Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σας φίλτατοι. 

Συνεχίζω το ίδιο θέμα.

Θα ήθελα προτάσεις για λάστιχα και αν δεν υπάρχει παρεξήγηση κάποιον δικό σας άνθρωπο που τα πουλάει

Οι διαστάσεις που με ενδιαφέρουν ειναι 205/50/17 για Peugeot 2008.

Σας ευχαριστώ πολύ!

  • 4 μήνες μετά...
Δημοσ.

Εκτος απο την αλλαγη των καινουριων ελαστικων εμπρός-πίσω, στα 10.000 χλμ απο την πρωτη τοποθετηση τους,

είναι προτιμητέο να γίνεται επίσης (αντίστροφη) αλλαγή, όταν συμπληρωθούν τα επόμενα 10.000 χλμ? (δηλαδη στα 20k)

Κατι τετοιο μου ελεγε σημερα ο βουλκανιζατερας. Κι εγω γνωριζα μονο για την 1η αλλαγη.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 minutes ago, mindreader said:

Εκτος απο την αλλαγη των καινουριων ελαστικων εμπρός-πίσω, στα 10.000 χλμ απο την πρωτη τοποθετηση τους,

είναι προτιμητέο να γίνεται επίσης (αντίστροφη) αλλαγή, όταν συμπληρωθούν τα επόμενα 10.000 χλμ? (δηλαδη στα 20k)

Κατι τετοιο μου ελεγε σημερα ο βουλκανιζατερας. Κι εγω γνωριζα μονο για την 1η αλλαγη.

Την αλλαγη την κανεις υποτιθεται για να φερεις και τα 4 λαστιχα σε παρομοια κατασταση και φυσικα να εχεις παντα την καλυτερη δυνατη προσφυση στους μπροστα τροχους.

Αν λοιπον στα 10κ εχει γινει η αλλαγη, θεωρητικα στα 20κ και τα 4 ελαστικα θα βρισκονται σε περιπου παρομοια κατασταση και απο τα λιγα που καταλαβαινω, δεν εχει κανενα νοημα η αλλαγη (στα 20κ).

Λογικα παπατζιλικια για να παιρνει κι αυτος το χαρτζιλικι του απο αυτες τις αλλαγες πιο συχνα.

Επεξ/σία από YourTrueLegend
  • Like 1
Δημοσ.

Κι εγω που δεν ξερω πολλα, ψιλομουφα φαση μου φανηκε η προτροπη αυτη... ενω ειναι καλος στη δουλεια του, μαλλον οι αναδουλειες τους ριχνουν σε τετοια τερτιπια...

Μαλλον λοιπον θα κανω οταν ερθει η ωρα την αλλαγη, μια και καλη.

:)

Δημοσ.
1 ώρα πριν, mindreader είπε

Εκτος απο την αλλαγη των καινουριων ελαστικων εμπρός-πίσω, στα 10.000 χλμ απο την πρωτη τοποθετηση τους,

είναι προτιμητέο να γίνεται επίσης (αντίστροφη) αλλαγή, όταν συμπληρωθούν τα επόμενα 10.000 χλμ? (δηλαδη στα 20k)

Κατι τετοιο μου ελεγε σημερα ο βουλκανιζατερας. Κι εγω γνωριζα μονο για την 1η αλλαγη.

Γενικά κρατάς αυτά με το καλύτερο πέλμα μπροστά και αυτό το επιτυγχάνεις βάζοντας τα μπροστά πίσω σε κάθε service (~10-15000).  Εκτός εάν έχει κάποια που είναι προβληματικά οπότε τα αφήνεις πίσω εάν για α,β,γ λόγους δεν θες να τα αλλάξεις. Εάν έχεις 4x4 τα βάζεις σταυρωτά εάν δεν είναι directional 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι λαστιχοβιομηχανίες πάντως προτείνουν τα πιο καλά λάστιχα να μπαίνουν πίσω. Αν αλλάζεις μόνο 2.

Επεξ/σία από NT1G
  • Like 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, NT1G είπε

Οι λαστιχοβιομηχανίες πάντως προτείνουν τα πιο καλά λάστιχα να μπαίνουν πίσω. Αν αλλάζεις μόνο 2.

Για να φαγωθούν πιο γρήγορα τα μπροστά και να τα αλλάξεις? Πρώτη φορά ακούω κάτι τέτοιο.

Στα περισσότερα αυτοκίνητα η κίνηση είναι μπροστά, μπροστά είναι και το μεγαλύτερο βάρος λόγω μηχανής, και μπροστά πέφτει ακόμα πιο πολύ φορτίο κατά το φρενάρισμα. + τα περισσότερα τυπικά αυτοκίνητα πάσχουν από υποστροφή. Για πιο λόγο να έχω τα καλά πίσω? 

Δημοσ.

Γιατί σε περίπτωση υδρολίσθησης ή απώλειας ελέγχου για κάποιο λόγο , αν συμβεί στα πίσω το αμάξι θα γυρίσει εντελώς ή κάτι τέτοιο.

Αναφορά σε κείμενο

Deeper tread tires on the rear axle provide better handling, wet grip, and evacuate water, thereby helping to avoid oversteer and loss of vehicle stability on wet surfaces. Deeper tread tires on the front axle can improve wet straight line braking and stopping distance. If only two tires are being replaced, Michelin generally recommends they be installed on the rear axle in the absence of a tire service professional's recommendation or consumer's preference to the contrary.

https://www.michelinman.com/US/en/safe-driving/tire-safety/mixing-tires.html

Δημοσ.

Α καλά. Χαίρω πολύ πες τους. Κατατοπιστικότατη η θέση τους. Να επιλέξω να τα βάλω πίσω λόγο υδρολίσθησης και μόνο, έχει νόημα σε χώρες με συχνή έντονη βροχόπτωση και εάν το αυτοκίνητο σου είναι μακρύ (σαλούν πχ). 

Μια στο τόσο όταν βρέχει τόσο ώστε να υπάρχει κίνδυνος υδρολίσθησης, προτιμώ να επιλέξω να πηγαίνω με μικρότερη ταχύτητα και να έχω καλύτερο φρενάρισμα και μικρότερη υποστροφή. Αν και εγώ προσωπικά έχω παρατηρήσει περισσότερο υδρολίσθηση με το μπροστά μέρος παρά το πίσω.  

Δημοσ.

Εγώ όταν βάζω καινούργια λάστιχα βάζω τα μπρος πίσω στις 20.000 χλμ και στις 40 τα αλλάζω. Τώρα χρειάζεται, δεν χρειάζεται δεν είμαι και σίγουρος.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, NT1G είπε

Οι λαστιχοβιομηχανίες πάντως προτείνουν τα πιο καλά λάστιχα να μπαίνουν πίσω. Αν αλλάζεις μόνο 2.

Τι να μας πουν κι αυτοί μωρέ ;

Tι ξέρουν αυτοί μπροστά στο Μαστροφουντούκη ...

Επεξ/σία από nik0laus
Δημοσ.
12 ώρες πριν, Whargoul είπε

Για να φαγωθούν πιο γρήγορα τα μπροστά και να τα αλλάξεις? Πρώτη φορά ακούω κάτι τέτοιο.

Στα περισσότερα αυτοκίνητα η κίνηση είναι μπροστά, μπροστά είναι και το μεγαλύτερο βάρος λόγω μηχανής, και μπροστά πέφτει ακόμα πιο πολύ φορτίο κατά το φρενάρισμα. + τα περισσότερα τυπικά αυτοκίνητα πάσχουν από υποστροφή. Για πιο λόγο να έχω τα καλά πίσω? 

H TOYOTA  στο μανουαλι, λεει   "σταυρωμα" ελαστικων καθε 5.000 χιλ.Ενταξει υπερβολη.Εγω το κανω καθε 10.000 οταν παω στον φιλο μου μηχανικο για αλλαγη λαδιων.Ουτε 5 λεπτα δουλεια δεν ειναι με το αεροπιστολο, μιας και το αυτοκινητο ειναι ειδη σηκωμενο.

 Η λογικου του "σταυρωματος" ειναι για ομοιομορφη φθορα ολων των ελαστικων.Καθως τα μπροστα τρωνε πιο ζορι αλλα και ζεστενονται περισσοτερο, ενω τα πισω "κοιμουνται" με αποτελεσμα να ξερενονται.Ετσι βαζονται μπροστα τα "ξυπνας¨ λιγο.

Υστερα η υποστροφη, ειναι πιο φιλικη για των μεσο οδηγο, σε αντιθεση με την υπερστροφη.Γιαυτο και η michelin λεει το κανουργια ελαστικα πισω, οσο και εαν φαινεται παραξενο.Αυτο βεβαια για τους "γυφτους" που θελουν το μπιτσομπαρο και το Iphone αλλα αγοραζουν 2αδα αντι για 4τραδα ελαστικα.

Δημοσ.
36 λεπτά πριν, toyo73 είπε

H TOYOTA  στο μανουαλι, λεει   "σταυρωμα" ελαστικων καθε 5.000 χιλ.Ενταξει υπερβολη.Εγω το κανω καθε 10.000 οταν παω στον φιλο μου μηχανικο για αλλαγη λαδιων.Ουτε 5 λεπτα δουλεια δεν ειναι με το αεροπιστολο, μιας και το αυτοκινητο ειναι ειδη σηκωμενο.

 Η λογικου του "σταυρωματος" ειναι για ομοιομορφη φθορα ολων των ελαστικων.Καθως τα μπροστα τρωνε πιο ζορι αλλα και ζεστενονται περισσοτερο, ενω τα πισω "κοιμουνται" με αποτελεσμα να ξερενονται.Ετσι βαζονται μπροστα τα "ξυπνας¨ λιγο.

Υστερα η υποστροφη, ειναι πιο φιλικη για των μεσο οδηγο, σε αντιθεση με την υπερστροφη.Γιαυτο και η michelin λεει το κανουργια ελαστικα πισω, οσο και εαν φαινεται παραξενο.Αυτο βεβαια για τους "γυφτους" που θελουν το μπιτσομπαρο και το Iphone αλλα αγοραζουν 2αδα αντι για 4τραδα ελαστικα.

Σταύρωμα κάνεις σε 4x4 όχι σε FWD ή RWD. Επίσης δεν είναι πέντε λεπτά δουλειά αφού πρέπει να γίνει ξανά ζυγοστάθμιση

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 λεπτά πριν, toyo73 είπε

H TOYOTA  στο μανουαλι, λεει   "σταυρωμα" ελαστικων καθε 5.000 χιλ.Ενταξει υπερβολη.Εγω το κανω καθε 10.000 οταν παω στον φιλο μου μηχανικο για αλλαγη λαδιων.Ουτε 5 λεπτα δουλεια δεν ειναι με το αεροπιστολο, μιας και το αυτοκινητο ειναι ειδη σηκωμενο.

 Η λογικου του "σταυρωματος" ειναι για ομοιομορφη φθορα ολων των ελαστικων.Καθως τα μπροστα τρωνε πιο ζορι αλλα και ζεστενονται περισσοτερο, ενω τα πισω "κοιμουνται" με αποτελεσμα να ξερενονται.Ετσι βαζονται μπροστα τα "ξυπνας¨ λιγο.

Υστερα η υποστροφη, ειναι πιο φιλικη για των μεσο οδηγο, σε αντιθεση με την υπερστροφη.Γιαυτο και η michelin λεει το κανουργια ελαστικα πισω, οσο και εαν φαινεται παραξενο.Αυτο βεβαια για τους "γυφτους" που θελουν το μπιτσομπαρο και το Iphone αλλα αγοραζουν 2αδα αντι για 4τραδα ελαστικα.

Υποθέτω με το σταύρωμα εννοείς το rotation, και όχι καθαρή χιαστή, (και ελπίζω να μην εννοείς βάζουμε σταυρούς με λάδια και θυμιατά) . Btw, σε μερικά BMW λέει να μην " μετακινούνται" καθόλου τα ελαστικά

Η "σωστή" πρακτική  πάντως, είναι σταυρώνεις το ένα ζευγάρι (συνήθως όχι την κίνηση) και μετακινείς το άλλο. Δλδ σε μπροστινοκίνητο, σταυρώνεις τα πίσω βάζοντας τα μπροστά, και τα μπροστά τα βάζεις πίσω στην ίδια πλευρά. Με την προϋπόθεση ότι επιτρέπεται από τον τύπο των ελαστικών σου (δεν είναι directional). Η σκέτη χιαστή, δεν κάνει Rotate σωστά τα ελαστικά γιατί πάντα ένα συγκεκριμένο θα μπορεί να καταλαμβάνει μόνο δυο θέσεις αντί τέσσερις. Σε 4x4 κάνεις χιαστή και ποτε δεν βάζεις ελαστικά με διαφορετική φθορά (και μέγεθος), ειδικά σε κάθε άξονα.

Το "σωστά" παίζει καθώς η χρήση, ο ιδιοκτήτης και η καταπόνηση κάθε αυτοκινήτου είναι διαφορετική. 

Επεξ/σία από Whargoul

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...