Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ κατόρθωμα να κάνεις tick το πρώτο checkbox της αγγελίας. Το "A degree in CS or relevant field" που έχουν πάμπολες εταιρίες σε αγγελίες, συμπεριλαμβανομένου, ω θεε, και της Google, δηλώνει από μόνο του ότι αν κάποιος δεν έχει πτυχίο ή έχει πτυχίο Μαθηματικού, αλλά έχει όλα τα άλλα (ή και τα μισά, επειδή οι αγγελίες ζητάνε παπάδες για να βρουν το 50%), σίγουρα δε θα πάρουν εσένα.

 

Και κάθομαι στο ΤΕΙ Αθήνας επειδή μου δίνει διασυνδέσεις και προνόμια. 

 

 

 

Ελληνικό πανεπιστήμιο να δίνει διασυνδέσεις πρώτη φόρα ακούω. Το μόνο προνόμιο που σου δίνει είναι ότι σε "αναγκάζει" να μορφωθείς και να βρίσκεσαι δίπλα σε καταρτισμένους καθηγητές που μπορούν να σε βοηθήσουν να πετύχεις κάποια πράγματα αν το θές.

  • Απαντ. 165
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

FWIW κάπου είχα διαβάσει ότι το πτυχίο το ζητάνε - όσοι το ζητάνε - μόνο για να δείξεις κάπως ότι μπορείς να "αφοσιωθείς" σε κάτι, να βάλεις έναν στόχο και να φτάσεις εκεί, όταν δεν έχεις κάτι άλλο να δείξεις. Γι αυτό δε δίνουν σημασία όταν έχεις άλλα πράγματα να δείξεις, όπως πχ εργασιακή εμπειρία ή προσωπικά (σοβαρά) projects.

Δημοσ.

1. Ελληνικό πανεπιστήμιο να δίνει διασυνδέσεις πρώτη φόρα ακούω. Το μόνο προνόμιο που σου δίνει είναι ότι σε "αναγκάζει" να μορφωθείς και να βρίσκεσαι 2. δίπλα σε καταρτισμένους καθηγητές που μπορούν να σε βοηθήσουν να πετύχεις κάποια πράγματα αν το θές.

1. Ναι δίνει, τους φίλους των καθηγητών που είναι στη Χ Υ μεγάλη εταιρία.

2. Καταρτισμένοι είναι οι 2 ή 3 που έχουν δουλέψει και μία φορά στη ζωή τους γιατί οι υπόλοιποι έχουν ένα βιογραφικό φουλ στις έρευνες και διατριβές και αν είχαν τα skills θα έκαναν καριέρα έξω (εκτός σχολής δηλαδή).

Δημοσ.

1. Ναι δίνει, τους φίλους των καθηγητών που είναι στη Χ Υ μεγάλη εταιρία.

2. Καταρτισμένοι είναι οι 2 ή 3 που έχουν δουλέψει και μία φορά στη ζωή τους γιατί οι υπόλοιποι έχουν ένα βιογραφικό φουλ στις έρευνες και διατριβές και αν είχαν τα skills θα έκαναν καριέρα έξω (εκτός σχολής δηλαδή).

 

 

 

Δηλαδή αυτοί που έχουν βιογραφικό φούλ στις έρευνες και στις διατριβές ξέρουν λιγότερα απο κάποιον που δουλεύει έξω; Οκ ότι πείς, καλή συνέχεια.

Δημοσ.

Φίλε, δεν ξέρω πόσο χρονών είσαι και ούτε με νοιάζει, αλλά κάτι τέτοιοι άνθρωποι σαν εσένα μου την δίνουν αφάνταστα. Δηλαδή, πέρασες κάπου, έβγαλες όσο έβγαλες, και τι; Είσαι ανώτερος από κάποιον άλλο που δεν πέρασε κάπου; Από ποια άποψη;

Σε ΤΕΙ πληροφορικης εχει περασει. Μιλαμε για μορια εισαγωγης κατω απο τη βαση, μη ψαρωνεις...

 

Δηλαδή αυτοί που έχουν βιογραφικό φούλ στις έρευνες και στις διατριβές ξέρουν λιγότερα απο κάποιον που δουλεύει έξω; Οκ ότι πείς, καλή συνέχεια.

Το ξερουν λιγοτερα ή περισσοτερα ειναι σχετικο.

Ο συλλογισμος σου ειναι λαθος απο τη βαση του, καθως θεωρεις οτι τα χαρτια αποδεικνυουν γνωση γενικα κι αοριστα. Χωρις να προσδιοριζεις τι ειδους γνωση και χωρις να προσδιοριζεις σε τι επιπεδο γνωση.

Kι επισης, το να συζηταμε "ποιος ξερει περισσοτερα" ειναι συζητηση επιπεδου ποιος την εχει μεγαλυτερη. Καλη για κανα φορουμ , στην αγορα εργασιας ωστοσο κοιτανε πολλα περισσοτερα πραγματα που περιστρεφονται γυρω απο τη γνωση μεν, αλλα δεν περιοριζονται στο "εσυ ξερεις περισσοτερα επειδη εχεις μεταπτυχιακο".

Δημοσ.

Δηλαδή αυτοί που έχουν βιογραφικό φούλ στις έρευνες και στις διατριβές ξέρουν λιγότερα απο κάποιον που δουλεύει έξω; Οκ ότι πείς, καλή συνέχεια.

Δεν το λέω εγώ, το λένε μόνοι τους μερικοί. Καθηγητής που μας έκανε μάθημα VHDL, είπε ότι "καλύτερα να πάρετε τον τάδε στο εργαστήριο που δουλεύει επαγγελματικά VHDL και θα σας κάνει και κάτι ενδιαφέρον, γιατί κακά τα ψέμματα, όσα σου δίνει η εμπειρία έξω, δεν σου την δίνει κανένα διδακτορικό."

 

Οι μόνοι που θα σπέρνουν μία ζωή σαν επαγγελματίες, ακόμα και με μηδενική εμπειρία, είναι οι δικτυάδες που ούτως ή άλλως έχουν μαζί με το διδακτορικό και ένα CCNP που ανανεώνουν τακτικά.

Δημοσ.

Απο ΓΕΛ οι βασεις στα ΤΕΙ της περιφερειας μεχρι και περυσι ηταν κατω απο τη βαση.

Δεν σε πιάνω. Περιφέρειας Αττικής;

Έσβησα το quote που είχα κάνει στο ποστ μου, έλαβα λάθος αυτό που έγραψες.

Δημοσ.

Δεν σε πιάνω. Περιφέρειας Αττικής;

Έσβησα το quote που είχα κάνει στο ποστ μου, έλαβα λάθος αυτό που έγραψες.

Επαρχια εννοω οταν μιλαω για ιδρυματα της περιφερειας. Δηλαδη οχι πρωτευουσες/συμπρωτευουσες κλπ.
  • Like 1
Δημοσ.

Σε ΤΕΙ πληροφορικης εχει περασει. Μιλαμε για μορια εισαγωγης κατω απο τη βαση, μη ψαρωνεις...

 

 

 

 

Μια τελευταία απάντηση. Όσα δεν φτάνει η αλέπου τα κάνει κρεμαστάρια. ;) Καλη συνέχεια (οριστικά αυτή τη φορά).

Δημοσ.

Μια τελευταία απάντηση. Όσα δεν φτάνει η αλέπου τα κάνει κρεμαστάρια. ;) Καλη συνέχεια (οριστικά αυτή τη φορά).

Να φτασω τι; Τριτοβαθμια πληροφορικη εχω τελειωσει πριν συμπληρωσεις μηχανογραφικο :lol: Το μονο που σιγουρα δεν εφτασα ειναι να εισαχθω στην τριτοβαθμια με βαθμους κατω απο τη βαση, οπως συμβαινει στην περιπτωση αν οχι τη δικη σου, τοτε των συμφοιτητων σου με τους οποιους "κανεις ερευνα και διατριβες και προτζεκτς" και ολοι μαζι πατε τη γνωση σας σε αλλο επιπεδο ;)
  • Like 1
Δημοσ.

Να φτασω τι; Τριτοβαθμια πληροφορικη εχω τελειωσει πριν συμπληρωσεις μηχανογραφικο :lol: Το μονο που σιγουρα δεν εφτασα ειναι να εισαχθω στην τριτοβαθμια με βαθμους κατω απο τη βαση, οπως συμβαινει στην περιπτωση αν οχι τη δικη σου, τοτε των συμφοιτητων σου με τους οποιους "κανεις ερευνα και διατριβες και προτζεκτς" ;)

:lol:

 

windows-security-pwned-image.-2-.jpg

Δημοσ.

 

You miss the bigger picture. Το ΙΕΚ, δίνει γνώση. Πιο ειδική από ένα ΤΕΙ/ΑΕΙ, αλλά και αυτό γνώση δίνει όπως και τα άλλα. ο πρόβλημα με όλα αυτά που δίνουν προγραμματισμένη γνώση, είναι ότι δεν έχουν flexibility. Δεν αφήνουν επιλογές. Αντιθέτως, οι αυτοδίδακτοι ψάχνουν αυτό που θέλουν να μάθουν και δεν περιμένουν κάποιον να τους τα πει. Και επειδή βρίσκομαι και στις 2 κατηγορίες, πιστεύω πως έχω μία καλή άποψη. Ο σκοπός του πανεπιστημίου περιορίζεται σε Αλγοριθμική, Πολυπλοκότητα, Αρχιτεκτονική και κανα δύο ακόμα (από σκοπιά ΤΕΙ Πληροφορικής). Όλα τα άλλα, μαθαίνονται εύκολα με λιγότερη ενασχόληση και πιο καλά μη σου πω. 

 

Ναι σπουδάζω στο ΤΕΙ Αθήνας, όμως αυτό δεν με εμπόδισε στο να κάνω 2 nanodegrees στο Udacity με υποτροφία, επειδή η σχολή δε θα μου τα μάθαινε έτσι και αλλιώς.

Βρες μου μία σχολή που κάνουν Ruby και Android σε βάθος. Επειδή δε νομίζω να υπάρχει, να ένα advantage που έχω βγαίνοντας από τη σχολή μου, σε σχέση με έναν άλλο συνάδελφο από την ίδια σχολή.

ΔΕ θέλετε να το καταλάβετε ότι, το πανεπιστήμιο είναι σε μεγάλο μέρος του μασημένη τροφή, σκοτώνει πολύ τη δημιουργηκότητα και δεν δίνει την ώθηση που θέλουν οι φοιτητές.

 

Φίλε μου δεν έχω τελειώσει ΤΕΙ ούτε ΙΕΚ οπότε δεν μπορώ να εκφέρω άποψη. Αλλά όταν μιλάς για RoR και Android εσύ χάνεις το big picture. To AEI δεν έχει σκοπό να σε βγάλει android developer

 

Θα σου δώσω ένα παράδειγμα να καταλάβεις. Στην προηγούμενη δουλειά είχα να τρέξω ένα έργο με την ομάδα μου. Το έργο ηταν σε τεχνολογίες που δεν γνωριζαν τα παιδιά. Γενικά κλειστες IBM τεχνολογίες που δεν μπορείς να παίξεις σπίτι. Ουσιαστικά ήταν PL/I,JCL σε z/OS με DB2 και SSIS με SQL Server τα οποία ανέπτυσσαν παράλληλα. Ξέρεις πόσο χρονο τους πήρε να ξεκινήσουν να γράφουν ? Δύο εβδομάδες. Πάντα φυσικά με την καθοδήγηση την δικιά μου. Είχαν στα χέρια τους έτοιμα ... coding conventions , best practices και το technical design. Μπορούσαν να κάνουν ανάλυση και σχεδιασμό στο σύστημα που υλοποιήσαμε ? Όχι φυσικά

 

Περισσότερο σε ένα νέο παιδί ξέρεις τι κοιτάω ? Το attitude να μάθει αυτό που κάνουμε, σκληρη δουλειά και να μην με κοιταέι με ανοιχτό το στόμα όταν αναφέρομαι σε βάσικες γνώσεις πληροφορικής. Όταν βλέπω κάποιον να λέει ότι ξέρει επειδή έπαιξε στο σπίτι (είτε έχει πτυχίο είτε όχι) και ουσιαστικά δεν ξέρει τον προσγειώνω απότομα.  

Δημοσ.

Θα σου δώσω ένα παράδειγμα να καταλάβεις. Στην προηγούμενη δουλειά είχα να τρέξω ένα έργο με την ομάδα μου. Το έργο ηταν σε τεχνολογίες που δεν γνωριζαν τα παιδιά. Γενικά κλειστες IBM τεχνολογίες που δεν μπορείς να παίξεις σπίτι. Ουσιαστικά ήταν PL/I,JCL σε z/OS με DB2 και SSIS με SQL Server τα οποία ανέπτυσσαν παράλληλα. Ξέρεις πόσο χρονο τους πήρε να ξεκινήσουν να γράφουν ? Δύο εβδομάδες. Πάντα φυσικά με την καθοδήγηση την δικιά μου. Είχαν στα χέρια τους έτοιμα ... coding conventions , best practices και το technical design. Μπορούσαν να κάνουν ανάλυση και σχεδιασμό στο σύστημα που υλοποιήσαμε ? Όχι φυσικά

 

Περισσότερο σε ένα νέο παιδί ξέρεις τι κοιτάω ? Το attitude να μάθει αυτό που κάνουμε, σκληρη δουλειά και να μην με κοιταέι με ανοιχτό το στόμα όταν αναφέρομαι σε βάσικες γνώσεις πληροφορικής. Όταν βλέπω κάποιον να λέει ότι ξέρει επειδή έπαιξε στο σπίτι (είτε έχει πτυχίο είτε όχι) και ουσιαστικά δεν ξέρει τον προσγειώνω απότομα.  

Καθόλου παράλογο. Με την εμπειρία έρχονται και αυτά. Όταν μαθαίνεις κάτι (πχ μία γλώσσα), θές να μάθεις 5-10 βασικά πράγματα (loops, variables, control flow κλπ) για να ξεκινήσεις να γράφεις και μετά να κάνεις βουτιά στα πιο βαθιά της γλώσσας.

 

Τώρα αυτό που λες στο τέλος, εξαρτάται με το τι εννοείς βασικά πράγματα πληροφορικής.

Αυτό που μου είπες πάντως, μας το ρωτούσε ένας καθηγητής στα Δίκτυα. "Πόσο θες για να μάθεις C#;" και έπαιρνε απαντήσεις τύπου "Ξέρωγω, 3-4 μήνες;". Εξωφρενικό, αν σκεφτείς πως δεν είναι άλλο σκεπτικό, πχ functional. Είναι μία ακόμα OOP γλώσσα.

 

Τέλος, έχοντας δουλέψει πρόσφατα σε ένα team από διαφορετικά πεδία ο καθένας, κατάλαβα πως τα πιο σημαντικά skills είναι τα soft skills. Στην κατάσταση που μου περιγράφεις, ήταν άτομα που λειτουργούσαν ομαδικά. Αν υπήρχε ένας που να μην ήταν τόσο επικοινωνιακός, θα έπασχε όλη η ομάδα. Αν όμως όλοι ήταν κομπλέ, και ένας κάπου έχανε γνωστικά, με ελάχιστη προσπάθεια (την οποία πιθανόν να έπαιρνε πρωροβουλία να κάνει μόνος του), θα ήταν όλοι σε παρόμοιο επίπεδο, το οποίο θα ήταν και παραγωγικό. Το point είναι ότι τα hard skills μαθαίνονται, άρα και να μην ήξερε κάτι, αν δεν ήταν πολύ κρίσιμο για την κατάσταση της ομάδας, δεν βλέπω πως θα σας επηρέαζε.

Δημοσ.

Καθόλου παράλογο. Με την εμπειρία έρχονται και αυτά. Όταν μαθαίνεις κάτι (πχ μία γλώσσα), θές να μάθεις 5-10 βασικά πράγματα (loops, variables, control flow κλπ) για να ξεκινήσεις να γράφεις και μετά να κάνεις βουτιά στα πιο βαθιά της γλώσσας.

 

Τώρα αυτό που λες στο τέλος, εξαρτάται με το τι εννοείς βασικά πράγματα πληροφορικής. 

 

πολύ απλό παράδειγμα ... όταν κάποια στιγμή κάναμε reverse engineering legacy κώδικα ένα από τα παιδιά μια πολύ δύσκολη συνθήκη προσπάθησε να την γράψει ανάποδα αφαιρώντας τις αρνήσεις. Όταν λοιπόν εκανα review του ειπα πολύ απλά De Morgan's laws και τον άφησα να φύγει και να μου το ξαναδείξεi

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...