Zaknafein Δημοσ. 25 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 25 Αυγούστου 2017 Κύκλους κάνουμε γιατί εσύ μπερδεύσαι... Θα αναθεωρηθούν οι ρύποι, άρα θα αυξηθούν τα τέλη, αφού έτσι καθόριζονται τα τέλη υπό το ισχύον πλαίσιο. Αν δεν αλλάξει κάτι άλλο (που δεν το ξέρω, ούτε εγώ, ούτε εσύ και κάθε χρόνο ακούμε διάφορα πιθανά και απίθανα σενάρια - από "διαρροές" του ΥΠΟΙΚ) θα προκύψει μια επιβάρυνση, βάσει της ισχύουσας κλίμακας, που δεν θα είναι σημαντική, εκτός αν νομίζεις ότι ένα 1200-1500άρι diesel θα φτάσει τους ρύπους ενός Cayenne ξέρω 'γω. Οπότε το τελικό αποτέλεσμα δεν αλλάζει, θα παραμείνει οικονομικότερο της βενζίνης. Και δεν έχει καμία σχέση η πείρα του καθενός, τα στατιστικά της αγοράς δείχνουν τι επιλέγουν οι οδηγοί και με βάση ποια κριτήρια κάνουν τις επιλογές τους. Η οδηγική συμπεριφορά των σύγχρονων αυτοκινήτων δεν έχει τις διακυμάνσεις που υπήρχαν παλαιότερα, οπότε δεν επιλέγει κάποιος αμάξι-χάρο αντί για κάποιο 'στριφτερό' και το 'στρίβειν' δεν αποτελεί κριτήριο για την συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών. Και μιλάω για την αγορά και όχι για μένα-εσένα γιατί προφανώς τα δικά μας κριτήρια δεν είναι αντιπροσωπευτικά (αν ήταν η Mazda θα ήταν ακόμα στην Ελλάδα και τα MX-5 θα έφευγαν σαν ζεστά ψωμάκια ). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
YourTrueLegend Δημοσ. 26 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2017 Κύκλους κάνουμε γιατί εσύ μπερδεύσαι... Θα αναθεωρηθούν οι ρύποι, άρα θα αυξηθούν τα τέλη, αφού έτσι καθόριζονται τα τέλη υπό το ισχύον πλαίσιο. Αν δεν αλλάξει κάτι άλλο (που δεν το ξέρω, ούτε εγώ, ούτε εσύ και κάθε χρόνο ακούμε διάφορα πιθανά και απίθανα σενάρια - από "διαρροές" του ΥΠΟΙΚ) θα προκύψει μια επιβάρυνση, βάσει της ισχύουσας κλίμακας, που δεν θα είναι σημαντική, εκτός αν νομίζεις ότι ένα 1200-1500άρι diesel θα φτάσει τους ρύπους ενός Cayenne ξέρω 'γω. Οπότε το τελικό αποτέλεσμα δεν αλλάζει, θα παραμείνει οικονομικότερο της βενζίνης. Γιατι συνεχιζεις να μπερδευεσαι; Επαναλαμβανω, υπαρχουν αμαξια που αρκει οι ρυποι τους να αυξηθουν 1gr/χλμ για να αλλαξουν κλιμακα και να δουν αυξησεις ακομα και ανω των 100 ευρω. Υπαρχει κατι που δεν καταλαβαινεις ή θεωρεις αμελητεα μια αυξηση τετοιας ταξεως; Και δεν έχει καμία σχέση η πείρα του καθενός, τα στατιστικά της αγοράς δείχνουν τι επιλέγουν οι οδηγοί και με βάση ποια κριτήρια κάνουν τις επιλογές τους. Η οδηγική συμπεριφορά των σύγχρονων αυτοκινήτων δεν έχει τις διακυμάνσεις που υπήρχαν παλαιότερα, οπότε δεν επιλέγει κάποιος αμάξι-χάρο αντί για κάποιο 'στριφτερό' και το 'στρίβειν' δεν αποτελεί κριτήριο για την συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών. Και μιλάω για την αγορά και όχι για μένα-εσένα γιατί προφανώς τα δικά μας κριτήρια δεν είναι αντιπροσωπευτικά (αν ήταν η Mazda θα ήταν ακόμα στην Ελλάδα και τα MX-5 θα έφευγαν σαν ζεστά ψωμάκια ). 1. Οι πωλησεις που κολλανε; Για μαρκετινγκ συζηταμε ή για στησιμο αυτοκινητου. Παλι τα μπερδευεις. 2. Απο που κι ως που το "καλο στησιμο" ενος αυτοκινητου μεταφραζεται (μονο) σε καλο στριψιμο; Εχεις οδηγησει πανω απο 1 αυτοκινητα στη ζωη σου; Βασικα, εχεις οδηγησει και τα λες αυτα; 3. Που ξερεις εσυ τι κριτηρια εχει η συντριπτικη πλειοψηφια και την επικαλεισαι; Υπαρχει τετοια δημοσκοπηση ευκαιρη να την δω κι εγω; Μεχρι τοτε, εγω υποστηριζω οτι η συντριπτικη πλειοψηφια εχει το κριτηριο της ασφαλειας αναμεσα στα top2-3 κριτηρια της. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xgol Δημοσ. 26 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2017 Επειδή πρόσφατα βοήθησα άτομο να επιλέξει μεταξύ βενζινοκίνητου και πετρελαιοκίνητου, εχω δει και έχω διαβάσει άπειρα review, προκύπτουν πως: 1. Κανείς δε μπορεί να σου εγγυηθεί πως δε θα απαγορευτούν τα ντιζελ εντος Αθηνών, άρα μπορεί σε μια 3ετία να ψάχνεσα. 2. Αλλάζει η ταξινόμηση σε ότι αφορά τα τέλη. 3. Οι βενζινοκινητήρες είναι αρκετά πιο σύγχρονοι αφου εξελίσσονται περισσότερα χρόνια, ενώ πλέον δε συμφέρει τις εταιρίες να επενδύσουν σε πετρελαιοκινητήρες. 4. Οι πετρελαιοκινητήρες συνήθως κοστίζουν ένα σεβαστό ποσό παραπάνω και μετά απο τα 50.000km έχεις κάνει απόσβεση. 5. Στο μοντέλο που με ενδιέφερε mini cooper 5d 2017 ο βενζινοκινητήρας είχε σαφώς καλύτερη απόδοση απο το πετρέλαιο, χωρίς να καίει πολύ περισσότερο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Zaknafein Δημοσ. 26 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2017 @YTL άλλα γράφω, άλλα διαβάζεις ή θες να διαβάσεις, περαστικά. @xgol Εγώ απ'την άλλη, όσους γνωστούς ξέρω που αλλάξαν αμάξι με το νέο καθεστώς, όσοι γράφουν πολλά χλμ πάνε σε diesel. (>15000 /χρόνο), τώρα τα άλλα είναι σενάρια, ο καθένας ας κάνει ότι νομίζει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 26 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2017 ... 3. Οι βενζινοκινητήρες είναι αρκετά πιο σύγχρονοι αφου εξελίσσονται περισσότερα χρόνια, ενώ πλέον δε συμφέρει τις εταιρίες να επενδύσουν σε πετρελαιοκινητήρες. ... Πρώτος "βενζινο"κινητήρας 1876, πρώτος "diesel" κινητήρας, 1893. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mp123 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2017 μοδα ειναι θα περασει το diesel.παλι καλα που το εδωσα και πηρα παλι βενζινη καινουργιο με τα λεφτα που το πουλησα..ο καιρος θα δειξει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xgol Δημοσ. 26 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2017 Πρώτος "βενζινο"κινητήρας 1876, πρώτος "diesel" κινητήρας, 1893. Δεν καταλαβαινω το επιχειρημα. Τα ιδια λεφτα εχουν πεσει στην εξελιξη του ενος, τα ιδια στου αλλου? 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
YourTrueLegend Δημοσ. 26 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2017 Πρώτος "βενζινο"κινητήρας 1876, πρώτος "diesel" κινητήρας, 1893. Eπισης, πρωτη τριηρης, καπου στον 8ο αιωνα π.Χ. πρωτη φρεγατα 17ος αιωνας μ.Χ. --> Ο ανθρωπος εχει εξελιξει περισσοτερο τις τριηρεις 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dare-Devil Δημοσ. 26 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2017 Eπισης, πρωτη τριηρης, καπου στον 8ο αιωνα π.Χ. πρωτη φρεγατα 17ος αιωνας μ.Χ. --> Ο ανθρωπος εχει εξελιξει περισσοτερο τις τριηρεις Το αυτό ! Δεν μπορείς να κρίνεις χρονολογικά την εξελιξη μιας τεχνολογίας . Ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα είχαν παρουσιαστεί και είχαν βγεί στους δρόμους δεκαετίες πριν και όμως τεχνολογικά τωρα εξελίσσονται και πλέον είναι πραγματικά εμπορικά . Στους πετρελαιοκινητήρες έχει πέσει όλα αυτά τα χρόνια πολύ χρήμα για την εξέλιξη τους . Αλλά γιατί να ασχοληθούμε με το ποιος την έχει πιο... μεγάλη ; Ποια η ουσία; Τι σημασία έχει πιο κινητήρας εξελίχθηκε περισσότερο ; Εγώ όταν πάω να επιλέξω έναν κινητήρα βλέπω καμπύλες απόδοσης και τεχνικά χαρακτηριστικά . Τι με ενδιαφέρει πόσα λεφτά ξοδέψαν για την εξέλιξη του ή πόσο καιρό τους πήρε να τον εξελίξουν στο βαθμό που είναι τώρα ; Ποιο ειναι το νόημα σε αυτό ; μοδα ειναι θα περασει το diesel.παλι καλα που το εδωσα και πηρα παλι βενζινη καινουργιο με τα λεφτα που το πουλησα..ο καιρος θα δειξει. Κάθε κινητήρας έχει τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του . Μόδα δεν είναι οι diesel . Μην κοιτάς που σε αυτή την χωρα το υπουργείο τους ανακάλυψε πρόσφατα ... Diesel θα πάρεις για συγκεκριμένους λόγους όπως και βενζίνη για άλλους λόγους . 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 26 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2017 Eπισης, πρωτη τριηρης, καπου στον 8ο αιωνα π.Χ. πρωτη φρεγατα 17ος αιωνας μ.Χ. --> Ο ανθρωπος εχει εξελιξει περισσοτερο τις τριηρεις Για αυτό άλλωστε όλοι ταξιδεύουν με τριήρεις και κανένας δεν χρησιμοποιεί κινητήρες βενζίνης/πετρελαίου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
YourTrueLegend Δημοσ. 26 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2017 Για αυτό άλλωστε όλοι ταξιδεύουν με τριήρεις και κανένας δεν χρησιμοποιεί κινητήρες βενζίνης/πετρελαίου. Βαση της λογικης σου, ναι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 26 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2017 Ναι, ίσως δεν ήταν ξεκάθαρο ότι και τα δύο είδη κινητήρων συνεχίζουν να εξελίσσονται ακόμα μετά από 100 χρόνια, ενώ οι τριήρεις όχι. Και ότι μια τυχαία αναφορά σε ένα φόρουμ δεν λέει τίποτα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
YourTrueLegend Δημοσ. 26 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2017 Ναι, ίσως δεν ήταν ξεκάθαρο ότι και τα δύο είδη κινητήρων συνεχίζουν να εξελίσσονται ακόμα μετά από 100 χρόνια, ενώ οι τριήρεις όχι. Και ότι μια τυχαία αναφορά σε ένα φόρουμ δεν λέει τίποτα. Αν και δεν ηταν αυτο το αρχικο σου point, το οτι εξελισσονται δυο ειδη κινητηρων τα τελευταια 100 χρονια δε συνεπαγεται οτι και τα δυο εχουν την ιδια εξελιξη. To πιο απλο παραδειγμα ειναι ο μηχανοκινητος αθλητισμος. Αν οι diesel για την αυτοκινηση ειχαν τοσο wow εξελιξη θα τους βλεπαμε και στο μηχανοκινητο. Εκει ομως βλεπεις βενζινη. Κι αν η εξελιξη τους τα πηγαινε τοσο καλα, δεν θα υπηρχαν τα γνωστα θεματα που εχουν προκυψει και κανουν τις εταιρειες να εγκαταλειπουν την εξελιξη τους επισημως, βλεπε renault. Kαλοι οι diesel για οικονομια στην καταναλωση. Μεχρι εκει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mp123 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2017 οχι αλλο καρβουνο (diesel). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα