Επισκέπτης Δημοσ. 29 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2017 Σήμερα έκανα το προγραμματισμένο service στο αμάξι (πεζό 206, 1.4v με 187000 χλμ.) και βρήκαν πολλά γρέζια όταν άλλαξαν τις βαλβολίνες και σε συνδυασμό με ένα θόρυβο που ακούει ο μάστορας υποστηρίζει πως το κιβώτιο έχει σοβαρό θέμα και ανά πάσα ώρα και στιγμή μπορεί να με αφήσει. Το εν λόγω αυτοκίνητο το πήρα μεταχειρισμένο με 159000 χλμ. και μάλλον οι βαλβολίνες δεν έχουν αλλαχτεί ποτέ (βιβλίο δεν υπήρχε) και προφανώς η πλημμελής συντήρηση, ευθύνεται. Να πω την αλήθεια, το συνεργείο που πάω το εμποστεύομαι, μα ίσως η αλήθεια είναι κάπου στην μέση. Αν εξαιρέσεις την όπισθεν όπου μπορεί να μην μπει με την πρώτη και ένα 5-8% που η πρώτη θέλει ένα ζόρι παραπάνω, δεν έχω παρατηρήσει κάτι άλλο. Οποιαδήποτε γνώμη/συμβουλή ευπρόσδεκτη!
dollyyy19 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2017 σωστα επραξες,μην φοβασαι τπτ.τα περισοτερα γρεζια ειναι απο τις αρχικες ατελιες.ενα ειδος βελτιωσης θα ηταν να βαλεις μαγνητικη ταπα για να μαζευει εκει τα γρεζια και να μην κολυμπανε και φθειρουν περισοτερο.οι ταχυτητες δεν μπαινουν ευκολα,διοτι τα φτυνουν τα συγχρονιζε γραναζια.αν δεν κανεις γρηγορες αλλαγες ,κοντρες κλπ,δεν προκειται να σε απασχολησουν........ 2
NikosKallithea Δημοσ. 29 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2017 Δεν τρέχει τίποτα, μετα 190000 χλμ είναι φυσικό κάποια γρεζια.
lary7 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2017 Σε οσα Peugeot/Citroen έχω οδηγησει η οπισθεν δεν μπαινει ευκολα και η πρώτη κολαει....Απο 106 του 2001 έως Νεμο του 2014, λες και το κανουν επιτηδες οι γαλλοι και βγαζουν αμαξια με τα ιδια χουγια.... 1
nyne Δημοσ. 30 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2017 Eπιβεβαιωνω σε c2 vts του 06' το ιδιο θεμα ...Δυσκολα η οπισθεν,αλλες φορες μπαινει με την πρωτη και αλλες δυσκολα η με αλλαγη απο πρωτη σε οπισθεν.
ParhsG Δημοσ. 30 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2017 Εμένα δε μπαίνει η τρία ευκολα. Κανεις δε μπορει να τη βάλει εκτος απο μένα..
Pelvic Thrust Δημοσ. 31 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2017 Εμένα δε μπαίνει η τρία ευκολα. Κανεις δε μπορει να τη βάλει εκτος απο μένα.. Εγω σε σιτροεν και ρενω που εχω οδηγήσει με τετοια κιβωτια, το έλυνα το πρόβλημα αλλαζοντας τις ταχυτητες με ΜΙΣΟΣ. Ε μετά από κανα δυο διαδρομές στη πόλη έστρωσε το κιβώτιο , απλά θέλει να εισαι άντρας και να τις αλλάζεις όσο πιο δυνατά μπορείς.
mp123 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2017 δεν ειναι τιποτα μην φοβασε. αμα δεν δεις τις μπιλες απο τα ρουλεμαν και δεν βαζεις τις ταχυτητες κλωτσονας με το ποδι μια χαρα παει το αμαξι. 1
Sheogorath Δημοσ. 31 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2017 Ένα κόλπο για να μπαίνει εύκολα η όπισθεν χωρίς να σκούζει, είναι με πατημένο συμπλέκτη βάζετε 3η και 4η πριν επιλέξετε όπισθεν. Δεν γνωρίζω γιατί, αλλά μετά μπαίνει βούτυρο. Μάλλον τα συγχρονιζέ αυτόν ταιριάζουν. Και σε 205 rallye, και σε Xsara VTS. 2
Επισκέπτης Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2017 Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις και το κουράγιο! Αυτό που παρέλειψα να πω είναι πως πέρα από τις βαλβολίνες, προστέθηκε κι ένα επιπλέον βελτιωτικό, δεν ξέρω περαιτέρω πληροφορίες αν και είδα το κουτί, της wurth. Μετά τις αλλαγές, οι ταχύτητες μπαίνουν κάπως καλύτερα, αλλά το κακό είναι πως έχω "κακή ψυχολογία" όταν οδηγώ, νομίζω δηλαδή, πως το αμάξι έχει πρόβλημα, δεν το εμπιστεύομαι και καθε τι μου φαίνεται ύποπτο. Είναι και θέμα χαρακτήρα μου.....Ακόμα και σε προγραμματισμένο ταξίδι που έχω σε καμιά εβδομάδα, έχει καρφωθεί στο μυαλό μου πως θα μείνω κι ήδη κάνω σενάρια στο μυαλό μου πως θα το χειριστώ!
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2017 Moderators Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2017 Που να δεις τι τράβαγα με το θερμοστάτη του Dedra και την εντελώς αναλογική ένδειξη... Η ένδειξη ήταν από 50° έως 130°. Ε στην εθνική με 180km/h κατέβαινε στους 70. Στην πόλη σκαρφάλωνε στους 90... μετά 90+1 γραμμή. Φυσιολογικό σκεφτόμουν... Μετά 90+2 γραμμές... Ωχ.... Έλα καλό μου. Μετά 90+2½ γραμμές... "Ω που να σε πάρει, μισό κλικ ακόμα και έχω σταματήσει στην άκρη!" .... μετά βεντιλατέρ και ξανά στους 85. Φυσικά πάντα έτσι συμπεριφερόταν, αλλά αυτό δε σήμαινε ότι δεν είχα το μάτι καρφωμένο στην ένδειξη όλη την ώρα... Ψηφιακό και πάλι ψηφιακό! Να μην ξέρεις τι συμβαίνει μέχρι να υπάρχει πρόβλημα. Όχι θα χάσουμε τη ψυχή μας με τα παλιο-όργανα και τους παλιο-ήχους/"αίσθηση" από τη μετάδοση/διεύθυνση κλπ. 1
andreapaog328 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2017 μιας και πιασαμε σασμαν. ώρες ώρες μου πετάει την 2η πανω στην αλλαγή. τι φταιν τα συγχρονιζέ? αλλάζουνε μονο αυτά ή θέλει αλλαγή όλο το σασμαν.
paylidis Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2017 Ένα κόλπο για να μπαίνει εύκολα η όπισθεν χωρίς να σκούζει, είναι με πατημένο συμπλέκτη βάζετε 3η και 4η πριν επιλέξετε όπισθεν. Δεν γνωρίζω γιατί, αλλά μετά μπαίνει βούτυρο. Μάλλον τα συγχρονιζέ αυτόν ταιριάζουν. Και σε 205 rallye, και σε Xsara VTS. Στα γερμανικά ισχύει με Δευτέρα αυτό. Έχουν από ότι μου είχε πει ο μάστορας συγχρονιζε στη Δευτέρα. Σε λεωφορείο Mercedes μάλιστα που είχα οδηγήσει είχε ταμπελάκι start with first after second-πιθανώς να συνδέεται. Με τον παραπάνω τρόπο δεν είχα ποτέ και σε κανένα αμάξι πρόβλημα 1
aOUaS88 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2017 Στα γερμανικά ισχύει με Δευτέρα αυτό. Έχουν από ότι μου είχε πει ο μάστορας συγχρονιζε στη Δευτέρα. Σε λεωφορείο Mercedes μάλιστα που είχα οδηγήσει είχε ταμπελάκι start with first after second-πιθανώς να συνδέεται. Με τον παραπάνω τρόπο δεν είχα ποτέ και σε κανένα αμάξι πρόβλημα Ένα κόλπο για να μπαίνει εύκολα η όπισθεν χωρίς να σκούζει, είναι με πατημένο συμπλέκτη βάζετε 3η και 4η πριν επιλέξετε όπισθεν. Δεν γνωρίζω γιατί, αλλά μετά μπαίνει βούτυρο. Μάλλον τα συγχρονιζέ αυτόν ταιριάζουν. Και σε 205 rallye, και σε Xsara VTS. Οπου κ να τν εχει την οπισθεν το αμαξι οτι ταχυτητα κ να βαλεις ισχυει μετα οτι η οπισθεν μπαινει αερα κ αυτο συμβαινει διοτι σταματαει το σασμαν να γυρανει..Εσυ οταν εχεις πρωτη η δευτερα στο αμαξι κ τσουλας μπροστα τσουλαει κ το σασμαν κ οταν σταματας να βαλεις οπισθεν αυτο γυρανει ακομα ενω εσυ με την οπισθεν προσπαθεις να το κανεις να γυρισει αναποδα...Eκει καπου τα γραναζια ζοριζοντε .Εξησου κ μερικες φορες οταν την βαζεις πολυ βιαστηκα τα κουρευεις ολα μεσα εξησου κ η ατακα...Την τριζεις την οπισθεν??? Μπορεις επισης να περιμενεις λιγο πριν βαλεις οπισθεν μερικα δευτερολεπτα κ θα μπει παλι αερα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα