jkoukos Δημοσ. 20 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2017 Σε ένα πληροφοριακό σύστημα υπάρχουν δικαιώματα ανάλογα τον χρήστη και τα δεδομένα καταχώρησης. Στο συγκεκριμένο θέμα, κανείς άλλος εκτός των τεχνικών υπηρεσιών του δικτύου εκάστου αστικού κέντρου, δεν έχει αρμοδιότητα επί της συγκεκριμένης πληροφορίας. Η όποια νέα καμπίνα, καταχωρείται και υπάρχει στο σύστημα εφόσον είναι ενεργή και παρέχει υπηρεσία και μάλιστα με τά από σχετική έγκριση της ΕΕΤΤ. Μέχρι τότε, γι' αυτήν γνωρίζουν μόνο οι αρμόδιες υπηρεσίες ανάπτυξης του κάθε παρόχου και κανείς άλλος. Ο Χ πελάτης (εσύ δηλαδή) αναφέρεται για την γραμμή του είτε με τον τηλεφωνικό αριθμό ενεργής σύνδεσης είτε με την ταχυδρομική διεύθυνση για νέα σύνδεση. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος και δεν πρόκειται να πάρεις την πληροφορία που θέλεις. Τέλος για να ενεργοποιηθεί μια καμπίνα απαιτείται να υπάρχει εγκεκριμένο πακέτο υπηρεσιών χοντρικής 4 μήνες πριν και να είναι ενημερωμένοι όλοι οι πάροχοι μέσω του WCRM δύο μήνες προ της έναρξης. Πιθανόν οι προεργασίες να έχουν ήδη γίνει, αλλά μέχρι σήμερα δεν υπάρχει επίσημη απόφαση/ενημέρωση από την ΕΕΤΤ. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα