποδηλατόδρομους, αφορα προς το παρών μόνο την παροχή ενέργειας σε σηματοδότες και φώτα του εκάστοτε δρόμου και είναι ακόμα σε πειραματικό στάδιο (100 meters of panels in total).

Για την Ηλεκτροκίνηση, 1η χώρα η Νορβηγία απαγορέυει την πώληση Diesel/petrol μετά το 2025, και δέυτερη η Ολλανδια μετά το 2025(ακόμα δεν έχει ψηφιστεί). Αυτοι που κατέχουν ήδη πετρέλαιο/βενζίνη απ'οτι λένε εδώ θα έχουν μια μεγάλη περίοδο αντικατάστασης και ήδη τα ηλεκτροκίνητα κατέχουν το 12% της αγοράς στην Ολλανδία(Νορβηγία νομίζω το 25%). Στο Αμστερνταμ τουλαχιστον η κάλυψη σταθμών φόρτισης είναι προς το παρών επαρκής με μέσω όρο 1 σταθμός φορτισης ανά σχεδόν 400 μέτρα. Σε γενικές γραμμές στρέφονται πολύ σε ανανεώσιμες/εναλακτικές πηγές ενέργειας ( Τα τρένα τους είναι ήδη wind/solar powered) 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην Ολλανδία το project με τα solar panel στους ποδηλατόδρομους, αφορα προς το παρών μόνο την παροχή ενέργειας σε σηματοδότες και φώτα του εκάστοτε δρόμου και είναι ακόμα σε πειραματικό στάδιο (100 meters of panels in total).

Για την Ηλεκτροκίνηση, 1η χώρα η Νορβηγία απαγορέυει την πώληση Diesel/petrol μετά το 2025, και δέυτερη η Ολλανδια μετά το 2025(ακόμα δεν έχει ψηφιστεί). Αυτοι που κατέχουν ήδη πετρέλαιο/βενζίνη απ'οτι λένε εδώ θα έχουν μια μεγάλη περίοδο αντικατάστασης και ήδη τα ηλεκτροκίνητα κατέχουν το 12% της αγοράς στην Ολλανδία(Νορβηγία νομίζω το 25%). Στο Αμστερνταμ τουλαχιστον η κάλυψη σταθμών φόρτισης είναι προς το παρών επαρκής με μέσω όρο 1 σταθμός φορτισης ανά σχεδόν 400 μέτρα. Σε γενικές γραμμές στρέφονται πολύ σε ανανεώσιμες/εναλακτικές πηγές ενέργειας ( Τα τρένα τους είναι ήδη wind/solar powered) 

 

 

Τρομερά νέα! Αντε να πούμε επιτέλους ξεκουμπίδια ειδικά στα παλιότερα βρωμοντίζελ και κάτι χρέπια του 90 που κυκλοφορούν καίγοντας λάδια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην Ολλανδία το project με τα solar panel στους ποδηλατόδρομους, αφορα προς το παρών μόνο την παροχή ενέργειας σε σηματοδότες και φώτα του εκάστοτε δρόμου και είναι ακόμα σε πειραματικό στάδιο (100 meters of panels in total).

Για την Ηλεκτροκίνηση, 1η χώρα η Νορβηγία απαγορέυει την πώληση Diesel/petrol μετά το 2025, και δέυτερη η Ολλανδια μετά το 2025(ακόμα δεν έχει ψηφιστεί). Αυτοι που κατέχουν ήδη πετρέλαιο/βενζίνη απ'οτι λένε εδώ θα έχουν μια μεγάλη περίοδο αντικατάστασης και ήδη τα ηλεκτροκίνητα κατέχουν το 12% της αγοράς στην Ολλανδία(Νορβηγία νομίζω το 25%). Στο Αμστερνταμ τουλαχιστον η κάλυψη σταθμών φόρτισης είναι προς το παρών επαρκής με μέσω όρο 1 σταθμός φορτισης ανά σχεδόν 400 μέτρα. Σε γενικές γραμμές στρέφονται πολύ σε ανανεώσιμες/εναλακτικές πηγές ενέργειας ( Τα τρένα τους είναι ήδη wind/solar powered)

 

 

Ε;

 

NETHERLANDS LAGGING BEHIND MOST EU COUNTRIES ON RENEWABLE ENERGY

 

At 5.5 percent renewable energy, the Netherlands was third from last. Only Malta and Luxembourg had less energy coming from renewable sources, at 4.7 and 4.5 percent respectively. Sweden is the leader with 53 percent of its energy coming from renewable sources.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πού αντιτίθεται αυτό που έγραψα με το λινκ που παρέθεσες?

Το οτι το γυρνανε στα Ηλεκτροκίνητα δεν σημαίνει πως όλη η ενέργεια προέρχεται απο ανανεώσιμες πηγές. Το άρθρο που πόσταρες αν το διάβασες λέει πως η Ολλανδία είναι πίσω σε σχέση με αυτά που έχουν συμφωνήσει με την Ευρωπαική Ενωση να κάνει( είναι εκτός deadline), οχι οτι δεν έχουν.

 

https://www.theguardian.com/world/2017/jan/10/dutch-trains-100-percent-wind-powered-ns

 

http://money.cnn.com/2017/07/26/autos/countries-that-are-banning-gas-cars-for-electric/index.html

 

https://cleantechnica.com/2017/03/12/dutch-solar-bike-path-solaroad-successful-expanding/

 

https://www.wired.com/2014/11/awesome-glowing-roads-highways-future/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το γεγονός ότι τώρα μιλάμε για ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα με μόνο καύσιμο το ρεύμα είναι μια πρωτοπορία.

Εεεε μάλλον όχι

https://en.wikipedia.org/wiki/Baker_Motor_Vehicle

 

και αυτό τότε που το μυαλό έκανε την διαφορά και όχι το μάρκετινγκ.

 

Ποιος είπε ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι φιλικά στο περιβάλλον; Για ψάξτε λίγο τι καταστροφή συντελείτε στο περιβάλον στην λατινική αμερική που έχει τα μεγαλύτερα ορυχεία λιθίου.

 

Η διαδικασία παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος είναι καθαρή; Ξέρετε τι απώλειες έχει η διανομή ρεύματος;

 

Αν πιστεύανε πραγματικά ή θέλανε οι κυβερνήσεις να κάνουν καλό στο περιβάλλον και να σταματήσουν τα "βρώμικα" φορτηγά θα είχαν αναπτύξει στους αυτοκινητόδρομους καλώδια για βαριά ηλεκτρικά οχήματατα, παρόμοια με το δίκτυο τρόλεϋ στην Αθήνα ή τα τρένα.

 

Καμία τεχνολογία μπαταρίας σήμερα δεν μπορεί να αποθηκεύσει την ενέργεια που έχουν τα υγρά καύσιμα και από θέμα όγκου και βάρους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

What;;;

 

Τα model S και X κάνουν τουλάχιστον 400 χλμ πραγματικά χιλιόμετρα με μια φόρτιση.

Πάρε το και αν βγάλεις 400χλμ σε πραγματικές συνθήκες θα σου κάνω άλλο ένα αυτοκίνητο δώρο! να υπολογίζετε κάτω από 60% θα είναι η πραγματική αυτονομία σε πραγματικές συνθήκες τα 400χλμ μπορεί να τα βγάλεις μόνο αν πηγαίνεις με 50kh/h.σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης ενός σπορ αυτοκινήτου δεν θα βγάλεις ούτε 160χιλ.αν το πηγαίνεις χαλαρά το πολύ 120ΚH/H  και όχι γρήγορες επιταχύνσεις υπολόγιζε καμιά 230χιλ αυτονομία ,η τεχνολογία των μπαταριών εδώ και πάνω απο 30χρόνια δεν έχει βελτιωθεί πάνω απο 2% το χειρότερο από όλα είναι η φυσική γήρανση των μπαταριών λιθίου που είναι πάνω από 12% το χρόνο! συν βάλε άλλο ένα 13% στην καλύτερη περίπτωση λόγο χρήσης έχουμε 25% μείωση κάθε χρόνο στον αποθηκευτικό χώρο της μπαταρίας,αυτό σημαίνει σε 2 χρόνια μείωση στο μισό η μπαταρία δηλαδή το χρησιμοποιείς πλέων μόνο μέσα στην πόλη στα 3 χρόνια βαριά βαριά είναι για πέταμα αν δεν αλλάξεις τις μπαταρίες ,αν δεν το χρησιμοποιείς πολύ το αυτοκίνητο μπορεί να σου πάει 1 χρόνο ακόμα. με την υπάρχουσα τεχνολογία μπαταριών θα έλεγα ότι είναι εφικτό ένα αυτοκίνητο πόλης με αυτονομία 100-150χιλ να το πηγαίνεις με 40-50 να κοστίζει 10 χιλιάρικα και κάθε 5 χρόνια να δίνεις 3-4χιλιάρικα για αλλαγή μπαταριών αλλά δεν υπάρχει κέρδος ,αυτά που θα έδινες σε βενζίνες σε 5 χρόνια θα τα δώσεις μαζεμένα για μπαταρίες.

Για να καταλάβετε καλύτερα την απάτη των ηλεκτρικών αυτοκινήτων!

1 κιλό βενζίνης έχει ενέργεια περίπου 12000WH 12KW/H   1 κιλό μπαταρία λιθίου έχει στην καλύτερη 300WH  0.3ΚW/H    40φορές λιγότερη ενέργεια...! πες  πως ένα αυτοκίνητο έχει 65 λιτρα ντεποζιτο για να πάρεις την ίδια ενέργεια σε μπαταρίες λιθίου θέλεις 2600λίτρα πάνω από 2 τόνους μπαταρία!!! καταλαβαίνετε τη παραμύθια λένε οι κατασκευαστές? και αυτό είναι στην καλύτερη περίπτωση καθώς οι μπαταρίες με χωρητικότητα 300WH έχουν πολύ μικρή διάρκεια ζωής μετά από περίπου 300 κύκλους έχουν χάσει το 20-30% του αποθηκευτικού τους χώρου. ΟΙ μπαταρίες που χρησιμοποιούν συνήθως στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι Lifepo4 που σημαίνει περισσότερους κύκλους ζωής 1500-2000κύκλους κι αυτό με αποφόρτιση μέγιστο 1C για να χάσουν το 30% του αποθηκευτικού χώρου τους αλλά με ένα άλλο πολύ μεγάλο μειονέκτημα  μικρότερη πυκνότητα ενέργειας περίπου ανά κιλό 150WH 0.15KWH δηλαδή 80 φορές λιγότερη ενέργεια απ ότι η βενζίνη παράδειγμα με αυτό του τύπου μπαταρίας λιθίου εχω το χιουντάϊ GETZ 1100κυβικά  έχει ντιπόζιτο 45 λίτρα και βγάζει έξω από την πόλη 450 χιλιόμετρα αν πηγαίνω με 140 χιλιόμετρα ανά ώρα 45Χ80=3600 λίτρα θα χριαστώ πάνω απο 3 τόνους μόνο για μπαταρία για να έχω την ίδια ενέργεια με 45 λίτρα βενζίνης! 3 τόνους μπαταρίας δεν πιστεύω το αυτοκίνητο να πάει πάνω από 80kh/h...Αλλά!!! οι βενζινοκινητήρες έχουν απόδοση περίπου 25-30% max αυτό σημαίνει ότι από τα 12ΚW/H που περιέχει ένα λίτρο βενζίνης μετατρέπουν μόνο τα 3ΚW/H σε ενέργεια τα υπόλοιπα 9kw/h χάνονται  σε τριβές και κυρίως θερμότητα ΕΝΩ στους ηλεκτροκινητήρες έχουμε απόδοση 90% , σε κατανάλωση 12ΚW/H θα παίρναμε καθαρά τα 10.8ΚW/H.αυτή η διαφορά απόδοσης 25% βενζινοκινητήρας και 90% brushless ηλεκτροκινητήρας  σημαίνει ότι για 45 λίτρα βενζίνης  για να πάρω την ίδια ενέργεια χρειάζομαι 1Τόνο μπαταρία. Aυτά κουράστηκα! Κάτι ακόμα! το 25% για βενζινοκινητήρες και 90% για ηλεκτρικούς brushless αυτό το ποσοστό είναι στην καλύτερη δηλαδή αυτές τις αποδόσεις τις έχουμε μόνο σε συγκεκριμένες στροφές ανά λεπτό κι όχι συνέχεια σε όλο το εύρος, ο μέσος όρος ιδικά σε οδήγηση μέσα στην πόλη πρέπει να είναι κάτω από 40% της μέγιστης αποδοτικότητας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάρε το και αν βγάλεις 400χλμ σε πραγματικές συνθήκες θα σου κάνω άλλο ένα αυτοκίνητο δώρο! να υπολογίζετε κάτω από 60% θα είναι η πραγματική αυτονομία σε πραγματικές συνθήκες τα 400χλμ μπορεί να τα βγάλεις μόνο αν πηγαίνεις με 50kh/h.σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης ενός σπορ αυτοκινήτου δεν θα βγάλεις ούτε 160χιλ.αν το πηγαίνεις χαλαρά το πολύ 120ΚH/H  και όχι γρήγορες επιταχύνσεις υπολόγιζε καμιά 230χιλ αυτονομία ,η τεχνολογία των μπαταριών εδώ και πάνω απο 30χρόνια δεν έχει βελτιωθεί πάνω απο 2% το χειρότερο από όλα είναι η φυσική γήρανση των μπαταριών λιθίου που είναι πάνω από 12% το χρόνο! συν βάλε άλλο ένα 13% στην καλύτερη περίπτωση λόγο χρήσης έχουμε 25% μείωση κάθε χρόνο στον αποθηκευτικό χώρο της μπαταρίας,αυτό σημαίνει σε 2 χρόνια μείωση στο μισό η μπαταρία δηλαδή το χρησιμοποιείς πλέων μόνο μέσα στην πόλη στα 3 χρόνια βαριά βαριά είναι για πέταμα αν δεν αλλάξεις τις μπαταρίες ,αν δεν το χρησιμοποιείς πολύ το αυτοκίνητο μπορεί να σου πάει 1 χρόνο ακόμα. με την υπάρχουσα τεχνολογία μπαταριών θα έλεγα ότι είναι εφικτό ένα αυτοκίνητο πόλης με αυτονομία 100-150χιλ να το πηγαίνεις με 40-50 να κοστίζει 10 χιλιάρικα και κάθε 5 χρόνια να δίνεις 3-4χιλιάρικα για αλλαγή μπαταριών αλλά δεν υπάρχει κέρδος ,αυτά που θα έδινες σε βενζίνες σε 5 χρόνια θα τα δώσεις μαζεμένα για μπαταρίες.

 

1 κιλό βενζίνης έχει ενέργεια 12000WH 12KW/H   1 κιλό μπαταρία λιθίου έχει στην καλύτερη 300WH  0.3ΚW/H    40φορές λιγότερη ενέργεια...! πες  πως ένα αυτοκίνητο έχει 65 λιτρα ντεποζιτο για να πάρεις την ίδια ενέργεια σε μπαταρίες λιθίου θέλεις 2600λίτρα πάνω από 2 τόνους μπαταρία!!! καταλαβαίνετε τη παραμύθια λένε οι κατασκευαστές?

 

 

Άσε με να ξέρω πέντε πράγματα παραπάνω γιατί 1,5 χρόνο τώρα παρακολουθώ σχεδόν καθημερινά ότι δημοσίευμα υπάρχει για την εταιρεία αυτή.

 

Τα 400 χλμ τα πετυχαίνεις άνετα με συνετή οδήγηση μέχρι 120-130 χλμ/ώρα. Σκέψου ότι σε μη πραγματικές συνθήκες τύπου 40-50χλμ/ώρα έχουν ξεπεράσει τα 1000 χλμ με μια φόρτιση.

 

Επίσης η φθορά της μπαταρίας που ισχυρίζεσαι, τύπου 50% σε δύο χρόνια και στα 3 χρόνια την αλλάζεις, είναι τελείως ανυπόστατη και προφανώς τα λες χωρίς να έχεις ιδέα και με μόνο γνώμονα το πως φθείρεται η μπαταρία του κινητού σου.

 

http://www.teslarati.com/tesla-model-s-400k-km-250k-mi-7-percent-battery-degradation/

 

Ο τύπος από πάνω το λειτουργεί σαν ταξί, σε 3 χρόνια έχει κάνει 400.000 χλμ και η μπαταρία έχει φθαρεί μόλις 7%.

Και δεν είναι η εξαίρεση, είναι ο κανόνας. Κατά μέσο όρο καταγράφεται 3% φθορά στα 100.000 μίλια και 6% στα 200.000 μίλια.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

1 κιλό βενζίνης έχει ενέργεια 12000WH 12KW/H   1 κιλό μπαταρία λιθίου έχει στην καλύτερη 300WH  0.3ΚW/H    40φορές λιγότερη ενέργεια...! πες  πως ένα αυτοκίνητο έχει 65 λιτρα ντεποζιτο για να πάρεις την ίδια ενέργεια σε μπαταρίες λιθίου θέλεις 2600λίτρα πάνω από 2 τόνους μπαταρία!!! καταλαβαίνετε τη παραμύθια λένε οι κατασκευαστές?

Υπάρχει και κάτι που ονομάζεται συντελεστής απόδοσης του συστήματος γιαυτο και ο λόγος αυτονομίας δεν είναι 1/40 αλλά η μονάδα kW/h δεν υπάρχει

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άσε με να ξέρω πέντε πράγματα παραπάνω γιατί 1,5 χρόνο τώρα παρακολουθώ σχεδόν καθημερινά ότι δημοσίευμα υπάρχει για την εταιρεία αυτή.

 

Τα 400 χλμ τα πετυχαίνεις άνετα με συνετή οδήγηση μέχρι 120-130 χλμ/ώρα. Σκέψου ότι σε μη πραγματικές συνθήκες τύπου 40-50χλμ/ώρα έχουν ξεπεράσει τα 1000 χλμ με μια φόρτιση.

 

Επίσης η φθορά της μπαταρίας που ισχυρίζεσαι, τύπου 50% σε δύο χρόνια και στα 3 χρόνια την αλλάζεις, είναι τελείως ανυπόστατη και προφανώς τα λες χωρίς να έχεις ιδέα και με μόνο γνώμονα το πως φθείρεται η μπαταρία του κινητού σου.

 

http://www.teslarati.com/tesla-model-s-400k-km-250k-mi-7-percent-battery-degradation/

 

Ο τύπος από πάνω το λειτουργεί σαν ταξί, σε 3 χρόνια έχει κάνει 400.000 χλμ και η μπαταρία έχει φθαρεί μόλις 7%.

Και δεν είναι η εξαίρεση, είναι ο κανόνας. Κατά μέσο όρο καταγράφεται 3% φθορά στα 100.000 μίλια και 6% στα 200.000 μίλια.

Ναι απολύτως τίποτα δεν ξέρω ,ότι ξέρω από την μπαταρία του κινητού μου ξέρω! . εσύ διάβαζε της παπαριές της τέσλα και θα μάθεις.

Το σπίτι μου αυτόνομο φ.β με μπαταρίες λιθίου εδώ και 15 χρόνια! και έχω δοκιμάσει διαφόρων τύπων! η βάρκα μου είναι 15KW 20 ίππους δηλαδή ,745W είναι ένας ίππος και όλα τα έκανα μόνος ένωσα κελί κελί τις μπαταρίες και για το σπίτι και για τη βάρκα δεν τις πήρα έτοιμες  paκ . μέχρι και δικούς μου φορτιστές έχω φτιάξει , αλλά ναι κατά τα άλλα δεν ξέρω τίποτα ότι έμαθα το έμαθα από τη μπαταρία του κινητού μου ,είσαι και θα ΄παραμείνεις  ένας πλανεμένος καθοδηγούμενος με αυτά τα μυαλά σε όλους τους τομείς της ζωή σου αδερφέ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...