Προς το περιεχόμενο

Ford Fiesta ή Renault Clio με leasing;


morgana27

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα σε όλους!

 

Επί του σημείου: μετά από 1.000.000 test drives (εντάξει, που λέει ο λόγος...) και απεγνωσμένες ώρες σε web searching, έχω τη δυνατότητα μέσω της εταιρείας όπου εργάζομαι να επιλέξω ανάμεσα στο νέο Ford Fiesta και το γνωστό Renault Clio για εταιρικό αυτοκίνητο μέσω leasing απ΄την εταιρεία Motorlease απ΄την οποία είναι γενικώς πολύ ευχαριστημένοι εδώ.

 

Ευχαριστημένη θα έπρεπε να ήμουν κι εγώ με τη δυνατότητα αυτή, αλλά έχω φάει ηλιακή ακτινοβολία όλο το καλοκαίρι και δεν μπορώ να αποφασίσω. Το Clio μου αρέσει περισσότερο αισθητικά, μου κάνει πιο ''γυναικείο'' και μου φάνηκε πανεύκολο. Κάποιοι ψαγμένοι φίλοι μου, όμως, μου λένε πως είναι λάθος να μην πάρω το Fiesta, ένα πιο φρέσκο μοντέλο '17. Σε diesel και τα δύο για να βγαίνουν και τα χιλιόμετρα...

 

Υπάρχει φως στο τούνελ (της Αττικής οδού);

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Το fiesta τόσο το καινούριο όσο και τα προηγούμενα MK 7 MK 7.5 είναι χωρίς υπερβολή και από ότι test drive δεις τα top οδηγικά στην κατηγορία τους  (κρατήματα, λειτουργία ανάρτησης , ξυράφι τιμόνι με άριστη πληροφόρηση, αμεσότητα γενικότερα, εξαιρετικά μικρό body roll) Το καινούριο fiesta δεν του λείπει τίποτα απο τεχνολογίες . Είναι ότιο πιο ολοκληρωμένο υπάρχει σε αυτοκίνητο στην κατηγορία του .

 

Τα έχω οδηγήσει και τα 2 . Παλιά και νέα γενιά . Στην κατηγορία τους όπως είπα είναι μια εποχή μπροστά απο όλα τα άλλα . Οδηγική απόλαυση . 

 

Βέβαια κατέληξα σε i20 2017 premium 1.4 diesel αλλά για άλλους λόγους που δεν σε απασχολούν εσένα αφού θα ναι leasing .

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το fiesta είναι σε οδήγηση καλύτερο από το clio. και τα δύο είναι μια χαρά αυτοκίνητα, εφόσον τα αγοράζεις με leasing δεν σε ενδιαφέρει ιδιαίτερα κόστος service μόνο που το clio καίει λιγότερο. αν σε απασχολεί η οικονομία (μιας και πας αττική θα κάνεις αρκετά χλμ λογικά) παίρνεις clio. αλλά όμως να ξέρεις ο τρόπος που στρίβουν τα ford δεν τον βρίσκεις σε αυτοκίνητα της ίδιας κατηγορίας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το fiesta δε το έχω οδηγήσει αλλά έχω κάνει πολλά χιλιόμετρα με το clio. και τις 2 εκδόσεις diesel, δεν έχω οδηγήσει την έκδοση βενζίνης. η αδύναμη είναι λίγο για κλάματα. με δυσκόλευε σε προσπεράσεις σε δύσκολους δρόμους. από κατανάλωση έμεινα εντυπωσιασμένος. το μόνο που με χαλούσε ήταν η ποιότητα του εσωτερικού με τα πλαστικά. μεγάλη διαφορά σε σχέση με το vw που έχω.

 

επίσης το αυτοκίνητο ήταν απίστευτο σε οδήγηση στο χιόνι (με χειμερινά λάστιχα βέβαια -χωρίς αλυσίδες) στο εξωτερικό, όχι ελλάδα οπότε δε μιλάμε για λίγο χιόνι....

στις ίδιες συνθήκες άλλα αυτοκίνητα ήταν έτοιμα να φύγουν με πολύ χαμηλότερες ταχύτητες. 

το clio σου έδινε μια σιγουριά σα να ήταν τετρακίνητο.

μπορεί τα λάστιχα να κάνανε τη διαφορά δε ξέρω.

 

αν ήταν να πάρω αυτοκίνητο σίγουρα θα το είχα στα υπόψην. το έχω συμπαθήσει πολύ αυτό το αμάξι.

 

επίσης έχω σχόλιο,

βλέπω σε παρόμοια θέματα αναφέρετε σχετικά με κρατήματα και τέτοια... οπότε αναρωτιέμαι πόσοι θα οδηγήσουν το αμάξι τους με τέτοιο τρόπο ώστε να καταλάβουν τη διαφορά; και ειδικά γυναίκες;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επίσης το αυτοκίνητο ήταν απίστευτο σε οδήγηση στο χιόνι (με χειμερινά λάστιχα βέβαια -χωρίς αλυσίδες) στο εξωτερικό, όχι ελλάδα οπότε δε μιλάμε για λίγο χιόνι....

στις ίδιες συνθήκες άλλα αυτοκίνητα ήταν έτοιμα να φύγουν με πολύ χαμηλότερες ταχύτητες. 

το clio σου έδινε μια σιγουριά σα να ήταν τετρακίνητο.

μπορεί τα λάστιχα να κάνανε τη διαφορά δε ξέρω.

 

όλα καλά αλλά μία ένσταση...κύριο λόγο σε τέτοιες συνθήκες οδήγησης παίζει ο οδηγός και κατά δεύτερον τα ελαστικά.σε καμία περίπτωση το αυτοκίνητο ακόμα και για τετρακίνητα. άρα αυτό που σου έδινε την σιγουριά ήταν το οδηγικό σου στυλ εκείνη την στιγμή σε συνδυασμό με τα χιονολάστιχα που είχε το αυτοκίνητο..  ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παίρνω αφορμή απο το παραπάνω σχόλιο και λέω πως όντως ο μέσος οδηγός δεν ενδιαφέρεται για στριψίματα, πληροφορηση απο το τιμόνι και τέτοια.

Παίρνεις ενα μικρό αμάξι πόλης μ έναν 1000αρη κινητήρα. Αν σ ενδιαφέρει η ανάβαση Πορταριάς έχεις κάνει λάθος επιλογή :P

Απο τα αμάξια που έχω μπει, και τον κόσμο που ξερω, ελάχιστοι οδηγούν το αυτοκινητο στα όρια σε σημείο τετοιο που να ενδιαφέρουν οι μικρολεπτομέρειες της οδηγικής συμπεριφοράς.

Ξαναλέω όταν μιλάμε για ενα αμάξι ΠΟΛΗΣ.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όλα καλά αλλά μία ένσταση...κύριο λόγο σε τέτοιες συνθήκες οδήγησης παίζει ο οδηγός και κατά δεύτερον τα ελαστικά.σε καμία περίπτωση το αυτοκίνητο ακόμα και για τετρακίνητα. άρα αυτό που σου έδινε την σιγουριά ήταν το οδηγικό σου στυλ εκείνη την στιγμή σε συνδυασμό με τα χιονολάστιχα που είχε το αυτοκίνητο..  ;)

Δεν ξέρω αν συμφωνώ, τα ελαστικά σίγουρα παίζουν σημαντικό ρόλο και η τετρακίνηση επίσης, τουλάχιστον στην δική μου περίπτωση, βέβαια δεν κάνω δίκαιη σύγκριση (FWD + ασφάλτινα vs 4WD+M/S ελαστικά).

 

Τέλος για το στρίψιμο, αν δεν περνάς καθημερίνα ή τεσπά συχνά από στροφιλίκι, είναι κυριολεκτικά το τελευταίο που κοιτάνε οι περισσότεροι οδηγοί (ανεξαρτήτως φύλου), όταν το 99% των χλμ γίνεται εντός αστικού ιστού, πιο πολύ σε ενδιαφέρει να είναι οικονομικό και βολικό σε στενάκια / παρκάρισμα ή οι διαθέσιμοι χώροι παρά πως στρίβει σε ανάβαση...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μην παρεις diesel.πρωτα ρωτα να μαθεις για τις τιμες στα σερβις. 

παρε οτι θελεις απο τα δυο αλλα σε βενζινη αφου σου αρεσουν εμφανισιακα.ολα τα καινουργια αμαξια ειναι καλα.

ειχα ντιζελ το πουλησα  στην διετια.πηρα παλι βενζινη .δεν συμφερει.θα κλαις τα λεφτα σου σε 2-3 χρονια που θα ακουσεις να απαγορευουν τα diesel .

τωρα ολοι οι κατασκευαστες δεν εξελισουν τους diesel κινητηρες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι άλλο κάρβουνο με τα diesel και την απαγόρευση... Πέραν ότι είναι εντελώς απίθανο να γίνει σε 2-3 χρόνια, ακόμα και όταν έρθει η ώρα θα γίνει σταδιακά, θα απαγορευτεί η εισαγωγή τους κτλ και μέχρι να γίνει αυτό θα έχει σημαντικά χαμηλότερο κόστος χρήσης.

 

Ποιό αμάξι είχες και το πούλησες στη διετία γιατί ήταν πετρέλαιο και συνέφερε περισσότερο η βενζίνη;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μην παρεις diesel.πρωτα ρωτα να μαθεις για τις τιμες στα σερβις.

παρε οτι θελεις απο τα δυο αλλα σε βενζινη αφου σου αρεσουν εμφανισιακα.ολα τα καινουργια αμαξια ειναι καλα.

ειχα ντιζελ το πουλησα στην διετια.πηρα παλι βενζινη .δεν συμφερει.θα κλαις τα λεφτα σου σε 2-3 χρονια που θα ακουσεις να απαγορευουν τα diesel .

τωρα ολοι οι κατασκευαστες δεν εξελισουν τους diesel κινητηρες.

Τον τίτλο έστω που γράφει leasing τον διάβασες; τι τον ενδιαφέρει το σέρβις και η αξία του οχήματος σε 3 χρόνια;

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σας ευχαριστώ όλους για τα κατατοπιστικά σας σχόλια! 

 

Ναι, δεν με ενδιαφέρουν τα service κλπ αφού καλύπτονται απ' τη Motorlease με όλα τα σχετικά.

Σήμερα έκανα και ένα test drive (σύμφωνοι, το 1.000.000ό της αναποφάσιστης) σε Fiesta και δείχνει πιο ζωντανό, ίσως και πιο ακριβές. Ή, τέλος πάντων, έτσι μου φάνηκε. Πρέπει πάντως να έχει λίγο περισσότερους χώρους το Clio, ε; Ή κάνω λάθος;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παίρνω αφορμή απο το παραπάνω σχόλιο και λέω πως όντως ο μέσος οδηγός δεν ενδιαφέρεται για στριψίματα, πληροφορηση απο το τιμόνι και τέτοια.

Παίρνεις ενα μικρό αμάξι πόλης μ έναν 1000αρη κινητήρα. Αν σ ενδιαφέρει η ανάβαση Πορταριάς έχεις κάνει λάθος επιλογή :P

Απο τα αμάξια που έχω μπει, και τον κόσμο που ξερω, ελάχιστοι οδηγούν το αυτοκινητο στα όρια σε σημείο τετοιο που να ενδιαφέρουν οι μικρολεπτομέρειες της οδηγικής συμπεριφοράς.

Ξαναλέω όταν μιλάμε για ενα αμάξι ΠΟΛΗΣ.

Το καλο στησιμο δεν αφορα μονο τους κοντρακηδες ή αυτους που μπαινουν πιστα.

 

Ειναι ενα τεραστιο πλεονεκτημα και για αμαξια πολης, διοτι το αμαξι ανταποκρινεται καλυτερα στα παντα, σε κατασταση αναγκης το καλο στησιμο με το μετριο στησιμο μπορει να ειναι η διαφορα μεταξυ ζωης και θανατου, σε ενα αποτομο φρεναρισμα το κακοστημενο αμαξι θα ψαχνει τον οδηγο του κι ο οδηγος το αμαξι του κλπ κλπ κλπ. Με τη λογικη σου, ουτε αμορτισερ να μην αλλαζουμε στα αμαξια, ουτε λαστιχα, καθως ολα αυτα αφορουν κρατηματα και τα κρατηματα κανουν apply σε "οριακες καταστασεις" οπως τις αναφερεις... Οτι ναναι κοινως.

 

Ακου εκει η οδηγικη συμπεριφορα ενδιαφερει ελαχιστους. Eιναι εκ των βασικων παραγοντων της ενεργητικης ασφαλειας για την ακριβεια. Αν για μερικους αυτο ειναι αδιαφορο, δεν εχω να ευχηθω κατι περισσοτερο απο καλα μυαλα και κυριως, καλη τυχη...

 

ΥΓ. Οποιος εχει οδηγησει πανω απο 1 αμαξι στη ζωη του, ξερει τι σημαινει καλη και τι κακη οδηγικη συμπεριφορα ακομα κι αν παρει το αμαξι για να παει στο περιπτερο για τσιχλες. Η διαφορα αναμεσα στο αμαξι που παει βαρκα-γυαλο με το αμαξι που παταει κατω, γινεται αμεσα αντιληπτη ανεξαρτητως διαδρομης.

 

Όχι άλλο κάρβουνο με τα diesel και την απαγόρευση... Πέραν ότι είναι εντελώς απίθανο να γίνει σε 2-3 χρόνια, ακόμα και όταν έρθει η ώρα θα γίνει σταδιακά, θα απαγορευτεί η εισαγωγή τους κτλ και μέχρι να γίνει αυτό θα έχει σημαντικά χαμηλότερο κόστος χρήσης.

 

Ποιό αμάξι είχες και το πούλησες στη διετία γιατί ήταν πετρέλαιο και συνέφερε περισσότερο η βενζίνη;

Απο τον ερχομενο Σεπτεμβρη μεχρι και τον Σεπτ του 2018 το αργοτερο, ολες οι αυτοκινητοβιομηχανιες θα αναθεωρησουν τις εκπομπες ρυπων των diesel (προς τα πανω) καθως η ΕΕ εχει δωσει σχετικη οδηγια-υποχρεωση και νεο τροπο μετρησης των ρυπων , πραγμα που σημαινει ακριβοτερα τελη κυκλοφοριας κατ'αρχην.

Μπορει να μην αφορα το leasing, αλλα επειδη μιλας γενικως για κοστος κλπ, καλα ειναι να διευκρινιζονται πραγματα που σας διαφευγουν για να μην βρεθουν προ εκπληξεως οσοι παιρνουν αποφασεις διαβαζοντας το μακρυ και το κοντο του καθενος.

 

Και μεσα σε αυτο το mindset που διεπει την ΕΕ ειδικα απο το dieselgate κι επειτα, ευκολα αντιλαμβανεται κανεις πως θα ακολουθησουν κι αλλες οδηγιες για τον περιορισμο των diesel , συντομα. Περα απο τις υποθεσεις ομως, εδω μιλαμε για δεδομενα, δηλαδη επισημη αυξηση ρυπων ολων των diesel που κυκλοφορησα απο το 2010 κι επειτα, το αργοτερο εντος 12 μηνων απο σημερα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορει να μην αφορα το leasing, αλλα επειδη μιλας γενικως για κοστος κλπ, καλα ειναι να διευκρινιζονται πραγματα που σας διαφευγουν για να μην βρεθουν προ εκπληξεως οσοι παιρνουν αποφασεις διαβαζοντας το μακρυ και το κοντο του καθενος.

 

Ναι, και;  Αναθεώρηση θα γίνει, δεν θα γίνουν τα 100γρ CO2/χλμ 500...

 

Όσο για τα τέλη στην Ελλάδα, κάθε χρόνο ακούμε το μακρύ και το κοντό από "κύκλους του ΥΠΟΙΚ" οπότε καμία πρόβλεψη δεν είναι ασφαλής. Αυτό που είναι σίγουρο είναι το θα έχει χαμηλότερη κατανάλωση και χαμηλότερο κόστος ανά λίτρο καυσίμου, το οποίο φυσικά επίσης μπορεί να αλλάξει, you know Ελλαδιστάν, αλλά όταν παίρνεις μια απόφαση, χρησιμοποιείς τα δεδόμενα που έχεις, με υποθέσεις δεν θα καταλήξεις πουθενά.

 

Και παρεξήγησες και τα περί στησίματος, μιλάμε για σύγχρονα αυτοκίνητα, δεν συγκρίνουμε το Fiesta με κανά Samurai του '90 ούτε με κανά Accent πρώτης γενιάς και κάπου το ξεχείλωσες...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, και;  Αναθεώρηση θα γίνει, δεν θα γίνουν τα 100γρ CO2/χλμ 500...

 

Όσο για τα τέλη στην Ελλάδα, κάθε χρόνο ακούμε το μακρύ και το κοντό από "κύκλους του ΥΠΟΙΚ" οπότε καμία πρόβλεψη δεν είναι ασφαλής. Αυτό που είναι σίγουρο είναι το θα έχει χαμηλότερη κατανάλωση και χαμηλότερο κόστος ανά λίτρο καυσίμου, το οποίο φυσικά επίσης μπορεί να αλλάξει, you know Ελλαδιστάν, αλλά όταν παίρνεις μια απόφαση, χρησιμοποιείς τα δεδόμενα που έχεις, με υποθέσεις δεν θα καταλήξεις πουθενά.

Πρεπει να εχεις μπερδευτει.

Τα τελη κυκλοφοριας στα diesel δεν θα τα αυξησει κανενα ΥΠΟΙΚ και κανενας "κυκλος του ΥΠΟΙΚ". Θα αυξηθουν οι ρυποι, καθως αλλαζει ο τροπος μετρησης τους (και για τα παλαιοτερα μοντελα απο το 2010 και μετα, θα αναθεωρηθουν οι ρυποι, αρα δεν την γλυτωνουν ουτε τα ηδη ταξινομημενα). Αυτο συνεπαγεται αυξηση τελων κυκλοφοριας, ακομα κι αν η ελληνικη κυβερνηση δεν αλλαξει το παραμικρο γυρω απο τα τελη κυκλοφοριας.

Το ποσο δεν το γνωριζω, εσυ που λες οτι η αυξηση θα ειναι μικρη ισως να γνωριζεις κατι περισσοτερο, αλλα δεν παυει να ειναι δικη σου υποθεση..

Εγω αυτο που ξερω ειναι οτι σε καποια αμαξια ακομα και αυξηση 1gr CO2/χλμ ειναι αρκετη για να τα αλλαξει κλιμακα και να αυξησει τα τελη τους κατα ΠΟΛΥ. Οπως φαινεται βεβαια, αυτο ειναι το αισιοδοξο σεναριο, διοτι το νεο συστημα μετρησης ρυπων, δεν θα ειχε νοημα να εφαρμοστει αν μιλαγαμε για διαφορες της ταξεως του 1gr CO2/χλμ.

 

Και παρεξήγησες και τα περί στησίματος, μιλάμε για σύγχρονα αυτοκίνητα, δεν συγκρίνουμε το Fiesta με κανά Samurai του '90 ούτε με κανά Accent πρώτης γενιάς και κάπου το ξεχείλωσες...

Παλι μπερδευεσαι.

Δεν συγκρινω αμαξι του σημερα με αμαξι του '90.

Συγκρινω αμαξι του σημερα με αμαξι του σημερα. Αν θες, μπορω να σου συγκρινω στο στησιμο και αμαξι με τον εαυτο του σε σπορ εκδοση και να συζητησουμε για το ποσο σοβαρες διαφορες υπαρχουν ακομα και στο ιδιο καλουπι... Η οδηγικη συμπεριφορα ειναι για εμενα το Α και το Ω και οποιος νομιζει οτι αφορα μονο τους κοντρακηδες και οχι αυτους που κινουνται χαλαρα εντος πολης, τοτε αποδεικνυει οτι απο οδηγηση η πειρα του ειναι ελαχιστη.

Κι ελπιζω να ειναι μονο θεμα απειριας. Διοτι διαφορετικα οποιος παιρνει αψηφιστα τον σημαντικοτερο ισως παραγοντα ενεργητικης ασφαλειας σε ενα αυτοκινητο, χαρακτηριζεται αλλιως.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...