Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

      Ωρες ωρες ειναι να απορεις με καποια πραγματα ειλικρινα δεν ξερω τι πρεπει να κανω με αυτο που συνεβη μπορω να σας πω με σιγουρια ομως οτι χαλασε η μερα μου και η διαθεση μου και θα ηθελα πολυ να αλλαξω μετα απο αυτο εταιρια....ας παρουμε τα πραγματα με την σειρα ομως.

    ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΗΣ WIND στον επαγγελματικο μου χωρο και στις 16/08 μου ερχετε οπως και καθε μηνα μυνημα για εξοφληση ληξιπροθεσμης οφειλης 22.58 ευρω, την αλλη μερα το πρωι κανω πληρωμη του λογαριασμου μεσω iban. παω σημερα το πρωι 21/08 στο μαγαζι μου βλεπω το τηλεφωνο και το ιντερνετ κομμενο και εγω να μην μπορω να εξυπηρετησω τους πελατες μου... Σε εξαλλη κατασταση καλω απο το κομμενο τηλεφωνο το τμημα εξυπηρετησης να δω τι συμβαινει αλλα..... το τηλεφωνο δεν επιτρεπει ουτε κληση στο δικο τους τμημα εξυπηρετησης (ΠΟΛΥ ΕΞΥΠΝΟ ΟΠΟΙΟΣ ΤΟ ΣΚΕΦΤΗΚΕ) 

     Καλω απο το κινητο μου με χρεωση ( με χρεωσε 9 ευρω σε 7 λεπτα κλησης!!!!!) περιμενω στην αναμονη και μιλαω με μια υπαλληλο, η στιχομυθεια εχει ως εξης.   Μου διακοψατε την γραμμη ενω εχω πληρωσει απο την προηγουμενη πεμπτη, μισο λεπτο κυριε να ελενξω.... επανερχεται ναι κυριε βλεπω την πληρωμη σας αλλα η διακοπη δεν ειναι γι αυτο τον λογαριασμο ειναι για τον επομενο μα κοπελα μου ο επομενος ληγει 10 Σεπτεμβρη... ναι ε πρεπει να πληρωσετε και αυτον .καπου εκει αρχιζω να ανεβαζω πιεση εισαι στα καλα σου τις λεω?? πηγαιντε κυριε σε ενα καταστημα wind να σας λυσουν το προβλημα. Αναγκαζομαι κλεινω το μαγαζι μου πηγαινω στο καταστημα τους εξιστορω την ιστορια οπου εκει μου λενε κατι εντελως διαφορετικο ξερετε κυριε εχετε δικιο αλλα μαλλον φταιει η τραπεζα ισως καθυστερησε να γνωστοποιησει την πληρωμη και θα τηλεφωνησουμε να σας ανοιξουν την γραμμη μπλα μπλα μπλα.... στο διαταυτα μετα απο μιση ωρα σαραντα λεπτα αφου γυρισα απο το καταστημα η γραμμη ειχε επανελθει αφου χαλασε η μερα μου και για να βρω ακρη αναγκαστικα  επρεπε να κλεισω το μαγαζι και να παω ο ιδιος.Τα συμπερασματα δικα σας......

Δημοσ.

καλα και εσυ στην δουλεία σου wind έβαλες ;

Τα καταστήματα συνήθως η cosmote η vodafone εχουν 

wind είχε ο πατέρας μου και καθημερινά προβλήματα είχε όσπου έφυγε και ηρέμισε

Δημοσ.

Το εχω εδω και εναμιση χρονο και να ειμαι ειλικρινης παραπονο δεν ειχα κανενα μια χαρα ταχυτητα καθολου αποσυνδεσεις σωστες οι χρεωσεις, αλλα το σημερινο ειλικρινα ξεπερασε καθε οριο .... θελω να φυγω να παω οπουδηποτε αλλου μετα απο αυτο αλλα σκεφτομαι οτι θα μου ζητανε τελη αποσυνδεσης δεν θα τα πληρωσω και μετα θα με παιρνουνε εισπρακτικες και τετοια....

Δημοσ.

Το εχω εδω και εναμιση χρονο και να ειμαι ειλικρινης παραπονο δεν ειχα κανενα μια χαρα ταχυτητα καθολου αποσυνδεσεις σωστες οι χρεωσεις, αλλα το σημερινο ειλικρινα ξεπερασε καθε οριο .... θελω να φυγω να παω οπουδηποτε αλλου μετα απο αυτο αλλα σκεφτομαι οτι θα μου ζητανε τελη αποσυνδεσης δεν θα τα πληρωσω και μετα θα με παιρνουνε εισπρακτικες και τετοια....

Μίλα με δικηγόρο ή ΕΕΤ πρώτα, αλλά θα σπάσεις το συμβόλαιο με βάση ότι αθέτησαν τους όρους περί παροχής υπηρεσιών όταν σε αφήσανε σύξυλο χωρίς σύνδεση. Δεν θα πληρώσεις τίποτα.

 

Αν το τραβήξεις μπορείς να απατήσεις και αποζημίωση για τον χαμένο τζίρο την μέρα που το έκλεισες αναγκαστικά για να πας απο το μαγαζάκι τους.

Δημοσ.

Είναι από τις περιπτώσεις που γι αυτό θες καλύτερη υποστήριξη και μεγαλύτερη αξιοπιστία. Κανείς δεν τα υπολογίζει αυτά επειδή ίσως δεν είναι εύκολα χειροπιαστά όπως είναι το κόστος του μηνιαίου παγίου. Από την άλλη όμως φίλε μου ειλικρινά έβαλες μια εταιρία που όλοι οι επαγγελματίες της Ελλάδας την αποφεύγουν όπως ο διάολος το λιβάνι. Δεν είναι τυχαίο που 99.9% βάζουν οτε και voda. στις επιχειρήσεις τους. Είναι ακριβώς γι αυτό που δεν θες να σου συμβεί ή τουλάχιστον να μειώσεις όσο το δυνατόν περισσότερο την πιθανότητα εμφάνισης του προβλήματος. Παντού μπορεί να σου τύχει κάτι, υπάλληλοι δουλεύουν άλλωστε σε όλες τις θέσεις αλλά το θέμα είναι ποια είναι η γραμμή και πολιτική της εταιρίας. 

 

Η wind είναι αναξιόπιστη εταιρία. Δεν προσφέρει τίποτε απολύτως σε θέμα υποστήριξης ενώ συχνά πυκνά κάνει κάθε τύπου παραπτώματα και λάθη τέτοιου στυλ. Γι αυτό κιόλας που ενώ πουλάει φτηνά πελατεία δεν μπορεί να πιάσει με τίποτα. Είναι με διαφορά η εταιρία για την οποία ακούω τα περισσότερα παράπονα και βρισίδια πράγμα που για τόσο μικρό μερίδιο αγοράς που κατέχει να είναι εντυπωσιακό.  

  • Like 2
Δημοσ.

εχω σε δυο καταστηματα της δουλειας μου wind.

η εξυπηρετηση εταιρικων πελατων ειναι αψογη. καθολου αναμονη.

ενημερωση μεσω sms για καθε αιτημα μου.

μου εχουν κανει τιμη που οποια αλλη εταιρεια εχει ερθει για να μου κανει αντιπροταση δεν μπορεσε να βγαλει παρομοια τιμη.

 

οτι τυχον καθυστερησεις ειχα σε καποιο αιτημα που αφορουσε ελεγχο της γραμμης μας καθυστερουσε ο οτε που δεν ερχοταν στα καθορισμενα ραντεβου.

 

και στο κινητο που εχω βαλει wind καρτοκινητα βρηκα λυση αμμεσα σε κατι θεματα που ειχα με χρεωσεις απο 5ψηφια χωρις την συγκαταθεση μου.

 

τωρα στο θεμα του φιλου ειναι φαουλ η wind δεν το συζηταμε.

 

εμας παντως δεν μας το εχουν κανει ποτε και ας αργουμε λιγο στους λογαριασμους.

 

και ειμαστε πελατες 4 χρονια.

Δημοσ.

οπως και καθε μηνα μυνημα για εξοφληση ληξιπροθεσμης οφειλης

 

Και αναρωτιέμαι εγώ τώρα, για ποιο λόγο περιμένεις να σου έρθει ειδοποίηση μια βδομάδα μετά τη λήξη του λογαριασμού για να πας να τον πληρώσεις; Κερδίζεις κάτι με το να έχεις 23€ επιπλέον στο λογαριασμό σου για 7 μέρες;

 

Με τον τρόπο που διαχειρίζεσαι τις πληρωμές σου, αναλαμβάνεις το ρίσκο να καθυστερήσει η εκτέλεση της πληρωμής και να μπει προσωρινή φραγή στις παρεχόμενες υπηρεσίες.

 

Αφού γενικά ήσουν ευχαριστημένος από τη σύνδεση μέχρι τώρα, προτείνω απλά να πληρώνεις τους λογαριασμούς μέχρι την ημερομηνία λήξης τους. Επίσης, ίσως θα έπρεπε να χαμηλώσεις τις προσδοκίες σου από την υποστήριξη μιας και έχεις (αν κρίνω από το πάγιο) οικιακό πακέτο και όχι επαγγελματικό.

Δημοσ.

Καταρχήν μας λες στον επαγγελματικό χώρο εσύ έχεις όμως οικιακό η επαγγελματικό πακέτο ?

2ον ποτέ έληγε ο λογαριασμός και πότε τον πλήρωσες γτ όντως όταν πληρώνεις μέσω τραπέζης ,ΕΛΤΑ κτλ υπάρχει μια καθυστέρηση μέχρι να φανεί στον πάροχο η συναλλαγή

Δεν ξέρω πως δουλεύει η wind αλλά δεν σου είχε έρθει σμς φραγής ?

Δημοσ.

Και αναρωτιέμαι εγώ τώρα, για ποιο λόγο περιμένεις να σου έρθει ειδοποίηση μια βδομάδα μετά τη λήξη του λογαριασμού για να πας να τον πληρώσεις; Κερδίζεις κάτι με το να έχεις 23€ επιπλέον στο λογαριασμό σου για 7 μέρες;

 

Με τον τρόπο που διαχειρίζεσαι τις πληρωμές σου, αναλαμβάνεις το ρίσκο να καθυστερήσει η εκτέλεση της πληρωμής και να μπει προσωρινή φραγή στις παρεχόμενες υπηρεσίες.

 

Αφού γενικά ήσουν ευχαριστημένος από τη σύνδεση μέχρι τώρα, προτείνω απλά να πληρώνεις τους λογαριασμούς μέχρι την ημερομηνία λήξης τους. Επίσης, ίσως θα έπρεπε να χαμηλώσεις τις προσδοκίες σου από την υποστήριξη μιας και έχεις (αν κρίνω από το πάγιο) οικιακό πακέτο και όχι επαγγελματικό.

Επειδη σχεδον καθε μηνα ο λογαριασμος ερχεται πολυ αργοπορημενα δηλαδη μετα την ληξη του,παντα ομως συμβαινει αυτο γι αυτο αλλωστε πιστευω πως υπαρχουν και οι ειδοποιησεις μεσω sms οτι εχεις ληξιπροθεσμο λογαριασμο δεν δεχομαι οτι δεν διαχειριζομαι σωστα τις πληρωμες μου οταν πληρωνω εμπροθεσμα.Τονιζω ξανα ενα σκελος απο αυτα που εγραψα παιρνω τηλεφωνο στην εξυπηρετηση λεω μου κοψατε πριν απο λιγο το τηλεφωνο ενω εχω πληρωσει κανονικα πριν απο μερες, ναι μου λεει βλεπω την πληρωμη σας παρολα αυτα το συστημα σας εκανε διακοπη.

Καταρχήν μας λες στον επαγγελματικό χώρο εσύ έχεις όμως οικιακό η επαγγελματικό πακέτο ?

2ον ποτέ έληγε ο λογαριασμός και πότε τον πλήρωσες γτ όντως όταν πληρώνεις μέσω τραπέζης ,ΕΛΤΑ κτλ υπάρχει μια καθυστέρηση μέχρι να φανεί στον πάροχο η συναλλαγή

Δεν ξέρω πως δουλεύει η wind αλλά δεν σου είχε έρθει σμς φραγής ?

Δεν γνωριζω αν εχω οικιακο η επαγγελματικο πακετο, στο μαγαζι μου ηρθαν, προσφορα μου εκαναν και την δεχτηκα τωρα αν μου εκαναν οικιακο πακετο η επαγγελματικο η οτιδηποτε φανταζομαι ειναι δικο τους θεμα απο την στιγμη που ηρθαν στον χωρο μου. O λογαριασμος εληγε 11 του μηνος με την διαφορα οτι εφτασε στο καταστημα μου στις 16 την ημερα δηλαδη που ηρθε και το sms που εγραφε οτι μεχρι τις 19 αν δεν εχω κανει πληρωμη θα υπαρχει ενδεχομενη φραγη εγω ομως κανονικα στις 17 εκανα την πληρωμη μεσω iban εθνικης τραπεζας , αυτο ειναι κατι που συμβαινει σαν διαδικασια καθε μηνα ποτε δεν ειχα διακοπη , επισης μολις καλεσα την εξυπηρετηση πελατων μετα την διακοπη μου λεει ναι βλεπω κανονικα την πληρωμη σας αλλα το συστημα σας εχει κανει διακοπη....

Δημοσ.

Αν οι λογαριασμοί δεν σου παραδίδονται εγκαίρως, υπέβαλε ένα σχετικό ερώτημα στη Wind μέσω της φόρμας επικοινωνίας. (Υποχρεούνται να απαντήσουν εγγράφως μέσα σε 20 ημερολογιακές μέρες.)

 

Εναλλακτικά, μπορείς να ενεργοποιήσεις το e-Bill και να βλέπεις τους λογαριασμούς online (+ ενημερωτικό email και SMS για την έκδοση κάθε νέου λογαριασμού) και να πληρώνεις με PayPal ή κάρτα (χωρίς προμήθεια και τα δύο) μέσω του myWIND.

 

Προσοχή γιατί δεν θα λαμβάνεις έντυπους λογαριασμούς όσο καιρό έχεις ενεργοποιημένο το e-BILL. Έρχονται όμως σε μορφή PDF στο email σου και ως PDF/Excel/CSV αρχείο για κατέβασμα στο myWIND.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...