Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Στην επισκευη τον καλυπτει αλλα σε νεα συσκευη η θα παρει το 4χ η τα χρηματα του πισω,αρα μια χαρα παιζει ρολο.

Στην Αγγλία ο αδερφός μου είχε κάνει μια ασφάλεια από τράπεζα . την πρώτη γύρα του άλλαξαν μπαταρία αφή και αναβάθμιση και την αφή από μόνοι τους κιόλας απλά επειδή ανέφερε ότι είχε ένα σημαδάκι και 1 μήνα μετά πέθανε η πλακέτα και του έδωσαν αντι/ση 3 επιλογές κιόλας και πήρε το g6. Και άσε τον Dixona να κουρεύει πρόβατα με το σερβις του...

Ενας απ τους πρωτους διδαξαντες ηταν το eshop.gr σε αυτη την τακτικη. Δλδ να πατε μονοι σας στην αντιπροσωπεια.

 

Αν θυμαμαι καλα, μερικα, αν οχι ολα τα προϊοντα του Κοτσοβολου γραφουν, "εγγυηση αντιπροσωπειας" αυτο δεν σημαινει οτι Χ χρονια και η ευθυνη δεν ειναι σε εμας;;

το eshop όμως ήταν ένα και το αυτό της λέξης του. παρόλα αυτά σε ηλεκτρονικά είδη υπολογιστή δεν έτυχε ποτέ να χρειαστεί να ακολουθήσω την διαδικασία. Πρόσφατα κανα χρόνο πίσω βασικά που πήγα κιτ 4 μνημών ddr 2 έκαναν έλεγχο και πίστωσαν 170ε όσο είχε γίνει η αγορά πριν 10 χρόνια. Και δεν την χάλασε την πελάτισσα μου που τις έδωσα 2 μνήμες εγώ και πήρε και μια επιστροφούλα.

  • Like 1
  • Απαντ. 47
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Λοιπόν αρχικά ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας , φυσικά και ξέρω πως λειτουργούν μαγαζιά- αντιπροσωπείες , τόσα χρόνια από το skroytz ψώνιζα και αν τύχαινε και χάλαγε το πήγαινα ο ίδιος στην  αντιπροσωπεία , απλά τώρα θεώρησα όπως είναι λογικό ο Κωτσόβολος που είναι και μεγάλη επιχείρηση κάτι θα έκανε σοβαρό και το πήγα εκεί που να ήξερα τι θα γινόταν… αυτό με το IMEI είναι το ίδιο και τους το  είχα δείξει και αυτοί δεν απάνταγαν σαν να μην μου έδιναν σημασία , σαν να το ήξεραν ότι θα έρθω ξανά και να είχαν συνεννοηθεί να μην μιλάει κανείς , απλά έγραφαν την αναφορά με τα προβλήματα ΞΑΝΑ… είναι απατεώνες  

 

Και γιατί δνε το πας στην infoquest;

Δεν το πήγα γιατί δεν ήξερα ότι υπάρχει , στην αρχή νόμιζα ότι θα το δέχονταν στην TS Solutions ( άλλη απάτη από εκεί χαχα) αλλά ρώτησα και είχαν πει δεν δέχονται και μετά το βρήκα το infoquest αλλά δεν ήξερα ότι δέχεται και service αν είναι από αλλού εκτός από εκεί , ντάξει όταν με πάρουν τηλέφωνο θα πάω να το πάρω και αν είναι πάλι χαλασμένο θα κάνω τον χαμό που λέγαμε όταν έχει κόσμο και μετά θα το πάω στο infoquest με όλα τα χαρτιά που μου έδωσε ο κωτσοβολος μέχρι τώρα και θα βγάλω άκρη πιστεύω 

Στο μεταξύ στο eshop στα λάπτοπ λέει 1ος χρόνος άμεση αντικατάσταση και 2ος δωρεάν επισκευή 
Αν αγοράσω κινητά από ιντερνετικά πάντα τα πάω αντιπροσωπεία.. 

Δημοσ.

Λοιπόν αρχικά ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας , φυσικά και ξέρω πως λειτουργούν μαγαζιά- αντιπροσωπείες , τόσα χρόνια από το skroytz ψώνιζα και αν τύχαινε και χάλαγε το πήγαινα ο ίδιος στην αντιπροσωπεία , απλά τώρα θεώρησα όπως είναι λογικό ο Κωτσόβολος που είναι και μεγάλη επιχείρηση κάτι θα έκανε σοβαρό και το πήγα εκεί που να ήξερα τι θα γινόταν… αυτό με το IMEI είναι το ίδιο και τους το είχα δείξει και αυτοί δεν απάνταγαν σαν να μην μου έδιναν σημασία , σαν να το ήξεραν ότι θα έρθω ξανά και να είχαν συνεννοηθεί να μην μιλάει κανείς , απλά έγραφαν την αναφορά με τα προβλήματα ΞΑΝΑ… είναι απατεώνες

 

Δεν το πήγα γιατί δεν ήξερα ότι υπάρχει , στην αρχή νόμιζα ότι θα το δέχονταν στην TS Solutions ( άλλη απάτη από εκεί χαχα) αλλά ρώτησα και είχαν πει δεν δέχονται και μετά το βρήκα το infoquest αλλά δεν ήξερα ότι δέχεται και service αν είναι από αλλού εκτός από εκεί , ντάξει όταν με πάρουν τηλέφωνο θα πάω να το πάρω και αν είναι πάλι χαλασμένο θα κάνω τον χαμό που λέγαμε όταν έχει κόσμο και μετά θα το πάω στο infoquest με όλα τα χαρτιά που μου έδωσε ο κωτσοβολος μέχρι τώρα και θα βγάλω άκρη πιστεύω

Τις πρώτες 14 ημέρες ο κωτσοβολος δίνει καινούριο γιαυτό αξίζει να αγοράσεις από εκεί, μετά πας μόνος σου στην αντιπροσωπεία απλό, εκτός κ αν είσαι μακριά από αντιπροσωπεία το στέλνεις στον κωτσοβολο κ μετά το στέλνουν αυτοί.
  • Like 1
Δημοσ.

Λοιπόν αρχικά ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας , φυσικά και ξέρω πως λειτουργούν μαγαζιά- αντιπροσωπείες , τόσα χρόνια από το skroytz ψώνιζα και αν τύχαινε και χάλαγε το πήγαινα ο ίδιος στην αντιπροσωπεία , απλά τώρα θεώρησα όπως είναι λογικό ο Κωτσόβολος που είναι και μεγάλη επιχείρηση κάτι θα έκανε σοβαρό και το πήγα εκεί που να ήξερα τι θα γινόταν… αυτό με το IMEI είναι το ίδιο και τους το είχα δείξει και αυτοί δεν απάνταγαν σαν να μην μου έδιναν σημασία , σαν να το ήξεραν ότι θα έρθω ξανά και να είχαν συνεννοηθεί να μην μιλάει κανείς , απλά έγραφαν την αναφορά με τα προβλήματα ΞΑΝΑ… είναι απατεώνες

 

Δεν το πήγα γιατί δεν ήξερα ότι υπάρχει , στην αρχή νόμιζα ότι θα το δέχονταν στην TS Solutions ( άλλη απάτη από εκεί χαχα) αλλά ρώτησα και είχαν πει δεν δέχονται και μετά το βρήκα το infoquest αλλά δεν ήξερα ότι δέχεται και service αν είναι από αλλού εκτός από εκεί , ντάξει όταν με πάρουν τηλέφωνο θα πάω να το πάρω και αν είναι πάλι χαλασμένο θα κάνω τον χαμό που λέγαμε όταν έχει κόσμο και μετά θα το πάω στο infoquest με όλα τα χαρτιά που μου έδωσε ο κωτσοβολος μέχρι τώρα και θα βγάλω άκρη πιστεύω

 

Στο μεταξύ στο eshop στα λάπτοπ λέει 1ος χρόνος άμεση αντικατάσταση και 2ος δωρεάν επισκευή

Αν αγοράσω κινητά από ιντερνετικά πάντα τα πάω αντιπροσωπεία..

Τα σημεία πώλησης που συνεργάζεται η Info quest και είναι υποχρεωμένοι να το πάνε εκεί και όχι σε δικά τους service είναι αυτά εδώ http://www.xiaomi-greece.gr/sales-points
  • Like 2
Δημοσ.

Συμπέρασμα: πολύ καλύτερο το service του κινέζου παρά του κωτσοπλαισιου κλπ

Αργείς αλλά κανεις τη δουλειά σου ενώ με δαύτους και αργείς και δεν κάνεις τη δουλειά σου!!!

άτιμο τελωνείο, μας κατέστρεψες!

Δημοσ.

Συμπέρασμα: πολύ καλύτερο το service του κινέζου παρά του κωτσοπλαισιου κλπ

Αργείς αλλά κανεις τη δουλειά σου ενώ με δαύτους και αργείς και δεν κάνεις τη δουλειά σου!!!

άτιμο τελωνείο, μας κατέστρεψες!

 

Το συμπέρασμα είναι ότι για να κάνεις την δουλειά σου στην Ελλάδα, ή θα πρέπει να καντιλιάσεις ή να έχεις μέσο. Έχω ακούσει αρκετές φορές από φίλους ότι πριν πάνε στο κατάστημα, παίρνουν κι ένα καφέ μαζί τους. Κι όλα γίνονται μέλι - γάλα.

Δημοσ.

Συμπέρασμα: πολύ καλύτερο το service του κινέζου παρά του κωτσοπλαισιου κλπ

Αργείς αλλά κανεις τη δουλειά σου ενώ με δαύτους και αργείς και δεν κάνεις τη δουλειά σου!!!

άτιμο τελωνείο, μας κατέστρεψες!

Λίγοι έχουν πάρει τα @@@ τους από Κινέζο ε;

Δημοσ.

Το συμπέρασμα είναι ότι για να κάνεις την δουλειά σου στην Ελλάδα, ή θα πρέπει να καντιλιάσεις ή να έχεις μέσο. Έχω ακούσει αρκετές φορές από φίλους ότι πριν πάνε στο κατάστημα, παίρνουν κι ένα καφέ μαζί τους. Κι όλα γίνονται μέλι - γάλα.

Δηλαδή τι κάνουν με τον καφέ;

Δημοσ.

Τελικά όλα καλά παιδιά το αλλάξανε με την 3η φορά 
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις και για την βοήθεια σας , το θέμα που δημιούργησα(εδώ στο φόρουμ) το έμαθαν στο Κωτσόβολο και γενικά επεκτάθηκε, μου έστειλε και ο Admin μήνυμα αφού επικοινώνησε μαζί του υπεύθυνος από τα καταστήματα και ήθελε να λύσουμε το θέμα, φυσικά και δεν χρειάστηκε αφού μου το άλλαξαν και τον ευχαριστώ πολύ και τον Admin για το ενδιαφέρον ,  έτσι πρέπει να γίνεται τελικά, να ανοίγουμε τέτοια θέματα , να επεκτείνονται για να μαθαίνουν και οι επόμενοι..  :-)

  • Like 5

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...