Onyx77 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 21 Αυγούστου 2017 Καλησπέρα σε όλους τους φορουμίτες. Γράφω πρώτη φορά εδώ και θα ήθελα τη βοήθεια σας σε κάτι που συμβαίνει στη μηχανή μου. Θα μου πεις γιατί δεν πας στο μάστορα να σου πει. Επειδή όμως είμαι ψιλοάσχετος με μηχανές θα ήθελα να ξέρω πάνω κάτω γιατί σβήνει η μηχανή (τους λόγους), να έχω μια ιδέα. Μην είναι κανένα μπουζοκαλώδιο πχ και με χρεώσει όλα τα ηλεκτρονικά Tο πρόβλημα είναι ότι αν δεν έχω γκάζι και είμαι πχ σε μια κατηφόρα και πέσω έστω σε μια μικρή λακκούβα τσουπ σβήνει. (η μηχανή είναι αυτόματη κινέζικη 150cc). Επίσης αν δώσω γκάζι να ξεκινήσω και πρέπει να φρενάρω απευθείας "που σημαίνει αφήνω σχεδόν απότομα το γκάζι" σβήνει. Το καλό είναι ότι παίρνει απευθείας με τη μίζα. Δοκιμάζω ανεβάζω το ρελαντί γύρω στις 2,5 χιλ στροφές και όταν ζεσταθεί πάει κοντά στις 3,5 χιλ. όπου στο φανάρι ακόμα και σε ισιαδι πατάω φρένο γτ πάει να ξεκινήσει η μότο. Με ανεβασμένο ρελαντί σε λακκούβα δεν σβήνει. Έχω παρατηρήσει πολλές φορές που πάω να το βάλω μπρος παίρνει αλλά μόλις δώσω γκάζι ρετάρει και πέφτουν οι στροφές και σβήνει (Ρελαντί κρατάει). Αυτό που κάνω είναι να βγάλω τη μπουζόπιπα (την οποία άλλαξα), το βάζω μπρος μόνο με το μπουζοκαλώδιο, σβήνω, βιδώνω μπουζόπιπα και μετά κάνω κανονικά τς διαδρομές μου. Από ότι κατάλαβα είναι κάτι με τα ηλεκτρονικά. Εισαγωγή καρμπυρατέρ έχω αλλάξει, μηχανικά που το πήγα είπαν είναι καλό. Τι στο καλό μπορεί να φταίει; Υ.Γ ευχαριστώ πάντως αν διαβάσατε μέχρι εδώ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dollyyy19 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 21 Αυγούστου 2017 το τσοκ λειτουργει;ψαξε για κανα καλωδιο που κρεμεται ,μην βραχυκυκλωνει.....το καρμπυλατερι ειναι βιδωμενο καλα;αν δεν το δει μαστορας,διαγνωση δεν γινεται.γραφεις οτι σβηνει.πως σβηνει;ακαριαια;το μπυζι ειναι μαυρο καφε ή ασπρο; εχει πολλα που πρεπει να τσεκαριστουν για να φτασεις στην διαγνωση,και αυτην την ερευνα πληρωνουμε στο 70% της τιμης.......το υπολοιπο 30 ειναι το λυσε δεσε...... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
thanasisxask Δημοσ. 21 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 21 Αυγούστου 2017 Αυτό που κάνω είναι να βγάλω τη μπουζόπιπα (την οποία άλλαξα), το βάζω μπρος μόνο με το μπουζοκαλώδιο, σβήνω, βιδώνω μπουζόπιπα και μετά κάνω κανονικά τς διαδρομές μου. Για εξήγησε το αυτό δεν το κατάλαβα. Καρμπυρατερ έχεις αλλάξει;Αν και πιστεύω κάτι σε ρεύμα πρέπει να είναι. Ελπίζω τα βασικά όπως βενζίνη (ποιότητα) και μπουζι να τα έχεις τσεκάρει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
thant Δημοσ. 22 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 22 Αυγούστου 2017 Το φίλτρο αέρα το είδες; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fubar.gr Δημοσ. 22 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 22 Αυγούστου 2017 Το σβήσιμο μετά απο λακούβα παραπέμπει σε κάποια χαλαρή ηλεκτρική σύνδεση. Απο το τράνταγμα χάνεται στιγμιαία η επαφή των καλωδίων και σβήνει. Ξεκίνα απο το πιό απλό, έλεγξε τους πόλους της μπαταρίας αν είναι καλά σφιγμένοι. Μετά έλεγξε τη γείωση. Το καλώδιο που ξεκινα απο τον αρνητικό πόλο της μπαταρίας, σε κάποιο σημείο του πρέπει να βιδώνεται πάνω στο σασί της μηχανής. Αυτό πρέπει επίσης να είναι καλά σφιγμένο. Έπειτα έλεγξε τις διαφορες φύσες αν είναι καλά κουμπωμένες και αν κάπου τα καλώδια έχουν φθορά. Τέλος, πολύ σημαντικό είναι αν η μηχανή έχει πάνω της οτιδήποτε μή εργοστασιακό, όπως συναγερμό ή επιπλέον φώτα. Οι ηλεκτρολόγοι που κάνουν την εγκατάσταση κανουν προχειροδουλειά συνήθως με κακές ηλεκτρικές συνδέσεις οι οποίες δημιουργούν όλων των ειδών τα "ανεξήγητα" προβλήματα στο μέλλον. Οπότε όλες οι μή εργοστασιακές συνδέσεις πρέπει να ελεγχθούν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Onyx77 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 22 Αυγούστου 2017 το τσοκ λειτουργει;ψαξε για κανα καλωδιο που κρεμεται ,μην βραχυκυκλωνει.....το καρμπυλατερι ειναι βιδωμενο καλα;αν δεν το δει μαστορας,διαγνωση δεν γινεται.γραφεις οτι σβηνει.πως σβηνει;ακαριαια;το μπυζι ειναι μαυρο καφε ή ασπρο; εχει πολλα που πρεπει να τσεκαριστουν για να φτασεις στην διαγνωση,και αυτην την ερευνα πληρωνουμε στο 70% της τιμης.......το υπολοιπο 30 ειναι το λυσε δεσε...... Ολα λειτουργούν κανονικά, το μπουζί είναι καινούριο. Ναι ακαριαία σβήνει Το φίλτρο αέρα το είδες; Αυτό να πω την αλήθεια όχι , σήμερα θα το αλλάξω Το σβήσιμο μετά απο λακούβα παραπέμπει σε κάποια χαλαρή ηλεκτρική σύνδεση. Απο το τράνταγμα χάνεται στιγμιαία η επαφή των καλωδίων και σβήνει. Ξεκίνα απο το πιό απλό, έλεγξε τους πόλους της μπαταρίας αν είναι καλά σφιγμένοι. Μετά έλεγξε τη γείωση. Το καλώδιο που ξεκινα απο τον αρνητικό πόλο της μπαταρίας, σε κάποιο σημείο του πρέπει να βιδώνεται πάνω στο σασί της μηχανής. Αυτό πρέπει επίσης να είναι καλά σφιγμένο. Έπειτα έλεγξε τις διαφορες φύσες αν είναι καλά κουμπωμένες και αν κάπου τα καλώδια έχουν φθορά. Τέλος, πολύ σημαντικό είναι αν η μηχανή έχει πάνω της οτιδήποτε μή εργοστασιακό, όπως συναγερμό ή επιπλέον φώτα. Οι ηλεκτρολόγοι που κάνουν την εγκατάσταση κανουν προχειροδουλειά συνήθως με κακές ηλεκτρικές συνδέσεις οι οποίες δημιουργούν όλων των ειδών τα "ανεξήγητα" προβλήματα στο μέλλον. Οπότε όλες οι μή εργοστασιακές συνδέσεις πρέπει να ελεγχθούν. Χαλαρή σύνδεση; Γιατί όμως αν έχω γκάζι δεν σβήνει; Δεν είναι παράξενο; :/ Πριν ακόμα βάλω συναγερμό μου έκανε ακριβώς το ίδιο πράγμα. Κανένα άλλο έξτρα δεν έχω επάνω. Θα δω ένα ένα αυτά που μου είπες μπας και ... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fubar.gr Δημοσ. 22 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 22 Αυγούστου 2017 Προφανώς κάνει κάποια στιγμιαία διακοπή. Όταν οι στροφές είναι ψηλά, ο κινητήρας ξαναπαίρνει μπρός απο μόνος του λόγω της αδράνειας. Αν όμως οι στροφές είναι χαμηλά τότε δέν έχει αρκετή αδράνεια για να ξαναπάρει μπρός. Βεβαια μπορεί να είναι κάτι εντελώς διαφορετικό που δέν έχει σχέση με τα ηλεκτρικά, όμως η μέχρι τώρα εμπειρία έχει δείξει οτι τέτοια περίεργα σβησίματα είναι λόγω ηλεκτρικών. Επίσης έχεις παρατήρήσει τίποτα περίεργο στο καντράν? Πχ οι βελόνες να τρεμοπαίζουν ή στιγμιαία να πεφτουν εντελώς και να επανέρχονται? Άλλο σημείο που μπορεί να προκαλεί πρόβλημα είναι ο διακόπτης του στάντ. Γενικά έλεγξε όλη την καλωδίωση. Οτιδήποτε φαίνεται περίεργο στο μάτι (χαλαρό, μαυρισμένο, αποχρωματισμένο, σκουριασμένο) είναι ύποπτο για να δημιουργεί πρόβλημα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα