Damachi Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2018 Το έχω χρυσοπληρώσει σε Deluxe στο Ps4 αλλά θα τω δω σίγουρα σε UHD και στο PC όσο και να κάνει Spoiler Από το θείο
Fulgore Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 λεπτό πριν, Damachi είπε Το έχω χρυσοπληρώσει σε Deluxe στο Ps4 αλλά θα τω δω σίγουρα σε UHD και στο PC όσο και να κάνει Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου Από το θείο Ε ρε Denuvo που σου χρειαζεται . Θελει και αλλα λεφτα η Square Επεξ/σία 3 Φεβρουαρίου 2018 από Fulgore
pirmen56 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2018 38 λεπτά πριν, Damachi είπε Το έχω χρυσοπληρώσει σε Deluxe στο Ps4 αλλά θα τω δω σίγουρα σε UHD και στο PC όσο και να κάνει Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου Από το θείο Τα exclusives που βγαίνουν στο Pc βασίζονται στην κονόμα από τη συνεργασία με τους gpu makers πιστεύω. Και ό,τι κάτσει από πωλήσεις. Βλέπεις κάτι textures και επιφάνειες σκέτη φρίκη. Κατευθείαν copy paste και λίγα εφέ παραπάνω. Έχω πάντως περιέργεια να δω τι είδους gameplay προσφέρει, γιατί δεν είχα παίξει κανένα της σειράς. Είναι open world της προκοπής, με βάθος, ή μπα;
Spartan117 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, pirmen56 είπε Έχω πάντως περιέργεια να δω τι είδους gameplay προσφέρει, γιατί δεν είχα παίξει κανένα της σειράς. Είναι open world της προκοπής, με βάθος, ή μπα; Είναι ίσως το καλύτερο και χειρότερο FF να αρχίσεις να παίζεις σαν νέος στην σειρά. Ενώ συνήθως είναι turn based το FFXV είναι action αλλα έχει στοιχεια που χρειάζονται input από τον παίκτη (health/mana/combos με άλλους χαρακτήρες κτλ.). Εμενα μου άρεσε συνολικά και το βάθος βρίσκεται κυρίως στα end-game dungeons, δεν ξέρω τι αλλαγές έχουν κάνει και σε magic αλλα μην περιμένεις και τίποτα υπερβολικά βαθύ. Όσο για textures κτλ, είναι 3.7 gb download το benchmark, καλύτερα να κρίνουμε το τελικό παιχνίδι που θα είναι γύρω στα 150 Και ένα refresher για το τι κάνει το παιχνίδι στις κονσόλες: Πολλά πράματα που αλλα παιχνίδια δεν προσπαθούν καν το FFXV τα κάνει σε αρκετά καλο επίπεδο. Επεξ/σία 3 Φεβρουαρίου 2018 από Spartan117 2
Spartan117 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2018 Το hairworks κλασικά τραγικό, και κάνουν render objects τα οποια ο παίκτης δεν βλέπει απλά για να κάνουν skew τα benchmark graphs υπέρ της Nvidia... Ωραία πράματα από τους πράσινους πάλι.
seithan Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2018 Τι σχέση έχουν οι πράσινοι για το πως γίνεται implement το στοιχείο από τον προγραμματιστή παιχταρά μου;
Spartan117 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, seithan είπε Τι σχέση έχουν οι πράσινοι για το πως γίνεται implement το στοιχείο από τον προγραμματιστή παιχταρά μου; Τα gameworks τα κάνουν implement οι Nvidia engineers μέσα στην μηχανή γραφικών, τουλάχιστον στην περίπτωση του FFXV. Και κρίνοντας από το παρελθόν της πράσινης δεν θα μου έκανε καθόλου εντύπωση αν δεν κάνουν cull τίποτα που έχει hairworks επάνω, απλά και μονο επειδή χρησιμοποιεί tessellated τρίχες και είναι optimized για Nvidia h/w. Το stuttering με το hairworks το είδα και στο Witcher 3, δεν θα μου έκανε εντύπωση αν γίνεται και εκεί ακριβώς το ίδιο πράμα. Επεξ/σία 4 Φεβρουαρίου 2018 από Spartan117
chrisde Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2018 14 ώρες πριν, ilos είπε Ο μπαρμπά 8350 βαστά γερά Αυτό ακριβώς διαπίστωσα και εγώ με fx8320. Σίγουρα είναι υποδεέστερος σε σχέση με rysen και intel αλλά οι διαφορές δεν είναι τόσο τραγικές όσο φοβόμουν για ένα open world παιχνίδι. Επίσης να επισημάνω ότι έτρεξα και benchmark σε win7 και win10 και όπως ήταν φυσικό (για μένα τουλάχιστον) δεν υπήρχαν διαφορές.
Fulgore Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2018 Κλειν το gameworks.Οι περισσοτεροι κλασσικα θα το κανουμε disable γιατι πιο πολυ κακο κανει παρα καλο.
d4ydr33m3r Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2018 Καλα δεν χρειάζεται να βγάζουμε και ολα τα nvidia gameworks.. Βαλτε οτι κρίνει ο καθένας οτι αξιζει και οτι σηκώνει και το σύστημα του για να πιασει το ζητούμενο framerate που θέλει.. 1
Spartan117 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2018 15 λεπτά πριν, d4ydr33m3r είπε Καλα δεν χρειάζεται να βγάζουμε και ολα τα nvidia gameworks.. Βαλτε οτι κρίνει ο καθένας οτι αξιζει και οτι σηκώνει και το σύστημα του για να πιασει το ζητούμενο framerate που θέλει.. Για εμενα το VXAO θα είναι must, όλα τα άλλα κλαιν μαιν. Η μονη βλακεία είναι ότι αν κρίνω από τα gameworks αρχεία είχαν σε κάποια φάση και VXGI μέσα ("GFSDK_VXGI_x64") αλλα μάλλον το απενεργοποίησαν γιατί καμια GPU δεν μπορεί να το τρέξει. Κρίμα πάντως γιατί το VXGI θα άλλαζε οπτικά το παιχνίδι σε αρκετά μεγάλο βαθμό. 1
d4ydr33m3r Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 20 λεπτά πριν, Spartan117 είπε Για εμενα το VXAO θα είναι must, όλα τα άλλα κλαιν μαιν. Η μονη βλακεία είναι ότι αν κρίνω από τα gameworks αρχεία είχαν σε κάποια φάση και VXGI μέσα ("GFSDK_VXGI_x64") αλλα μάλλον το απενεργοποίησαν γιατί καμια GPU δεν μπορεί να το τρέξει. Κρίμα πάντως γιατί το VXGI θα άλλαζε οπτικά το παιχνίδι σε αρκετά μεγάλο βαθμό. Το εγραψα για το vxao κατι σελίδες πισω .. Θα τα δούμε τι εχουν βαλει κ τι έχουν μαγειρέψει Επεξ/σία 4 Φεβρουαρίου 2018 από d4ydr33m3r
Psycho_Warhead Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Square Enix will fix the LOD and stuttering issues in the final version of Final Fantasy XV Windows Edition ''The benchmark will give you an idea of how beautiful the game will be upon release, but for the reasons stated above, the benchmark may not accurately reflect the game’s final performance. (2/2)'' Κοινώς μην περιμένετε διαφορά στον οπτικό τομέα στην τελική έκδοση, mehhhh. Βασικά το πρόβλημα θεωρώ πως είναι η μη ενεργοποίηση του VXGI.. Επεξ/σία 6 Φεβρουαρίου 2018 από Psycho_Warhead
Psycho_Warhead Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2018 Here is what NVIDIA’s VXAO looks like in Final Fantasy XV, comparison screenshots ''As you may already be aware of, the PC benchmark of Final Fantasy XV featured three specific NVIDIA GameWorks effects. These three effects were: Turf, HairWorks and Flow. The final version of the game will support two additional effects, VXAO and ShadowWorks, and Resetera’s member icecold1983 was able to enable VXAO in the benchmark tool, showcasing what gamers can expect from this technique.'' Μικροδιαφορές και πάλι, ενώ σε κάποιες περιπτώσεις μιλάμε για 40FPS performance hit..Mehhh
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα