Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μετα απο το άκυρο του infoworld, έβαλα αρνητική αξιολόγηση στο σκρουτζ. Μου στειλανε για να τους στειλω το email επιβεβαίωσης, το έστειλα και παρόλα αυτά, η αξιολόγηση δεν εγκρίθηκε διότι:

Κατόπιν ελέγχων στη βάση δεδομένων μας, προκύπτει ότι το συγκεκριμένο προϊόν με την τιμή αυτή, τη στιγμή της καταχώρησης της παραγγελίας σου, δεν προβαλλόταν στο Skroutz.

 

  • Απαντ. 324
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Γ να μπει θετικη μπαινει νερακι

 

Γ να βαλουν αρνητικη περνας απο 1000 μυρια κ παλι δεν την εγκρινουν.

 

 

Θελουν στο σκρουτζ το τεραστιο κραξιμο τους να φανε.

  • Like 3
Δημοσ.

Μετα απο το άκυρο του infoworld, έβαλα αρνητική αξιολόγηση στο σκρουτζ. Μου στειλανε για να τους στειλω το email επιβεβαίωσης, το έστειλα και παρόλα αυτά, η αξιολόγηση δεν εγκρίθηκε διότι:

Κατόπιν ελέγχων στη βάση δεδομένων μας, προκύπτει ότι το συγκεκριμένο προϊόν με την τιμή αυτή, τη στιγμή της καταχώρησης της παραγγελίας σου, δεν προβαλλόταν στο Skroutz.

Ισχυει αυτο; γιατι αν ισχυει ειναι λογικο να μην βαλουν αξιολογηση αφού αξιολογούν αυτα που προβάλοντε στο σκρουτζ
Δημοσ.

Ενα μποικοτάζ στο σκρουτζ από όλο το insomnia, θα τους τσούξει .. 

Αρνητική δε περνάει με τίποτα εδώ και πολύ καιρό.. 

  • Like 1
Δημοσ.

Ενα μποικοτάζ στο σκρουτζ από όλο το insomnia, θα τους τσούξει ..

Αρνητική δε περνάει με τίποτα εδώ και πολύ καιρό..

Για αυτό και σταμάτησα να το χρησιμοποιώ προσωπικά. Έμπαρκο
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μετα απο το άκυρο του infoworld, έβαλα αρνητική αξιολόγηση στο σκρουτζ. Μου στειλανε για να τους στειλω το email επιβεβαίωσης, το έστειλα και παρόλα αυτά, η αξιολόγηση δεν εγκρίθηκε διότι:

Κατόπιν ελέγχων στη βάση δεδομένων μας, προκύπτει ότι το συγκεκριμένο προϊόν με την τιμή αυτή, τη στιγμή της καταχώρησης της παραγγελίας σου, δεν προβαλλόταν στο Skroutz.

Κάνε ένα ποστ και στο σχετικό θέμα "περι καταστημάτων που δεν τίμησαν τις προσφορές τους" που βρίσκεται στην ενότητα "ιντερνετ". Επεξ/σία από turbat0s
Δημοσ.

Στο ebay η αρνητική μπαίνει πανεύκολα και υπάρχουν δικλείδες ασφαλείας για να μη γίνεται κατάχρηση (tracking number, εποπτεία επικοινωνίας πελάτη-πωλητή), γιαυτό οι πωλητές τρέμουν μήπως ο πελάτης δεν είναι ευχαριστημένος και πάντα βρίσκεται μια λύση.

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.

Μην ξεφευγετε απο το θεμα ομως τοσο πολυ. (στο bestprice μια χαρα βλεπω αρνητικη, οποτε αφου υπαρχουν καλυτερες πορτοκαλιες, ολα καλα).

Το θεμα μενει ανοικτο για την εξελιξη παραγγελιων που ειναι σε αναμονη παραλαβων απο αρκετους απο τα μαγαζια για τα οποια ανοιξε και το τοπικ.

Δημοσ.

μολις ειχα τηλ απο ETD (για τον δευτερο δισκο που πηρα για γνωστο) οτι θα παραλαβω αυριο, πληρωμη με καρτα.

  • Like 1
Δημοσ.

Μην ξεφευγετε απο το θεμα ομως τοσο πολυ. (στο bestprice μια χαρα βλεπω αρνητικη, οποτε αφου υπαρχουν καλυτερες πορτοκαλιες, ολα καλα).

 

Το θεμα μενει ανοικτο για την εξελιξη παραγγελιων που ειναι σε αναμονη παραλαβων απο αρκετους απο τα μαγαζια για τα οποια ανοιξε και το τοπικ.

Ακριβώς. Και εγώ αυτό χρησιμοποιώ πλέον και τελείωσε η υπόθεση. Για να μην αναφέρω ότι έχει και φθηνότερα μαγαζιά σε πολλά είδη που εχώ δει.

Προτεινω να αλλάξει αναλόγως και ο οδηγός δημιουργίας νέας προσφοράς και να προτείνεται ως search engine το bestprice μέχρι νεοτέρας γιατί πολλά μας τα έκαναν...ακριβώς το ίδιο πράγμα με τος αρνητικές μου έχουν κάνει και εμένα 2-3 φορές.

  • Like 2
Δημοσ.

3 πραγματα απο μενα αφου πλεον βαριεμαι να ασχολουμαι.

 

1) Αρνητικες ΔΕΝ μπορειτε να βαλετε αφου το μαγαζι φροντισε να "βγει" απο το Skroutz και το Bestprice με το που ανεβηκε αυτη η προσφορα. Αν πατε να βαλετε αρνητικη αυτο θα σας πει το Skroutz. Οποτε μαλλον στοχευμενο ηταν το οτι βγηκε εκεινη την ημερα ωστε να μην μπορει κανεις να βαλει αρνητικη.

 

2) Τα αποθεματα της καθε αντιπροσωπειας εδω και χρονια απο οσο γνωριζω ειναι Online. Μπαινει ο καθε εμπορος και με τον λογαριασμο του σε καθε αντιπροσωπεια βλεπει τιμη και διαθεσιμοτητα (τωρα αν καποια αντιπροσωπεια εχει μεινει μια δεκαετια πισω αυτο δεν το γνωριζω). Οποτε δικαιολογιες του τυπου δεν υπηρχε στοκ φυσικα και δεν υφιστανται (το να μην ασχοληθηκε καποιος για να δει αν υπαρχει στοκ ναι οκ αυτο παιζει αλλα και παλι δεν δικαιολογει την εκαστοτε επιχειρηση).

 

3) Ειναι αρκετα ευκολο να φτιαχτει ενα συστημα που Δεν θα βαζει παραπανω παραγγελιες απο οσα κομματια υπαρχουν στην Θεωρημενη αποθηκη του εκαστοτε μαγαζιου (αυτο εξαλλου κανει το Amazon, Caseking, Overclockers και παρα πολλα αλλα καταστηματα ανα τον κοσμο). Να υπαρξει καποια ψευτικη εικονα απο επιστραμενα κομματια φυσικα παιζει αλλα εκει μιλαμε για 1-2-3 και οχι για 103.


Απο εκει και περα το Σκρουτζ εχει κανει εδω και παρα πολυ καιρο ξεκαθαρο οτι δεν ειναι εδω για τους πελατες αλλα για τα καταστηματα. Δεν ειναι εξαλλου τυχαιο το οτι κανει χρυσες δουλειες πουλωντας "αερα" κυριολεκτικα.

  • Like 1
Δημοσ.

Σε εμένα το info-world.gr προτίμησε να στείλει ένα μηνυματακι από υπηρεσία easysms.gr ότι υπάρχει αδυναμία τηλεφωνικής επικοινωνίας μαζί μου κ γιαυτό να τους τηλεφωνήσω εγώ για τη διευθέτηση της παραγγελίας μου.. Εννοείται ότι δεν είχα καμία κλήση, ούτε μνμ χαμένης κλησης. Δεν εντισταθηκα και κάλεσα αν και έλεγα να τους γράψω στα αζήτητα, καμία ελπίδα με δαύτους παρόλα αυτά. Συνεχώς το τηλέφωνο τους ήταν κατειλημενο.. Για άλλη μια φορά ερασιτεχνισμος..

  • Moderators
Δημοσ.

Ακριβώς. Και εγώ αυτό χρησιμοποιώ πλέον και τελείωσε η υπόθεση. Για να μην αναφέρω ότι έχει και φθηνότερα μαγαζιά σε πολλά είδη που εχώ δει.

Προτεινω να αλλάξει αναλόγως και ο οδηγός δημιουργίας νέας προσφοράς και να προτείνεται ως search engine το bestprice μέχρι νεοτέρας γιατί πολλά μας τα έκαναν...ακριβώς το ίδιο πράγμα με τος αρνητικές μου έχουν κάνει και εμένα 2-3 φορές.

 

Αν μιλας για τις οδηγιες μου Πως ανοιγουμε νεο θεμα,  ειναι ηδη ετσι.

Αν μιλας για την ανακοινωση Ειδικότεροι κανόνες για την ενότητα των Προσφορών, δεν εχω προσβαση να τροποποιησω το κειμενο. Μπορειτε να το ζητησετε απο τον admin.

  • Like 1
Δημοσ.

Σε εμένα το info-world.gr προτίμησε να στείλει ένα μηνυματακι από υπηρεσία easysms.gr ότι υπάρχει αδυναμία τηλεφωνικής επικοινωνίας μαζί μου κ γιαυτό να τους τηλεφωνήσω εγώ για τη διευθέτηση της παραγγελίας μου.. Εννοείται ότι δεν είχα καμία κλήση, ούτε μνμ χαμένης κλησης. Δεν εντισταθηκα και κάλεσα αν και έλεγα να τους γράψω στα αζήτητα, καμία ελπίδα με δαύτους παρόλα αυτά. Συνεχώς το τηλέφωνο τους ήταν κατειλημενο.. Για άλλη μια φορά ερασιτεχνισμος..

Κάνε και συ μια αναφορά στο θέμα για τα καταστήματα που άνοιξε στην ενότητα "ίντερνετ"

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...