Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ευχαριστω πολυ για την βοηθεια σας παιδια εγω θα κανω περιπου 20 χιλιομετρα καθημερινος ! οποτε δν χρεαιζεται το πετρελαιο!Και μιλαμε για μεταχειρισμενο αμαξι!

Δημοσ.

 

 

 

 

Ξανά. Εσύ έκανες την δήλωση, εσύ πρέπει να δώσεις αποδείξεις ότι αυτό που είπες ισχύει, όχι ο άλλος ότι δεν ισχύει ή "να το ψάξει".

 

Burden of proof το λένε στο χωριό μου.

 

 

 

:-)

 

Κοφτε μου το μεροκάματο σήμερα αν υπάρχει πρόβλημα. Ανέφερα κάτι που άκουσα δε θα κάτσω να ασχοληθώ περαιτέρω.

Επίσης υπάρχει και το report αν θεωρείτε ότι θίγεστε :)

Δημοσ.

Υπαρχει μια ταση που δεν ξερω αν ειναι δικαιολογημενη να απαγορευτουν τα πετρελαιοκινητα εστω με τοπικες αποφασεις κρατων/πολεων αλλα και να συμβει αυτο νομιζω ειναι  αδυνατον να απαγορευτει για ενα αμαξι 6-7-8 ετων ,

 

Προφανως θα υπαρχει μεταβατικο σταδιο αρκετα μεγαλο οπως με την καταργηση της βεζινης που ξεραμε με τηην αμολυβδη.

 

Δεν θα αναλαβει καποιος τετοιο μεγαλο πολιτικο κοστος .

Δημοσ.

Υπαρχει μια ταση που δεν ξερω αν ειναι δικαιολογημενη να απαγορευτουν τα πετρελαιοκινητα εστω με τοπικες αποφασεις κρατων/πολεων αλλα και να συμβει αυτο νομιζω ειναι αδυνατον να απαγορευτει για ενα αμαξι 6-7-8 ετων ,

 

Προφανως θα υπαρχει μεταβατικο σταδιο αρκετα μεγαλο οπως με την καταργηση της βεζινης που ξεραμε με τηην αμολυβδη.

 

Δεν θα αναλαβει καποιος τετοιο μεγαλο πολιτικο κοστος .

Εννοεις...οπως δεν αναλαβανε το κοστος να υπερφορολογησουν τα 2λιτρα λιγο μετά που έλεγαν στον κοσμακη να πάρει 2λιτρα αβερτα;
  • Like 1
Δημοσ.

Ο μισός στόλος της Γαλλίας πχ είναι diesel, δεν νομίζω να ισχύει η απαγόρευση από το 2022, πιο πιθανό είναι να αρχίσουν με αντικίνητρα και κάποιο μεταβατικό στάδιο πριν την ολική απαγόρευση.

 

Πάντως στα λεφτά αυτά για τον ts, δεν παίζει να βρει Euro5 diesel, οπότε αναγκαστικά πάει σε βενζίνη. Yaris όντως έχει μικρό χώρο αποσκευών (και άβολο), αλλά απ'την άλλη δεν ζητάει και τπτ (στα 240Κ μέχρι στιγμής). Τα fiesta/polo αντίστοιχης χρονολογίας είναι ένα κλικ κάτω σε ποιότητα κατασκευής, αλλά επειδή μιλάμε για μτχ μεγάλης ηλικίας, είναι και λίγο λαχείο η φάση. Μπορεί να βρεις polo μπιμπελό και yaris παρτάλι, ανάλογα τον ιδιοκτήτη και τα χλμ :P

Δημοσ.

Το 22 θα απαγορευτούν πλήρως στις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες. Το ψηφίσαμε σαν κράτος μέλος. Παιρνεις καινούργιο αμάξι για 5 χρόνια;;

Sorry για το offtopic ts.

 

Δεν γινεται να περασει κατι τετοιο γιατι θα γινει χαμος απο διαμαρτυριες. Μεχρι περυσι αγοραζαν παρα πολλοι diesel.

Δημοσ.

Sorry για το offtopic ts.

 

Δεν γινεται να περασει κατι τετοιο γιατι θα γινει χαμος απο διαμαρτυριες. Μεχρι περυσι αγοραζαν παρα πολλοι diesel.

δεν θα απαγορευτούν όλα τα diesel. αλλά και πάλι η ΕΕ πιέζει όλους τους κατασκευαστές να σταματήσουν τα diesel ή να ξεκινήσουν από την αρχή την σχεδίαση. σε λίγα χρόνια έτσι και αλλιώς δεν θα υπάρχουν τα μοντέλα με ντίζελ που υπήρχαν έως τώρα. πάμε για μικρότερους βενζινοκινητήρες και για υβριδικά / ηλεκτρικά. εγώ πάντως βλέπω συνεννόηση ΕΕ και αυτοκινητοβιομηχανιών. και τους δύο τους συμφέρει να αλλάζει συχνά αυτοκίνητα ο κόσμος. η ΕΕ βλέπει φόρους, απασχόληση κτλ και οι βιομήχανοι βλέπουν κέρδη. στις πλουσιότερες χώρες της Ευρώπης το αυτοκίνητο το αλλάζουν κάθε 5 χρόνια το πολύ μιας και κάνουν και πολλά χιλιόμετρα.

 

για τον φίλο μας. εάν το θέλεις μόνο για πόλη μην πάρεις πάνω από 1200 κυβικά σε κινητήρα για οικονομία. έχω το φιέστα του 2007 βενζίνη το 1400 με 110.000 χλμ έως τώρα(πετρέλαιο σε αυτές τις χρονολογίες δεν υπάρχουν, εάν βρεις είναι απέξω, καλό είναι να το αποφύγεις) σε πόλη καίει περίπου 9λίτρα/100χλμ. και έχω πάει και έχω έρθει και δυο φορές με αυτό Πολωνία. δεν είναι καθόλου οικονομικό αλλά το αυτοκίνητο δεν έχει ζητήσει τίποτα έως τώρα, μόνο όσα προβλέπει ο κατασκευαστής. κοίταζε τις καταναλώσεις όσο μπορείς γιατί τα αυτοκίνητα 10ετίας καίνε πολύ τα βενζινοκίνητα.

εγώ θα σου έλεγα yaris (αλλά τα toyota τα χτυπάνε σε τιμές γενικότερα), micra (αν δεν κάνω λάθος τα νισσάν δεν έχουν ιμάντα, έχουν αλυσίδα) και θα σου πρότεινα να μείνεις μακριά από γερμανικά καθώς πολλά βγάζουν ζημιές. ίσως και κάποιο clio μιας και είναι και αρκετά οικονομικό.

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν σε παίρνει για νεότερο; Το επόμενο μοντέλο του Ibiza (2009+) είναι αρκετά πιο συμπαθητικό και βρίσκεις τα 1.4 ατμοσφαιρικά κάπου στις 5.000-6.000€ (έχει και ένα στο car με 4000 αλλά είναι η εξαίρεση υποθέτω).

Δημοσ.

Γνώμες για Ford KA 2009 μοντελο;

 

edit: μολις είδα οτι ειναι πολυ μικρο!

Άδικα τα λεφτά, αυτά τα αυτοκίνητα είναι να πηγαίνεις να παίρνεις παγωτό από το περίπτερο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...