Chrisl7 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2017 Μέλος Δημοσ. 28 Αυγούστου 2017 Έχεις ένα δίκιο. Στην σαμσουνκ περίπου τόσο έχει ο ένας χρόνος ο Κώστας με τα ίδια δίνει αλλά 3 χρόνια Θα την έπαιρνα καινούρια αλλά δεν υπάρχει κ το νέο μοντέλο που είναι τα ίδια πράγματα έχει 2100€
vasilk Δημοσ. 31 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2017 Πήρα τηλέφωνο τη αντιπροσωπεία samsung κ μου είπε καλό είναι να μην μπω στο service menu.Τι ισχύει τελικά? Χάνεις την εγγύηση αν μπεις στο service menu όπως έγραψε κάποιος πιο πάνω ή απλώς είναι μια προτροπή "καλά είναι να μην μπεις μήπως και πειράξεις κάτι κατά λάθος"?
vasilk Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2017 Γιατί νομίζω είναι κάτι σοβαρό και δεν το είχα ακούσει ξανά. Το να μπεις στο service menu για να δεις τις ώρες λειτουργίας αν αγοράζεις μεταχειρισμένη ή εκθεσιακή είναι σχεδόν επιβλημέμο. Είναι το πρώτο που πρέπει να δεις. Ακόμα και καινούργια να αγοράσεις μπορεί να χρειαστεί να το δεις αν έχεις αμφιβολίες για το αν είναι σφραγισμένη ή όχι. Σου δίνουν αυτή τη δυνατότητα και μετά σου ακυρώνουν την εγγύηση? Δεν είναι και πολύ λογικό. Εκτός αν το κάνουν επίτηδες, αλλά κάπου θα έπρεπε να το γράψουν. Δεν νομίζω να είμαι ο μόνος που τον ενδιαφέρει να ξέρει τις ώρες λειτουργίας ενός προϊόντος. Φαντάζομαι όλοι θα το θέλανε.
vasilk Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2017 Εκθεσιακή πήρες? Το είδες κάπου γραμμένο αυτό και το διάβασες ή σου το είπαν (πχ από το κατάστημα)?
dfokas21 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2017 Μονο που απο το service menu δεν βλεπεις μονο τις ωρες λειτουργιας της τηλεορασης αλλα μπορει να επεμβεις σε χιλια δυο αλλα πραματα με συνεπεια ,αν δεν ξερεις ακριβως τι πειραζεις ,να κανεις αγνωριστη την τηλεοραση και μετα να ζητας και τα ρεστα απο την αντιπροσωπεια . Και καλα να εισαι καποιος γνωστης , αν δεν....?
vasilk Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2017 Ok. Δεν θα διαφωνήσει κανένας με αυτό. Φυσικά αν είσαι άσχετος και πειράξεις διάφορα που δεν ξέρεις μπορεί να κάνεις ζημιά. Μιλάμε να μπεις στο service menu και απλά να δεις τις ώρες λειτουργίας. Ο φίλος πιο πάνω (@vrwmiaris) είπε πως αν μπεις σου ακυρώνουν την εγγύηση. Δεν μας είπε που το διάβασε ή ποιός του το είπε. Ο TS που πήρε τηλέφωνο στην Samsung από τι έγραψε δεν το ξεκαθάρισε και δεν είπε κάτι για την εγγύηση. Έγραψε πως του είπαν "καλό είναι να μην μπεις". Άλλο "καλό είναι να μην μπεις" (προληπτικά, μην κάνεις καμιά ζημιά) και άλλο "αν μπεις ακυρώνεται η εγγύηση". Αν ο φίλος @vrwmiaris μας έλεγε που το διάβασε θα βοηθούσε την συζήτηση.
vrwmiaris Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2017 Διάβασα αρκετά άρθρα, δεν πήρα την σαμυ .αμφιλεγόμενες απόψεις, έτσι δεν το δοκίμασα.το λογικό είναι να σε πετάξουν εκτός εγγύησης, όπως έγραψε και ο φίλος ο Φωκάς.δεν μπορούν να γνωρίζουν ότι εσύ μπήκες μόνο για να δεις τις ώρες λειτουργίας.Επίσης δεν μπορείς να καταλάβεις εάν πήρες σφραγισμένη τηλεόραση ή εκθεσιακή;
Chrisl7 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2017 Την παρέλαβα την τοποθέτησα όλα άψογα. Το μόνο που βλέπω είναι ότι όταν βάζεις τον οπίσθιο φωτισμό στο τέρμα σε ορισμένα σημεία εκει που ενώνει τα μπεζελ με την οθόνη σαν να βγάζει περισσότερο φως κ πιο πολύ όταν έχει λευκό φόντο στην κάτω πλευρά συνήθως. Πήγα από περιέργεια σε άλλο 2 καταστήματα κ είδα το ίδιο φαινόμενο κ στις ks7000 και ks8000 και ks9000 κ σε εκείνες πιο έντονα μάλλον είναι γενικό φαινόμενο.σαν να φαίνονται τα led του οπίσθιου φωτισμού σε ορισμένα σημεία. Θα ανέβαζα φωτό αλλά δεν το πιάνει ο φακος
heavyrain Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2017 Το light bleeding που εχουν ολες οι led ειναι. Μη σε ανησυχει ειναι φυσιολογικο.
Chrisl7 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2017 Νόμιζα το κάνει στο μαύρο. Αυτές το κάνουν στο άσπρο , σαν να φωτίζει περισσότερο κ είναι σαν να μπλεδιζει Αυτή η φωτό είναι από κατάστημα στην δικιά μου δεν μπορεί να το αποτυπώσει το κινητό μου
Rebel21 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2017 Νόμιζα το κάνει στο μαύρο. Αυτές το κάνουν στο άσπρο , σαν να φωτίζει περισσότερο κ είναι σαν να μπλεδιζειΑυτή η φωτό είναι από κατάστημα στην δικιά μου δεν μπορεί να το αποτυπώσει το κινητό μουΚλασικο πρόβλημα. Πρόκειται για ανομοιόμορφη λεντοταινια η οποία έχει έρθει πολύ κοντά στο πάνελ.ειναι πολύ έντονο φαινόμενο ειδικά σε εκθεσιακές και οφείλεται σε λάθος τρόπο μεταφοράς αφού οι ανίδεοι υπάλληλοι μετακινούν τις τηλεοράσεις πιάνοντας το πάνελ.Πολλες φορές βέβαια έρχεται έτσι από το εργοστάσιο. Αυτές οι περιπτώσεις ξεπερνούν το κλασικό light bleed και εγώ προσωπικά το θεωρώ μη αποδεκτό.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα