Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα σας .

Ενδιαφέρομαι να αγοράσω στο άμεσο μέλλον μηχανή και δε μπορώ να αποφασίσω σε τι .

Να περιορίσω λίγο τις επιλογές μου , είμαι 1.98 και 110 κιλά .

Στο παρελθόν κάτοχος ενός honda hornet και ενός Gsxr 1000 που πραγματικά ένιωθα ότι καβαλούσα ποδηλατάκια . 

Θέλω κάτι άνετο , μεγάλο , μιας που και η γυναίκα μου είναι και αυτή αρκετά ψηλή . Να μπορούμε να κάνουμε άνετα τις βόλτες μας και τα ταξίδια μας .

Εστίαζα κάτι σε Varadero - Ktm Adventure - Triumph Tiger - Vstrom 1000 κλπ

Σίγουρα στα κιβυκά από 800 και πάνω . 

Τι έχετε να προτείνετε ; 

Να ενημερώσω ότι για την πόλη έχω ήδη scooter , χωρίς όμως αυτός να είναι και παράγοντας για να μην δω κάποιες περιπτώσεις μηχανών . 

Ευχαριστώ .

Δημοσ.

Μία άποψη για αυτά τα 4 που λες και μετά θα επεκταθώ και σε άλλα.

Varadero, πολύ ογκώδες, βαρύ και πιο προσανατολισμένο προς ασφάλτινες καταστάσεις αλλά με κινητήρα σκυλί πιστεύω.

KTM Adventure, δεν μου αρέσει και προτιμώ το 990 από εμφάνιση, από κινητήρα κλασικός δυνατός δικύλινδρος με τις απαιτήσεις service KTM υποθέτω με ότι αυτό συνεπάγεται.

Triumph Tiger, αγαπημένος κινητήρας λατρεύω να τον ακούω και τον τρόπο που ανεβάζει. Προσανατολισμός σαφώς ασφάλτινος, το μονόμπρατσο πίσω είναι μία ζωγραφιά. Προσανατολισμός και εδώ ασφάλτινος αλλά πιο παιχνιδιάρικο από Varadero και λιγότερο (νομίζω) από KTM.

Suzuki VStrom. Το στυλ κουνούπι που υιοθέτησαν δεν με ενθουσιάζει απο πλευράς εμφάνισης. Ο κινητήρας είναι ο κλασικός δικύλινδρος Suzuki που τον συμπαθώ.

Νιου Εντρι Παρτ 1: Multistrada 950/1200. Νέο το 950 δεν ξέρω αν θα το επέλεγα ακόμα (μπας και βγάλει τίποτα παιδικές ασθένειες) αλλα΄το 1200 θηρίο. Μούρη λίγο περίεργη αλλά γρήγορο και ταξιδιάρικο(προφανώς άσφαλτο και εδώ σχεδόν αποκλειστικά)

Νιου Εντρι Παρτ 2:Kawasaki Versys 1000. Το όμορφο Versys με 4κύλινδρο 1000cc που πηγαίνει σφαίρα. Χώμα ξεχνάς. :P

Νιου Εντρι Παρτ 3:BMW GS 1200(δεν με ενδιαφέρει). Δεν μου αρέσει, μόνο για την καφετέρια. Ακριβό. Αντε για μεγάλο ταξίδι βολεύει.

Νιου Εντρι Παρτ 4:ΒΜW GS 800. Ωραίο, ψηλό, ελαφρύ, με κινητήρα που λειτουργεί όμορφα και μπορείς να πας όπου σχεδόν θέλεις. Μάλλον η πιο Off επιλογή από όλα.
 

Special Entry. MV Agusta Turismo Veloce. Χάρμα οφθαλμών, ώτων και όλα μαζί. Στριμοκωλες Street καταστάσεις αλλά το βλέπεις και το χαίρεσαι. Ανάβεις τον τρικύλινδρο και είναι σαν να ακούς Εκκλησιαστικό όργανο να παίζει. Ακριβό, και δεν ξέρω η εδώ αντιπροσωπεία τι ψάρια πιάνει και πως λειτουργεί εν γένει.

 

Αυτά τα ολίγα.

Δημοσ.

αφου ειχες hornet και μετα gsxr

θα καταλαβες την διαφορα και ποσο γκαρσιλαμας ειναι το hornet ( το εχει ο αδελφος μου και το ξερω καλα :) )

 

φαντασου τωρα να πας σε μεγαλα on/off πως θα σου φανει ....

 

αν πραγματικα κανεις μεγαλα ασφαλτινα ταξιδια μονο μια ειναι η κατηγορια που δυστυχώς τα τελευταια χρονια δεν εχει να παρουσιασει κατι φοβερο ... τα μεγαλα sporturing μηχανακια

 

στυλ honda honda vfr - yamaha fjr 1300 - kawa zzr - suzuki busa

 

τωρα αν αλλαξεις κατηγορια θα πηγαινα στο tiger πιο streetαδικη συμπεριφορα

ή αν ηθελα και πιο ηρεμια κανα suzuki bandit το μεγαλο, ειναι πολυ τιμιο μηχανακι τα κανει ολα και συμφερει

  • Like 1
Δημοσ.

Μία άποψη για αυτά τα 4 που λες και μετά θα επεκταθώ και σε άλλα.

Varadero, πολύ ογκώδες, βαρύ και πιο προσανατολισμένο προς ασφάλτινες καταστάσεις αλλά με κινητήρα σκυλί πιστεύω.

KTM Adventure, δεν μου αρέσει και προτιμώ το 990 από εμφάνιση, από κινητήρα κλασικός δυνατός δικύλινδρος με τις απαιτήσεις service KTM υποθέτω με ότι αυτό συνεπάγεται.

Triumph Tiger, αγαπημένος κινητήρας λατρεύω να τον ακούω και τον τρόπο που ανεβάζει. Προσανατολισμός σαφώς ασφάλτινος, το μονόμπρατσο πίσω είναι μία ζωγραφιά. Προσανατολισμός και εδώ ασφάλτινος αλλά πιο παιχνιδιάρικο από Varadero και λιγότερο (νομίζω) από KTM.

Suzuki VStrom. Το στυλ κουνούπι που υιοθέτησαν δεν με ενθουσιάζει απο πλευράς εμφάνισης. Ο κινητήρας είναι ο κλασικός δικύλινδρος Suzuki που τον συμπαθώ.

Νιου Εντρι Παρτ 1: Multistrada 950/1200. Νέο το 950 δεν ξέρω αν θα το επέλεγα ακόμα (μπας και βγάλει τίποτα παιδικές ασθένειες) αλλα΄το 1200 θηρίο. Μούρη λίγο περίεργη αλλά γρήγορο και ταξιδιάρικο(προφανώς άσφαλτο και εδώ σχεδόν αποκλειστικά)

Νιου Εντρι Παρτ 2:Kawasaki Versys 1000. Το όμορφο Versys με 4κύλινδρο 1000cc που πηγαίνει σφαίρα. Χώμα ξεχνάς. :P

Νιου Εντρι Παρτ 3:BMW GS 1200(δεν με ενδιαφέρει). Δεν μου αρέσει, μόνο για την καφετέρια. Ακριβό. Αντε για μεγάλο ταξίδι βολεύει.

Νιου Εντρι Παρτ 4:ΒΜW GS 800. Ωραίο, ψηλό, ελαφρύ, με κινητήρα που λειτουργεί όμορφα και μπορείς να πας όπου σχεδόν θέλεις. Μάλλον η πιο Off επιλογή από όλα.

 

Special Entry. MV Agusta Turismo Veloce. Χάρμα οφθαλμών, ώτων και όλα μαζί. Στριμοκωλες Street καταστάσεις αλλά το βλέπεις και το χαίρεσαι. Ανάβεις τον τρικύλινδρο και είναι σαν να ακούς Εκκλησιαστικό όργανο να παίζει. Ακριβό, και δεν ξέρω η εδώ αντιπροσωπεία τι ψάρια πιάνει και πως λειτουργεί εν γένει.

 

Αυτά τα ολίγα.

Απάντηση για μετάλιο φιλαράκι , με έκανες και γέλασα . 

 

Σε ευχαριστώ και πίστεψε με , χρήσιμο το μήνυμα σου . 

 

Είναι πραγματικά όπως τα λες . 

  • Moderators
Δημοσ.

Σαν ποδηλατο θα σου ειναι και αυτο και επισης δεν θα βολευει για ταξιδια λογο στάσης σωματος και έλλειψη χωρου για πραγματα

Δημοσ.

Fazer 1000 φήμες λένε οτι μετά από κάποια χιλιόμετρα καίνε πηνία (αν θυμαμαι καλά παραπονιούνται οτι είναι κολλημένα με κόλλα), χώρια που έχει περίεργη στάση σώματος όπως αναφέρει ο από πάνω. Εκεί κοίτα το Z1000SX το οποίο είναι σχεδόν ένα Ζ1000 με φαιρινγκ και κάποιες αλλαγές για  να γινει πιο τουριστικό.

 

P.S Αν δεν ήσουν στα On-Off θα έλεγα ZZR 1400. Απίστευτο μηχανάκι. Δέχομαι δωρεές προς απόκτησή του :P

Δημοσ.

Ε εντάξει , ξέρω αλλά δυστυχώς μακάρι να μπορούσα να πιλοτάρω αυτό το αεροπλάνο . 


Θέλω να μου πείτε - όποιοι ξέρουν - τι πρέπει να προσέξω σε ένα μεταχείρο triumph tiger 1050

Δημοσ.

Ε εντάξει , ξέρω αλλά δυστυχώς μακάρι να μπορούσα να πιλοτάρω αυτό το αεροπλάνο . 

Θέλω να μου πείτε - όποιοι ξέρουν - τι πρέπει να προσέξω σε ένα μεταχείρο triumph tiger 1050

Κάποιας χρονολογίας (αν θυμάμαι καλά ήταν 2008-2009) είχαν πρόβλημα με τα πιστόνια (με μια αναζήτηση θα το βρεις), αλλά κάτι άλλο δνε γνωρίζω ή έχω ακουσει.

  • Like 1
Δημοσ.

Μηχαναρα για τα κυβικα σου για πολλα χιλιομετρα και με αμετρητα extras να βαλεις πανω και η καλυτερη επιλογη για μενα ειναι η bmw r 1200 gs adventure αν σου επιτρεπουν τα οικονομικα σου βεβαια γιατι ειναι και ακριβουτσικη

  • Like 1
Δημοσ.

^^

Θελει να εχεις και μια καλη τσέπη για τα συνεργεία

Και τύχη να μην σου σπάσουν τα καλάμια σε νεροφάγωμα με 40 Km/h και τρέχεις για να παραδεχτεί η BMW το λάθος της και κάνει "Τεχνικό Έλεγχο" σε μεγάλη παρτίδα GS.....

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...