cuprakatos Δημοσ. 19 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2017 Καλημέρα στο φόρουμ. Αγόρασα το http://www.electroholic.gr/gr/computer/ypologistes/laptop/comasu00113/laptop-asus-k556uq-dm1023t-15-6fhd-i5-7200u8gb256gbgeforce-gt-940mx-2gbwin-10black Προχθές παρέλαβα και αφού το άφησα να φορτώσει τελείως, το ξεκίνησα να το δουλεύω. Εχθές, το λειτούργησα με τη μπαταρία του μόνο. Το βράδυ έφτασε στο 7% και το έβαλα να φορτίσει. Σήμερα, όποτε πάω να βγάλω το καλώδιο τροφοδοσίας, μου σβήνει ακαριαία !!!! Ενώ δείχνει τη μπαταρία στο 95%, σβήνει αμέσως. Χωρίς τροφοδοσία δεν ανοίγει κάν. Άρα κάτι συμβαίνει με τη μπαταρία; Ή με το φορτιστή; Αλλά για φορτιστή, χλωμό το κόβω εφόσον μόλις το κουμπώνω στη πρίζα δουλεύει !! ........Μόλις μέτρησα την έξοδο του φορτιστή, φτάνει 19,2Volt sto φισάκι, άρα ο φορτιστής είναι κομπλέ Ευχαριστώ
UsualSuspect__ Δημοσ. 19 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2017 Ε τράβα το πίσω για DOA στεγνό για να σου δώσουν άλλο απευθείας. 2 μέρες το χεις. Τι ψάχνεις στο φορουμ ; 2
cuprakatos Δημοσ. 19 Αυγούστου 2017 Μέλος Δημοσ. 19 Αυγούστου 2017 Ζήτα DOA απ' την Electroholic. Τι σημαίνει αυτό;
Σαϊνόμπι Δημοσ. 19 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2017 Τι σημαίνει αυτό; DOA (Dead On Arrival) Είναι παροχή του καταστήματος και δεν προβλέπεται από το Νόμο. Συνήθως το χρονικό διάστημα ισχύος είναι η μία εβδομάδα, χωρίς να αποκλείονται άλλες περιπτώσεις. DOA σημαίνει είναι πως αν το προϊόν είναι ελαττωματικό εξαρχής, το κατάστημα (και μόνο αυτό, όχι εσείς ούτε η αντιπροσωπεία) είναι υποχρεωμένο να το αλλάξει καθώς σε αντίθετη περίπτωση πάμε σε άκυρη σύμβαση και αθέμιτη εμπορική πρακτική αφού το κατάστημα υπόσχεται μία υπηρεσία που δεν πραγματοποιεί. Στις περιπτώσεις DOA η λέξη "ελαττωματικό" συνήθως έχει την έννοια του πραγματικού ελαττώματος και όχι της έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας, πάλι χωρίς να αποκλείονται άλλες περιπτώσεις. Για το electroholic, διαβασε τι ισχυει, εδω: http://www.electroholic.gr/gr/politiki-epistrofon 2
cuprakatos Δημοσ. 19 Αυγούστου 2017 Μέλος Δημοσ. 19 Αυγούστου 2017 Σ ευχαριστώ πολύ φίλε μου. ...........μόλις μίλησα μαζί τους, όχι πολύ ευχάριστη η αντιμετώπιση, αλλά τελικά μου είπαν να το στείλω πίσω και λόγω Αυγούστου, θα αργήσει η αντικατάσταση ή η επισκευή..................
Eliaskat Δημοσ. 19 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2017 πες μας τι θα γινει , ετσι για να ξέρουμε .. 1
cuprakatos Δημοσ. 19 Αυγούστου 2017 Μέλος Δημοσ. 19 Αυγούστου 2017 (επεξεργασμένο) Εννοείται φίλε, φεύγω επι τόπου στην ACS να φύγει τώρα αμέσως. Είναι η 9η μέρα σήμερα από την ημέρα που πλήρωσα και τρίτη μέρα από την ημέρα που παρέλαβα. Πάω όμως γιατί μπορεί να μου πούνε τίποτε ότι έχει περάσει το δεκαήμερο ........ ........14:33 Σάββατο 19/08/2017 παρέδωσα στην ACS. Θα σας κρατώ ενήμερους Επεξ/σία 19 Αυγούστου 2017 από cuprakatos 2
Σαϊνόμπι Δημοσ. 19 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2017 Σ ευχαριστώ πολύ φίλε μου. ...........μόλις μίλησα μαζί τους, όχι πολύ ευχάριστη η αντιμετώπιση, αλλά τελικά μου είπαν να το στείλω πίσω και λόγω Αυγούστου, θα αργήσει η αντικατάσταση ή η επισκευή.................. εχεις δικαιωμα να μην δεχτεις επισκευη. ειτε replacement ειτε full refund μαζι με το ποσο των μεταφορικων.
Undertaker25 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2017 Σε ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ να μην δεχθείς επισκευή. Αντικατάσταση με καινούριο ΚΑΙ ΜΟΝΟ! 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα