Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σήμερα έκανα το προγραμματισμένο service στο αμάξι (πεζό 206, 1.4v με 187000 χλμ.) και βρήκαν πολλά γρέζια όταν άλλαξαν τις βαλβολίνες και σε συνδυασμό με ένα θόρυβο που ακούει ο μάστορας υποστηρίζει πως το κιβώτιο έχει σοβαρό θέμα και ανά πάσα ώρα και στιγμή μπορεί να με αφήσει.

 

Το εν λόγω αυτοκίνητο το πήρα μεταχειρισμένο με 159000 χλμ. και μάλλον οι βαλβολίνες δεν έχουν αλλαχτεί ποτέ (βιβλίο δεν υπήρχε) και προφανώς η πλημμελής συντήρηση, ευθύνεται.

 

Να πω την αλήθεια, το συνεργείο που πάω το εμποστεύομαι, μα ίσως η αλήθεια είναι κάπου στην μέση. Αν εξαιρέσεις την όπισθεν όπου μπορεί να μην μπει με την πρώτη και ένα 5-8% που η πρώτη θέλει ένα ζόρι παραπάνω, δεν έχω παρατηρήσει κάτι άλλο.

 

Οποιαδήποτε γνώμη/συμβουλή ευπρόσδεκτη!  :-)

 

Αυτα που περιγραφεις ειναι εντελως φυσιολογικα για αυτοκινητο με κοντα 190.000 χλμ,δεν εχει να κανει με Peugeot ή αλλη μαρκα.Τα περισσοτερα παλαιοτερης τεχνολογιας αυτοκινητα με κοντα 200.000 χλμ ζοριζονται να παρουν πρωτη ειδικα οταν ειναι κρυο το σαζμαν και εχει και κρυο εξω.Το προβλημα αυξανεται ειδικα οταν στο κιβωτιο μπαινει βαλβολινη 80W90,τα Peugeot (και ολα τα Γαλλικα νομιζω) παιρνουν 75W80 GL4 συνθετικη βαλβολινη.Για τα γρεζια εξαρταται τι εννοεις πολλα,γρεζια στον μαγνητη της ταπας ειναι φυσιολογικο να δεις,τοσα γραναζια κοπανανε εκει μεσα,αδυνατο να μην κοψει γρεζι.Ο θορυβος που λεει οτι ακουει ο μαστορας δεν ξερω τι ειναι,τα υπολοιπα ειναι φυσιολογικα και δεν χρειαζεται να ασχοληθεις.Πηγαινε το και σε κανενα αλλο μαστορα.

Δημοσ.

Το παν ειναι η σωστη και εγκαιρη συντηρηση,παλιοτερα σε peugeot 405 με 270000 χιλιομετρα,και σε mercedes c180 με 240000 οι ταχυτητες εμπαιναν βουτυρο.

 

Ειδικα στο peugeot τις καλες εποχες,πρωτη δευτερα τις περισσοτερες φορες φευγανε γεματες και δεν εκανε κιχ,ουτε οπισθεν ουτε τπτ

  • 3 μήνες μετά...
Δημοσ.

Επανέρχομαι μετά από μήνες.... Είμαι στο χωριό όπου έχει υγρασία και κρύο... Η 2α μπαίνει με πολύ κόπο όταν είναι κρύο και ενίοτε κάνει και θόρυβο, σα να ξύνει μέταλλο, αλλά με τ που ζεσταθεί λίγο, όλα καλά (με το γνωστό ψιλό ζόρι, σε σχέση με τις άλλες ταχύτητες,  στην 2α).

Να είναι οι βαλβολινες που αργούν να ζεσταθουν; δίσκο πλατό; σασμάν; 

Μεθαύριο θα το πάω σε μάστορα να μου πει την γνώμη του, αλλά θα ήθελα να μου πείτε καμία γνώμη. 

Δημοσ.

Καλή χρονιά, αυτό είναι που λες, αργούν να ζεσταθουν οι βαλβολινες. Είχα το ίδιο πρόβλημα (αν και δεν είναι πρόβλημα) κ λύθηκε με βαλβολινες Red line. Αλλιώς ότι βαλβολινες (μάρκα) φοράει από το εργοστάσιο. 

Δημοσ.

Με; στην εβδομάδα θα πάω. Εννοείται πως θα ενημερώσω! 

Δημοσ.

Θεωρητικά ναι. Πριν 1000 χιλιόμετρα της άλλαξα και ναι, μόνο στην δευτερα δυσκολεύεται στην αρχή. 

Αύριο θα πάω σε μηχανικό και ανεξάρτητα τι θα μου πει, θα πάω και σε άλλον μεθαύριο. 

Τι βαλβολινες έβαλε ακριβώς δεν θυμάμαι, γιατί είμαι στο χωριό και δεν έχω τα χαρτιά μαζί μου, αλλά αν θυμάμαι καλά ήταν wurth, ότι και το βελτιωτικό που μου έβαλαν. 

Δημοσ.

Πήγα σήμερα και γύρισα. 

Έναν θόρυβο πολύ μικρό το κάνει το σασμάν, πράγμα φυσιολογικό για 190000 χλμ και δη γαλλικό αμάξι και να μην ανησυχώ μιας. Κάποια στιγμή στο μέλλον μπορεί και να με αφήσει, αλλά δεν φαίνεται να πλησιάζει η ώρα. 

Αναφορικά με την 2α, δεν είχε κάτι να πει μιας και μπορεί να φταίνε πολλά, αλλά μόνο με κατέβασμα σασμάν μπορούμε να βρούμε ακριβώς το τι συμβαίνει κάτι φυσικά ασύμφορο. Μπορεί να είναι οι βαλβολινες, κάτι που μου είπε πως είναι το πιο πιθανό, η φουρκέτα να έχει πρόβλημα, το γρανάζι να έχει πρόβλημα, μα μου τόνισε ότι αν υπήρχε γενικευμένο πρόβλημα θα ήταν μόνιμο κι όχι περιστασιακό. 

Κοινώς, να μην ασχολούμαι κι αν προκύψει κάτι το βλέπω. 

Αυτά από μένα. Λογικά, μόλις γυρίσω Αθήνα θα το πάω και σε άλλον ένα, αφού περάσω και από το συνεργείο που το πήγα τις 3 τελευταίες φορές να τους τα χώσω, αν και ο άλλος μου πει τα ίδια. Άλλο άμεση αλλαγή, εγώ στο λέω κι ότι νομίζεις κάνε κι άλλο ναι μεν έχει πρόβλημα αλλά να μην ανησυχείς προς το παρόν. 

Θεωρώ πως σε τέτοιες ζημιές πρέπει να είσαι όσο το δυνατόν πιο σίγουρος στο τι θα πεις μιας και μιλάμε για πολλά ευρώ ζημιές. 

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Σε toyota mr απο κρυα εκινηση να ακουσετε οταν παω να βαλω τριτη. Μου την λεει και η παρεα οτι ειμαι ανταμης και κουρευω τις ταχυτητες αλλα ειναι αυτο. Στο εντονο κρυο μπορει να κουρεψει καποια ταχυτητα μεχρι να ζεταθει. Το σερνω 1-2 χρονια αυτο πλεον χωρις προβλημα οποτε μη το φοβασαι. Εσυ εκανες κ αλλαγη βαλβολινες. Το κακομοιρο το δικο μου δεν εχει δει τετοια φροντιδα ποτε. 

Δημοσ.
Στις 31/8/2017 στις 11:24 ΜΜ, Sheogorath είπε

Ένα κόλπο για να μπαίνει εύκολα η όπισθεν χωρίς να σκούζει, είναι με πατημένο συμπλέκτη βάζετε 3η και 4η πριν επιλέξετε όπισθεν. Δεν γνωρίζω γιατί, αλλά μετά μπαίνει βούτυρο. Μάλλον τα συγχρονιζέ αυτόν ταιριάζουν.

Και σε 205 rallye, και σε Xsara VTS.

Κλαιω!!!!
Δε λεω, καλο το κολπο αλλα μου θυμιζει κολπο στα ηλεκτρονικα για να εχεις πχ: απειρες προσευχες, ατελειωτες ζωες κλπ

Στις 1/9/2017 στις 10:45 ΜΜ, vforvendetta85 είπε

Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις και το κουράγιο!  :-)

Αυτό που παρέλειψα να πω είναι πως πέρα από τις βαλβολίνες, προστέθηκε κι ένα επιπλέον βελτιωτικό, δεν ξέρω περαιτέρω πληροφορίες αν και είδα το κουτί, της wurth. Μετά τις αλλαγές, οι ταχύτητες μπαίνουν κάπως καλύτερα, αλλά το κακό είναι πως έχω "κακή ψυχολογία" όταν οδηγώ, νομίζω δηλαδή, πως το αμάξι έχει πρόβλημα, δεν το εμπιστεύομαι και καθε τι μου φαίνεται ύποπτο.

Είναι και θέμα χαρακτήρα μου.....Ακόμα και σε προγραμματισμένο ταξίδι που έχω σε καμιά εβδομάδα, έχει καρφωθεί στο μυαλό μου πως θα μείνω κι ήδη κάνω σενάρια στο μυαλό μου πως θα το χειριστώ!  :-D

Καλωσορισες στον κοσμο της Peugeot!
Επρεπε να αφιερωθουν στον γαλλικο καφε και στα κρουασαν και να μην φτιαχνουν αμαξια, μας εχουν φαει την ψυχη

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...