Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα. Αντιμετώπιζω το εξης εδώ και λίγους μηνες. Κατα την εκκίνηση κινητήρα και όταν το αυτοκίνητο έχει μείνει αρκετές ώρες σε ακινησία κανει για περίπου 1 δευτερόλεπτο εναν ήχο σαν ντίζελ και σταματαει. Σαν να δουλεύει ενα γραναζι. Αν σβήσω απευθείας και ξαναβαλω μπροστά δε το κανει. Καμοια ιδέα ?

 

Το αυτοκινητο εχει 60.000 khm.

Λάδια εδώ και δυο χρόνια βάζω Castrol 10-30 ενώ πριν μου εβαζε η Opel 10-40

Δημοσ.

Ίσως να ειναι απο τον μεταβλητο χρονισμο(αμα εχει, νομιζω πως εχει) κανει θορυβο μεχρι να παει το λαδι και να ερθουν τα γραναζια στην θεση τους, το ιδιο κανει και σε πολλα VW που εχουν μεταβλητο χρονισμο βαλβιδων.

Αλλα γιατι βαζεις 10-30; Συνηθως αυτα τα μοτερ θελουν 5w/30 που ειναι λεπτο λαδακι και βοηθαει να απλωθει πιο γρηγορα. Δες τι λαδι προτεινει η Opel και τι προδιαγραφες, το μοτερ σου εχει λιγα χλμ για να εμφανισει προβλημα, ίσως με 5w30 να κανει λιγοτερο θυρυβο.

  • Like 1
Δημοσ.

Ίσως να ειναι απο τον μεταβλητο χρονισμο(αμα εχει, νομιζω πως εχει) κανει θορυβο μεχρι να παει το λαδι και να ερθουν τα γραναζια στην θεση τους, το ιδιο κανει και σε πολλα VW που εχουν μεταβλητο χρονισμο βαλβιδων.

Αλλα γιατι βαζεις 10-30; Συνηθως αυτα τα μοτερ θελουν 5w/30 που ειναι λεπτο λαδακι και βοηθαει να απλωθει πιο γρηγορα. Δες τι λαδι προτεινει η Opel και τι προδιαγραφες, το μοτερ σου εχει λιγα χλμ για να εμφανισει προβλημα, ίσως με 5w30 να κανει λιγοτερο θυρυβο.

 

5-30 ήθελα να γράψω sorry. Το 5-40 ειναι λίγο πιο παχύ που έβαζα τόσο καιρό. θα δοκιμάσω ξανά στην επόμενη αλλαγή

 

Δημοσ.

φίλτρο λαδιού τί βάζεις ?

τό γνήσιο τής opel η κάποιο τής πλάκας κ τό πιό φθηνό πού βρίσκεις ?

τό αλλάζεις σέ κάθε αλλαγή ?

  • Like 1
Δημοσ.

φίλτρο λαδιού τί βάζεις ?

τό γνήσιο τής opel η κάποιο τής πλάκας κ τό πιό φθηνό πού βρίσκεις ?

τό αλλάζεις σέ κάθε αλλαγή ?

 

Ναι σε κάθε αλλαγή αλλάζει. Δεν ξέρω μάρκα ο μηχανικός ειναι έμπιστο άτομο γνωστός. Υπάρχει περίπτωση όπως ανεβάζει τα λάδια να κάνει τέτοιο θόρυβο ? Μου φαίνεται απίστευτο κάτι στην καδένα σε τόσο λίγα χιλιόμετρα. Τον θόρυβο αυτό τον έχω εδώ και 2.000 χιλ

 

Δημοσ.

Tσεκαρέ το καλύτερα στην αντιπροσωπεία για να μη το κλαις το αυτοκίνητο. Ειναι κριμα να παθεις ζημια απο κατι όπως καδένα κ να χάσεις μοτερ σε τόσο καινούριο αυτοκινητο (παρότι δε παω τα οπελ με τη καμια)

  • Like 1
Δημοσ.

Αν ήταν καδένα θα το έκανε συνέχεια και όχι στην εκκίνηση.Είναι καθαρά θέμα λαδιού.Κοίτα το βιβλιαράκι και βάλε τα λάδια με τις προδιαγραφές που ζητάει ο κατασκευαστής.Και όχι αλλαγές λαδιών στις 15-20 χιλιάδες.8 χιλιάδες είναι καλά.

  • Like 2
Δημοσ.

Αν ήταν καδένα θα το έκανε συνέχεια και όχι στην εκκίνηση.Είναι καθαρά θέμα λαδιού.Κοίτα το βιβλιαράκι και βάλε τα λάδια με τις προδιαγραφές που ζητάει ο κατασκευαστής.Και όχι αλλαγές λαδιών στις 15-20 χιλιάδες.8 χιλιάδες είναι καλά.

 

Το αυτοκίνητο το έχω απο το 2008. Κάθε χρόνο κάνω service ασχέτως τα χιλιόμετρα , με μέσο όρο περίπου 9000 χιλιόμετρα το χρόνο. Η αλήθεια ειναι οτι τα τελευταία δύο χρόνια δεν κάνω το service στην opel αλλά σε καλό και έμπιστο συνεργείο. Τόσα χρόνια μου έβαζε η opel το δικό της λάδι 5W30 και τα δύο χρόνια στο συνεργείο μου βάζει Castrol edge 5W40. Θα κάνω αλλαγή λαδιών την άλλη εβδομάδα και θα επιστρέψω στο 5w30 της OPEL. 

Επίσης της τελευταίες μέρες ο ήχος στην εκίννηση ακούγεται πάλι σαν γρανάζι , αλλά νομίζω σαν να έχει μειωθεί λίγο. 

 

Υπάρχει περίπτωση να είναι η μίζα ? Ισως να θέλει καθάρισμα,

Δημοσ.

Πολυ ευκολα μπορει να προκληθει ζημια-φθορα απο λαθος λαδια.Η οπελ ζηταει συγκεκριμενη προδιαγραφη για τους κινητηρες της, ασχετου κατασκευαστη λαδιου.Οι περισσοτεροι κοιτανε μονο το ιξωδες.Λαθος.Οι συσκευασιες γραφουν επανω  προδιαγραφες  σε API- ACEA εαν καλυπτουν προδιαγραφες κατασκευαστων κ.α.Οι BMW- MERCEDES-OPEL- VW-FORD αλλα και αλλοι, ζητανε συγκεκριμενες προδιαγραφες.

http://www.autotec.gr/prodiagrafes-lipantikon.html

  • Like 2
Δημοσ.

Πολυ ευκολα μπορει να προκληθει ζημια-φθορα απο λαθος λαδια.Η οπελ ζηταει συγκεκριμενη προδιαγραφη για τους κινητηρες της, ασχετου κατασκευαστη λαδιου.Οι περισσοτεροι κοιτανε μονο το ιξωδες.Λαθος.Οι συσκευασιες γραφουν επανω  προδιαγραφες  σε API- ACEA εαν καλυπτουν προδιαγραφες κατασκευαστων κ.α.Οι BMW- MERCEDES-OPEL- VW-FORD αλλα και αλλοι, ζητανε συγκεκριμενες προδιαγραφες.

http://www.autotec.gr/prodiagrafes-lipantikon.html

To castrol magnatec 5w40 C3 - S  που μου βάζει καλύπτει τις προδιαγραφές στο ιξώδες και GM dexos2 κλπ κλπ. 

Δημοσ.

Λογικα εχεις το ιδιο θεμα με πολλα μοτερ FSI-TSI του VW group.  Η καδενα χαλαρωνει οταν σβησει ο κινητητας και ο τεντωτηρας της δουλευει με την πιεση λαδιου οποτε θελει 1-2 sec μεχρι να ανεβασει πιεση και να τεντωσει την καδενα καδενα. Σε καποια VW ορισμενης χρονολογιας πηδουσε δοντι και εβγαζε misfires ή αλλα θεματα και αν δεν το εφτιαχνε ο ιδιοκτητης μπορει και να κατεστρεφε μηχανη. Τώρα στο δικο σου, αγνωστο πως θα εξελιχθει, το μονο που μπορεις να κανεις ειναι τακτικες αλλαγες λαδια-φιλτρο όπως οριζει ο κατασκευαστης.

 

Ο ήχος ειναι ιδιος με αυτον;

https://www.youtube.com/watch?time_continue=5&v=4AJAzaQKMT4

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...