Προς το περιεχόμενο

Age of Empires 4


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 254
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
10 hours ago, Undertaker25 said:

Πανέμορφο οπτικά. Ας ελπίσουμε ότι θα έχει ανάλογο gameplay.

Θα ζοριστουν πολλά συστήματα με αυτό που βλέπω. Αλλά πράγματι πανέμορφο. 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, seithan είπε

Θα ζοριστουν πολλά συστήματα με αυτό που βλέπω. Αλλά πράγματι πανέμορφο. 

Πιστεύω πως θα ζοριστούν λιγότερο απ 'οτι με το AoE 2 DE. 😛 

  • Like 2
Δημοσ.

Απ τα λίγα που μπορώ να δω και να υποθέσω απ το τρέιλερ:

+ Ψιλομεγάλοι στρατοί άρα ίσως κάποια αύξηση του μέγιστου πληθυσμού;

+ Στρατιώτες πάνω στα τείχη

+ Στυλ γραφικών

- Κάποιες μικρές νότες ρεαλισμού, πχ πώς ανεβαίνουν οι πολιορκητές πάνω στα τείχη; Trebuchet χωρίς χειριστές που βαράνε μόνα τους;

Δημοσ.
7 ώρες πριν, SOADNICK είπε

Απ τα λίγα που μπορώ να δω και να υποθέσω απ το τρέιλερ:

+ Ψιλομεγάλοι στρατοί άρα ίσως κάποια αύξηση του μέγιστου πληθυσμού;

+ Στρατιώτες πάνω στα τείχη

+ Στυλ γραφικών

- Κάποιες μικρές νότες ρεαλισμού, πχ πώς ανεβαίνουν οι πολιορκητές πάνω στα τείχη; Trebuchet χωρίς χειριστές που βαράνε μόνα τους;


ενταξει pre alpha ειναι.
Μπορει να ειναι σαν τα canons στο Aoe3 που υπηρχαν στρατιωτες.

Δημοσ.
8 ώρες πριν, SOADNICK είπε

Απ τα λίγα που μπορώ να δω και να υποθέσω απ το τρέιλερ:

+ Ψιλομεγάλοι στρατοί άρα ίσως κάποια αύξηση του μέγιστου πληθυσμού;

 

το population limit στο 2 για μένα ήταν κομμάτι της στρατηγικής, δηλαδή το να ισορροπείς μεταξύ στρατού και εργατών (που τους πέθαινες όταν εξαντλούνταν οι πόροι)

 

ελπίζω να μην έχει γιγάντιους στρατούς για το ανούσιο θέαμα και να στοχεύσουν στη στρατηγκή και το μικρομανατζάρισμα 

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ξυπνανε ομορφες αναμνησεις,ευχομαι να μην απογοητευσει η relic και να μην το παει προς company με τους στρατους...αλλα να συνεχισει οπως το 1,2,3!!

Επισης απο το βιντεο καταλαβαινουμε οτι ακυρωνουν υην τελευταια σελιδα απο το βιβλιαρακι της collector's edition του 3 που εδειχνε οτι το 4 θα εχει να κανει με α η β παγκοσμιο και το 5 με μελλον.. εδω απο τι καταλαβαινω παμε για εποχες 2!!

Επεξ/σία από Michaels_V2
  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το Age of Empires 4 βρίσκεται σε εξέλιξη και οι λάτρεις των παιχνιδιών στρατηγικής ανυπομονούν να δουν όλα όσα θα έχει το παιχνίδι όταν τελικά ξεκινήσει.
Μέχρι τότε, έχουμε συγκεντρώσει πολλές σημαντικές λεπτομέρειες που μας δίνουν μια ιδέα για το τι να περιμένουμε από το παιχνίδι.

age-of-empires-4-reveal-2.jpg

Η επιστροφή της Microsoft στους αγαπημένους τίτλους gaming PC περιλαμβάνει το Age of Empires 4, την αναβίωση μιας από τις καλύτερες σειρές παιχνιδιών στρατηγικής σε πραγματικό χρόνο (RTS) που έχει υπάρξει ποτέ.
Ενώ τα πρώτα τρία παιχνίδια Age of Empires έχουν επανακυκλοφορήσει ως Definitive Editions, το Age of Empires 4 υπόσχεται μια νέα ματιά στη φόρμουλα των RTS ενώ εξακολουθεί να παραμένει πιστό στις ρίζες του.
Εδώ είναι όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε.

Τι είναι το Age of Empires 4;

Εάν ρωτήσετε σχεδόν για οποιονδήποτε μακροχρόνιο θαυμαστή RTS ποια παιχνίδια κατατάσσονται στην κορυφή της λίστας, η σειρά Age of Empires είναι πιθανό αυτό που έρχεται στο μυαλό.
Το πρώτο μέρος που κυκλοφόρησε το 1997, επικεντρώθηκε στην ανθρώπινη ιστορία από την εποχή των λίθων έως την εποχή του σιδήρου, ενώ το δεύτερο επικεντρώθηκε περισσότερο στον Μεσαίωνα.
Το Age of Empires 3, που κυκλοφόρησε πριν από σχεδόν 15 χρόνια, αναφέρονταν κυρίως στον αποικισμό της Αμερικής.

 

Το παιχνίδι περιλαμβάνει micro-και macro -διαχείριση εργατών και στρατιωτικών μονάδων που ανήκουν σε ιστορικούς πολιτισμούς.
Πρέπει να μεγαλώσετε έναν μικρό αρχικό πληθυσμό, να συλλέξετε πόρους, να προχωρήσετε με την πάροδο των αιώνων και να αμυνθείτε ενάντια στους εισβολείς ενώ σχεδιάζετε επίσης τις επιθέσεις σας.
Μπορείτε να απολαύσετε μακροχρόνιες καμπάνιες, αψιμαχίες κατά της τεχνητής νοημοσύνης ή πολλές μάχες πολλών παικτών ενώ είστε μόνοι ή συνεργαστείτε με φίλους.
Τα παιχνίδια είναι σχετικά εύκολο να ολοκληρωθούν, αλλά οι καλύτεροι παίκτες χρησιμοποιούν πολυεπίπεδες στρατηγικές για να αποκτήσουν πλεονέκτημα στον ανταγωνισμό.

Το Age of Empires 4 είναι μια αναβίωση της σειράς που ελπίζει να συλλάβει την παλιά μαγεία, ενώ προσφέρει κάτι νέο στους βετεράνους και στους νεοφερμένους.
Φαίνεται να είναι μια επιστροφή στους μεσαιωνικούς χρόνους αντί για ένα άλλο βήμα μπροστά στην ανθρώπινη ιστορία.
Μέχρι την κυκλοφορία του, πολλοί οπαδοί του RTS επιστρέφουν στο Age of Empires χάρη στους διάσημους remasters Definitive Edition που φέρνουν ενημερωμένα γραφικά, επεξεργασμένους μηχανικούς και εκσυγχρονισμένες καμπάνιες.

Ποιος αναπτύσσει το Age of Empires 4;

 

age-of-empires-4-reveal-1.jpg


Τα πρώτα τρία παιχνίδια Age of Empires (καθώς και άλλοι τίτλοι, όπως το Halo Wars) αναπτύχθηκαν από το Ensemble Studios, μια ομάδα με έδρα το Ντάλας του Τέξας. Μετά το κλείσιμο του Ensemble το 2009 μετά την κυκλοφορία του Age of Empires 3, οι οιωνοί δεν φαινόταν καλοί για έναν τέταρτο τίτλο. Τα Age of Empires κατά κάποιο τρόπο τα ανέλαβε η κοινότητα των παικτών η οποία έκανε ό, τι μπορούσε για να τα διατηρήσει ζωντανά.

Ευτυχώς, ένα εσωτερικό στούντιο ανάπτυξης στη Microsoft με τίτλο “World Edge” – με επικεφαλής τη Shannon Loftis – επιβλέπει νέο περιεχόμενο Age, συμπεριλαμβανομένων των remasters των πρώτων τριών παιχνιδιών με τη βοήθεια τρίτων κατασκευαστών όπως οι Tantalus, Wicked Witch και Forgotten Empires. Σε μια συνέντευξη με τον Matt Brown των Windows Central , η Loftis διευκρίνισε ότι το Age of Empires δεν ανήκει πλέον σε ένα στούντιο:

Τα Age δεν είναι πια δικά μας. Είμαστε οι διαχειριστές, ανήκει στην κοινότητα και ανήκει στον κόσμο “, δήλωσε η Loftis.” Σε καμία περίπτωση ένα στούντιο ανάπτυξης παιχνιδιών με επίκεντρο το Redmond θα μπορούσε να αφουγκραστεί το σωστό παγκόσμιο σύνολο φωνών που αφορούν το παιχνίδι. [.. Έχουμε συμβόλαια. γνωρίζετε για τρεις από τους συνεργάτες μας, Relic, Tantalus και Forgotten Empires. Έχουμε άλλους για τους οποίους δεν μιλάμε ακόμα. Αλλά είναι πραγματικά μια παγκόσμια ομάδα ανάπτυξης. Όλες οι ομάδες συνεργάζονται για να μοιραστούν στοιχεία, να μοιραστούν ιδέες και οι παλαιές ομάδες συνεργάζονται με το Relic.

Το Age of Empires 4 έχει αναπτυχθεί παράλληλα με τους remaster της Definitive Edition, με την Relic Entertainment να πρωτοστατεί στην τελευταία είσοδο της σειράς. Σύμφωνα με τον Διευθυντή Creative του Edge, Adam Isgreen , αυτό βοήθησε στις προσπάθειες να διατηρηθεί το Age of Empires 4 αληθινό στις ρίζες του, ενώ ταυτόχρονα ξεχωρίζει:

[W] Έμαθα τόσα πολλά με όλες τις κυκλοφορίες. Ήταν μια πραγματική εμπειρία ανάπτυξης, αλλά είναι άδικο να πούμε ότι είναι μονόδρομος. Υπάρχουν πράγματα που έχουμε μάθει στην ανάπτυξη του Age of Empires IV που μπορούμε ακόμη και να το βάλουμε στην Age II. Για παράδειγμα, η network technology  στο παρασκήνιο είναι στην πραγματικότητα από το Relic. Όλα τα παιχνίδια Definitive Edition θα έχουν πλέον το σύγχρονο δίκτυο υποστήριξης του Relic. […] Είναι αυτή η υπέροχη αμφίδρομη συνομιλία μεταξύ των παλαιών παιχνιδιών και των νέων, για το τι πρόκειται να μοιραστούμε και πώς θα αναπτύξουμε τα παιχνίδια.

Πώς είναι το gameplay στο Age of Empires 4;

Τελικά πήραμε τρέιλερ του Age of Empires 4 στο X019 . Αν και περιλαμβάνει το παιχνίδι σε Pre-Alpha κατάσταση, υπάρχουν πολλές μικρές λεπτομέρειες που πρέπει να λάβετε υπόψη, κυρίως λόγω των σχολίων που έκανε η Isgreen:

Όλα σε αυτό το τρέιλερ είναι αληθινά. ό, τι δείχνουμε θα είναι στο τελικό παιχνίδι. Έχουμε μάχη στα τείχη. Αυτό το γεράκι είναι πραγματικό, αυτό είναι στο παιχνίδι, είναι μια μονάδα scout. Όλα είναι πραγματικά, γνήσιο παιχνίδι και δεν θα δείξουμε τίποτα που δεν θα είναι στο παιχνίδι. […] Γι ‘αυτό περιμέναμε τόσο πολύ και αυτό που θα συνεχίσουμε να κάνουμε με τον Age να προχωράει.

Το τρέιλερ περιλαμβάνει μια αγγλική πόλη που πολιορκείται από τους Μογγόλους. Πρώτα δείχνεται η πόλη, η οποία περιλαμβάνει μερικά οικεία κτίρια και μονάδες. Βλέπουμε τους χωρικούς να βιάζονται να δουλέψουν ή να μεταφέρουν πόρους, μύλους που περιβάλλονται από αγροκτήματα, πεζοπόρους που βαδίζουν σε σχηματισμό και κάστρα σε έναν λόφο. Βλέπουμε επίσης μερικά νέα χαρακτηριστικά, όπως τοίχους και πύργους που επιτρέπουν στα στρατεύματα να περπατούν μαζί τους και να πυροβολούν εχθρούς (σε αντίθεση με άλλα παιχνίδια Age of Empires), διαφορετικούς δρόμους, γέφυρες, σιντριβάνια εμπλουτισμένα με πράσινο και κενά κομμάτια. Αυτό είναι αναμφίβολα ένα κομμάτι που δουλεύουμε ακόμα  και δεν είναι σαφές εάν οι δρόμοι και άλλες βελτιώσεις στην πόλη θα διαδραματίσουν ρόλο, ας πούμε, στην ευτυχία του πληθυσμού.

Προχωρώντας στην εξοχή, ένα γεράκι πετά ψηλά, αποκαλύπτοντας τους εισβολείς Μογγόλους. Γνωρίζουμε ότι θα λειτουργήσει ως ανιχνευτής, αναπόσπαστο μέρος όλων των παιχνιδιών Age of Empires που διαθέτουν μηχανισμό ομίχλης του πολέμου για να κρατήσει τους εχθρούς κρυμμένους. Μπορούμε να δούμε ιππικό, πεζικό, και πολιορκία στο πεδίο της μάχης, και υπάρχουν μερικά ενδιαφέροντα στοιχεία που πρέπει να σημειωθούν. Το πεζικό φαίνεται να συγκεντρώνεται από μια μοναχική φιγούρα, κάτι που μπορεί να υποδηλώνει κάποιο είδος συστήματος ηγετών ή καπετάνιου. Οι τοξότες φαίνεται να είναι σε θέση να δημιουργήσουν προσωρινές αμυντικές δομές και τα υψώματα αναμφίβολα θα εξακολουθήσουν να παίζουν σημαντικό ρόλο στη μηχανική της μάχης.

age-of-empires-4-reveal-3.jpg

Οι μηχανές πολιορκίας όπως το trebuchets δεν φαίνεται να είναι επανδρωμένα, κάτι που αποτελεί στοιχείο από τα προηγούμενα παιχνίδια της σειράς. Κτίρια που έχουν αρκετές ζημιές θα καταρρεύσουν στο έδαφος, προσφέροντας μια ευχάριστη ανταμοιβή για τις επιθέσεις σας. Η κλίμακα των μονάδων φαίνεται επίσης πολύ πιο ρεαλιστική σε σύγκριση με τα παλαιότερα παιχνίδια.

Γραφικά, κίνηση μονάδων και αναβαθμίσεις

Τα γραφικά είναι ακόμα στην αρχή της εξέλιξης τους και στην αρχή φαινόταν λίγο σαν cartoon. Ωστόσο, εάν σκεφτείτε πόσο κορεσμός εφαρμόζεται συνήθως και ότι το περιεχόμενο είναι Pre Release , αυτό μας κάνει να πιστεύουμε ότι τα γραφικά θα είναι όμορφα καθώς το επίπεδο κορεσμού θα ρυθμίζεται εντός του παιχνιδιού. Φαίνεται ότι θα υπάρχει μια καλή ισορροπία μεταξύ ορατότητας και ρεαλισμού, και υπάρχουν πολλές λεπτομέρειες για κτίρια και μονάδες. Ακριβώς όπως σε μερικά προηγούμενα παιχνίδια των Age, θα υπάρξουν πολλές καταστροφές που θα υποστούν οι μονάδες σας.

Το Pathfinding, το κύριο μέλημα του παιχνιδιού RTS, έχει αναθεωρηθεί. Αντί της παραδοσιακής μετακίνησης από το σημείο Α στο σημείο Β με τον συντομότερο δυνατό τρόπο, το Age of Empires 4 πρέπει να εισάγει πολύ πιο ρεαλιστική κίνηση. Ο Adam Isgreen εξηγεί :

f [γνωρίζετε] παιχνίδια στρατηγικής σε πραγματικό χρόνο, πίσω από τα παρασκήνια, λειτουργεί από μια λύση εύρεσης διαδρομής που ονομάζεται A * για ένα δισεκατομμύριο χρόνια, σχεδόν από την εφεύρεσή της, με μερικές εξαιρέσεις εδώ και εκεί. Μία από τις μεγάλες αλλαγές μας είναι η μετάβαση σε μια πιο οργανική, πιο σύγχρονη λύση για αναζήτηση-διαδρομή, η οποία ονομάζεται ροή-πεδίο.

Η Isgreen αναφέρει επίσης πώς οι παθητικές αναβαθμίσεις θα απεικονίζονται οπτικά στο παιχνίδι. Όλες οι αναβαθμίσεις πανοπλίας ή όπλων θα είναι οπτικές, διευκολύνοντας την προσβασιμότητα. Και αντί να έχετε ένα επαναλαμβανόμενο κείμενο κάθε φορά που κάνετε κλικ σε μια μονάδα – η οποία είναι ελκυστική αλλά μπορεί να αποδειχθεί κουραστική- θα υπάρξει πολύ πιο φυσικός διάλογος μεταξύ των μονάδων με βάση τις γύρω συνθήκες.

Πόροι, ηλικίες και πληθυσμός

age-of-empires-iv-bts-gameplay-01.jpg

Σε ένα επίσημο βίντεο teaser Behind the Scenes , ρίξαμε μια ματιά σε κάποιο gameplay στα χέρια του Quinn Duffy, Game Director του Age of Empires 4 στη Relic. Οι θαυμαστές του Age θα αναγνωρίσουν στην κάτω αριστερή γωνία της οθόνης του Duffy τους τέσσερις βασικούς πόρους – τρόφιμα, ξύλο, χρυσό και πέτρα – καθώς και αυτό που φαίνεται να είναι ένας μετρητής πληθυσμού και εντολές μονάδας. Θα πρέπει ακόμα να συγκεντρώσετε πόρους με τους χωρικούς, να προχωρήσετε σε τέσσερις εποχές για να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο ισχυρές μονάδες και αναβαθμίσεις και τελικά να κατακλύσετε τους εχθρούς σας με κάθε δυνατό τρόπο.

Σε μια συνέντευξη με το γερμανικό περιοδικό GameStar , αποκαλύπτεται ότι δεν υπάρχει ακόμα συγκεκριμένο όριο πληθυσμού, αν και θα υπάρχει ένα γνωστό όριο οκτώ παικτών για παιχνίδια πολλών παικτών. Θα υπάρξουν ακόμη τέσσερις εποχές για να προχωρήσουμε, αν και κάθε πολιτισμός δεν θα τις αντιμετωπίζει με τον ίδιο τρόπο. Αναφέρθηκε επίσης από τον Adam Isgreen σε συνέντευξή του στο PCGamesN ότι θα υπάρχουν λιγότεροι από 13 πολιτισμοί, ο αριθμός που υπήρχε με την αρχική έκδοση του Age of Empires 2.

Το πιστό minimap κάνει επίσης μια επιστροφή στην κάτω δεξιά γωνία και υπάρχουν μερικά εικονίδια ομαδοποίησης μονάδων στην αριστερή πλευρά της οθόνης. Συνολικά, το περιβάλλον χρήστη φαίνεται αρκετά απλό, αν και αυτό θα μπορούσε να αλλάξει κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης.

Έχει το Age of Empires 4 μια καμπάνια;

 

 

age-of-empires-4-2.jpg

Ναι, το Age of Empires 4 θα περιλαμβάνει μια καμπάνια με έμφαση στην ιστορική ακρίβεια. Ενώ πολλοί πολιτισμοί στα προηγούμενα παιχνίδια Age έπαιζαν κάπως παρόμοια, υπάρχει τώρα μια πιο σημαντική έμφαση στον διαχωρισμό των πολιτισμών. Αυτό υποστηρίζεται από μια νέα μέθοδο διασφάλισης της ιστορικής ακρίβειας. Ο Adam Isgreen εξηγεί:

[W] πήγα στη Μογγολία, έμαθα για τους Μογγόλους. Δεν πήγαμε σε καθηγητή εδώ στο Λονδίνο ή σε κάποιον πίσω στις Ηνωμένες Πολιτείες. Πήγαμε στην πηγή για να μάθουμε πώς λειτουργούσαν αυτές οι κουλτούρες, γιατί ο σεβασμός και η δίκαιη απόδοση της κουλτούρας τους είναι πολύ σημαντικό.

Δεν γνωρίζουμε ακόμη το εύρος των αποστολών στο Age of Empires 4, αλλά αν ανταποκρίνεται στο προηγούμενο των προηγούμενων Age, θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι για μια μεγάλη απόλαυση.

Ποιος συνθέτει το soundtrack του Age of Empires 4;

Η μουσική στα παιχνίδια Age of Empires ήταν παραδοσιακά επική και πολλοί από τους παλιούς οπαδούς της σειράς μπορούν να αναγνωρίσουν τα διαφορετικά κομμάτια χωρίς καμία σκέψη. Το Age of Empires φαίνεται να συνεχίσει αυτήν την παράδοση, φέρνοντας τον συνθέτη Mikolai Stroinski για να χειριστεί τη μουσική. Αν αυτό το όνομα ακούγεται οικείο, είναι επειδή ο Stroinski συνέθεσε τη μουσική για το The Witcher 3: Wild Hunt .

Τι γίνεται με το modding ;

Τα mods είναι ένα τεράστιο κομμάτι του Age Of Empires και πολλοί άνθρωποι εξακολουθούν να παίζουν modded εκδόσεις των παλιών παιχνιδιών αντί να μετακινούνται στις νέες εκδόσεις Definitive. Μιλώντας με το PCGamesN, ο Adam Isgreen συμφωνεί :

Θα σας πω ότι ένας από τους πυλώνες όλων των παιχνιδιών Age of Empires είναι τα mods και επιτρέπει στους παίκτες να έχουν πρόσβαση σε εργαλεία που  δημιουργούν εξαιρετικό περιεχόμενο. Όλοι πιστεύουμε ότι αυτός είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους το Age κράτησε όσο καιρό – επειδή η κοινότητα μπόρεσε να υποστηρίξει το παιχνίδι. Δεν έχουμε καμία πρόθεση να σταματήσουμε τώρα με το Age IV. Είναι ένα αναπόσπαστο, τεράστιο κομμάτι του Age IV, και παρουσιάζεται πιο έντονα με κάποιους τρόπους από οποιοδήποτε προηγούμενο παιχνίδι Age.

Θα χρειαστείτε έναν ισχυρό υπολογιστή για να εκτελέσετε το Age of Empires 4;

Δεν υπάρχουν ακόμη οριστικές προδιαγραφές για τις απαιτήσεις υπολογιστή, αλλά το Age of Empires 4 αναπτύσσεται με γνώμονα την αποκλειστικότητα. Μια νέα gaming engine που δεν βασίζεται σε μεγάλο βαθμό σε έναν πυρήνα επεξεργαστή θα κάνει αμέσως μια τεράστια διαφορά. Ακόμα και όσοι διαθέτουν υλικό PC μπορούν μερικές φορές να δουν το Age of Empires 2: Definitive Edition να συμβαδίζει λόγω του παλιού κινητήρα. Ο απώτερος στόχος είναι να δημιουργηθεί ένα παιχνίδι που μπορεί να παιχτεί το ίδιο σε έναν φορητό υπολογιστή σχετικά χαμηλού επιπέδου ή σε μια κονσόλα παιχνιδιών υψηλών προδιαγραφών. Εάν ενδιαφέρεστε για αναβάθμιση, φροντίστε να ρίξετε μια ματιά στη συλλογή μας των καλύτερων καρτών γραφικών για μερικές εξαιρετικές επιλογές.

Το Age of Empires IV θα περιλαμβάνει μικρο συναλλαγές;

Όχι, το Age of Empires 4 δεν θα περιλαμβάνει μικρο συναλλαγές. Σε συνέντευξή του στο PCGamesN , ο Adam Isgreen εξήγησε ότι οι επεκτάσεις και το DLC “θα διερευνηθούν” ενώ οι μικρο συναλλαγές παραμένουν εκτός παιχνιδιού.

Πότε είναι η ημερομηνία κυκλοφορίας του Age of Empires 4;

Δεν υπάρχει καθορισμένη ημερομηνία για την κυκλοφορία του Age of Empires IV. Μερικές φήμες από τους χρήστες του Twitter κυκλοφόρησαν με ένα κωδικό όνομα “Indus”, το οποίο στοχεύει προς το παρόν μια κυκλοφορία του Q1 2022

Δεν έχουμε επιβεβαιώσει ότι το “Indus” είναι πράγματι Age of Empire 4, καθώς η Microsoft έχει επίσης αρκετούς άλλους τίτλους που στοχεύουν το 2022, συμπεριλαμβανομένων των Avowed, Senua’s Sage: Hellblade II και State of Decay 3 . Όσοι από εσάς τρώγεστε για ένα μεσαιωνικό RTS μπορείτε, εν τω μεταξύ, να δείτε το Age of Empires 2: Definitive Edition. Το αποτιμήσαμε με σχεδόν τέλειο σκορ και το απολαμβάνουμε από την κυκλοφορία του στα τέλη του 2019. Υπάρχει επίσης το πιο πρόσφατο  Age of Empires 3: Definitive Edition , το οποίο αποτιμήσαμε επίσης με ένα Windows Central Recommended Award.

Πηγή https://www.windowscentral.com/age-of-empires-iv


Ελληνική απόδοση από το https://age4greeks.gr/

Επεξ/σία από Easy_Rider
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

την κινηση του cossacks θελουμε στο pathfinding και φυσικα μια μηχανη που να σηκωνεις 3000-4000 στρατο .Αν μας δωσει παλι τα ιδια τοτε απο μενα δε θα δει φραγκο.Το καλυτερο rts παραμενει το cossacks.

Επεξ/σία από 3DJIN
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στο χθεσινό απολογιστικό post για το 2020 προς την κοινότητα της Shannon Loftis https://www.ageofempires.com/news/aoe2020-review/ στο οποίο προτείνουμε να ρίξετε μια ματιά, είχαμε σαφή αναφορά και στο Age IV
Συγκεκριμένα είπε :
 
Κάνουμε μεγάλη πρόοδο στο Age IV. Δεν θέλω να σας κάνω να ζηλέψετε, αλλά κυριολεκτικά παίζουμε αυτό το παιχνίδι κάθε μέρα - τόσο στην Ουάσινγκτον όσο και στο Βανκούβερ.
 
Η ανάπτυξη του RTS είναι αστεία: χρειάζεται λίγος χρόνος για να χτιστούν τα ξεχωριστά συστήματα (AI, economy, sim, rendering κ.λπ.) και έπειτα χρειάζεται λίγος ακόμα χρόνος για να τα ενώσουν. Αλλά όταν αυτό γίνει, έχουμε ξαφνικά ένα παιχνίδι - ένα παιχνίδι που χρειάζεται εντοπισμό σφαλμάτων, ισορροπία και λάμψη - αλλά ο πυρήνας του παιχνιδιού που έχουμε είναι αυτός που πρόκειται να πάρετε. Και το καλύτερο είναι ότι αισθάνεσαι όπως σε ένα παιχνίδι Age of Empires .
 
Οι συνεργάτες μας στη Relic ήταν παραγωγικά σταθεροί και καθώς όλοι μεταφέραμε λόγω των συνθηκών την ανάπτυξη από το γραφείο στο σπίτι και τροποποιήσαμε (μέσω δοκιμής και σφάλματος) τις διαδικασίες μας για να διευκολύνουμε την παραγωγικότητα αλλά και για να διατηρήσουμε το παιχνίδι σε καλό δρόμο. Τόσο πάθος, τόσο σπουδαίοι προγραμματιστές, καλλιτέχνες, σχεδιαστές, αφηγητές, ειδικοί ήχου και κοινότητα - για να μην αναφέρουμε τις βασικές λειτουργίες που διατηρούν την εταιρεία σε εξέλιξη.
 
Το μέλλον του Age of Empires είναι εξαιρετικά λαμπρό. υπάρχουν πολλά ακόμη να έρθουν!
 
Μακάρι να μπορούσα να σας πω όλα όσα έχουμε στα έργα, αλλά δεν μπορώ. Απλώς ξέρετε ότι καθώς επανεξετάζουμε το παρελθόν του Age of Empires μέσω των προϊόντων Definitive Edition και είμαστε έτοιμοι και για την τρέχουσα κυκλοφορία μας ( Age of Empires IV ) καθώς και για μελλοντικά έργα !

Σε αναμονή εξελίξεων!

Στις 29/12/2020 στις 2:32 ΜΜ, 3DJIN είπε

Το καλυτερο rts παραμενει το cossacks.

Πολύ καλό παιχνίδι, αλλά προσωπικά θεωρώ το Age2 καλύτερο!

Επεξ/σία από Easy_Rider
  • Like 1
Δημοσ.

Τόσο χαρούμενοι πια και ούτε μια νέα φωτογραφία; Ένα gameplay video έστω 1 λεπτού, κάτι; Δεν ξέρω, εμένα δεν μου αρέσει αυτή η τόσο παρατεταμένη σιγή. 

Δημοσ.
59 λεπτά πριν, Bigi444444 είπε

δεν μου αρέσει αυτή η τόσο παρατεταμένη σιγή. 

αυτο γινεται με ολα τα επερχομενα παιχνιδια της MS και θα γινεται για παντα

Δεν βαζει μυαλο και δεν βαζει και προγραμμα

Θελει μαστίγιο. Και στην MS αντι για μαστιγιο, εχουν Phil Spencer..

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, firepc είπε

Θελει μαστίγιο. Και στην MS αντι για μαστιγιο, εχουν Phil Spencer..

Ισχύει!!!! Ποιο χαλαρά και απο καφεδάκι στην παραλία μας εδώ στη Θεσσαλονίκη!

  • Like 1
  • 2 μήνες μετά...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...