Προς το περιεχόμενο

Μετά το golf τι?


Επισκέπτης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχω ένα golf 5 GT 2006 πρώτο στάδιο. Είμαι πολύ ευχαριστημένος αλλά έφτασε η ώρα να το αλλάξω για κάτι ποιο καινούργιο.

 

Οπότε θέλω μετά το '11 , να είναι 160-170hp και πάνω , ωραία η τετρακίνηση αλλά όχι απαραίτητη. Λεφτά το δικό μου +5-6Κ κατανάλωση δεν με ενδιαφέρει.

 

 

Προς το παρόν κοιτάω για Yeti 1.8 4x4 γιατί εκτός από τα παραπάνω μπαίνει και εύκολα η k04

 

Έχουμε καμία άλλη πρόταση?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Α4 2.0 δεν έχω δει στα 10 ακόμα αλλά το κοιτάω.

 

Α3 ωραίο αλλά δύσκολο να βρεθεί. Είχα πετύχει ένα Passat του 13 με 130.000km στα 8700 αλλά έφυγε γρήγορα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή γράφεις το δικό σου και μέχρι 6000 επιπλέον... Το δικό σου σαν gt επειδή έχω gt ίδιο ακριβώς για να κινούμαι στην πολη πιάνει σίγουρα ένα 7000. Οπότε έχεις πάνω κάτω 12 με 13 χιλιάρικα.

 

Π.χ μου άρεσε πολύ αυτό

 

https://www.car.gr/10118903-audi-a4-turbo-sportline-s

Βάζεις μια 4αρα πάνω και σηκώνει 330 άνετα. Είναι λίγο πιο ακριβό βέβαια από το budget σου.

https://www.car.gr/10744417-audi-tt

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το δικό μου θα φύγει στα 5000-5.500 λόγο χιλιομέτρων κτλπ.

 

Το Budget αυστηρά στα 10.000 γιατί μετά αρχίζει και πλησιάζει το καινούργιο Leon 1.8 με τον gen3 tsi (14+το δικό μου).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πόσα χλμ έχεις δηλαδή;

 

Άμα μιλάς για 10 δύσκολα τα πράγματα

Πάντως επειδή μιλάς για αλλαγή τουρμπίνας θεωρώ ότι θα το πειράξεις άρα ψάχνεις κάτι sport με γκάζι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Τελικά στα 172.000 έλιωσα πιστόνι. Χλωμό να πηγαίνω ξανά σε TSI τελικά.

Τα περισσότερα αυτοκίνητα και με την ιπποδύναμη που θέλεις είναι τούρμπο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά στα 172.000 έλιωσα πιστόνι. Χλωμό να πηγαίνω ξανά σε TSI τελικά.

Oταν στα λεγαμε για τους TSI , διαμαντια τους ανεβαζες, ασχετους μας κατεβαζες... Καλως ηρθες στην πραγματικοτητα κι ελπιζω η επομενη αγορα σου να ειναι πιο σοφη , ποτε δεν ειναι αργα ;)

 

Αν και ξερω οτι τα βλεπεις απο συγκεκριμενη σκοπια (αν και αυτο το δυστυχες περιστατικο ελπιζω να σου δειχνει το δρομο να μην βλεπεις τα πραγματα τοσο απολυτα), εγω δε θα σου ελεγα να αποφυγεις τους TSI απλως, αλλα το group vag γενικοτερα, ειδικα αν προκειται να μας σε μτχ.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε μια προτυπη μηχανη κομπρεσορα τουρμπο εβαλε και α σταδιο και τον κραζατε για τα tsi;που αλλο tsi και αλλο tsi gt..

Το ιδιο αυτοκ.με σενα το χω δει να εχει κανει πανω απο 300χιλ κμ

Τι εννοουν α σταδιο κ ποιας εταιρειας προγραμμα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε μια προτυπη μηχανη κομπρεσορα τουρμπο εβαλε και α σταδιο και τον κραζατε για τα tsi;που αλλο tsi και αλλο tsi gt..

Το ιδιο αυτοκ.με σενα το χω δει να εχει κανει πανω απο 300χιλ κμ

Τι εννοουν α σταδιο κ ποιας εταιρειας προγραμμα?

Προφανως και θα το εχεις δει να κανει απο 300.000χλμ. Κανεις δεν ειπε οτι σκανε ολα τα μοτερ. Προβληματικα μοτερ (και αμαξια γενικοτερα), σημαινει οτι ειτε μεχρι να φτασει τα 300.000χλμ σου βγαζει την πιστη απο προβληματα, ειτε ειναι ενα απο αυτα που απλως δεν παρουσιασαν προβλημα για να επιβεβαιωσουν τον κανονα που ειναι λιγο πολυ γνωστος.

 

Τωρα ενα προγραμμα να σου λιωσει πιστονι, σιγουρα θελει πολλη προσπαθεια απο τον τυπο που θα το ρυθμισει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η νεκροψία έδειξε πρόβλημα σε μπεκ οπότε έγινε ότι έγινε. Πρόγραμμα overload για 95 άρα το οποίο θα βγεί γιατί θα το φτιάξω τελικά.

Το αμάξι είχε δώσει σημάδια γιατί είχε αρχίσει να καίει λάδια , σε μεγάλο ποσοστό

 

 

Ρεκτιφιε καπάκι , βαλβίδες τσιμουχακια φλάντζες , καινούργια μπεκ και πιστόνια.

Το κύλινδρο τον γλίτωσα. Κανένα 1800αρι το κουστούμι μαζί με καδένα + δευτερη φορά αλλάζει)

YourTrueLegend

 

Ότι έλεγα ισχύει , άμα ήμουν στις προδιαγραφές με το τελευταίο update που χάνει 20 άλογα μπορεί να μην είχα θέμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω ένα golf 5 GT 2006 πρώτο στάδιο. 

Πρώτο στάδιο βελτίωσης.

 

Τελικά στα 172.000 έλιωσα πιστόνι. Χλωμό να πηγαίνω ξανά σε TSI τελικά.

172.000 km σε πειραγμένο turbo.

 

Πολύ καλό το βλέπω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...