Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

όσο και να έχει ρε φίλε δεν μπορείς να το πάρεις 1 μήνα να γυρνάς απο δω και απο κει διακοπές σε όλη την ελλάδα πχ , με ένα συμβατικό όχημα του βάζεις βενζίνη ,σε αυτό πρέπει να ψάχνεις να βρεις τρόπο να το φορτίζεις......

και 1000km αυτονομία να έχει και πάλι δεν.

Όπου θα φορτίσεις το κινητό θα φορτίσεις και το αμάξι, φίλε.

 

Οι πρίζες δεν είναι είδος υπό εξαφάνιση.

Δημοσ.

Όπου θα φορτίσεις το κινητό θα φορτίσεις και το αμάξι, φίλε.

 

Οι πρίζες δεν είναι είδος υπό εξαφάνιση.

 

Θα φορτίζει το αυτοκίνητο σε απλή πρίζα; Γίνεται αυτό; Αν ναι σε πόσες ώρες;

Δημοσ.

εδώ στα βενζινοκίνητα VW group και ανάβουν τα λαμπάκια check engine στα 2500χλμ φανταστείτε σε αυτά τι έχει να γίνει....

εδώ δεν υπάρχει "engine" να "check" :P μπαταρία και πηνίο έχει.

Δημοσ.

Θα φορτίζει το αυτοκίνητο σε απλή πρίζα; Γίνεται αυτό; Αν ναι σε πόσες ώρες;

Αν είναι 0% η μπαταρία (ανάλογα το όχημα βέβαια) θέλει μια νύχτα μέσα στο νερό για να γίνει 100% (και ναι γίνεται να φορτίσει με κανονικό ρεύμα απο το σπίτι ... απλές κυλινδρικές μπαταρίες έχουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σαν αυτές που έχει το laptop σου απλά είναι πολλές κατα σειρά κλεισμένες σε ενα μεταλλικό κέλυφος*.. )

 

Το θέμα είναι όμως ότι δεν θα την εξαντλήσεις την αυτονομία σε μια μέρα... 250χλμ φαίνονται λίγα ναι.. και είναι ίσως σε κάποια είδη  χρήσης αλλά για καθημερινή χρήση μέσα στην πόλη ας πούμε δεν παίζει με τίποτα να τα φάς όλα...  οπότε μέσα σε λίγες ώρες φόρτισης ή και λεπτά ανα μέρα είσαι εντάξει για καθημερινή χρήση.

 

 Πχ αν είσαι απο Σέρρες και πας Θεσσαλονίκη θα φάς περίπου 90 χλμ... και για να γυρίσεις άλλα 90 χλμ...

 

που θα πας πια μέσα σε αυτές τις δύο πόλεις για να φας τα εναπομείναντα 70 χλμ? (αν η αυτονομία είναι 250) ...

 

Δεν είναι τσιγάρα τα χιλιόμετρα :P αλλά και τσιγάρα να ήταν πάλι καλά είναι..

 

Και το παραπάνω ειναι ακραίο σενάριο μικρού ταξιδιού...  για να πας τα παιδιά στο σχολείο μετα στην δουλειά μετά για καφέ μετά πάλι σχολείο και σπίτι ούτε το 1/3 δεν θα ξοδέψεις... φυσικά για delivery, κούριερ δουλειές κτλ δεν κάνει...

 

*οι μπαταρίες εμφανισιακά είναι σαν τις κλασικές ΑΑ που έχει το τηλεχειριστήριο σου απλά είναι λιθίου (για να επαναφορτίζονται )και ελάχιστα μεγαλύτερες σε διαστάσεις είναι είτε τύπου 18650 ή 2170 και οπτικά φαίνονται έτσι

 

BatteryPack.jpg

 

όπως είπα και πριν τέτοιες έχει και το λαπτοπ σου το τηλεκατευθυνόμενο σου το drone σου ή το powerbank του κινητού σου κτλ..

 

και τις συνδέουν όλες κατα σειρά (για να "ενωθεί" το ρεύμα που δίνει η κάθε μια σε ενα "μεγάλο ρεύμα" ) και τις βάζουν σε ένα μεταλλικό κέλυφος για προστασία αλλά και για να ψύχονται επειδή έχει καναλάκια για να περνάει νερό ανάμεσα τους .. έτσι φαίνονται όταν είναι συνδεδεμένες μέσα στο σώμα

 

85vs100-1920.jpg

 

 

Διόρθωση: Τα σώματα είναι σε σειρά οι μπαταρίες είναι συνδεδεμένες παράλληλα.

  • Like 1
Δημοσ.

Θα φορτίζει το αυτοκίνητο σε απλή πρίζα; Γίνεται αυτό; Αν ναι σε πόσες ώρες;

Σε συνέχεια των όσων λέει ο Touristas101, μια απλή πρίζα στο σπίτι (μονοφασικό ρεύμα) σου δίνει 10-20 χλμ για κάθε ώρα φόρτισης οπότε πρακτικά θα είσαι πάντα φουλαρισμένος το πρωί.

Αν έχεις τριφασικό και πάρεις και συγκεκριμένους φορτιστές (που μπορεί να έρχονται και πακέτο με το αμάξι) φορτίζεις πολύ πολύ γρηγορότερα.

 

Ο μέσος Ευρωπαίος κάνει λιγότερα από 40 χλμ την ημέρα οπότε με ένα απλό αμαξάκι που βγάζει 250-350 χλμ θα φορτίζει μια φορά την εβδομάδα και αν.

 

Μάλιστα, αν η οδήγηση γίνεται κυρίως εντός πόλης ή σε συνθήκες με αρκετή κίνηση (δηλαδή σταμάτα-ξεκίνα) η αυτονομία είναι πολύ καλύτερη (10%+) λόγω regenerative braking.

  • Like 1
Δημοσ.

εδώ στα βενζινοκίνητα VW group και ανάβουν τα λαμπάκια check engine στα 2500χλμ φανταστείτε σε αυτά τι έχει να γίνει....

 

3 χρόνια - 50000km με αυτόματο Golf κανένα λαμπάκι check engine δεν άναψε, τα ηλ.παράθυρα δεν "έπεσαν" και το DSG δεν έχει κολλήσει! Περίεργα πράγματα!

 

Στο θέμα τώρα, με το χίπικο παρελθόν του βαν της VW σε συνδιασμό με την οικολογική ηλεκτροκίνηση μάλλον είναι εξασφαλισμένη επιτυχία.

  • Like 3
Δημοσ.

3 χρόνια - 50000km με αυτόματο Golf κανένα λαμπάκι check engine δεν άναψε, τα ηλ.παράθυρα δεν "έπεσαν" και το DSG δεν έχει κολλήσει! Περίεργα πράγματα!

 

Στο θέμα τώρα, με το χίπικο παρελθόν του βαν της VW σε συνδιασμό με την οικολογική ηλεκτροκίνηση μάλλον είναι εξασφαλισμένη επιτυχία.

Έχω περασει κι εγώ τα 2500 χλμ επισης δεν είδα λαμπάκι, τα παράθυρα δουλεύουν και δε βάζω λάδι κάθε 500χλμ :P

  • Like 1
Δημοσ.

εδώ στα βενζινοκίνητα VW group και ανάβουν τα λαμπάκια check engine στα 2500χλμ φανταστείτε σε αυτά τι έχει να γίνει....

????

καποιος δεν κανει για αυτοκινητα...

Δημοσ.

Το μέλλον καλώς ή κακώς βρίσκεται στην ηλεκτροκίνηση είτε αύτη είναι αμιγώς ηλεκτρική είτε κάποια υβριδική υλοποίηση. Το επιβάλλει η εποχή και οι όλο και πιο αυστηροί κανονισμοί για ρύπους. Μόνο θετικά μπορώ να δω τέτοια βήματα. Δεν γνωρίζουμε τη αυτονομία θα έχει αλλά και οι μπαταρίες εξελίσσονται συνεχώς. Το μεγαλύτερο μειονέκτημα παραμένει το κόστος τους ακόμα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...