Προς το περιεχόμενο

Ο σκληρος εχει χαλασει;HELP ειναι αγορασμενος απο το e-shop


kastom

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

ενω ολα δουλευαν καλα ενα πρωι βλεπω το μηνημα primary master driver fails παω στο bios (εχω ενα mobo asus a7v333)και τον βαζω manual κανω save και στο restart τον βλεπει στο bios kai ston boot αλλα οταν παει να ξεκινηση μου βγαζει το γνωστο μηνημα οταν ξαναπαω στοστο bios kai ston boot δεν τον βλεπει. Αλλαζω ταινιες συνδεσεις τα ιδια.Αποφασιζω να φορμαρω τον δισκο.Ολα κανονικα κανει την πρωτη διαδικασια που φορτωνει τους driver και στο restart περνω το μηνημα primary master driver fails τι φταιει μηπως υπαρχει κατι να γινεται

Δημοσ.

βάλε το Auto και στο HDD Delay δώσε κάποια secs ίσως να πρέπει να κάνει Init στις κεφαλές,

Δοκίμασε το σε άλλο κανάλι (Sec IDE).

Δοκίμασε το σε άλλο PC.

Δημοσ.

an pantos einai xalasmenos den iparxei logos na anxonese to e-shop exei kanonikotato tmima service kai an den thes na ton stilis gia na min plironeis metaforika kai kathisteri kiolas boreis na ton pas esi apo ekei.einai kapou sto marousi.

Δημοσ.

ο σκληρος ανηκει στον Κυριο μας αφησε χρονους.Τον δοκιμασα σε αλλα δυο μηχανηματα και χτυπαει.Σας ευχαριστω θερμα για το ενδιαφερων.Οσο για το e-shop αν εχω αρνητικα νεα θα σας το πω.

Δημοσ.

Μπορεις να τους παρεις τηλεφωνο και να σου κανουν την αντικατασταση δωρεαν στο σπιτι σου. Τουλαχιστον αυτα ειχα διαβασει πριν λιγο καιρο στο site. Η αντικατασταση αν ειναι μεσα στη εγγυηση θα γινει δωρεαν χωρις εξοδα αποστολης...

Δημοσ.

απο το e-shop πηρα το εξης μηνημα

 

θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως η διαδικασία επιστροφής ελαττωματικών συσκευών έχει ως εξής:

 

α) Αναφορά προβλήματος της συσκευής μέσω e-mail στην διεύθυνση [email protected] (πρεπει να αναφέρονται τουλάχιστον το πρόβλημα που εμφανίζει η συσκευή,ο σειριακός αριθμός και η ημερομηνία αγοράς)

 

β) Αφου διαπιστωθεί η αγορά σας απο την Ε-shop Α.Ε σας αποστέλεται εντος 2 ωρών (αρκει οι ωρες που θα στείλετε το e-mail να είναι εργάσιμες) ενας αριθμός έγκρισης (RMA) για να επιστρέψετε προϊόν

 

γ) Αφου λάβετε τον αριθμό RMA πρέπει να αποστείλετε το προϊόν με ως εξής:

 

ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΕΝΤΟΣ ΑΘΗΝΩΝ - ΑΓΟΡΑ ΕΝΤΟΣ 15 ΗΜΕΡΩΝ

 

Επιβάρυνση των εξόδων αποστολής στην e-Shop.gr Α.Ε - Η επιστροφή θα πρέπει να γίνεται μεσω της Γενικής Ταχυδρομικής (τηλ.801 11 94111)

 

ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΕΚΤΟΣ ΑΘΗΝΩΝ - ΑΓΟΡΑ ΕΝΤΟΣ 15 ΗΜΕΡΩΝ

 

Μέσω ΕΛ.ΤΑ. ως συστημένο δέμα

 

ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΕΝΤΟΣ ΑΘΗΝΩΝ - ΑΓΟΡΑ ΠΕΡΑΝ ΤΩΝ 15 ΗΜΕΡΩΝ

 

Επιβάρυνση των εξόδων αποστολής στον αγοραστή για οποιονδήποτε τρόπο αποστολής.Αν δεν επιθυμείτε να επιβαρυνθείτε τα έξοδα αποστολής μπορείτε ο ίδιος / η ίδια να φέρετε το προϊόν στα γραφεία της εταιρείας μας καθημερινά 10:00-16:00

 

ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΕΚΤΟΣ ΑΘΗΝΩΝ - ΑΓΟΡΑ ΠΕΡΑΝ ΤΩΝ 15 ΗΜΕΡΩΝ

 

Επιβάρυνση των εξόδων αποστολής στον αγοραστή για οποιονδήποτε τρόπο αποστολής.

 

Σε περιπτώσεις που το δέμα είναι ανω των 2 κιλών και η αγορά του εχει γίνει εντός 15 ημερών θα πρέπει να έρθετε σε επικοινωνία μαζί μας τηλεφωνικώς στο 210 6124622 ώστε να σας ενημερώσουμε για τον τρόπο επιστροφής του δέματος

 

δ)Το προϊόν θα ελεγχθεί απο το τμήμα service και αναλόγως θα πράξουμε για την ταχύτερη εξυπηρέτησή σας.Σε περίπτωση που εντοπισθεί ελάττωμα η συσκευή αποστέλεται στην Αντιπροσωπεία της για επισκευή ή αντικατάσταση.

 

ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΑΣ ΔΕΝ θΑ ΔΕΧΕΤΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΥΝΟΔΕΥΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ RMA.ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΜΕ ΧΡΕΩΣΗ ΤΟΥ ΑΓΟΡΑΣΤΗ!!!

 

ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΑΠΙΣΤΩΘΕΙ ΒΛΑΒΗ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΕΠΙΒΑΡΥΝΟΥΝ ΤΟΝ ΑΓΟΡΑΣΤΗ

 

ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΥΝΟΔΕΥΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΑΡΙΘΜΟ RMA ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ

Δημοσ.

Σε περίπτωση που εντοπισθεί ελάττωμα η συσκευή αποστέλεται στην Αντιπροσωπεία της για επισκευή ή αντικατάσταση.

 

Δηλαδή, ακόμα κι αν σου πουλήσουν κάτι εξ' αρχής χαλασμένο, δεν στο αντικαθιστούν αμέσως, αλλά πρέπει να περιμένεις να πάει στην αντιπροσωπεία και να επιστρέψει... :( :evil:

Δημοσ.

Αν είναι δυνατόν!!! Πόσο μ...ες μπορεί να είναι οι άνθρωποι! Κανονικά και με τον νόμο αν αγοραστεί κάτι ελαττωματικό από την αρχή, είναι υποχρεωμένοι να το αντικαταστήσουν κατευθείαν και εντός 15 ημερών!!! :evil:

Δημοσ.

Δεν έχεται δίκιο, έχω αγοράσει πολλά πράγματα από το e-shop και όσες φορές έχει χρειαστεί (μνήμες - μητρική) μου έχουν κάνει τις σχετικές αλλαγές

πολύ θετικό ότι χρεώνονται αυτοί τα έξοδα αποστολής έστω και με συγκεκριμένο κούριερ.... αν το είχες πάρει από κατάστημα θα είχες την επιλογή να το πας μόνος σου και μόνο!!! Όσο φίλε Stakis για τον νόμο είναι μεγάλη ιστορία. Έχω πάρει mp3 player και μου έχουν κάνει 2,5 !!!!!!!! ναι 2,5 μήνες με έπαιζαν στο τηλ και όταν έφτασα στον ΙΚΑ και πιέστηκαν ξέρεις τι αποκάλυψαν??? δεν έβρησκαν λέει από που το είχαν πάρει για να το επιστρέψουν στο σέρβις και μετά 1 ακόμη μήνα πήρα 1 πιστωτικό που μου έβγαλαν και το λάδι για να πάρω κάτι γιατί έκλειναν και δεν είχε και τίποτα........

 

οι τύποι λοιπόν είναι καλοί (e-shop) και ευγενικοί και κάνουν γενικά ότι μπορούν... και πίστεψε με έχω δει πολλούς πραγματικά κακούς εμπόρους

Δημοσ.

πηγα στο e-shop και αφου εφαγα χαπια για να το βρω δινω τον σκληρο και μου λενε οτι θα το στειλουν στη Αντιπροσωπεία και σε 5μερες θα ξερουν δηλαδη εγω δεν θα pc για καμια 10ρια μερες γιατι αυτη δεν βαζουν εναν ανθρωπο στο service για να ελενχουν τις βλαβες .Νομιζω οτι ειναι απο τις τελευταιες αγορες που κανω απο το e-shop.Αυτα βεβαια θα τα πω και σε αυτους

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...