yokki Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 Ότι panel και να χρησιμοποιήσεις, το πρόβλημα είναι η ίδια η ηλιακή ενέργεια. Σε 1 τ.μ. panel, που θεωρητικά θα μπορούσε να δεχθεί και 1000W ως είσοδο ηλιακής ενέργειας, στην πράξη ακόμη και στη πιο φωτεινή καλοκαιρινή μέρα, δε θα φτάσει ποτέ τόση ενέργεια από τον ήλιο. Από 'κει και πέρα, τα σημερινά panels έχουν φτάσει μέχρι και λίγο πάνω από 20% αποδοτικότητα. Ακόμη και το 30% ή και 40% να μπορούσαν να φτάσουν κάποια στιγμή, η ηλιακή ενέργεια παραμένει περιορισμένη. Επίσης, η τάση είναι να φτιάχνουμε όλο και πιο πυκνές μπαταρίες. Αν οι σημερινές 80KWh των μπαταριών γίνουν 160KWh, και 2-3KWh να είσαι σε θέση να παράγεις με απίστευτα καλά panels που θα καλύπτουν το 100% του εξωτερικού του αυτοκινήτου κατά τη διάρκεια μιας πλήρους αποφόριστης, η διαφορά θα είναι ~2%. Και όλα αυτά με δεδομένο ότι κάθε φορά που θα κινείσαι με το αυτοκίνητο, θα ψήνεις μπριζόλες κάτω από τον ήλιο. Αν μπορούσε να υπάρξει σοβαρή ποσότητα ηλεκτρικής ενέργειας από φωτοβολταϊκά πάνελ στην οροφή, όλα τα αυτοκίνητα σήμερα θα είχαν. Δεν έχει σχέση με τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα. Θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για οικονομία καυσίμου σε κάθε τύπο αυτοκινήτου. Όμως για τόσο μικρές διαφορές, δεν αξίζει ούτε το κόστος, ούτε το επιπλέον βάρος, ούτε η απώλεια αισθητικής. αξίζει άμα το πολλαπλασιάσεις για μεγάλο αριθμό αυτοκινήτων τότε γλυτώνουμε σαν πλανήτη μεγάλη ενέργεια στην φόρτιση. σκέψου λίγο πράσινα.
jimex Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 αξίζει άμα το πολλαπλασιάσεις για μεγάλο αριθμό αυτοκινήτων τότε γλυτώνουμε σαν πλανήτη μεγάλη ενέργεια στην φόρτιση. σκέψου λίγο πράσινα. Μα για πράσινη ενέργεια δεν έχει σημασία που θα βάλεις τα πάνελς. Ίσα ίσα το να τοποθετείς μικρά πάνελς πάνω στο κάθε αυτοκίνητο, αναγκάζει το αυτοκίνητο να δαπανεί ενέργεια για να κουβαλήσει το επιπλέον βάρος και δε δημιουργούνται και οικονομίες κλίμακας. Αν πρόκειται καθαρά και μόνο για πράσινη ενέργεια, από το να πληρώνεις πχ. 2000€ επιπλέον κατά την αγορά του αυτοκινήτου για να έχει τα πάνελ πάνω του, είναι πολύ προτιμότερο να πληρώνεις ούτως ή άλλως τα επιπλέον 2000€ και η αυτοκινητοβιομηχανία να στήνει μεγάλα φωτοβολταϊκά/αιολικά πάρκα καθώς και ένα δίκτυο σταθμών φόρτιστης, όπως της Tesla, όπου θα έχεις έκπτωση στο ρεύμα φόρτισης. 2
skiabox Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 Και αν ερθουν ποτε στη Ελλαδα αυτα τα μοντελα, θα τους βαλουμε και τελος εκμεταλλευσης ηλιακης ενεργειας φυσικα. Αφού φόρους θέλει ο περισσότερος κόσμος όταν ερωτάται. Προς τι η γκρίνια;
hyperspaced Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 Μήπως η Audi να κοιτάξει περισσότερο την ουσία π.χ. αυξάνοντας τη χωρητικότητα των μπαταριών, και λιγότερο το μάρκετινγκ; Λέω τώρα....
me00016 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2017 @jimex: Βλέπεις το ποτήρι μισοάδειο, αν και συμφωνώ κι εγώ ότι δεν ότι δεν έχει έρθει το πλήρωμα του χρόνου πειστικά για την φορητή ηλιακή τεχνολογία. Δες το αλλιώς: - πάνελ στην οροφή που δεν ξεπερνούν σε βάρος γυάλινες πανοραμικές (bezelless ) ηλιοροφές μόνο βαριές και αισθητικά άσχημες δεν θα τις λες, - το 2% στην αύξηση οικονομίας ρεύματος που αναφέρεσαι προκύπτει στη μοναδική περίπτωση της κατανάλωσης μιας χωρητικότητας μπαταρίας, π.χ. σε ένα μακρινό ταξίδι, ενώ δεν υπολογίζεις τα πιο συνηθισμένα σενάρια συχνών-μικρών μετακινήσεων κατά την διάρκεια της ημέρας, όπου καταναλώνονται κλάσματα της ηλεκτρικής ενέργειας, ενώ ο ήλιος (ΜΠΟΡΕΙ) να δουλεύει συνεχόμενα και μεταξύ των μετακινήσεων. - η τεχνολογία των φωτοβολταϊκών πιστεύω ότι έχει πολλά να δώσει, π.χ. το 20% της σημερινής απόδοσης θα μπορούσε να εκτιναχθεί σε πολλαπλάσιο νούμερο, ίσως και άνω του 100% με την ανάπτυξη πάνελ πολλαπλών επιφανειών, ασύρματης μετάδοσης ενέργειας, ασύμμετρων επιφανειών και χρήση νάνο και μεταϋλικών.
clav Δημοσ. 28 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2017 Εκεί που τρέχαμε να βρούμε ίσκιο να βάλουμε το αμάξι τώρα θα ψάχνουμε ήλιο... (Toyota Prius 2010) "The solar roof will simply help keep the car cool when it’s parked by running a fan to ventilate the car." Καλύτερα σκιά, παρά στον ήλιο με ανεμιστήρα από φωτοβολταϊκό. Δεν έχουν την ενέργεια τα φωτοβολταϊκά παρά για να φορτίσουν μπαταρία φορητού και αυτό σε ιδανικές συνθήκες (κλίση + ηλιοφάνεια).
NT1G Δημοσ. 28 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2017 @jimex: Βλέπεις το ποτήρι μισοάδειο, αν και συμφωνώ κι εγώ ότι δεν ότι δεν έχει έρθει το πλήρωμα του χρόνου πειστικά για την φορητή ηλιακή τεχνολογία. Δες το αλλιώς: - πάνελ στην οροφή που δεν ξεπερνούν σε βάρος γυάλινες πανοραμικές (bezelless ) ηλιοροφές μόνο βαριές και αισθητικά άσχημες δεν θα τις λες, - το 2% στην αύξηση οικονομίας ρεύματος που αναφέρεσαι προκύπτει στη μοναδική περίπτωση της κατανάλωσης μιας χωρητικότητας μπαταρίας, π.χ. σε ένα μακρινό ταξίδι, ενώ δεν υπολογίζεις τα πιο συνηθισμένα σενάρια συχνών-μικρών μετακινήσεων κατά την διάρκεια της ημέρας, όπου καταναλώνονται κλάσματα της ηλεκτρικής ενέργειας, ενώ ο ήλιος (ΜΠΟΡΕΙ) να δουλεύει συνεχόμενα και μεταξύ των μετακινήσεων. - η τεχνολογία των φωτοβολταϊκών πιστεύω ότι έχει πολλά να δώσει, π.χ. το 20% της σημερινής απόδοσης θα μπορούσε να εκτιναχθεί σε πολλαπλάσιο νούμερο, ίσως και άνω του 100% με την ανάπτυξη πάνελ πολλαπλών επιφανειών, ασύρματης μετάδοσης ενέργειας, ασύμμετρων επιφανειών και χρήση νάνο και μεταϋλικών. Πάνω από 100%; Να παράγει ηλεκτρική ενέργεια πιο πολύ από την ηλιακή ενέργεια που πέφτει πάνω του; Καλό. Η φυσική μόλις αυτοκτόνησε.
ANTiL00P Δημοσ. 28 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2017 multi layer solar panels με θερμοηλεκτρικα στοιχεια. Αποδοτικοτητα πανω απο 300%. Καποια στιγμη στο μελλον. Και τοτε ολα βγαζουν νοημα.
nvel Δημοσ. 28 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2017 όταν διδάσκονταν η αρχή διατήρησης της ενέργειας κάποιοι έκαναν κοπάνα 2
gjp1000 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2017 Και όλο το αυτοκίνητο να καλύψεις με πάνελς, είναι τέτοια η απόδοσή τους, που η διαφορά θα είναι σχεδόν ανύπαρκτη. Οι μπαταρίες που χρησιμοποιούνται πχ. στα Tesla έχουν χωρητικότητες 60-100 KWh. Ένα τ.μ. φωτοβολταϊκού panel με καλή απόδοση και στην καλύτερη δυνατή μέρα με ήλιo δε θα δώσει πάνω από 150W. Από την άλλη τις μπαταρίες των 80KWh, τις αδειάζει ένα αυτοκίνητο δίχως δυσκολία σε ένα 3ωρο-4ωρο πάνω σε αυτοκινητόδρομο. Οπότε οι 0.5KWh θα κάνουν τη διαφορά; Η χωρητικοτητα μετριεται σε ah H αποδοση δεν μετριεται σε watt.........
jimex Δημοσ. 28 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2017 Η χωρητικοτητα μετριεται σε ah H αποδοση δεν μετριεται σε watt......... Τσούκου. Η χωρητικότητα συνήθως σε τέτοιες μπαταρίες μετριέται σε Wh. Στα κινητά και άλλα ηλεκτρονικά απλά μετριέται σε Ah, γιατί έχεις συνήθως τάση στα 3,7V ή τουλάχιστον γνωστή για την εκάστοτε χρήση. Μονάδα η οποία επικράτησε για κάποιον περίεργο λόγο (ίσως όχι τόσο αν σκεφτούμε ότι είναι καλό ο πελάτης να γνωρίζει και την τάση της μπαταρίας για να μη βάλει ότι να ναι στη συσκευή), καθώς δε δίνει καμία πληροφορία για τη χωρητικότητα της μπαταρίας αν δε γνωρίζεις την τάση της. Επίσης η ενεργός ισχύς μετριέται σε watt. Μη γράφετε μερικοί ότι να 'ναι. Αλλιώς φαίνεστε σαν τους από πανω που γράφουν για 300% απόδοση... 1
ANTiL00P Δημοσ. 29 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2017 Μη γράφετε μερικοί ότι να 'ναι. Αλλιώς φαίνεστε σαν τους από πανω που γράφουν για 300% απόδοση... Xα χα χα Καλως τον προφεσορα 1200% αποδοση ηθελα να πω, με θερμοηλεκρικο πλασμα αναμεσα σε ημιδιαφανα solar panel layers που αναλαμβανουν τη μετατροπη της θερμοχρωματικης ακτινοβολιας Πχ ultraviolet σε διαφορα δυναμικου (ρευμα) και επιμερους πυκνωτικες μοναδες στα ακρα καθε κυψελης που θα αναλαμβανουν τη διατηρηση του συλλεγομενου φορτιου. long story short: Energy recycling. Και ελα πες μου τωρα οτι αυτο δε γινεται. Παρεθεσε και τυπους φυσικης που το αποδεικνυουν αν θελεις. Η φυσικη που πιθανον γνωριζεις ειναι απορροια χρονιων μελετων για περιγραφη δυναμικων καταστασεων που ισχυαν ή/και υσχυουν αλλα μπορει να γινουν obsolete και να μην το χεις παρει χαμπαρι. Ολα στο συμπαν ειναι σχετικα. Προσπαθησε να το καταλαβης αυτο. Καποιοι φενεται να το υποπτευτηκαν αυτο και ετσι εχουμε το CERN. στο μελλον λογικα θα υπαρχουν και αλλες δυνατοτητες. Πχ αν για παραδειγμα βγουμε εξω απο αυτον τον πλανητη και δουμε τι ισχυει σε καποιον αλλο. Ισως ανακαλυψουμε καποιο υλικο που εχει ιδιοτητς που δεν εχουμε ξαναδει. Μην κολαει το κεφαλι σας στην τυπολατρια. Ολοι οι νομοι ειναι παροδικοι. Και αυτοι τη φυσικης. ναι. Πολες φορες η επιστημη δεν προχορα γιατι ο επιστημων κολαει στην τυπολατρεια και αυτο εχει ως αποτελεσμα στασιμοτητα. Ελειψη εφευρετικοτητας,φαντασιας,διαθεσης για πειραματισμο και προοδος δεν πανε μαζι. Fact. Φιλια στα μουτρα, οι αποπανω του 300% :
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα