d4ydr33m3r Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2018 Αν ειναι τοσο μεγαλο το performance hit και τοσο μικρες οι διαφορες γελαει ο κοσμος..
Fulgore Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2018 Κατι παρομοιο ειχε αναφερει στο προσφατο video απο digital foundry που ειχα αναφερει στο benchmark του παιχνιδιου 1
d4ydr33m3r Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2018 Ισχυει το εχουν παραθεσει και στην προηγουμενη σελιδα αλλα περιμενω να δω την πραγματικη υλοποιηση του για σαφη συμπερασματα.
Fulgore Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2018 1 λεπτό πριν, d4ydr33m3r είπε Ισχυει το εχουν παραθεσει και στην προηγουμενη σελιδα αλλα περιμενω να δω την πραγματικη υλοποιηση του για σαφη συμπερασματα. Ειναι λιγο πιο προσφατο το συγκεκριμενο απο αυτα στις προηγουμενες σελιδες(πριν 4 μερες ανεβηκε) αλλα βεβαια με το ιδιο συμπερασμα. Φανταζομαι θα βγουν και nvidia ready drivers οταν ειναι να βγει το παιχνιδι(αγνωστο και εκει τι διαφορες θα υπαρχουν),αλλα δεν νομιζω να υπαρχουν μεγαλες διαφορες. Βασικα αυτο που θελω ειναι να μην εχουμε τιποτα παρατραγουδα με crash,χοντρα bugs και ψιλο σταθερο framerate(κυριως 60ρι)σε ολες τις περιοχες/πολεις και τα υπολοιπα σε δευτερη μοιρα για οταν βγουν οι νεες καρτες.
mtifosi Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, d4ydr33m3r είπε Αν ειναι τοσο μεγαλο το performance hit και τοσο μικρες οι διαφορες γελαει ο κοσμος.. Ο pcας θελει και λιγο το "σανο του"...πως θα πουλησει η nvidia και η intel τα high end προιοντα τους... Επεξ/σία 12 Φεβρουαρίου 2018 από mtifosi 1
d4ydr33m3r Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2018 31 λεπτά πριν, mtifosi είπε Ο pcας θελει και λιγο το "σανο του"...πως θα πουλησει η nvidia και η intel τα high end προιοντα τους... Οτι το θελει το θελει χρονια τωρα απο σανο αλλο τιποτα.. Κονσολα κιαγιοσοθεοσε.. 1
Psycho_Warhead Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Από το 2009(Crysis: Warhead τελευταίο true PC exclusive) και μετά μόνο σανο τρώμε.. Επεξ/σία 12 Φεβρουαρίου 2018 από Psycho_Warhead 1
john2gr Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2018 Μην περιμένετε μεγαλύτερες διαφορές με το VXAO στην τελική έκδοση. Ο ρόλος του είναι να προσφέρει καλύτερο ambient occlusion (που το κάνει κι ας είναι μικρή η διαφορά σε κάποιες σκηνές). Δεν μιλάμε για τον νέο Global Illumination φωτισμό της NVIDIA, το VXGI, με το οποίο μπορεί να το μπερδεύουν μερικοί. 1
Psycho_Warhead Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2018 Υπάρχει το αρχείο για VXGI στο benchmark πάντως, μακάρι να μπορούσε να το ενεργοποιήσει κάποιος να βλέπαμε διαφορές.
hitman69 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Το VXAO ειναι βαρύ όπως και το MXAO του RESHADE 3.0... ειναι λογικο γιατι οι υπολογισμοι που γινονται γι αυτα τα επιπλεον layers δεν ειναι λιγοι.... Οποιος θελει το ενεργοποιει ρε παιδια δεν ειναι με το ζορι... Επεξ/σία 13 Φεβρουαρίου 2018 από hitman69
pirmen56 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2018 Στις 2/12/2018 στις 3:40 ΜΜ, Psycho_Warhead είπε Here is what NVIDIA’s VXAO looks like in Final Fantasy XV, comparison screenshots ''As you may already be aware of, the PC benchmark of Final Fantasy XV featured three specific NVIDIA GameWorks effects. These three effects were: Turf, HairWorks and Flow. The final version of the game will support two additional effects, VXAO and ShadowWorks, and Resetera’s member icecold1983 was able to enable VXAO in the benchmark tool, showcasing what gamers can expect from this technique.'' Μικροδιαφορές και πάλι, ενώ σε κάποιες περιπτώσεις μιλάμε για 40FPS performance hit..Mehhh Δεν είναι καθόλου μικρές οι διαφορές. Το VXAO σκοτεινιάζει πολύ περισσότερο τα σημεία που δεν φωτίζονται άμεσα. Αυτό δημιουργεί καλύτερη αντίθεση στο μάτι. Το αν είναι ρεαλιστικό είναι καθαρά υποκειμενικό ζήτημα. Για μένα καθόλου. Στην πραγματικότητα μόνο το VXGI είναι φυσικά ρεαλιστική και ολοκληρωμένη λύση(όχι μόνο σκίαση αλλά και color bleeding), με το ανάλογο κόστος. Όλα τ'αλλα είναι θέμα γούστου περισσότερο.
d4ydr33m3r Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Στις 13/02/2018 στις 12:38 ΠΜ, john2gr είπε Μην περιμένετε μεγαλύτερες διαφορές με το VXAO στην τελική έκδοση. Ο ρόλος του είναι να προσφέρει καλύτερο ambient occlusion (που το κάνει κι ας είναι μικρή η διαφορά σε κάποιες σκηνές). Δεν μιλάμε για τον νέο Global Illumination φωτισμό της NVIDIA, το VXGI, με το οποίο μπορεί να το μπερδεύουν μερικοί. Ετσι.. Επεξ/σία 14 Φεβρουαρίου 2018 από d4ydr33m3r
nikos5800 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2018 Στις 2/13/2018 στις 10:35 ΠΜ, Psycho_Warhead είπε Υπάρχει το αρχείο για VXGI στο benchmark πάντως, μακάρι να μπορούσε να το ενεργοποιήσει κάποιος να βλέπαμε διαφορές. Αν υπάρχει αρχείο vxgi τότε οι moders θα μπορέσουν να το ενεργοποιήσουν στο κανονικό παιχνίδι,επίσεις περιμένω το nvidia shadowworks να έχει μεγάλο performance hit αν ενσωματώσουν και τον Hybrid Frustum Traced Shadows της nvidia
Fulgore Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2018 Απο οτι φαινεται η Square εχει σχεδια για μεγαλο αρμεγμα γυρω απο το Final Fantasy XV,και πριν καν κυκλοφορησει η εκδοση για το Pc ανακοινωνουν οτι θα βγαλουν και νεα dlc(λογικα και νεο season pass)μεχρι το 2019.... Εγω παντως ζητησα refund απο GmG που ειχα κανει για την προπαραγγελια του εν λογω παιχνιδιου και θα περιμενω μεχρι να βγει η ολοκληρωμενη εκδοση.Τις λαλακιες της Square δεν θα τις χρυσοπληρωσω. http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2018/02/22/final-fantasy-xv-content-roadmap-extends-to-2019.aspx 3
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2018 Και πολύ καλά έκανες, προσωπικά μετά το τεράστιο fuck you στους consumers της SE με το Nier έχει μπει στο blacklist των shittiest pubs, ούτε τσίχλα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα