Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα Turbo-X Rubik 10 II 10.1" (8GB)


Sla

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα,

 

Μετά από ακριβώς 1 χρόνο χρήσης του συγκεκριμένου tablet, αυτό άρχισε να κάνει συνεχείς επανεκκινήσεις χωρίς να σου επιτρέπει να επέμβεις μέσω των ρυθμίσεων.

Αφού το πήγα σε κατάστημα Πλαίσιο, επανεγκατέστησαν το λογισμικό και μου το παρέδωσαν μετά από λίγες ημέρες. Μετά από αυτό, το tablet λειτουργεί αλλά χωρίς η οθόνη να αποκρίνεται ακριβώς στο πάτημα. Συγκεκριμένα όταν π.χ. θέλεις να πατήσεις στο πληκτρολόγιο το γράμμα C, θα πρέπει να πατήσεις στο σημείο που βρίσκεται το γράμμα F. Το ίδιο συμβαίνει σε όλη την οθόνη εκτός από το κέντρο αυτής, όπου το πάτημα πλησιάζει την περιοχή - εικονίδιο που θέλεις να πατήσεις. Όταν απευθύνθηκα ξανά στο κατάστημα που έκανε τη διόρθωση, μου απάντησαν πως η οθόνη έχει πρόβλημα και θα πρέπει να αντικατασταθεί, το κόστος του οποίου, υπερβαίνει την αξία ολόκληρης της συσκευής.

Η εντύπωση που μου αφήνει είναι πως έχει περαστεί λογισμικό για διαφορετικό μέγεθος οθόνης και όχι ότι όντως η οθόνη έχει πρόβλημα.

 

Περιμένω τις γνώμες σας και τι θα συνιστούσατε για την αντιμετώπιση του προβλήματος.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτή είναι η ίδια τακτική που κανουν στα Turbo-X και ιδικά στο Πλαίσιο.

Δλδ το φτιάχνουν και μετά σου λένε ότι υπάρχει πρόβλημα εκεί ας πούμε για να τα αρπάξουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εκανες την μ@λ@κια που το αγορασες.... Μην καταπινεις και την μλκ τους περι αλλαγης και κοστους. Απο την στιγμη που ειναι μολις 1 χρονου,εχεις εγγυηση. Και δεν εχει βεβαια πτωσεις κτλ. Μαθε κατι ... Ποτε ξανα τουρμπο μλς εσταρ μπιτμορ και οποιους αλλους "ευαγγελιζονται" σαν "ελληνικες" μαρκες

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την επαθα και εγώ .Αγόρασα 40€ ενα twister II εριξα λάθος recovery και το χαλασα και δε μου δίνουν το firmware αλλά ήθελαν να με χρεωσουν επισκευή πλακέτας κλπ.Πείτε μου ποια σοβαρή εταιρεια αρνείται να σου δώσει λογισμικό για συσκευή και μάλιστα εντος εγγυήσεως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά, εννοείται πως δεν θα μπω στη λογική να αλλάξω την οθόνη που μου λένε, απλά είπα μήπως είχε κανένας καμιά ιδέα για το πώς να διορθώσω μόνος μου το πρόβλημα. Στην τελική αξίζει περισσότερο ακόμα και να διαλύσω το tablet σε μία τέτοια προσπάθεια, από το να τους ξαναδώσω χρήματα για δήθεν επιδιόρθωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...