NT1G Δημοσ. 11 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2018 Σταύρωμα λέτε αυτό; Γιατί μόνο αυτό νόμιζα προτείνεται γενικά.
Whargoul Δημοσ. 11 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) 56 λεπτά πριν, zio10 είπε Το ότι τα παλιά μου λάστιχα μπροστά φαγώθηκαν κάπως ανομοιόμορφα σημαίνει ότι θέλω ευθυγράμμιση; Εάν εννοέις φαγώθηκε η μέσα μεριά ανομοιόμορφα σε σχέση με την έξω, τότε συνήθως θέλει ευθυγράμμιση. Εάν με το ανομοιόμορφα λες ότι κάνει "τακάκια", τότε μπορεί να είναι αμορτισέρ. 46 λεπτά πριν, NT1G είπε Σταύρωμα λέτε αυτό; Γιατί μόνο αυτό νόμιζα προτείνεται γενικά. Σταύρωμα αρκετοί εννοούν την χιαστή, άλλοι εννοούν απλά την εναλλαγή. Το πρώτο είναι αυτό που προσπάθησα να περιγράψω πριν λίγο σαν το "σωστό". Το κάτω το κάνεις εάν τα λάστιχα δεν σου επιτρέπουν το πάνω (είναι Directional). Αλλά στις περισσότερες φορές, το 2ο, είναι μια χαρά. Απλός ένα μπροστά πίσω για να τρώγονται όλα ομοιόμορφα, και να θέλουν τελικά και τα 4 άλλαγμα μαζί. Τώρα αν δεις ότι το οδήγημα σου και τα αυτοκίνητο τα τρώει στη μια πλευρά, κάνεις την σωστή αλλαγή με τη μισή χιαστή. Edit: Άκυρο, η πρώτη είναι καθαρή χιαστή για 4x4. Αυτό εννοούσα εγώ. Επεξ/σία 11 Αυγούστου 2018 από Whargoul 1
zio10 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2018 4 λεπτά πριν, Whargoul είπε Εάν εννοέις φαγώθηκε η μέσα μεριά ανομοιόμορφα σε σχέση με την έξω, τότε συνήθως θέλει ευθυγράμμιση. Εάν με το ανομοιόμορφα λες ότι κάνει "τακάκια", τότε μπορεί να είναι αμορτισέρ. Σταύρωμα αρκετοί εννοούν την χιαστή, άλλοι εννοούν απλά την εναλλαγή. Το πρώτο είναι αυτό που προσπάθησα να περιγράψω πριν λίγο σαν το "σωστό". Το κάτω το κάνεις εάν τα λάστιχα δεν σου επιτρέπουν το πάνω (είναι Directional). Αλλά στις περισσότερες φορές, το 2ο, είναι μια χαρά. Απλός ένα μπροστά πίσω για να τρώγονται όλα ομοιόμορφα, και να θέλουν τελικά και τα 4 άλλαγμα μαζί. Τώρα αν δεις ότι το οδήγημα σου και τα αυτοκίνητο τα τρώει στη μια πλευρά, κάνεις την σωστή αλλαγή με τη μισή χιαστή. Η μέσα πλευρά φαγώθηκε πιο πολύ, θα πάω να τσεκάρω για ευθυγράμμιση.
Whargoul Δημοσ. 11 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2018 6 λεπτά πριν, zio10 είπε Η μέσα πλευρά φαγώθηκε πιο πολύ, θα πάω να τσεκάρω για ευθυγράμμιση. Κοίταξε το γιατί είναι κάτι με το οποίο την πατούν αρκετοί. Βλέπουν την έξω μεριά του ελαστικού ότι ακόμα είναι μια χαρά, ενώ η μέσα που δεν φαίνεται καλά, τις έχουν βγει τα σίδερα.
zio10 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2018 3 λεπτά πριν, Whargoul είπε Κοίταξε το γιατί είναι κάτι με το οποίο την πατούν αρκετοί. Βλέπουν την έξω μεριά του ελαστικού ότι ακόμα είναι μια χαρά, ενώ η μέσα που δεν φαίνεται καλά, τις έχουν βγει τα σίδερα. Άλλαξα λάστιχα και θα πάω να το κάνω, μη μου τα φάει έτσι και τα καινούργια. Ευχαριστώ!
Joshua21 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2018 13 ώρες πριν, Whargoul είπε Α καλά. Χαίρω πολύ πες τους. Κατατοπιστικότατη η θέση τους. Να επιλέξω να τα βάλω πίσω λόγο υδρολίσθησης και μόνο, έχει νόημα σε χώρες με συχνή έντονη βροχόπτωση και εάν το αυτοκίνητο σου είναι μακρύ (σαλούν πχ). Μια στο τόσο όταν βρέχει τόσο ώστε να υπάρχει κίνδυνος υδρολίσθησης, προτιμώ να επιλέξω να πηγαίνω με μικρότερη ταχύτητα και να έχω καλύτερο φρενάρισμα και μικρότερη υποστροφή. Αν και εγώ προσωπικά έχω παρατηρήσει περισσότερο υδρολίσθηση με το μπροστά μέρος παρά το πίσω. Ο μέσος οδηγός μπορεί να ελέγξει καλύτερα την υποστροφή παρά την υπερστροφή, για αυτό και η θέση τόσο των κατασκευαστών ελαστικών όσο και των κατασκευαστών αυτοκινήτων είναι τα πιο καινούργια ελαστικά να τοποθετούνται πίσω. Τώρα αν εσύ πιστεύεις ότι ξέρεις καλύτερα από όλους αυτούς, ή πως οι δικές σου οδηγικές ικανότητες είναι πολύ πάνω από το μέσο όρο, βάζε τα καινούργια μπροστά
Whargoul Δημοσ. 11 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2018 2 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Ο μέσος οδηγός μπορεί να ελέγξει καλύτερα την υποστροφή παρά την υπερστροφή, για αυτό και η θέση τόσο των κατασκευαστών ελαστικών όσο και των κατασκευαστών αυτοκινήτων είναι τα πιο καινούργια ελαστικά να τοποθετούνται πίσω. Τώρα αν εσύ πιστεύεις ότι ξέρεις καλύτερα από όλους αυτούς, ή πως οι δικές σου οδηγικές ικανότητες είναι πολύ πάνω από το μέσο όρο, βάζε τα καινούργια μπροστά Εγώ αλλάζω και τα 4, και τα ελέγχω και συχνά επειδή ξέρω τι μου γίνεται, και γνωρίζω πως συμπεριφέρεται το αυτοκίνητό μου. Mini cooper δεν υπερστρέφει ούτε αν του τραβήξεις το χειρόφρενο.! Επίσης το πόσο υπερστρέφει ένα αυτοκίνητο το ξέρει ο κατασκευαστής και ένας γενικός οδηγός (κατευθηντήριες γραμμές) δεν σημαίνει τίποτα, και το λέει ξεκάθαρα αυτό η Michellen στον οδηγό της, εάν δεν υπάρχει ειδικός, και εάν δεν έχει προτίμηση ο αγοραστής, προτείνουμε να μπαίνουν πίσω, δίνοντας τα θετικά του πίσω και του μπροστά. Ένα μακρύ saloon, μπορεί να υπερστρέψει εύκολα σε τέτοιες συνθήκες, ένα μικρό hatchback πολύ δύσκολα θα υπερστρέψει. Εάν είσαι σε χώρα που δεν βρέχει συχνά και έντονα, δεν έχει νόημα να δίνεις υπερβολικό βάρος στην υδρολύσθηση, θα βάλεις το γενικό σταμάτημα πάνω από όλα, ή το σταμάτημα στην ελαφρια βροχή. Οπότε είναι καλό να ξέρουμε πότε κάτι είναι κανόνας απαράβατος, και πότε είναι μια γενική κατευθυντήρια γραμμή που αλλάζει ανάλογα με την περίπτωση.
mindreader Δημοσ. 11 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2018 Επισης ξεχασα να πω οτι ο βουλκανιζατερας, μου πασαλειψε τα ελαστικα με μια ειδικη αλοιφη, απο το πλαι(η οψη που φαινεται απο το πλαι) που λεει τα κανει σαν καινουρια(οντως, εμφανισιακα τουλαχιστον), και λεει τα βοηθαει στην καταπονηση-ξηρανση που προερχεται απο τον ηλιο! Εχει ακουσει κανεις κατι σχετικο με αυτο;
archer100 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2021 Εχετε να προτεινετε κανενα καλο λαστικο διαστασεων 195/60 R15 για παλιο πεζο; Απο μια μικρη αναζητηση που εκανα ειμαι μεταξυ Falken και Brigestones Απο κριτικες που διαβαζω, βλεπω πως λαστιχα της ιδιας εταιριας εχουν διαφορα στις κριτικες αναλογως το μοντελο λαστιχου, τις διαστασεις, κλπ επομενως το σκετο Brigestones κλπ δε λεει κατι απο μονο του, αλλα θελει συγκεκριμενο μοντελο ε;
Nabuko Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2021 9 λεπτά πριν, archer100 είπε Εχετε να προτεινετε κανενα καλο λαστικο διαστασεων 195/60 R15 Michelin Energy Saver + 2
babisskg Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2021 Στις 11/8/2018 στις 2:38 ΜΜ, Whargoul είπε Εγώ αλλάζω και τα 4, και τα ελέγχω και συχνά επειδή ξέρω τι μου γίνεται, και γνωρίζω πως συμπεριφέρεται το αυτοκίνητό μου. Mini cooper δεν υπερστρέφει ούτε αν του τραβήξεις το χειρόφρενο.! Επίσης το πόσο υπερστρέφει ένα αυτοκίνητο το ξέρει ο κατασκευαστής και ένας γενικός οδηγός (κατευθηντήριες γραμμές) δεν σημαίνει τίποτα, και το λέει ξεκάθαρα αυτό η Michellen στον οδηγό της, εάν δεν υπάρχει ειδικός, και εάν δεν έχει προτίμηση ο αγοραστής, προτείνουμε να μπαίνουν πίσω, δίνοντας τα θετικά του πίσω και του μπροστά. Ένα μακρύ saloon, μπορεί να υπερστρέψει εύκολα σε τέτοιες συνθήκες, ένα μικρό hatchback πολύ δύσκολα θα υπερστρέψει. Εάν είσαι σε χώρα που δεν βρέχει συχνά και έντονα, δεν έχει νόημα να δίνεις υπερβολικό βάρος στην υδρολύσθηση, θα βάλεις το γενικό σταμάτημα πάνω από όλα, ή το σταμάτημα στην ελαφρια βροχή. Οπότε είναι καλό να ξέρουμε πότε κάτι είναι κανόνας απαράβατος, και πότε είναι μια γενική κατευθυντήρια γραμμή που αλλάζει ανάλογα με την περίπτωση. Πάντοτε αλλάζονται και τα 4 ελαστικά , οτιδήποτε άλλο και για όποιους λόγους είναι γιατροσόφια και ερμηνείες αμφιβόλου λογικής . Σαφώς οφείλεται σε οικονομικές δυσκολίες κι' αυτό είναι μεν κατανοητό στον βαθμό που πρέπει . Αυτό που πρέπει να γνωρίζουν όλοι είναι πως ο κατασκευαστής δεν ρύθμισε τίποτε λιγότερο και τίποτε περισσότερο , με οποιαδήποτε έμφαση μόνον στο πίσω η το εμπρός μέρος . Στο ζήτημα της αλλαγής 4 ελαστικών και παρά τα όποια ΤΥΧΟΝ οικονομικά θέματα , βρισκόμαστε στον δρόμο όχι μόνοι μας , αλλά σε κίνηση μαζί με άλλους τους οποίους πρέπει να λαμβάνουμε υπόψιν . Όποια αστοχία εξελιχθεί σε ατύχημα ( δυστύχημα ) έχει επιπτώσεις συνολικά και σε άλλους .
mindreader Δημοσ. 1 Μαρτίου Δημοσ. 1 Μαρτίου (επεξεργασμένο) ΜΠΡΟΣ-ΠΙΣΩ Ελαστικα καινουργια που εβαλα πριν 1 χρονο, επειδη δεν γραφω πλεον χιλιομετρα με το αμαξι, κανω μικρη χρηση, μου ειπαν στο βουλκανιζατερ που τα εβαλα προχτες που πηγα να τα δουν και να μου που αν θελουν την κλασικη αλλαγη μπρος-πισω, οτι δεν θα αλλαξω μπρος-πισω, αν δεν κανω τουλαχιστον 10.000 χλμ. Και τους ειπα, οτι με 3000 χλμ το χρονο που κανω, θα παρει ισως και χρονια για να κανω τα 10000 χλμ, και μου ειπαν δεν πειραζει. Καταλαβαινω οτι παει με την φθορα, αρα, δεν κανεις χιλιομετρα, δεν φθειρονται περισσοτερο τα μπροστα ωστε να τα πας πισω, αλλα εχει κανεις κατι παραπανω να πει επ'αυτου; Φυσικα, οπως και να χει, στην 4-5ετια, θα παω για αλλαγη εντελως νεων ελαστικων. Επεξ/σία 1 Μαρτίου από mindreader
filarhos Δημοσ. 2 Μαρτίου Δημοσ. 2 Μαρτίου Με 10χιλχλμ, αν δεν ξεκινάς κάθε φορά με έντονο σπιναρισμα, δεν θα δεις διαφορά στα εμπρός από τα πίσω. Στο πισωκίνητο ηλεκτρικό μου έχω μεγαλύτερη φθορά κατά 1.3χιλιοστα πίσω στα 15χιλ χλμ. Στο βαρύ προσθιοκινητο θερμικό μου καταγράφω μια ιδέα διαφοράς στα 12χιλχλμ και δεν τα έκανα μπρος πίσω, αφού κάνω κι εγώ 3 Χιλχλμ/χρόνο. Άσε που τα καλά λάστιχα πρέπει να είναι πίσω όταν έχεις τιμόνι και κίνηση εμπρός.Τωρα θα τα αλλάξω και θα ακολουθήσω την ίδια συνταγή. Για το άλλο που τα τρώει γρήγορα σκέφτομαι να τα αφήσω όπως είναι και να βάλω ένα ζευγάρι καινούργια όταν φαγωθούν τα παλιά. Βέβαια αυτό απαιτεί πιο συχνές επισκέψεις στον λαστιχά που βαριέμαι... 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα