KinigosPsixon Δημοσ. 28 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2017 Καλησπέρα έχω το κινητό του τίτλου και ένα πρωί πριν 2 περίπου βδομάδες εξεράγη καθώς φόρτιζε. Μίλησα με vickmall kai xiaomi αλλά και οι δύο αρνήθηκαν να μου το αντικαταστήσουν καθώς η xiaomi λέει δεν αντικαθιστά αυτή κινητά και το vickmall λέει ότι είναι εκτός εγγύησης καθώς έχει ένα χρόνο μόνο. Γράφω το θέμα αυτό για δύο λόγους. Πρώτον για να ενημερωθούν τυχών κάτοχοι και να προσέχουν που το έχουν όταν το φορτίζουν και δύο μήπως υπάρχει κάποια επιπλέον κίνηση που μπορώ να κάνω ως προς την αντικατάσταση του κινητού μου
turbat0s Δημοσ. 28 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2017 Δύσκολα να γίνει κάτι χωρίς αποδείξεις, φαντάζομαι το καταλαβαίνεις.
chios Δημοσ. 28 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2017 με τον δικό του φορτιστή έγινε αυτό; το είχες όλο το βράδυ στην φόρτιση ;;
KinigosPsixon Δημοσ. 28 Αυγούστου 2017 Μέλος Δημοσ. 28 Αυγούστου 2017 http://imgur.com/a/6y3Oj ναι με τον δικό του φορτιστή το έβαλα στης 4 τα ξημερώματα έσκασε στις 8τι πρωί 1
κουξκουκ Δημοσ. 28 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2017 Πω ρε φίλε εσύ θα παθαινες τρελή ζημιά παρά λίγο γράψε σε ξένα φόρουμ όπως είπε και το παλικάρι από πάνω
stelios18120 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2017 Πωωωω ζημια Καλα μιλαμε στειλε τους mail και μηνυμα κτλπ και δειξε τους τι εγινε.
DeVilMaYcRyGR Δημοσ. 28 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2017 Από την μπαταρία έγινε εσωτερικά κάποιο κελί βραχυκύκλωσε αλλά άντε να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας. Πάντως τουλάχιστον στην εταιρία που δούλευα πριν οι μπαταρίες που αλλοιώνονταν απλά φούσκωναν και υποτίθεται ότι περνάνε ISO για να μην συμβεί αυτό που έγινε σε εσένα. Δεν ξέρω αν μπορεί να σε βοηθήσει ο συνήγορος για κάτι τέτοιο. Πάντως ευτυχώς που δεν έπαθες τπτ
KinigosPsixon Δημοσ. 28 Αυγούστου 2017 Μέλος Δημοσ. 28 Αυγούστου 2017 Ναι ευτυχώς είχα ψιλό ξυπνήσει και το άκουσα που έσκασε mail έστειλα αλλά δεν συγκινήθηκαν απλά είπαν ότι δεν είναι αυτοί υπεύθυνοι να στείλω στο μαγαζί που το αγόρασα
DeVilMaYcRyGR Δημοσ. 28 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2017 Τι ωραία μου θυμίζει κάτι ελληνικές επιχειρήσεις. Μίλησες με το κατάστημα;
Dantε Δημοσ. 28 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2017 Τα κινεζοκαταστηματα δινουν 1 χρονο εγγυηση. Εφοσον περασε,δυστυχως δε μπορεις να κανεις τιποτα. Συμβαινουν δυστυχως αυτα. Εδω γινεται σε κινητα των 600++ ευρω.
vargas Δημοσ. 29 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2017 Πρέπει να το κανείς θέμα να φόντο γνωστό κ να καταλάβουν οι κινεζιες ότι η μείωση του κόστους παραγωγής δεν σημαίνει Ότο θα κουβαλάμε μια βόμβα πάνω μας
Dantε Δημοσ. 29 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2017 Πρέπει να το κανείς θέμα να φόντο γνωστό κ να καταλάβουν οι κινεζιες ότι η μείωση του κόστους παραγωγής δεν σημαίνει Ότο θα κουβαλάμε μια βόμβα πάνω μας Πες το στη samsung αυτο. Μεμονωμενα περιστατικα παντα θα υπαρχουν σε οτιδηποτε εχει μπαταριες.
vargas Δημοσ. 29 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2017 Δεν έχω κανένα θέμα με την xiaomi η με την Samsung η οποιαδήποτε εταιρεία αλλά θεωρώ απαράδεκτο κ το συμβάν αλλά κ την όλη αντιμετώπιση του καταναλωτή. https://www.google.gr/amp/en.yibada.com/articles/amp/182667/20170102/exploding-redmi-note-3-redmi-note-3-review-xiaomi-news-xiaomi-mi4i-fire.htm
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα