DeVilMaYcRyGR Δημοσ. 26 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2017 η info ειναι και το service. και εγω αθηνα ειμαι και ψαχνω καιρο να παω και να τους τσακισω και να απολυθουν οι γελιοι 2
saruman123 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2017 Θα το πας στην Info quest και θα δεις αν όντως το έχει πάει ο ΚΩΣΤΟΒΟΛΟΣ,θα το έχουν καταγράψει. Λ. Κηφισού 125 Ρέντη, τηλέφωνο επικοινωνίας 2119991260)KAI 0080044145417 5
DeVilMaYcRyGR Δημοσ. 26 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2017 και αν όχι μίλα μου αρκεί να έχεις χαρτί να βεβαιώνει ότι είναι η πρώτη εισαγωγή infoquest που θα υποδεικνύει ότι μη εξουσιοδοτημένο χέρι έλεγχε και έκρινε για κάτι που η εγγύηση είναι από αλλού. Εκτός αν είναι παρα-εισαγωγή λέω μια ιδέα 1
isay Δημοσ. 26 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2017 Ο κώτσος δεν θελει να το στειλει στην Info γιατί του κοστίζει και σιγουρα θα του κοστισει και η επισκευή. Προτιμά λοιπον να προσπαθεί να τα φτιάχνει το δικό σους total support (μπας και ειναι κατι που φτιάχνει) και αν δεν γίνεται το γυρίζουν πίσω στον πελάτη, μέχρι όσο τους παιρνει. Το θέμα είναι ακομα παραπέρα. Ας ο τεχνικός τους κάνει άλλη ζημια (άθελα του) τοτε κάνουν και τους κινεζους. Επισης ειναι πάγια πολιτική τους για να "μάθουν" οι πελάτες να τρέχουν μονοι τους για τα προβλήματα, παρολο που ο νομος τους υποχρεώνει (τον κάθε κωτσο) να αναλαβουν αυτοι τη φασαρια) Η λύση ειναι διπλή. Αν το service της επίσημης εταιρείας ειναι κοντά μου μιλώ απευθείας με την εταιρεία, αλλιώς στο μαγαζί αλά με παραλαβή πάντα παραστατικών (οτι πήρανε το ταδε μηχανημα με ταδε serial στις ταδε του μηνος). Αν μου φέρνανε το ιδιο πίσω, οτι το αλλαξανε θα τους τραβαγα 2-3 επισημες αναφορες συν οτι θα τους αναγκαζα πάλι να το πάνε και συντομα στη μαμα εταιρεία. Φωνές και κακο εννοείται και μάλιστα σε rush hour. Πότε εχει περισσότερο κόσμο; Τότε! 3
jack124 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2017 Μέλος Δημοσ. 26 Αυγούστου 2017 Λοιπόν σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας , από ότι κατάλαβα δεν το πάνε στην αντιπροσωπεία αυτοί κρίμα και είναι ολόκληρη επιχείρηση και φέρεται τόσο άσχημα στους πελάτες της ... εγώ αν μου το δώσουν πάλι χαλασμένο θα πάω και θα κάνω χαμό τις ώρες που έχει περισσότερο κόσμο και θα το πάρω με όλα τα χαρτιά και θα το πάω στην επίσημη αντιπροσωπεία και θα ψάξουμε αν το έχουν ξανά φέρει εκεί και φυσικά θα το αφήσω σε αυτούς , τον χαμό δεν τον γλυτώνουν όμως στον Κωτσόβολο αν είναι πάλι το ίδιο και χαλασμένο Νομίζω είναι η καλύτερη λύση ξέρω ότι είναι παράνομα όλα αυτά που κάνουν....
saruman123 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2017 Το κακό ξέρεις ποιο είναι . Αν αυτά που λέει ο isay περί total support ισχύουν αν το πας στην Info quest μπορεί να σου πούνε ότι εδώ μπήκε ξένο χέρι οπότε παπαλα η εγγύηση. 1
ziaba Δημοσ. 26 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2017 νταξ μια αναβάθμισή του κάναν δεν ξεβίδωσαν την συσκευή για να χάσει την εγγύησή 1
saruman123 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2017 νταξ μια αναβάθμισή του κάναν δεν ξεβίδωσαν την συσκευή για να χάσει την εγγύησήΑυτό έτσι λένε εκείνη....τι κάνανε όμως δεν το ξέρουμε. 1
stelios18120 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2017 φωνες και φασαρια σε ωρα αιχμης και λυθηκε 1
Fulgore Δημοσ. 26 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2017 Λοιπον για να τα μαζεψουμε ολα μαζι για να μην χαθει η μπαλα. Η infoquest οπως αναφερθηκε ειναι αυτη που εισαγει τα ''Ελληνικα''xiaomi και παρεχει τα 2ετη εγγυησης. Το κινητο λοιπον σε περιπτωση βλαβης πρεπει να παραδωθει στον πωλητη που αγοραστηκε(στην περιπτωση μας Κωτσοβολος)και αυτος με την σειρα του μα αναλαβει την ολη διαδικασια. Δεν ξερω τι παιζει με την περιπτωση σου αλλα καλυτερα θα ηταν να το πηγαινες αν σου ειναι ευκολο στην infoquest γιατι η ολη φαση παραπανω ειναι κλασσικη περιπτωση ΓΓΚ. Εντομεταξυ το redmi note 4 δεν το φερνουν πια λογω του 4x. 1
saruman123 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2017 Δεν έχει σημασία από την στιγμή που έχει 2 χρόνια εγγύηση τον καλύπτει άνετα. Τώρα αν έχουν φέρει άλλο μοντέλο αυτό δεν έχει καμία σχέση. 3
Fulgore Δημοσ. 26 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2017 Στην επισκευη τον καλυπτει αλλα σε νεα συσκευη η θα παρει το 4χ η τα χρηματα του πισω,αρα μια χαρα παιζει ρολο.
isay Δημοσ. 26 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2017 Το κακό ξέρεις ποιο είναι . Αν αυτά που λέει ο isay περί total support ισχύουν αν το πας στην Info quest μπορεί να σου πούνε ότι εδώ μπήκε ξένο χέρι οπότε παπαλα η εγγύηση. Να συμπληρώσω Η info απο τη στιγμή που θα το παραλάβει θα κάνει τη δουλειά της και εν αναγκη θα του το αντικαταστήσει. Δουλευει σωστά γιατί βγάζει και θελει να βγαζει κερδη απο τις πωλησεις xiaomi. Εγω πιστευω οτι στον Κώτσο, ο τεχνικός του μαγαζιου, την πρώτη φορα απλά εκανε ενα factory reset και κλικ αν εχει Update και τιποτα αλλο και στη δευτερη δεν ασχολήθηκε καθολου και απλά ακολουθησε πιθανές εντολές του προισταμένου "γυρνα το πίσω πες οτι αντικαταστάθηκε και αν το καταλάβει θα δουμε τι θα κάνουμε, αλλά μην πληρώνουμε μεταφορικές να το στέλνουμε στην info" Δηλαδή το concept που προσπαθούν να εκπαιδευσουν τον κόσμο ειναι "εγω μονο πουλω, αν εχει οποιοδηποτε προβλημα, τρέχα και πλήρωνε εσυ". Δυστυχως πιάνει στην πλειοψηφία γιατί δεν ξερουν τα δικαιώματα τους, ουτε οτι υπάρχει ΓΓΚ, ουτε οτι αν καθυστερουν δικαιουνται συσκευή αντικατάστασης (κι ας ειναι αλλο μοντέλο) θεωρώ όμως απίθανο να ασχολήθηκε να το ανοιξει γιατί θα επρεπε να αλλάξει πλακέτα και δεν το συμφερει να το κάνει, σε σχέση να το στειλει στην info. Βέβαια ΑΝ ειχε σταλεί στην info και ειχαν αλλάξει την πλακέτα (δεν θα εκαναν αντικατασταση όλου του κινητου) το σασί (και τα σημαδάκια) θα ήταν ίδια ΑΛΛΑ το κινητό θα δουλευε και δεν θα εκανε τα ιδια νερα με την αρχη του προβληματος. Η αλήθεια ειναι οτι δεν ειναι το μονο μεγαλοκατάστημα που το κανει. Και αλλα προσπαθουν να γλυτωσουν ετσι χρήματα. Ο Κώτσος (και οχι μονο) πουλά ηλεκτρονικά εκθεσιακά κομμάτια σε τιμές προσφοράς αλλά δε λεει οτι ειναι εκθεσιακά. Ανοιγεις λοιπον το κινητό/laptop/τηλεοραση και βρίσκεις λογαριασμους, φωτογραφίες, καναλια, κλπ Το κανουν εσκεμμένα γιατί προσφορά -20% θα φυγει για πλάκα, αλλά αμα γράψει εκθεσιακό ο άλλος θα δεχτει να το αγοράσει με έπκτωση πάνω απο 30-40%. 2
Zerg13 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 Ενας απ τους πρωτους διδαξαντες ηταν το eshop.gr σε αυτη την τακτικη. Δλδ να πατε μονοι σας στην αντιπροσωπεια. Αν θυμαμαι καλα, μερικα, αν οχι ολα τα προϊοντα του Κοτσοβολου γραφουν, "εγγυηση αντιπροσωπειας" αυτο δεν σημαινει οτι Χ χρονια και η ευθυνη δεν ειναι σε εμας;; 2
ziaba Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 Πριν κάτι μήνες είχα αγοράσει το Xiaomi Redmi note 4 από τον Κωτσόβολο (με 2 χρόνια εγγύηση) , τέλος πάντων μετά από 1 μήνα άρχισε να κάνει προβλήματα , δεν άνοιγε η οθόνη του όταν πάταγα το κουμπί και άνοιγε μετά από κάποια λεπτά , δεν χτύπαγε όταν με έπαιρναν τηλέφωνο δεν αναγνώριζε την κάρτα sd και το πήγα στον κωτσόβολο εφόσον έχει εγγύηση , το πήραν 15 μέρες και μου το έφεραν λέγοντας ότι κάνανε αναβάθμιση λογισμικού(15 μέρες τους πήρε 30 λεπτά διαδικασία) το πρόβλημα δεν λύθηκε και το ξανά πήγα και ζήτησα αντικατάσταση αφού δεν μου το φτιάχνουν τέλος πάντων το κράτησαν 15 μέρες και μου είπαν του κάναμε αντικατάσταση (δεν είχαν κάνει είχε κάτι σημαδάκι σε ένα μέρος και είχε ακριβώς τα ίδια και μετά που το πήρα ) μου είπαν ψέματα και φυσικά πάλι τα ίδια προβλήματα , τώρα το έχω πάει 3η φορά και περιμένω ... τι θα κάνω αν δεν έχει φτιαχτεί πάλι δεν καταλαβαίνω γιατί το κάνουν αυτό στην ουσία 1μιση μήνα είναι στον Κωτσόβολο .... Μπορείτε να πείτε την γνώμη σας στο θέμα? όταν σου κάνουν αντικατάστασή ή αλλαγή πλακέτας συνοδεύετε με έγγραφο που αναγράφει νέο imei δεν μπορούν να σου το πουν έτσι άπλα ... και γενικά κάθε εργασία-σέρβις εντός εγγύησης που γίνετε σου δίνουν μηδενική απόδειξή ... γιαυτό πολύ άπλα συγκρίνοντάς τους αριθμούς imei στο κουτί - συσκευή - απόδειξή μπορείς να κάνεις έλεγχο αν έγινε αντικατάστασή ή όχι 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα