BaggsR Δημοσ. 18 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2017 Καλησπέρα σε όλους!Όπως πάντα έχω τις πιο άκυρες απορίες και σήμερα θέλω να μάθω πως να αναγνωρίσω την καμπίνα που έβαλε πρόσφατα η Wind κοντά στο σπίτι μου.Δίπλα ακριβώς υπάρχει καμπίνα του ΟΤΕ με αριθμό "488".Της Wind δεν γράφει τίποτα επάνω! Πως θα πω στους τεχνικούς για ποια καμπίνα ενδιαφέρομαι?Ο δρόμος είναι πρόσφατος και δεν έχει αριθμούς!Υπάρχει τρόπος αναγνώρισης της καμπίνας?Ευχαριστώ πολύ!
NikosKallithea Δημοσ. 19 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2017 Οι καμπίνες της wind ακολουθούν τον αριθμό της καμπίνας του οτε, εξ αλλου εκεί δίνουν 1
BaggsR Δημοσ. 19 Αυγούστου 2017 Μέλος Δημοσ. 19 Αυγούστου 2017 Οι καμπίνες της wind ακολουθούν τον αριθμό της καμπίνας του οτε, εξ αλλου εκεί δίνουν Θα ξέρουν άραγε στην Wind για τι πράγμα μιλάω αν τους πώ "καμπίνα 488, τάδε διεύθυνση"? Παίζει να στείλω κανένα e-mail καλύτερα?
makfil Δημοσ. 19 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2017 Καλησπέρα σε όλους! Όπως πάντα έχω τις πιο άκυρες απορίες και σήμερα θέλω να μάθω πως να αναγνωρίσω την καμπίνα που έβαλε πρόσφατα η Wind κοντά στο σπίτι μου. Δίπλα ακριβώς υπάρχει καμπίνα του ΟΤΕ με αριθμό "488". Της Wind δεν γράφει τίποτα επάνω! Πως θα πω στους τεχνικούς για ποια καμπίνα ενδιαφέρομαι? Ο δρόμος είναι πρόσφατος και δεν έχει αριθμούς! Υπάρχει τρόπος αναγνώρισης της καμπίνας? Ευχαριστώ πολύ! Κοίταξε σ' αυτό το χάρτη μήπως είναι περασμένη η καμπίνα της Wind 1
BaggsR Δημοσ. 19 Αυγούστου 2017 Μέλος Δημοσ. 19 Αυγούστου 2017 Κοίταξε σ' αυτό το χάρτη μήπως είναι περασμένη η καμπίνα της Wind Ούτε καν.. Ποιός το ενημερώνει αυτό το site? Λείπουν τουλάχιστον 100 καμπίνες από Καλαμάτα, έχουν βάλει 1 σε κάθε γειτονιά!
Super Moderators Thresh Δημοσ. 19 Αυγούστου 2017 Super Moderators Δημοσ. 19 Αυγούστου 2017 Εθελοντές χρήστες. Αν έχουν όρεξη και χρόνο ενημερώνουν. Αν δεν έχουν όρεξη δεν θα δεις πολλές όπως πχ για Πεντέλη/Μελίσσια/Βριλήσσια που έχουν μπει εδώ και 4 χρόνια, ΄ποσο μάλλον για Καλαμάτα που μπήκαν πρόσφατα... 1
makfil Δημοσ. 19 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2017 (επεξεργασμένο) Ούτε καν.. Ποιός το ενημερώνει αυτό το site? Λείπουν τουλάχιστον 100 καμπίνες από Καλαμάτα, έχουν βάλει 1 σε κάθε γειτονιά! Μέλη του adslgr, insomnia και myphone που έχουν διάθεση και όρεξη να προσφέρουν. Προσωπικά έχω προσθέσει πάνω από 300 καμπίνες σε διάφορους δήμους της Αττικής και έχω έτοιμες πολλές ακόμη. @ ThReSh Θα προσπαθήσω να δω την κατάσταση στις περιοχές που αναφέρεις. Επεξ/σία 20 Αυγούστου 2017 από makfil 2
jkoukos Δημοσ. 19 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2017 Ούτε καν.. Ποιός το ενημερώνει αυτό το site? Λείπουν τουλάχιστον 100 καμπίνες από Καλαμάτα, έχουν βάλει 1 σε κάθε γειτονιά! Να η ευκαιρία! Καφεδάκι, βολτούλα στην περιοχή σου (ακόμη καλύτερα μαζί με το σκυλάκι αν έχεις) και ενημερώνεις τον χάρτη. 2
BaggsR Δημοσ. 20 Αυγούστου 2017 Μέλος Δημοσ. 20 Αυγούστου 2017 Να η ευκαιρία! Καφεδάκι, βολτούλα στην περιοχή σου (ακόμη καλύτερα μαζί με το σκυλάκι αν έχεις) και ενημερώνεις τον χάρτη. Αν έπεφτε στο τραπέζι πρόταση περί αμοιβής, το συζητούσα. Εθελοντικά, δεν παίζει φάση. Ίσως άμα βγω για καμιά βόλτα και το θυμηθώ, τραβήξω μερικές φωτό. Μιλάμε έχουν βάλει καμπίνες ΠΑΝΤΟΥ, λένε για 81-82% κάλυψη του δήμου. Γραμμές πάντως έχουν δώσει ελάχιστες, πιλοτικά να δουν πως κυλάει το πράγμα. Φήμες λένε πως θα αρχίσουν να δίνουν διαθεσιμότητα μετα τον Σεπτέμβριο. Για να δούμε. Από την καμπίνα πάντως είμαι στα 600 μέτρα και η καμπίνα είναι στα 3-4 χλμ από το αστικό κέντρο (σέρβερ?). Εύχομαι να δίνει τουλάχιστον 4MB/s upload, το download δε με πολυενδιαφέρει, και με 5MB/s down είμαι καλυμένος.
makfil Δημοσ. 20 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2017 Αφού σε ενδιαφέρει το θέμα γιατί δεν ασχολείσαι λίγο στον ελεύθερο χρόνο σου; Η πόλη είναι μικρή και αφού βλέπεις καμπίνες "παντού" είναι πολύ εύκολο να τις περάσεις στο χάρτη. Θα βοηθήσεις πολλούς συμπολίτες σου που έχουν το ίδιο ενδιαφέρον για vdsl. 1
orck Δημοσ. 20 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2017 Γιατι να πρεπει εσυ ο πελατης να πεις στην τεχνικη υπηρεσια της Wind τον αριθμο καμπινας; Εφτιαξαν κανα προγραμμα πι φτηνο που τις τεχνικες βλαβες αναλαμβανει να τις αποκαταστησει ο πελατης; Δεν ξερουν οι τεχνικοι την δουλειας τους; Δεν υπαρχουν τεχνικοι; Απο χομπυ και διαστροφη;
BaggsR Δημοσ. 20 Αυγούστου 2017 Μέλος Δημοσ. 20 Αυγούστου 2017 Γιατι να πρεπει εσυ ο πελατης να πεις στην τεχνικη υπηρεσια της Wind τον αριθμο καμπινας; Εφτιαξαν κανα προγραμμα πι φτηνο που τις τεχνικες βλαβες αναλαμβανει να τις αποκαταστησει ο πελατης; Δεν ξερουν οι τεχνικοι την δουλειας τους; Δεν υπαρχουν τεχνικοι; Απο χομπυ και διαστροφη; Γιατί τους πήρα τηλέφωνο όταν είδα την καμπίνα και δεν ήξεραν καν ότι υπάρχει.. Προσπαθώ να εξυπηρετηθώ και εφόσον βλέπω ότι δεν ξέρουν για ποιό πράγμα τους μιλάω, είπα μήπως ο αριθμός της καμπίνας βοηθήσει. Δεν μπορεί, πρέπει να έχουν κάποια βάση δεδομένων στην οποία καταχωρούνται οι καμπίνες. Λογικά έτσι βλέπουν αν έχουν διαθεσιμότητα. Αν όχι, τι να πώ? Δεν θα μου κάνει εντύπωση πάντως, μπάχαλο είμαστε ούτως η άλλως. Και όχι δεν με σύνδεαν με κάποιο τεχνικό τμήμα όσο και αν πίεζα την συζήτηση προς τα εκεί. Το ίδιο κάνουν και στον ΟΤΕ πάντως, σε βάζουν να δηλώσεις τηλεφωνικά την βλάβη και δεν μιλάς με τεχνικούς σε καμία περίπτωση. (λόγω βλαβών τα τελευταία 2 χρόνια προσπάθησα πολλές φορές)
NikosKallithea Δημοσ. 20 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2017 Στην εξυπηρέτηση πελατών που πήρες δεν υπήρχε ουτε ενας λογος να ξέρει για την καμπίνα και ας είναι εκεί και να λειτουργει 10 χρόνια. Αυτοί έχουν την εφαρμογή τους μπαίνουν και τους λέει αν το σπίτι σου έχει ή δεν έχει διαθεσιμότητα, τα υπόλοιπα αφορούν αλλα τμήματα του παρόχου
isay Δημοσ. 20 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2017 βγαίνω λιγο offtopic Αν έπεφτε στο τραπέζι πρόταση περί αμοιβής, το συζητούσα. Εθελοντικά, δεν παίζει φάση. Ίσως άμα βγω για καμιά βόλτα και το θυμηθώ, τραβήξω μερικές φωτό. Βγαίνω λίγο offtopic μονο για το παραπάνω. Εγραψες νωρίτερα και με παράπονο "ποιος συντηρεί αυτό το site" και ενώ σου απαντήθηκε οτι ειναι εθελοντική προσπάθεια πολλών "μπουνταλάδων" (και εγώ μεσα) που θέλουν το κοινόχρηστο "καλύτερο", εθεσες πάλι παρατήρηση οτι λείπει το 80% των καμπινων. Take or leave it. Είναι εθελοντική προσπάθεια στο ελευθερο χρόνο των εθελοντών. Αν εσύ θες αμοιβή ακόμα και για να περάσεις 5 καμπίνες κοντά στο σπιτι σου, εννοείται ειναι επιλογή σου, αλλά μη κράζεις οταν οι άλλοι δεν το κάνουν για σένα. Επισης να σου υπενθυμίσω οτι και το insomnia μπορει να ανήκει σε λίγα άτομα αλλά η δουλειά και η αλληλοβοήθεια πέφτει στην εθελοντική προσπάθεια πολλών μπουνταλάδων. Πως θα σου φαίνονταν αν για τα θέματα που εχεις ανοιξει να έγραφε "Σκάσε 20 ευρω αμοιβή γιατί εθελοντικά δεν απαντάμε/βοηθάμε" Με δυο λογια, οταν βλέπεις κάτι εθελοντικό και δε σου αρέσει το αποτελεσμα, take it as it is or leave it. ontopic : Η απευθείας πρόσβαση των πελατών στο backbone τεχνικό μιας εταιρείας μονο μπελά, κοστος και ανακατωσούρα δημιουργεί. Φαντάσου σε μια μεγάλη εταιρεία ο κάθε ένας να θέλει να δει το διευθυντη και να του μιλήσει. Για αυτό υπάρχει το front end τεχνικό που ειναι φθηνό και εκπαιδευμενο να λύνει το 70% των προβλημάτων και να προωθεί τα πιο σοβαρά αιτήματα στα ενδότερα. Επισης ο πελάτης δεν χρειάζεται να ξέρει σε ποια καμπίνα ανήκει. Δεν ειναι κακό αλλά δεν ειναι τεχνικά αναγκάιο. Επισης το εμπορικό κάθε εταιρείας δεν ξέρει ποια η καμπίνα σου ή ποιο ειναι το νουμερο της. Δεν την ενδαιφέρει και δεν την αφορα. Αυτή με βάση το νουμερο (το δικό σου ή κάποιο γειτονα) ξέρει σε ποιο καφαο πέφτεις και τι υπηρεσίες μπορούν να σου παρέχουν. 4
orck Δημοσ. 20 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2017 Γιατί τους πήρα τηλέφωνο όταν είδα την καμπίνα και δεν ήξεραν καν ότι υπάρχει.. Προσπαθώ να εξυπηρετηθώ και εφόσον βλέπω ότι δεν ξέρουν για ποιό πράγμα τους μιλάω, είπα μήπως ο αριθμός της καμπίνας βοηθήσει. Δεν μπορεί, πρέπει να έχουν κάποια βάση δεδομένων στην οποία καταχωρούνται οι καμπίνες. Λογικά έτσι βλέπουν αν έχουν διαθεσιμότητα. Αν όχι, τι να πώ? Δεν θα μου κάνει εντύπωση πάντως, μπάχαλο είμαστε ούτως η άλλως. Και όχι δεν με σύνδεαν με κάποιο τεχνικό τμήμα όσο και αν πίεζα την συζήτηση προς τα εκεί. Το ίδιο κάνουν και στον ΟΤΕ πάντως, σε βάζουν να δηλώσεις τηλεφωνικά την βλάβη και δεν μιλάς με τεχνικούς σε καμία περίπτωση. (λόγω βλαβών τα τελευταία 2 χρόνια προσπάθησα πολλές φορές) Σε παρακαλω μην με παρεξηγησεις, δεν εχω προθεση να σου κανω παρατηρηση, απλα δεν καταλαβαινα γιατι να θες το νουμερο της καμπινας. Απο αυτα που ξερω ειναι οτι οι καμπινες απο την ημερα που εγκατασταθει το κουβουκλιο μεχρι να ξεκινησει να λειτουργει μπορει να παρει καποιους μηνες, και οσο και να σου φαινεται παραξενο, οχι δεν κολωβαρανε (αναφερομαι για ολες τις εταιριες). Εαν η ιδια εταιρια δεν ξερει οτι εχει εκει καμπινες ειναι ειτε γιατι αυτη η πληροφορια δεν ειναι απαραιτητη στην πρωτη γραμμη που μιλας ειτε γιατι δεν δουλευουν ακομη. Εαν πραγματικα δεν ξεραν οτι τις εχουν θα ηθελες να πας σε αυτη την εταιρια; Λιγο υπομονη ακομη και πολι πιθανος να σε καλεσουν μονοι τους. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα