jimex Δημοσ. 26 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2017 Και όλο το αυτοκίνητο να καλύψεις με πάνελς, είναι τέτοια η απόδοσή τους, που η διαφορά θα είναι σχεδόν ανύπαρκτη. Οι μπαταρίες που χρησιμοποιούνται πχ. στα Tesla έχουν χωρητικότητες 60-100 KWh. Ένα τ.μ. φωτοβολταϊκού panel με καλή απόδοση και στην καλύτερη δυνατή μέρα με ήλιo δε θα δώσει πάνω από 150W. Από την άλλη τις μπαταρίες των 80KWh, τις αδειάζει ένα αυτοκίνητο δίχως δυσκολία σε ένα 3ωρο-4ωρο πάνω σε αυτοκινητόδρομο. Οπότε οι 0.5KWh θα κάνουν τη διαφορά; 1
M. SCHUMACHER Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 η AUDI να σταματήσει τις μ@λ@κιες και να αναλαμβάνει καμια ευθύνη και ας τα αφήσει αυτά για καμια άλλη εταιρία...
fragma Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 η AUDI να σταματήσει τις μ@λ@κιες και να αναλαμβάνει καμια ευθύνη και ας τα αφήσει αυτά για καμια άλλη εταιρία... Ρε φίλε συγγνώμη, αλλά τι σχέση έχει η εταιρική υπευθυνότητα με το solar panel, και με ποια λογική δεν πρέπει η Audi να ασχοληθεί με αυτό; Καταλαβαίνεις πόσο άσχετο, παράλογο και ασύνδετο είναι αυτό που είπες;.. Και μετά απορούμε γιατί ψηφίσαν Τσίπρα 3 φορές στην σειρά.. Καμία ελπίδα. 8
foivoleon Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 Με τον ήλιο που βλέπουμε στη Γερμανία, δε νομίζω να κάνει μεγάλη διαφορά η χρήση των εν λόγω ηλιακών συλλεκτών. Εκτός αν αποσκοπεί σε αύξηση των πωλήσεων σε Καλιφόρνια, Dubai και Ελλάδα
zoranb Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 Και όλο το αυτοκίνητο να καλύψεις με πάνελς, είναι τέτοια η απόδοσή τους, που η διαφορά θα είναι σχεδόν ανύπαρκτη. Οι μπαταρίες που χρησιμοποιούνται πχ. στα Tesla έχουν χωρητικότητες 60-100 KWh. Ένα τ.μ. φωτοβολταϊκού panel με καλή απόδοση και στην καλύτερη δυνατή μέρα με ήλιo δε θα δώσει πάνω από 150W. Από την άλλη τις μπαταρίες των 80KWh, τις αδειάζει ένα αυτοκίνητο δίχως δυσκολία σε ένα 3ωρο-4ωρο πάνω σε αυτοκινητόδρομο. Οπότε οι 0.5KWh θα κάνουν τη διαφορά; Μήπως χρησιμοποιηθούν solar panels με πολυ υψηλότερη απόδοση. Εαν δεν κάνω λάθος ο Διεθνής Διαστημικός Σταθμός -κ γενικότερα ότι βρίσκεται στο διάστημα- πρέπει να χρησιμοποιεί πιο εξελιγμένα πάνελς από αυτά που ξέρουμε. 1
~Palpatin~ Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 Εκεί που τρέχαμε να βρούμε ίσκιο να βάλουμε το αμάξι τώρα θα ψάχνουμε ήλιο... Palpatin που υπάρχει αυτό; Το ειχε τουλαχιστον στο S8 απο το 1998, λειτουργουσε κατα ενα μερος τον κλιματισμο οταν το αυτοκινητο ηταν πχ στην παραλια.
~Palpatin~ Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 Toyota Prius από το 2010 ως extra. 1997-8 Audi
VanJ Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 Όλα τα αυτοκίνητα έπρεπε να έχουν για να μην μένεις από μπαταρία όταν έχεις πολύ καιρό να το κουνήσεις. 2 μπαταρίες έχω χαλάσει από ακινησία. 1
Zerg13 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 Και αν ερθουν ποτε στη Ελλαδα αυτα τα μοντελα, θα τους βαλουμε και τελος εκμεταλλευσης ηλιακης ενεργειας φυσικα. Οταν διαβαζεις αυτο το αρθρο τα μνημονια σκεφτεσαι εσυ ; ημαρτον
jgeorgiou Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 99% μαρκετινγκ , 1% ουσία προσφέρει (υπό ιδανικές συνθήκες) λιγότερο από το 1/1000 της ενέργειας που καταναλώνει ένα αυτοκίνητο εν κινήσει.
Pelvic Thrust Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 Όλα τα αυτοκίνητα έπρεπε να έχουν για να μην μένεις από μπαταρία όταν έχεις πολύ καιρό να το κουνήσεις. 2 μπαταρίες έχω χαλάσει από ακινησία. Αποσύνδεε τον αρνητικό πόλο, ή βγάλε τη μπαταρία από το αμάξι και βάλε τη σε ένα φθηνό φορτιστή. Υπόθεση 5 λεπτών από την ώρα που θα ανοίξεις το καπώ μέχρι να βάλεις τη μπαταρία στο σπίτι.
LongTom Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 Μήπως χρησιμοποιηθούν solar panels με πολυ υψηλότερη απόδοση. Εαν δεν κάνω λάθος ο Διεθνής Διαστημικός Σταθμός -κ γενικότερα ότι βρίσκεται στο διάστημα- πρέπει να χρησιμοποιεί πιο εξελιγμένα πάνελς από αυτά που ξέρουμε. Δυστυχώς έχεις διπλό όριο στην αποτελεσματικότητα των ηλιακών πάνελ.Πρώτο και απαραβίαστο είναι η συνολική ηλιακή ενέργεια ανά μονάδα επιφανείας(που αλλάζει διαρκώς ανά ημέρα/εποχή) και το δεύτερο είναι η αποτελεσματικότητα του ίδιου του πάνελ. Αμφότερα συνδιασμένα δίνουν πολύ μικρότερες τιμές από ότι χρειάζεται ένα όχημα τέτοιου μεγέθους σε πραγματικό χρόνο. Έτσι οι ηλιακές κυψέλες θα έχουν σίγουρα βοηθητικό χαρακτήρα για αύξηση της εμβέλειας και ίσως emergency φόρτιση(με ανάλογο χρόνο αναμονής σε ακινησία). Προσωπικά πάντως πιστεύω ότι είναι πάνω κάτω αυτονόητο ότι ένα ηλεκτρικό όχημα πρέπει να έχει εκτεταμένη κάλυψη με ηλιακά πάνελ. 1
Dimitris0506 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 και αστο στον ηλιο να βραζει ! Έχω την εντύπωση πως στο Prius που χρησιμοποιήθηκε σαν παράδειγμα μέσω των πάνελ λειτουργεί ο κλιματισμός ακόμα και όταν είναι κλειστό το αυτοκίνητο όποτε δεν βράζει !
palkey Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 Δε μπορει ενα πανελ τετοιων διαστασεων να λειτουργησει συμπιεστη κλιματιστικου κ μεχρι στιγμης δεν υπαρχει τεχνολογια διαφορερικη σε αυτοκινητο για κλιματισμο... Ισως για χωρες με ηλιο το μεγαλυτερο μερος του ετους να εξυπηρετει αλλα κ αυτο ελεγχεται....Το κοστος για το πανελ κ η αποδοση του για τη διαρκεια ζωης του ειναι τετοια μεγεθη ωστε να υπερτερούν του κόστους της φορτισης σε μπριζα;
jimex Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 Μήπως χρησιμοποιηθούν solar panels με πολυ υψηλότερη απόδοση. Εαν δεν κάνω λάθος ο Διεθνής Διαστημικός Σταθμός -κ γενικότερα ότι βρίσκεται στο διάστημα- πρέπει να χρησιμοποιεί πιο εξελιγμένα πάνελς από αυτά που ξέρουμε. Ότι panel και να χρησιμοποιήσεις, το πρόβλημα είναι η ίδια η ηλιακή ενέργεια. Σε 1 τ.μ. panel, που θεωρητικά θα μπορούσε να δεχθεί και 1000W ως είσοδο ηλιακής ενέργειας, στην πράξη ακόμη και στη πιο φωτεινή καλοκαιρινή μέρα, δε θα φτάσει ποτέ τόση ενέργεια από τον ήλιο. Από 'κει και πέρα, τα σημερινά panels έχουν φτάσει μέχρι και λίγο πάνω από 20% αποδοτικότητα. Ακόμη και το 30% ή και 40% να μπορούσαν να φτάσουν κάποια στιγμή, η ηλιακή ενέργεια παραμένει περιορισμένη. Επίσης, η τάση είναι να φτιάχνουμε όλο και πιο πυκνές μπαταρίες. Αν οι σημερινές 80KWh των μπαταριών γίνουν 160KWh, και 2-3KWh να είσαι σε θέση να παράγεις με απίστευτα καλά panels που θα καλύπτουν το 100% του εξωτερικού του αυτοκινήτου κατά τη διάρκεια μιας πλήρους αποφόριστης, η διαφορά θα είναι ~2%. Και όλα αυτά με δεδομένο ότι κάθε φορά που θα κινείσαι με το αυτοκίνητο, θα ψήνεις μπριζόλες κάτω από τον ήλιο. Αν μπορούσε να υπάρξει σοβαρή ποσότητα ηλεκτρικής ενέργειας από φωτοβολταϊκά πάνελ στην οροφή, όλα τα αυτοκίνητα σήμερα θα είχαν. Δεν έχει σχέση με τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα. Θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για οικονομία καυσίμου σε κάθε τύπο αυτοκινήτου. Όμως για τόσο μικρές διαφορές, δεν αξίζει ούτε το κόστος, ούτε το επιπλέον βάρος, ούτε η απώλεια αισθητικής.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα