Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Με την ίδια λογική να καταργήσουμε τις βιομηχανίες για να επαναφέρουμε το επάγγελμα του μεταλλουργού. Κάποιοι δεν πάνε καλά που βλέπουν την τεχνολογία μόνο ως απειλή μιας φαντασιακής εργασιακής στατικότητας.

Δεν χρειάζεται να γενικεύουμε τόσο πολύ.

Τεχνολογία είναι και η μάσκαρα στις βλεφαρίδες των γυναικών, είδες κανέναν να έχει πρόβλημα; :-)

 

Χωρίς να είμαστε λουδίτες, υπάρχουν κάποιες κομβικές εφαρμογές της, με τις οποίες ίσως πρέπει να είμαστε λίγο προσεκτικοί, δεν νομίζεις;

Μήπως έχουν κοινωνικές προεκτάσεις που δεν είναι αμέσως φανερές.

 

Η τεχνολογία δεν είναι ο θεός μας, τη χρησιμοποιούμε.

Ναι στην ελεγχόμενη μετάβαση, ο κόσμος μας έτσι κι αλλιώς συνεχώς αλλάζει.

  • Like 2
Δημοσ.

τι πάει να πει δεν έφταιγε το αυτόνομο ή όχι; έγινε ή δεν έγινε ατύχημα; από τη στιγμή που έγινε παρά τη συγκεκριμένη τεχνολογία, προφανώς δεν είναι επαρκής.

[...]

Πω ρε φίλε. Τι λες τώρα!

Λοιπόν,  από την αρχή...

Τα συγκριτικά είναι σε χιλιόμετρα και όχι σε αυτοκίνητα. Τα "αυτόνομα" της tesla οδηγούν σε δρόμους όπου κυκλοφορούν και άλλοι οδηγοί και προσπαθούν να αντεπεξέλθουν (επιτυχημένα κατά 99% θα έλεγα) σε συνθήκες όπου ο κάθε οδηγός θα τα είχε παίξει. Το ένα θανατηφόρο, που ρωτάς αν έγινε ή όχι, έγινε. Ο οδηγός έβλεπε Χάρυ Πότερ στο dvd και την ώρα που το όχημα ήταν στον δρόμο και κινούνταν με τα όρια του δρόμου βγήκε σε μικρή απόσταση από τα πλάγια του δρόμου και με όπισθεν ένα αγροτικό με μεγάλο τρέιλερ στη μέση του δρόμου και το σύστημα δεν αντιλήφθηκε το μεάλο εμπόδιο και έπεσε πάνω του. Ναι ήταν bug και ο οδηγός που όφειλε τουλάχιστον να κοιτάει τον δρόμο, όπως είπα πριν έβλεπε dvd. Ο ίδιος είχε προκαλέσει το ένα από τα άλλα δύο μη θανατηφόρα στο παρελθόν γιατί κοιμόταν ενώ το όχημα πήγαινε στον προορισμό του.

Βέβαια και στις τρεις περιπτώσεις, τα bugs διορθώθηκαν αμέσως με μεταδόθηκαν μέσω OTA σε όλα τα οχήματα της tesla.

Η συγκεκριμένη τεχνολογία θα μπορούμε να πούμα εάν είναι καλή ή όχι μόνο όταν το ποσοστό των αυτόνομων οχημάτων που θα κυκλοφορούν στον δρόμο θα είναι πάνω από το 20% από αυτό των συμβατικών οδηγών.

 

 

σαν ιθαγενείς που σας χαρίζουν χάντρες κάνετε

Για το abs και το ebd όμως που ενώ υπάρχουν εδώ και χρόνια αλλά πάλι συνεχίζουν να σκοτώνονται άνθρωποι τι λες;

 

 

δηλαδή θεωρείς ότι η συγκεκριμένη τεχνολογία έχει ως σκοπό την εξάλειψη του φαινομένου που αντικειμενικά δεν είναι και τόσο σοβαρό και δεν έχει ως στόχο τη μείωση του εργατικού κόστους;

Να μην ξεχνάμε, ότι όλα τα συστήματα ασφάλειας και πλοήγησης των αυτοκινήτων είναι βοηθήματα του οδηγού και όχι αντικατάστασή του. Η μόνη περίπτωση αντικατάστασης του οδηγού είναι να είναι ΟΛΑ τα οχήματα που κυκλοφορούν στους δρόμους αυτόνομα, οπότε θα μπορούν να επικοινωνούν και μεταξύ τους ώστε να μην γίνονται επικίνδυνες προσπεράσεις, παραβιάσεις stop, υπερβολική ταχύτητα, υπνηλία κτλ.

  • Like 1
Δημοσ.

Και μετά μου λέτε να μην πιστεύω στις ταινίες αυτά που βλέπω.. τα πρώτα ημιαυτόματα φορτηγά που είδαμε πρόσφατα σε ταινία ήταν στην ταινία LOGan

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σχετικά με όσους λένε για τους ανθρώπους που θα χάσουν τη δουλειά τους, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί είναι κακό να εξαφανιστεί κάποια στιγμή το επάγγελμα του οδηγού νταλίκας. Αυτό το πράγμα έχει γίνει άπειρες φορές στην εξέλιξη της ανθρωπότητας και λέγεται δημιουργική καταστροφή. Ήταν ο λόγος που ενώ η μηχανή υφαντουργίας είχε εφευρεθεί στη Βρετανία δεν χρησιμοποιήθηκε παρά μετά από πάρα πολλά χρόνια γιατί θα προκαλούσε κρίση καθιστώντας πολλές θέσεις εργασίες άχρηστες. Το επάγγελμα του οδηγού νταλίκας δεν προσφέρει τίποτα στην πρόοδο της ανθρωπότητας, ούτε προσωπικό κίνητρο σε όσους το εξασκούν. Θα μου πεις, σήμερα, το 2017, τόσοι άνθρωποι με οικογένεια θα χάσουν τη δουλειά τους, πιθανόν να μην βρουν άλλη, κτλ. Θα πω, κρίμα, αλλά ίσως και να μπορέσουν να βρουν μια δουλειά που να προσφέρει κάτι στην ανθρωπότητα ή έστω να τους προσφέρει ισχυρότερα κίνητρα, να μην κάνει κακό στην υγεία τους, να μπορούν να είναι πιο πολύ με την οικογένειά τους, κτλ.

 

Η άποψή μου για τα αυτο-οδηγούμενα οχήματα είναι μακάρι όλα να γίνουν έτσι στο τέλος και να μην πεθαίνει τόσος κόσμος χωρίς λόγο στους δρόμους. Επίσης, θα έχουμε επιπλέον ελεύθερο χρόνο - κάποιος που οδηγεί 1 ώρα για τη δουλειά και πίσω θα μπορεί πλέον π.χ. να διαβάζει ένα βιβλίο σε αυτόν τον χρόνο. Όλα τα υπόλοιπα είναι μείγμα άγνοιας και προκατάληψης - όπως π.χ. ότι ο άνθρωπος είναι καλύτερος στην οδήγηση. Αρκεί κάποιος να δει το πρόσφατο βίντεο με το Tesla που προβλέπει το ατύχημα μπροστά του 1 δευτερόλεπτο πριν γίνει.

 

EDIT: Μόλις είδα το tag οδηγός που έχει το thread και έχω δακρύσει :)

Επεξ/σία από konnak
  • Like 3
Δημοσ.

Με την ίδια λογική να καταργήσουμε τις βιομηχανίες για να επαναφέρουμε το επάγγελμα του μεταλλουργού. Κάποιοι δεν πάνε καλά που βλέπουν την τεχνολογία μόνο ως απειλή μιας φαντασιακής εργασιακής στατικότητας. Αν ήταν σοβαρότεροι, θα έλεγαν ότι πρέπει να υπάρχει μεταβατική περίοδος προσαρμογής του έως τώρα οδηγού στην νέα του εργασία. Από εκεί και πέρα είναι πανηλίθιο και inefficient να διατηρείς επαγγέλματα όταν η παραγωγική τους αξία έχει ξεπεραστεί.

 

Να πω και του στραβου το δικιο, σε μερικα επαγγελματα θα υπαρξει απωλεια και στατικοτητα κι επισης καμια μεταβαση. Αν ενας μονο υπολογιστης αναλάβει να διεκπαιρεώνει τα καθήκοντα 5 οδηγών πχ μαντεψε που πάνε αυτοι οι πεντε. Εκτος αν νομιζετε μερικοι εδω μεσα οτι οι ανεργοι νταλικερηδες,εργατες,κλπ εχουν την οικονομικη πολυτελεια η τις ικανοτητες να παρακαλουθουν σεμιναρια αλλαγης σταδιοδρομιας η να πηγαινουν να σπουδαζουν απο την αρχη πχ στα 45 τους. Και δε το καταλαβα τοσα χρονια οι ανθρωποι άλλαζαν το πολυ ενα,δυο η κανενα επαγγελμα και αυτο που ξεκινουσαν να κανουν απο την αρχη τους εβγαζε στη συνταξη. Τι νεοφιλελευθερη μανια ειναι αυτη που σας εχει πιασει κ νομιζετε οτι επειδη η τεχνολογια καταργει επαγγελματα ειναι καλο και θα πρεπει να αλλαζουν ολοι 5 και 10 επαγγελματα; Θα λετε τα ιδια αν καταργηθει η δουλεια που εχετε; Κ επισης κανετε το λαθος και συγκρινετε με το παρελθον. Αυτο που θα ακολουθησει μεσα στις επομενες δεκαετιες δε θα εχει προηγουμενο αν δε μπουν δικλειδες ασφαλειας. Οι απωλειες θεσεων εργασιας θα αυξανονται με εκθετικο ρυθμο, αν θυμηθω πιο ηταν το αρθρο απο εναν δημοφιλη επιστημονα θα το ποσταρω.

 

Ον τοπικ τωρα, οσοι πιστευετε οτι τα αυτονομα θα συμπεριφερονται με τον ηλιθιο τροπο που περιγραφετε (πχ περναει το 1ο με πρασινο και το τελευταιο με κοκκινο) μάλλον δεν εχετε δει καποιο ολοκληρωμενο review video με το tesla. Απλά ο ΜΕΣΟΣ οδηγός, δε πιανει μια μπροστά στην αντίληψη που έχει το σύστημα. Κι επισης μη συγκρινετε το ποσα οχηματα κυκλοφορουν αυτονομα με τα ατυχηματα. Να εκλαμβάνετε οτι ολα αυτα τα οχηματα στην ουσια τα οδηγει ΕΝΑΣ οδηγος. Ο αυτόνομος που είναι σχεδον ιδιος σε ολα. Αν λοιπον βαλεις τα χιλιομετρα που εχουν κανει σαν να ειναι ενας οδηγος με το αμαξι του, η πλαστιγγα γέρνει θετικα προς το λογισμικό...

Δημοσ.

Εμενα αντιθετως μου αρεσει η ιδεα γιατι ειμαι σίγουρος οτι θα περιορηστουν ολα τα τροχαια ατυχηματα κατω απο το 99%.

Επιτελους θα σταματησουν οι μεθυσμένοι και οι βλακες να σκοτώνουν κοσμο.

καλα εσυ πλανασαι πλανα οικτραν σκεψου λιγο,εσυ τι δουλεια κανεις ειπαμε?

Δημοσ.

Να πω και του στραβου το δικιο, σε μερικα επαγγελματα θα υπαρξει απωλεια και στατικοτητα κι επισης καμια μεταβαση. Αν ενας μονο υπολογιστης αναλάβει να διεκπαιρεώνει τα καθήκοντα 5 οδηγών πχ μαντεψε που πάνε αυτοι οι πεντε. Εκτος αν νομιζετε μερικοι εδω μεσα οτι οι ανεργοι νταλικερηδες,εργατες,κλπ εχουν την οικονομικη πολυτελεια η τις ικανοτητες να παρακαλουθουν σεμιναρια αλλαγης σταδιοδρομιας η να πηγαινουν να σπουδαζουν απο την αρχη πχ στα 45 τους. Και δε το καταλαβα τοσα χρονια οι ανθρωποι άλλαζαν το πολυ ενα,δυο η κανενα επαγγελμα και αυτο που ξεκινουσαν να κανουν απο την αρχη τους εβγαζε στη συνταξη. Τι νεοφιλελευθερη μανια ειναι αυτη που σας εχει πιασει κ νομιζετε οτι επειδη η τεχνολογια καταργει επαγγελματα ειναι καλο και θα πρεπει να αλλαζουν ολοι 5 και 10 επαγγελματα; Θα λετε τα ιδια αν καταργηθει η δουλεια που εχετε; Κ επισης κανετε το λαθος και συγκρινετε με το παρελθον. Αυτο που θα ακολουθησει μεσα στις επομενες δεκαετιες δε θα εχει προηγουμενο αν δε μπουν δικλειδες ασφαλειας. Οι απωλειες θεσεων εργασιας θα αυξανονται με εκθετικο ρυθμο, αν θυμηθω πιο ηταν το αρθρο απο εναν δημοφιλη επιστημονα θα το ποσταρω.

 

Ον τοπικ τωρα, οσοι πιστευετε οτι τα αυτονομα θα συμπεριφερονται με τον ηλιθιο τροπο που περιγραφετε (πχ περναει το 1ο με πρασινο και το τελευταιο με κοκκινο) μάλλον δεν εχετε δει καποιο ολοκληρωμενο review video με το tesla. Απλά ο ΜΕΣΟΣ οδηγός, δε πιανει μια μπροστά στην αντίληψη που έχει το σύστημα. Κι επισης μη συγκρινετε το ποσα οχηματα κυκλοφορουν αυτονομα με τα ατυχηματα. Να εκλαμβάνετε οτι ολα αυτα τα οχηματα στην ουσια τα οδηγει ΕΝΑΣ οδηγος. Ο αυτόνομος που είναι σχεδον ιδιος σε ολα. Αν λοιπον βαλεις τα χιλιομετρα που εχουν κανει σαν να ειναι ενας οδηγος με το αμαξι του, η πλαστιγγα γέρνει θετικα προς το λογισμικό...

 

 

nuff said

 

edit: είναι λυπηρό που εισάγεις το ψευδο-επιχείρημα του "αν συνέβαινε σε σένα". Δεν μπορεί καμμία πολιτική απόφαση να βασιστεί στο "αν συνέβαινε σε σένα", διότι πολύ απλά πάντοτε θα υπάρχουν κερδισμένοι και χαμένοι. Αυτό που έχει σημασία είναι να ωφελείται η πλειοψηφία. Αν τύχει και ωφεληθούν όλοι, αυτό είναι απλώς ένα ευχάριστο bonus αλλά στην πραγματικότητα αρκεί το > 51%. Αν υπάρχει ένα πράγμα που συμβαίνει στην Ελλάδα είναι ομάδες μικροσυμφερόντων να κρατούν όμηρη την υπόλοιπη κοινωνία. Οπότε ναι αν ήμουν στην θέση τους, θα έπρεπε να υποχωρήσω ως προς τις διεκδικήσεις μου για το καλό της υπόλοιπης κοινωνίας.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...