Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα στο φόρουμ.

Αγόρασα το http://www.electroholic.gr/gr/computer/ypologistes/laptop/comasu00113/laptop-asus-k556uq-dm1023t-15-6fhd-i5-7200u8gb256gbgeforce-gt-940mx-2gbwin-10black

Προχθές παρέλαβα και αφού το άφησα να φορτώσει τελείως, το ξεκίνησα να το δουλεύω. Εχθές, το λειτούργησα με τη μπαταρία του μόνο. Το βράδυ έφτασε στο 7% και το έβαλα να φορτίσει.

Σήμερα, όποτε πάω να βγάλω το καλώδιο τροφοδοσίας, μου σβήνει ακαριαία !!!! Ενώ δείχνει τη μπαταρία στο 95%, σβήνει αμέσως. Χωρίς τροφοδοσία δεν ανοίγει κάν. Άρα κάτι συμβαίνει με τη μπαταρία; Ή με το φορτιστή; Αλλά για φορτιστή, χλωμό το κόβω εφόσον μόλις το κουμπώνω στη πρίζα δουλεύει !!

 

........Μόλις μέτρησα την έξοδο του φορτιστή, φτάνει 19,2Volt sto φισάκι, άρα ο φορτιστής είναι κομπλέ

 

Ευχαριστώ

Δημοσ.

Τι σημαίνει αυτό; :blink:

 

DOA (Dead On Arrival)

                Είναι παροχή του καταστήματος και δεν προβλέπεται από το Νόμο. Συνήθως το χρονικό διάστημα ισχύος είναι η μία εβδομάδα, χωρίς να αποκλείονται άλλες περιπτώσεις. DOA σημαίνει είναι πως αν το προϊόν είναι ελαττωματικό εξαρχής, το κατάστημα (και μόνο αυτό, όχι εσείς ούτε η αντιπροσωπεία) είναι υποχρεωμένο να το αλλάξει καθώς σε αντίθετη περίπτωση πάμε σε άκυρη σύμβαση και αθέμιτη εμπορική πρακτική αφού το κατάστημα υπόσχεται μία υπηρεσία που δεν πραγματοποιεί. Στις περιπτώσεις DOA η λέξη "ελαττωματικό" συνήθως έχει την έννοια του πραγματικού ελαττώματος και όχι της έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας, πάλι χωρίς να αποκλείονται άλλες περιπτώσεις.

 

Για το electroholic, διαβασε τι ισχυει, εδω: http://www.electroholic.gr/gr/politiki-epistrofon

  • Like 2
Δημοσ.

Σ ευχαριστώ πολύ φίλε μου. :-)

 

...........μόλις μίλησα μαζί τους, όχι πολύ ευχάριστη η αντιμετώπιση, αλλά τελικά μου είπαν να το στείλω πίσω και λόγω Αυγούστου, θα αργήσει η αντικατάσταση ή η επισκευή..................

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εννοείται φίλε, φεύγω επι τόπου στην ACS να φύγει τώρα αμέσως. Είναι η 9η μέρα σήμερα από την ημέρα που πλήρωσα και τρίτη μέρα από την ημέρα που παρέλαβα. Πάω όμως γιατί μπορεί να μου πούνε τίποτε ότι έχει περάσει το δεκαήμερο ........

 

........14:33 Σάββατο 19/08/2017 παρέδωσα στην ACS. Θα σας κρατώ ενήμερους

Επεξ/σία από cuprakatos
  • Like 2
Δημοσ.

Σ ευχαριστώ πολύ φίλε μου. :-)

 

...........μόλις μίλησα μαζί τους, όχι πολύ ευχάριστη η αντιμετώπιση, αλλά τελικά μου είπαν να το στείλω πίσω και λόγω Αυγούστου, θα αργήσει η αντικατάσταση ή η επισκευή..................

εχεις δικαιωμα να μην δεχτεις επισκευη. 

ειτε replacement ειτε full refund μαζι με το ποσο των μεταφορικων. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...