Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια σας,θα ηθελα να σας πω την ιστορια μου και να με βοηθησετε οπως μπορειτε και ξερετε.

Ημουν κατοχος σταθερου τηλεφωνου και ιντερνετ στην βονταφονε και κανω αιτηση φορητοτητας να παω στην φορθνετ.
Παω σε ενα καταστημα βονταφονε και στελνω φαξ και γραφω οτι λογω ανατιμησεων εκανα φορητοτητα και επιθυμω να μην πληρωσω καποιο πεναλτι.μετα απο λιγες μερες παιρνω τηλεφωνο να δω αν ελαβαν το φαξ και με ενημερωσαν οτι οκ το λαβαμε και θα γινει καταργηση υπηρεσιων.λεω ποια καταργηση?δεν αναφερω πουθενα κατι τετοιο και να μην γινει.λεει οκ.μετα απο μερες και πριν προλαβει να τραβηξει την γραμμη η φορθνετ η βονταφονε μου κανει καταργηση τηλεφωνου και ιντερνετ.παιρνω τηλεφωνο και μου λεγαν επι δεκα μερες θα σας καλεσει το αρμοδιο τμημα αποσυνδεσεων.μετα απο δεκα μερες με καλεσε μια κυρια και μου ειπε συγνωμη καναμε λαθος και μπορειτε να πατε σε αλλον παροχο η να σας ενεργοποιησουμε ξανα εδω και μολις ενεργοποιηθειτε να φυγετε αζιμιως,λεω θα κανω νεα αιτηση και αριθμοδοτηση στην φορθνετ και να μην υπαρξει καπιο πεναλτι,και μου λεει φυσικα τι πεναλτι να υπαρξει και ουτε με αποζιμιωσαν για την ζημια που μου καναν.
μετα απο μερες βγαινει ο λογαριασμος με πεναλτι.τους πηρα τηλεφωνο να το διορθωσουν.αναμενω...
και ξαφνικα σημερα μου ερχεται μηνυμα οτι προωθησαν και το αιτημα για επανεργοποιηση υπηρεσιων,κατι το οποιο δεν εχω κανει εγω και το καναν ΠΑΛΙ μονοι τους.
με πιο δικαιωμα και νταβαντζιλικι κανει οτι θελει η βονταφονε?
τι μπορω να κανω εγω?που μπορω να τους καταγγειλω?εχω αγανακτησει.
συγνωμη για το μακροσκελες κειμενο.

 
Δημοσ.

Εγώ απο οτι διάβασα δεν τα ελεγες και τόσο καλα, και δεν καταλαβαίνω αφού έκανες αίτημα να φύγεις, μετα λες οχι δεν θελω διακοπή κλπ

 

Τέλος πάντων, καλά ξεμπερδεματα

  • Like 1
Δημοσ.

Έκανα αίτηση φορητοτητας στην φορθνετ και ρωτάω την εξυπηρέτηση πελατών τι πρέπει να κάνω ώστε να μην έχω πέναλτι; Μου λένε στείλε φαξ. Στέλνω φαξ και μετά από μέρες καλώ να δω αν είναι όλα οκ και αυτοί μου λένε θα σας κάνουμε κατάργηση υπηρεσιών. Εγώ δεν ζήτησα κατάργηση υπηρεσιών λέω και να μην γίνει κατάργηση γιατί έχω κάνει αίτηση φορητοτητας. Και απλά να αφήσετε την γραμμή να πάει σε άλλη εταιρεία και να μην πληρώσω πέναλτι. Οκ μου λέει και το καταχωρει.

Μετά από μέρες μου διακοψαν τις υπηρεσίες και με κάλεσαν μετά από δέκα μέρες να μου πουν ότι είμαι ελεύθερος να κάνω ότι θέλω και δεν θα με χρεωσουν πέναλτι γιατί κάναν λάθος. Στο πρώτο λογαριασμό χρεωσαν κανονικά 120€ πέναλτι.

Εγώ έκανα νέα αριθμοδοτηση στην φορθνετ και ξαφνικά η βονταφονε έκανε από μόνη της εκ νέου αίτηση επανεργοποιησης της γραμμής μου.

Με πιο δικαίωμα κάνει ότι θέλει χωρίς να με ρωτήσει;

Με πιο δικαίωμα καταργεί τον αριθμό μου που τον έχω πληρώσει 75€ και δεν με αποζημιώνει;

Τι ενέργειές μπορώ να κάνω τώρα;

Δημοσ.

Έκανα αίτηση φορητοτητας στην φορθνετ και ρωτάω την εξυπηρέτηση πελατών τι πρέπει να κάνω ώστε να μην έχω πέναλτι; Μου λένε στείλε φαξ. Στέλνω φαξ και μετά από μέρες καλώ να δω αν είναι όλα οκ και αυτοί μου λένε θα σας κάνουμε κατάργηση υπηρεσιών. Εγώ δεν ζήτησα κατάργηση υπηρεσιών λέω και να μην γίνει κατάργηση γιατί έχω κάνει αίτηση φορητοτητας. Και απλά να αφήσετε την γραμμή να πάει σε άλλη εταιρεία και να μην πληρώσω πέναλτι. Οκ μου λέει και το καταχωρει.

Μετά από μέρες μου διακοψαν τις υπηρεσίες και με κάλεσαν μετά από δέκα μέρες να μου πουν ότι είμαι ελεύθερος να κάνω ότι θέλω και δεν θα με χρεωσουν πέναλτι γιατί κάναν λάθος. Στο πρώτο λογαριασμό χρεωσαν κανονικά 120€ πέναλτι.

Εγώ έκανα νέα αριθμοδοτηση στην φορθνετ και ξαφνικά η βονταφονε έκανε από μόνη της εκ νέου αίτηση επανεργοποιησης της γραμμής μου.

Με πιο δικαίωμα κάνει ότι θέλει χωρίς να με ρωτήσει;

Με πιο δικαίωμα καταργεί τον αριθμό μου που τον έχω πληρώσει 75€ και δεν με αποζημιώνει;

Τι ενέργειές μπορώ να κάνω τώρα;

Από την στιγμή που μπορούσες να αποχωρήσεις ατελώς είναι δικό σου σφάλμα αφού σε διαβεβαίωσαν ότι μπορείς να φύγεις έπρεπε την ίδια μέρα να κάνεις αίτηση φορητοτητας στο νέο πάροχο….. Τα ίδια προβλήματα είχα και εγώ από τον ΟΤΕ περιμένω από τον Μάιο να μου απαντήσουν και τελικά μου απάντησαν τον Αύγουστο ότι θα γίνει αποσυνδέσει τον τηλεφώνων μου σταθερών και κινητών και μετά μπορώ να τα μεταφέρω εάν θέλω σε άλλο πάροχο……

Δημοσ.

 

Γεια σας,θα ηθελα να σας πω την ιστορια μου και να με βοηθησετε οπως μπορειτε και ξερετε.

Ημουν κατοχος σταθερου τηλεφωνου και ιντερνετ στην βονταφονε και κανω αιτηση φορητοτητας να παω στην φορθνετ.

Παω σε ενα καταστημα βονταφονε και στελνω φαξ και γραφω οτι λογω ανατιμησεων εκανα φορητοτητα και επιθυμω να μην πληρωσω καποιο πεναλτι.μετα απο λιγες μερες παιρνω τηλεφωνο να δω αν ελαβαν το φαξ και με ενημερωσαν οτι οκ το λαβαμε και θα γινει καταργηση υπηρεσιων.λεω ποια καταργηση?δεν αναφερω πουθενα κατι τετοιο και να μην γινει.λεει οκ.μετα απο μερες και πριν προλαβει να τραβηξει την γραμμη η φορθνετ η βονταφονε μου κανει καταργηση τηλεφωνου και ιντερνετ.παιρνω τηλεφωνο και μου λεγαν επι δεκα μερες θα σας καλεσει το αρμοδιο τμημα αποσυνδεσεων.μετα απο δεκα μερες με καλεσε μια κυρια και μου ειπε συγνωμη καναμε λαθος και μπορειτε να πατε σε αλλον παροχο η να σας ενεργοποιησουμε ξανα εδω και μολις ενεργοποιηθειτε να φυγετε αζιμιως,λεω θα κανω νεα αιτηση και αριθμοδοτηση στην φορθνετ και να μην υπαρξει καπιο πεναλτι,και μου λεει φυσικα τι πεναλτι να υπαρξει και ουτε με αποζιμιωσαν για την ζημια που μου καναν.

μετα απο μερες βγαινει ο λογαριασμος με πεναλτι.τους πηρα τηλεφωνο να το διορθωσουν.αναμενω...

και ξαφνικα σημερα μου ερχεται μηνυμα οτι προωθησαν και το αιτημα για επανεργοποιηση υπηρεσιων,κατι το οποιο δεν εχω κανει εγω και το καναν ΠΑΛΙ μονοι τους.

με πιο δικαιωμα και νταβαντζιλικι κανει οτι θελει η βονταφονε?

τι μπορω να κανω εγω?που μπορω να τους καταγγειλω?εχω αγανακτησει.

συγνωμη για το μακροσκελες κειμενο.

 

 

Κατ αρχήν αφού έκανες αίτηση φορητότητας θα αναλάβει η Forthnet να πάρει τη γραμμή σου εσύ δεν έχεις να κάνεις τίποτε.Μην κάθεσαι και τους παίρνεις τηλέφωνο, διότι πολύ απλά θα σε πάρουν εκείνοι τηλέφωνο. Αν νομίζεις ότι κάτι δεν έγινε σωστά τότε με καθαρό μυαλό κάνε καταγγελία στην ΕΕΤΤ. Θα χρειαστείς αντίγραφα των όσων λες γιατί μαζί με την καταγγελία δίνεις και ότι στοιχεία χρειάζονται.Τα ίδια μου έκανε η Wind, μάλιστα εμένα μου πήρα την γραμμή απ τον ΟΤΕ μπαμπέσικα χωρίς καν να έχω κάνει φορητότητα στην Wind αλλά όλα με μία καταγγελία διορθώνονται.

Δημοσ.

Η φορθνετ πήγε να τραβήξει την γραμμή και δεν μπόρεσε να την πάρει γιατί η γραμμή ήταν ανενεργη.

Και έκανα νέα αίτηση στην φορθνετ για καινούργιο αριθμό και σήμερα θα συνδεθώ μετά από 20 μέρες χωρίς τηλέφωνο και ίντερνετ.

Η βονταφονε χτες θυμήθηκε από μόνη της να στείλει μήνυμα και να μου πει ότι πριχωρησαμε αίτηση επανεργοποιησης της γραμμής μου.

Με πιο δικαίωμα προχωράει σε τέτοιες ενέργειες;

Χωρίς υπογραφές και ηχογραφήσεις κλήσεων προχωρούν παρατυπα σε αιτήσεις.

Δημοσ.

H Vodafone έκανε λάθος όπως λες (αν το έκανε, διότι όπως τα γράφεις πιθανόν να έγινε κακή συνεννόηση) και τηλεφωνικά το αναγνώρισε δίνοντας 2 επιλογές:

α. Να επιστρέψεις στην εταιρεία και αμέσως να κάνεις αζημίως αίτημα φορητότητας στη Forthnet.

β. Να κάνεις αίτημα νέας σύνδεσης (άρα αριθμοδότησης) στην Forthnet.

 

Από τις 2 επιλογές, γράφεις ότι επέλεξες την δεύτερη. Για ποιον λόγο, αφού με αυτήν χάνεις τον αριθμό;

Καλά ξεμπερδέματα!

Δημοσ.

Απο την μερια μου εγιναν ολα κατανοητα στην βονταφονε και τα εχουν γραμμενα και μου δινουν 1000% δικιο αλλα αλλα κανουν..

δεν με νοιαζει ο νεος αριθμος.αλλα να συνδεθω το συντομοτερο στην φορθνετ με vdsl.

επικοινωνησα με την βονταφονε και απο την εξυπηρετηση πελατων ηξερε την περιπτωση μου και απορησε πως εγινε αιτημα επανεργοποιησης της γραμμης.

φυσικα μου ειπε οτι θα με καλεσει αρμοδιο τμημα...το ποτε αγνωστο οπως παντα...

Δημοσ.

Μαλλον για κακη συννενοηση και απο τις 2 μεριες το κοβω αφου εκανες αιτημα μεταφορας δεν ασχολεισαι αλλο αμα σε περνουν απο την παλια εταιρια απλα λες αφηστε τη γραμμη ελευθερη να την παρει η χ εταιρια και οτι θελετε περι τεχνικου θεματος μιλατε μαζι τους.

Δημοσ.

Με πιο δικαίωμα καταργεί τον αριθμό μου που τον έχω πληρώσει 75€ και δεν με αποζημιώνει;

To δικαίωμα το έδωσες εσύ (την δεύτερη φορά), όταν ανέφερες ότι θα κάνεις αίτημα νέας σύνδεσης σε άλλον πάροχο.

 

Το ποσό που πληρώνουμε (αν δεν το προφέρουν δωρεάν) πάει στον ΟΤΕ για τις εργασίες που θα κάνει στην κατασκευή του νέου βρόχου, αφού δικό του είναι όλο το χάλκινο δίκτυο μέσω του οποίου λαμβάνουμε τις όποιες υπηρεσίες.

 

Ο αριθμός ποτέ δεν μας ανήκει και παραμένει πάντα στην ιδιοκτησία του αρχικού παρόχου αριθμοδότησης. Το μόνο που έχουμε δικαίωμα είναι να τον μεταφέρουμε από πάροχο σε πάροχο μέσω της φορητότητας. Έτσι κάθε φορά πληρώνεις ένα ποσό για τις όποιες εργασίες και όχι για την ιδιοκτησία του αριθμού, ώστε να ζητήσεις αποζημίωση σε περίπτωση διακοπής.

 

Αν όμως κάποια στιγμή δεν κάνουμε φορητότητα κι επιλέξουμε διακοπή της σύνδεσης και αίτημα νέας σε άλλον πάροχο, αυτόματα τον χάνουμε κι επιστρέφει στον πάροχο που ανήκει αριθμοδοτικά. Έχουμε δικαίωμα να τον πάρουμε μόνο από αυτόν εντός 6 μηνών διαφορετικά καθίσταται ελεύθερος και δίδεται σε άλλον πελάτη.

Δημοσ.

παιζουν με την νοημοσυνη μας εκ του ασφαλους,αφου τους δινουμε το δικαιωμα.Η δικη μου ιστορια...

Μετα την προγραμματισμενη αυξηση τιμης και στα υπαρχοντα συμβολαια,σκεφτηκα να αντιδρασω ως καταναλωτης και να ασκησω το νομιμο δικαιωμα μου να φυγω απο vodafone αζημιως,μετα την καταχρηστικη και μονομερη καταστρατηγηση της τρεχουσας συμβασης μας.

Αναζητησα καταφυγιο στον cosmote ,τμημα προσφορων,οπου η προσφορα ηταν 23€ για αυτα που ηδη ειχα και 32€ για 50αρα vdsl. Μαλιστα ανεφεραν οτι η 50αρα αυτο το χρονικο διαστημα ειναι φθηνοτερη απο 30αρα.

Καθισα και υπολογισα, τον χρονο η επιβαρυνση θα ειναι 2,20Χ12=26,4€ ακριβοτερα απο αυτα που ηδη πληρωνα και 11,5Χ12=138€ περισσοτερα για 50αρα.Ημουν διατεθειμενος να  πληρωσω παραπανω;Ξεχασα να αναφερω την κουλη προσφορα που μου εκανε η voda μετα το email με την διαφαινομενη καταγγελια της συμβασης μας που τους  εστειλα.Μου προσφεραν το ιδιο  που πληρωνω σημερα ,χωρις να με αγγιζουν οι προγραμματισμενες αυξησεις τους,ΟΜΩΣ ακουσον επειδη αυτο γινεται κατα παρεκλιση λογω οτι ειμαι πολυ παλιος και καλος πελατης(πατατα απροκαλυπτη 19,90€ πληρωνα) θα με αφησουν οπως ειμαι με καινουργιο συμβολαιο το οποιο επιβαρυνεται με 4€.Οταν ανεφερα,μου δινετε αυτο που ηδη εχω με καπελο 4€ το ευγενεστατο παλλικαρι φανταζομαι σηκωσε τους ωμους του.

Το θεμα μου δεν ειναι τα 4€ ή τα 0,80€ παραπανω που μου ζητουν.Το θεμα μου ειναι οτι ΒΑΡΙΕΜΑΙ να ασχολουμαι με αντιεπαγγελματιες που μου ξοδευουν τον ελευθερο χρονο μου,λειτουργωντας εκβιαστικα και πετωντας μου καταμουτρα: ετσι ειναι ,γιατι ετσι μας αρεσει...

Επιλογος.Αποφασισα να μεινω στην Vodafone και να μην παω cosmote δεχομενος την «προνομιακη τους προταση».Η  εκλογικευση πανω απο την λογικη.Την χρονικη στιγμη που θα ελθει μια σοβαρη εταιρια και κλεισει αυτα τα μαγαζακια που παιζουν με τα νευρα μας, που για να μιλησεις μαζι τους σε χρεωνουν και ακους διαφημισεις ,τοτε θα φυγω με μαυρη πετρα πισω πεταμενη.

Δημοσ.

θα συμφωνησω με τον απο πανω φιλο απολυτα.ερασιτεχνισμους κανουν ολες οι εταιρειες με τραγικα λαθη και στο 95% δεν φταινε οι καταναλωτες.κανουν τραγικα λαθη και του κεφαλιου τους και μετα για να τους μιλησεις παιρνεις σε πενταψηφια νουμερα που οι χρεωσεις απο αλλο παροχο ειναι ληστρικες(για μια κληση σε φορθνετ πληρωσα 8 ευρω).και σε ταραζουν στις αναμονες και στους αυτοματους ομιλητες.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...