Fulgore Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 55 λεπτά πριν, Anastazio είπε Δεν εχει ultrawide support το γκειμ μαλλον οποτε ....(Χ)ιονι... Δεν ξερω αν η τελικη εκδοση θα εχει support ή οχι μιας και τα σχολια στο steam ειναι μισου χρονου,αρα υπομονη μεχρι να βγει.
Psycho_Warhead Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) This glitch in Final Fantasy XV benchmark will allow you to control Noctis and explore the environments Επίσης.. Αυτή η παράμετρος για custom αναλύσεις, δουλεύουν κανονικά και οι ultra-wide αναλύσεις λένε. "ffxv.exe" --graphicsIni config\GraphicsConfig_BenchmarkHigh.ini -f --displayResolution 3840 2160 --renderingResolution 2560 1440 --locale=en Επεξ/σία 2 Φεβρουαρίου 2018 από Psycho_Warhead
d4ydr33m3r Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε Αρκετά κάτω από αυτό που περίμενα να δω. Κονσολογραφικά έχει με NVIDIA effects και το 4Κ είναι η παρηγοριά. Κοιτα αν παραδωσουν αυτο οπως το βλεπω και περιμεναμε τοσο καιρο .. αυτο.. τοτε μαζι σου.. Απλα καλο.. Παρατηρω ομως ολοκληρωτικη ελλειψη φωτοσκιασεων μεγαλης αναλυσης καθως και advanced ambient occlusion τεχνικες.. Γενικα φαινεται οτι το high preset δεν εχει ολα τα bells & whistles ανοικτα.. Λογικα θα εχουμε και επιλογη για καλυτερη εξομαλυνση απο pp μπουρδες.. Επεξ/σία 2 Φεβρουαρίου 2018 από d4ydr33m3r
Psycho_Warhead Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 Αν είναι έτσι πάντως μιλάμε για κατώτερα γραφικά από του W3.
d4ydr33m3r Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 1 λεπτό πριν, Psycho_Warhead είπε Αν είναι έτσι πάντως μιλάμε για κατώτερα γραφικά από του W3. Δυσκολο να ειναι έτσι πιστεύω παροτι open world.. Πολυ μέτριο ακομη και για jrpg. Επίσης καποιες υφες ειναι εντελως για τα πανηγύρια.. Εντύπωση μου εκανε το draw distance παντως αρκετα καλο οσο μπορεσα να δω 1
Psycho_Warhead Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 Ε ναι τι textures είναι αυτά αριστερά τώρα, μας δουλεύουν ; 170GB παιχνίδι και να 'χει τέτοια χάλια ;
nikos5800 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 Τα 160gb θέλει για το main game +όλα τα dlc+4k textures Πάντως δεν ξέρω τι παραπανω περιμενες
Psycho_Warhead Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 Ποια 4Κ textures..Περίμενα να δω γραφικά ανώτερα του W3(Παιχνίδι του 2015 που πιάνει 40GB αν θυμάμαι καλά) και βλέπω κατώτερα σε παιχνίδι που θα πιάνει 150+GB.
nikos5800 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 Μόλις τώρα, Psycho_Warhead είπε Ποια 4Κ textures..Περίμενα να δω γραφικά ανώτερα του W3(Παιχνίδι του 2015 που πιάνει 40GB αν θυμάμαι καλά) και βλέπω κατώτερα σε παιχνίδι που θα πιάνει 150+GB. Ανώτερα γραφικά έχει απο το witcher 3 ακόμα και χωρίς την έκδοση των υπολογιστών ,το witcher απλα έχει φοβερό art
d4ydr33m3r Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Η εκδοση που παρουσιαστηκε στο benchmark (το τονιζω αυτο γιατι ειναι πασιφανης η ελλειψη πολλων πραγματων, αλλα δεν πιστευω οτι εμπεριεχει τα παντα με τιποτα) σε καμια περιπτωση δεν ειναι ανωτερη του W3 στην απλη του μορφη χωρις mods. 4k textures στο βιντεο προσωπικα δεν ειδα εκτος και αν ειμαι τυφλος, advanced soft shadows/AO ουτε για αστειο και φυσικα δεν υπηρχε HDR υποστηριξη.. Ουτε καν τα fire/smoke particle fx δεν ειναι κατι το ιδιαιτερο.. Στα θετικα του οι αρκετα καλες tessellated επιφανειες, η σωστη χρηση του DoF αν και σε πολλους δεν αρεσει η υλοποιηση του blur fx γενικοτερα και το art direction το οποιο φυσικα ειναι σε πολυ καλα επιπεδα λογω παιχνιδιου.. Βεβαια το εχουμε ξαναπει επειδη ειναι τεραστιοι οι χαρτες και παιζει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ interaction,physics και φανηκε οτι θα εχει λογικα και καλο draw distance αυτα απο μονα τους ειναι απαιτητικα.. Θα ηταν πολυ δυσκολο σε τετοια παιχνιδια να εχουμε τρομερες υφες ειδικα σε εξωτερικους χωρους προσωπικα κραταω μικρο καλαθι για αυτες τις περιπτωσεις.. Αν βλεπαμε και επιπεδου SW:BF II τοτε θα μιλαγαμε για απιστευτη δουλεια.. Ας δουμε ομως την τελικη μορφη του με ολες τις επιλογες και βλεπουμε. Το καλο τελος ειναι οτι υποστηριζει mods οποτε εχουμε να δουμε τρομερες δουλειες σε βαθος χρονου ουτως ή αλλως.. Αλλα αρχικα ας περιμενουμε να δουμε πως θα εμφανιστει.. Επεξ/σία 2 Φεβρουαρίου 2018 από d4ydr33m3r
Psycho_Warhead Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 Καλά άμα το συγκρίνεις και με πειραγμένο W3(Αυξημένο foliage, draw distance από cfg κλπ) το benchmark του FF XV το βλέπει με τα κιάλια.
d4ydr33m3r Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Καλά άμα το συγκρίνεις και με πειραγμένο W3(Αυξημένο foliage, draw distance από cfg κλπ) το benchmark του FF XV το βλέπει με τα κιάλια. Εχω την εντυπωση οτι εριξαν το τυρακι για να πεσει καμια παραγγελια παραπανω και να μην τρομαξουν κοσμο και στην τελικη εκδοση θα φαμε φετα αν τα ενεργοποιησουμε τα εξτρα.. Βεβαια για να μην παρεξηγηθω μακαρι να υπαρχουν και ας μην τρεχει το παιχνιδι σημερα με επαρκες framerate παρα να τρεχει και να ειναι ετσι στην τελικη του μορφη. Σε 4k/high preset με αυτο που βλεπω εχω 4750 περιπου και τα frames επαιζαν στο πεδιο 40-50fps την περισσοτερη ωρα.. Εχει καλα frametimes γενικοτερα απο οτι παρατηρησα και καλα avg/min/max με μικρες αποκλισεις.. Εχω την εντυπωση ομως οτι αν βαλουν VXAO ή HBAO+ και μεγαλης αναλυσης shadow maps θα κατσουμε πανω στον αξονα.. Επεξ/σία 2 Φεβρουαρίου 2018 από d4ydr33m3r
Psycho_Warhead Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 Το High υποτίθεται τα έχει ΟΛΑ ενεργοποιημένα απ' ότι λένε..
d4ydr33m3r Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 Μόλις τώρα, Psycho_Warhead είπε Το High υποτίθεται τα έχει ΟΛΑ ενεργοποιημένα απ' ότι λένε.. Αν αυτο ειναι VXAO εγω ειμαι ο παπας της Ρωμης.. Επισης δεν ξερω αν φταιει το benchmark αλλα καλες φωτοσκιασεις δεν φανηκαν πουθενα..
Psycho_Warhead Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Εδώ τα δείχνει όλα τα εφέ, βλέπεις κάποια διαφορά από το benchmark ; Δεν φτάνει το AO μόνο, είναι flat ο φωτισμός του παιχνιδιού. Επεξ/σία 2 Φεβρουαρίου 2018 από Psycho_Warhead
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα