NT1G Δημοσ. 29 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2017 1803 N·m για την ακρίβεια. _________________________ α, και ο πολλαπλασιαστής για να πας από kg·m σε N·m είναι 9,80665 και όχι 9,81. The value adopted in the International Service of Weights and Measures for thestandard acceleration due to gravity is 980.665 cm/s2, value already stated in the lawsof some countries.
nectons Δημοσ. 29 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2017 Μας τα πρήξατε τα ούμπαλα πολύ άσχημα ρε παιδιά με την κόντρα των γνώσεων. Έλεος. Τι ψυχολογικά κουβαλάτε που ψάχνετε να ξεσπάσετε. Αναρωτιέμε. Τι ομορφιά Παναγία μου? Επί του θέματος... Απίστευτα οπίσθια και σίγουρα εντός πόλης θα είναι το ποιο διασκεδαστικό παιχνίδι G-Force που υπάρχει στον πλανήτη!!! Ανυπομονώ να το πάρω (σε κάποιο μελλοντικό παιχνίδι σε PC/PS4/XboxOne εννοώ) να το δοκιμάσω... Δεν θα αισθανθώ τα G αλλά τουλάχιστον το οφθαλμόλουτρο θα είναι κάτι και αυτό. Βρήκε σοβαρό αντίπαλο η Tesla? Για να δούμε... Και δεν είναι τα 2.4 δευτερα επιτάχυνσης.. είναι και η αμεσότητα από τα 100/200 και μετά ως το τέλος.. Αυτό δεν επιτυγχάνεται με βενζίνη η υγρό καύσιμο.. εμετό σε κάθε πεταλιά θα έχουν μόνο τα ηλεκτρικά... ευκολία και ροΠΑΚΛΑ>... όμορφη που είναι η τεχνολογία... Πω πω... τώρα ίδρωσα... https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/world-exclusive-ariel-launch-world-beating-supercar-1180bhp 2
georgepppo Δημοσ. 29 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2017 Μας τα πρήξατε τα ούμπαλα πολύ άσχημα ρε παιδιά με την κόντρα των γνώσεων. Έλεος. Τι ψυχολογικά κουβαλάτε που ψάχνετε να ξεσπάσετε. Αναρωτιέμε. Και εγω μηχανολογος ειμαι και απο ολα τα βιβλια που εχω διαβασει δν εχω δει σε κανενα τη δυναμη σ kg (δν ειμαι σιγουρος για τα στοιχεια στο Γραικουση). Και ειδες που τελικα χρησιμοποιοντας "μπακαλικες" μοναδες που γινετε λαθος, μαλλον θα εννοουσε 1900 Nm στα αυτοκίνητα χρησιμοποιήθηκαν πολύ τα kgm η αλλιώς όπως λένε και οι μάστορες κιλά ροπής που λέμε , by the way σε σημειώσεις απο στοιχεία μηχανών έχουν χρησιμοποιήσει πολύ τα kgcm λόγο ευκολίας και για να μην αλλάζεις μονάδες στις μεθοδολογίες υπολογισμού σε άξονες , αλλά πλέον τα τελευταία χρόνια χρησιμοποιούν τα Nm που είναι πιο "σωστή" μονάδα και είναι και στο si.
nectons Δημοσ. 29 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2017 Τελικά δεν είναι ότι καλύτερο... http://dendrobiummotors.com/
gakost Δημοσ. 29 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2017 Τι σχέση έχει η Tesla με την Ariel και τις συγκρίνετε; Ο ένας είναι μαζικός κατασκευαστής ηλεκτρικών οχημάτων ο άλλος κατασκευατής ειδικών οχημάτων μικρής παραγωγής. Καμία σχέση ούτε σε φιλοσοφία ούτε στο κοινό που απευθύνονται, ούτε στην γκάμα των προϊόντων ούτε και προφανώς στο μέγεθος κάθε εταιρίας.
hellojim Δημοσ. 29 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2017 Μιλαει για εξωπραγματικη τελικη και λεει 260. Που 230 παει το δικο μου που ειναι ενα απλο hothatch με 180 αλογα. Οτι ναναι.
kexas22 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2017 Είμαι ο μόνος που βλέπει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σαν το θάνατο της οδηγικής απόλαυσης; Αν δεν ακούς από πίσω το τέρας να βρυχάται, τι να το κάνεις και διαστημόπλοιο να είναι... Για να δούμε τι θα κάνει και η Ariel, το Atom έσπερνε τον πανικό πάντως. Θα βγουν cd με ήχους κινητήρων, θα το βάζεις και αν θες MR απομονώνεις τα μπροστά ηχεία αν θες FR απομονώνεις τα πίσω.
freegr Δημοσ. 29 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2017 Νομίζω ότι η νέα ηλεκτρική επανάσταση ξεκινά από το 2020 με οχήματα προσιτά σε όλους τώρα που το πετρέλαιο τελειώνει για τα καλά... 1
Whargoul Δημοσ. 29 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2017 Νομίζω ότι η νέα ηλεκτρική επανάσταση ξεκινά από το 2020 με οχήματα προσιτά σε όλους τώρα που το πετρέλαιο τελειώνει για τα καλά... Δεν τελειώνει το πετρέλαιο... Οι προδιαγραφές ρύπων αλλάζουν για Ευρώπη και κυρίως στην Κίνα που είναι μια νέα αγορά δισεκατομυρίων αυτοκινήτων.
hakunamatata Δημοσ. 29 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2017 αν μπορει να αποδοθει η ισχυς που λενε οι κινητηρες, τοτε θα μπορει να αναπτυξει σιγουρα μεγαλη τελικη ταχυτητα αν εχει τελικη 250χαω θα ειναι απο περιορισμο της τελικης, οχι οτι δε θα μπορει το οχημα να κινηθει με υψηλοτερη ταχυτητα
gakost Δημοσ. 29 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2017 Θα βγουν cd με ήχους κινητήρων, θα το βάζεις και αν θες MR απομονώνεις τα μπροστά ηχεία αν θες FR απομονώνεις τα πίσω. Το κάνουν ήδη. Η BMW στο i8 παίζει στα ηχεία σπορ ήχους κινητήρα αναλογα το γκάζι για να μην ξενερώνεις με τον 3κίλυνδρο κινητήρα και τον ηλεκτροκινητήρα
Sorath Δημοσ. 29 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2017 Μιλαει για εξωπραγματικη τελικη και λεει 260. Που 230 παει το δικο μου που ειναι ενα απλο hothatch με 180 αλογα. Οτι ναναι. H τελική είναι απλά ένα απο τα χαρακτηριστικά του, αυτό δεν σημαίνει οτι δεν είναι εξωπραγματικό. Γιατί αν πιάσει την τελική του στον ίδιο χρόνο περίπου που το δικό σου πιάνει τα 100km/h, θα πάθεις σοκ.... 1
Agony Δημοσ. 29 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2017 Εγώ είμαι Γιατρός, Μηχανολόγος και Πυρηνικός Φυσικός... με εξειδίκευση στο delivery και έχω να πω ότι ροπή είναι σαν την ντροπή, δεν υπολογίζεται. 1
ff7lucas Δημοσ. 29 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2017 Είμαι ο μόνος που βλέπει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σαν το θάνατο της οδηγικής απόλαυσης; Αν δεν ακούς από πίσω το τέρας να βρυχάται, τι να το κάνεις και διαστημόπλοιο να είναι... Για να δούμε τι θα κάνει και η Ariel, το Atom έσπερνε τον πανικό πάντως. τι οδηγεις εσυ που βρυχαται και το λες ;
crashnburn Δημοσ. 29 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2017 Είμαι ο μόνος που βλέπει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σαν το θάνατο της οδηγικής απόλαυσης; Αν δεν ακούς από πίσω το τέρας να βρυχάται, τι να το κάνεις και διαστημόπλοιο να είναι... Για να δούμε τι θα κάνει και η Ariel, το Atom έσπερνε τον πανικό πάντως. ολη η ροπη στον τροχο με το καλημερα ,εγγυημενη οδηγικη απολαυση 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα