Προς το περιεχόμενο

Αγορά αυτοκινήτου


PETROS13

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Όπως και να έχει, άσχετα των προτάσεων που έχουμε κάνει όλοι εδώ μέσα, αλλά και κάνουν πάντα άλλοι στις ερωτήσεις που θέτουμε ... έχει σημασία όταν μπαίνεις σε ένα αυτοκίνητο να νιώθεις ωραία. Όπως και όταν το βλέπεις. Αν δεν συμβαίνει αυτό, σε κάθε μικροπρόβλημα που μπορεί να εμφανιστεί, θα είσαι πάντα ξενερωμένος.

 

Το υποκειμενικό feeling όταν οδηγείς ένα αυτοκίνητο, δεν αντικαθίσταται με κανένα σετ τεχνικών προδιαγραφών, τιμών και άλλων αντικειμενικών και μετρήσιμων κριτηρίων.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 44
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Τα seat έχουν ανεβεί αρκετά πλέον ακους καλα λόγια και για την ποιότητα τους. Η σχεδίαση κρίνεται απο τους περισσότερους θετικά, υπάρχουν αρκετές επιλογές σε κινητήρες, εξοπλισμό, και πολυ καλοί χώροι. Γενικά ειναι vfm

 

Όπως σου είπαν το σημαντικότερο ειναι να τα δεις απο κοντά και ποιο θα σου κάνει εσένα το κλικ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για τα 3 πρώτα ακούγονται από παλιά καλά λόγια. Η Seat ως μάρκα αξίζει; Δεν συναντώ συχνά Seat (όσο συχνά βλέπω άλλες μάρκες)

Φιλικη συμβουλη, μην μπλεξεις με group vag. Πηγαινε σε Ιαπωνα (suzuki/toyota), πηγαινε σε Κορεατη (huyndai/kia), πηγαινε σε Ford/Οpel, τους VW gate απλα απεφυγε τους.

Ητοι, ουτε seat, ουτε vw, ουτε skoda (την audi δεν την λεω γιατι βγαινει εκτος μπατζετ ουτως η αλλως). Oι λογοι πολλοι ξεκινωντας απο τον γνωστο, περι αναξιοπιστιας και προβληματων. Απο εκει και περα κοστη συντηρησης κλπ θα ειναι επισης ψηλα, καθως θα πληρωνεις τιμες VW για να εχεις ποιοτητα αμαξιου Seat. Που κινειται σε μετρια επιπεδα σε σχεση με τον ανταγωνισμο (στο κομματι ποιοτητας εννοω).

 

Ασε που το ibiza ειναι απο τα ασχημοτερα σε εμφανιση στην συγκεκριμενη κατηγορια, αλλα οκ γουστα ειναι αυτα.

 

ΥΓ. Απο εγγυηση oι seat/vw/skoda ακομα 2 χρονια δινουν; Αν ναι, εχε υποψιν σου οτι ο ανταγωνισμος (π.χ. ford) δινει εως και 8 ετη εγγυση στα παντα ολα. Αυτο γιατι απο την μια μπορει να σου πουνε το επιχειρημα του VFM για τα seat, απο την αλλη ομως δε θα σου πουνε για τα +6 χρονια εγγυησης που δινει ο ανταγωνισμος οποτε το φαινομενικο VFM , μονο VFM δεν ειναι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπάρχουν πια οχήματα που "δε σπάνε, δε χαλάνε" αυτά ίσχυαν καααποτε. Πλέον ολοι κατασκευαστές ειναι σε καλο επίπεδο, οι περισσότεροι έχουν ανεβεί κλάσεις πχ skoda. Παίρνεις αυτο που ταιριάζει στις ανάγκες σου και σου αρέσει.

Πχ για Toyota στα ολοκαίνουργια c-hr http://www.insider.gr/epiheiriseis/aytokinito/57904/anaklisi-gia-toyota-c-hr παίζει ανάκληση.

 

Κι η ford έχει τις δικές της αστοχίες όταν για παράδειγμα το 2017 χρησιμοποιεί ακόμα ταμπούρα στα πίσω φρένα ή με το απαρχαιωμένο sync που στη βασική του έκδοση δεν έχει καμία σχέση με τον ανταγωνισμό.

Αστοχία ειναι και του group το 5αρι κιβώτιο στους tdi. Τσιπιές βασικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπάρχουν πια οχήματα που "δε σπάνε, δε χαλάνε" αυτά ίσχυαν καααποτε. Πλέον ολοι κατασκευαστές ειναι σε καλο επίπεδο, οι περισσότεροι έχουν ανεβεί κλάσεις πχ skoda. Παίρνεις αυτο που ταιριάζει στις ανάγκες σου και σου αρέσει.

Πχ για Toyota στα ολοκαίνουργια c-hr http://www.insider.gr/epiheiriseis/aytokinito/57904/anaklisi-gia-toyota-c-hr παίζει ανάκληση.

 

Κι η ford έχει τις δικές της αστοχίες όταν για παράδειγμα το 2017 χρησιμοποιεί ακόμα ταμπούρα στα πίσω φρένα ή με το απαρχαιωμένο sync που στη βασική του έκδοση δεν έχει καμία σχέση με τον ανταγωνισμό.

Αστοχία ειναι και του group το 5αρι κιβώτιο στους tdi. Τσιπιές βασικά.

Δεν μιλησα περι αστοχιων-ανακλησεων αλλα περι προβληματων-φθορων. Το τι ρολο βαραει η VW εδω και χρονια στο κομματι των προβληματων-φθορων ειναι γνωστο , ειναι καταγεγραμμενο σε φορουμς κατοχων αμαξιων του group κλπ. Ακομα λαδια καινε για παραδειγμα.

Το "πλεον ολοι οι κατασκευαστες ειναι σε καλο επιπεδο" ειναι γενικολογια, που αναπαραγεται εδω και 10ετιες, αλλα τελικως παντα καποιοι κατασκευαστες βρισκονται να αποδεικνυουν οτι αυτο δεν ισχυει. Καποιοι το κανουν για καμια 2ετια, καποιοι το κανουν επι 20 συναπτα ετη χωρις σταματημο, βγαζοντας μονιμως μοντελα με χτυπητα και απαραδεκτα προβληματα.

To αν "πλεον εστρωσε η VW" δεν μπορει να κριθει τωρα, αλλα σε καμια 5ετια. Τα μοντελα που κυκλοφορησε μια 5ετια πριν και μπορουν να κριθουν συνεχιζουν να πασχουν.

 

Στο θεμα των ανακλησεων μια χαρα τα παει και η VW, πριν κανα μηνα εδωσε ανακληση στο μισο στολο που πουλησε το 2010 για προβλημα στο ABS και το ESP https://www.autoblog.gr/2017/07/12/anaklhsh-4-457-volkswagen-touran-passat-cc-passat-variant-tiguan-polo-kai-golf-sthn-ellada/

Kαι ειχε δωσει λιγο πριν μια ακομα τεραστια ανακληση για σειρα αστοχιων σε σειρα μοντελων https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Terastia-anaklhsh-VW-Audi_141866.asp

 

Οσον αφορα τα ταμπουρα και το sync, τι σχεση εχει ο εξοπλισμος ενος μοντελου με την αξιοπιστια του για την οποια μιλαω εγω;

Σε επιπεδο εξοπλισμου το νεο sync ειναι εξαιρετικο (το φοραει το νεο fiesta) , σε οτι αφορα τα ταμπουρα, αποτελουν καλυτερο συστημα πεδησης απο τους δισκους για μη επιθετικη οδηγηση. Το μονο τους μειονεκτημα ειναι πως θερμαινονται πιο ευκολα οταν το λιωνεις στα φρεναρισματα. Α και της εμφανισης για τα καγκουροπιτσιρικια που αμα δουν ταμπουρα νομιζουν οτι ειναι αργο.

Το αυτο , περι εξαιρετικου συστηματος πειδησης, επιβεβαιωνεται κι απο το 100-0 οπου το fiesta ειναι απο τα καλυτερα στην κατηγορια του και φυσικα καλυτερο απο το seat ibiza καθως ακινητοποιειται 2 ολοκληρα μετρα πιο πισω...

Οποτε το επιχειρημα πισω ταμπουρων δεν υπαρχει, εκτος αν εχεις σκοπο να μπαινεις στην πιστα ή να κατεβαινεις λιμανακια για κοντρες.

 

Παρ'ολα αυτα δεν προτεινω μονο το fiesta, αλλα μια σειρα απο μοντελα, εξαιρωντας απο αυτα οτι βγαζει η VW γιατι απλουστατα σαν εταιρεια εχει κακιστο ιστορικο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Δεν εχει αναφερθεί αλλά και σε renault νομίζω πως ειναι πολυ ακριβα τα ανταλλακτικά επίσης και πολλές βλάβες τουλάχιστον στα παλαιότερα μοντέλα που ξέρω κοσμο που έχει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει επιχείρημα, δεν υπάρχει για εσένα γιατί έχεις fiesta όποτε είσαι θετικά προδιάθετημενος απέναντι του. Δε γινεται να λες οτι έχεις το καλύτερο οδηγικά μικρό και να το εξοπλιζεις με ταμπουρα. Οσο για το αν κάνουν διαφορά στη πράξη, το λένε ίδιοι κάτοχοι, το λεει και η λογική βέβαια και σαν αποτελεσματικότητα μετά απο μικρή χρήση και στο ποσο κρατάνε, ποτέ θ αλλάξεις τακάκια. Βάλε και το θόρυβο και τη βρώμα που βγάζουν σ ενα απαιτητικό φρενάρισμα.

 

Οι ecoboost επισης καίνε περισσότερο απο τον ανταγωνισμό κατι που δεν αποτελεί προσωπική εκτίμηση και η συναρμογή της ford δεν ειναι ο,τι καλύτερο.

Οι χώροι του συγκριτικά με του Ibiza ειναι μικρότεροι, όπως και το φοκους δεν έχει καλούς χώρους.

 

Τέλος, όταν διαλέγεις αμάξι τα συνυπολογιζεις ολα. Και τη κατανάλωση και τους χώρους και τον εξοπλισμό κλπ κλπ.

 

Το κάκιστο ιστορικό της vw το λένε κάποιοι κολημενοι που έχουν κάνει σημαία συγκεκριμένα προβλήματα που εμφανίστηκαν σε συγκεκριμένα αμάξια και το αναπαράγουν το 2017 όταν η εταιρεία συνεχίζει να ειναι στη κορυφή, όταν μιλάμε για το πιο καλο πουλημένο αμάξι της Ευρώπης επι σειρά ετών και τον νο1 κατασκευαστή παγκοσμίως πλέον, πανω απο την Toyota.

 

Λες και δεν υπάρχουν BMW με θέματα πχ πολλαπλασιαστές στανταράκι, λες και δε γίνονται ανακλήσεις απο τόσες εταιρείες. Προσφάτως διάβασα και για Mercedes μεγάλη ανάκληση και για Suzuki πχ http://www.drive.gr/news/agora/anaklisi-suzuki-2 , http://www.yme.gr/?getwhat=7&tid=1289&aid=4204&id=0

 

Το να τα μηδενίζεις ολα και να λες μακριά απο group vag δε το βλέπω πολυ εύστοχο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάτοχος περίπου του προηγούμενου C1. Μια χαρά πάει το χιλιάρι, μέσα στην πόλη άψογο και χαμηλή κατανάλωση. Έχουμε κάνει καποια ταξίδια, χαλαρά μέχρι 120 γιατί μετά ζοριζεται. Επίσης με air condition ανοιχτό σέρνεται, δλδ 4 άτομα και ac δεν πολύ παίζει. Από ζημιές ως τώρα ξέρω ότι έχει αλλάξει μια τρόμπα νερού εκτός από service. Αυτή η σειρά φοράει και καδένα οπότε δεν έχει τα έξτρα κόστη για ιμάντα.

Απλά αν πας σε μεγαλύτερο μέγεθος σίγουρα θα έχεις και μεγαλύτερη κατανάλωση. Πχ βλέπω fiesta ecoboost με κατανάλωση πάνω από 7.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει επιχείρημα, δεν υπάρχει για εσένα γιατί έχεις fiesta όποτε είσαι θετικά προδιάθετημενος απέναντι του.

Fiesta ειχα. Δεν εχω. Οπως ειχα και ibiza (μοντελο 2005 με την γνωστη τηγανιερα των 1400 κυβικων-101 ιππων). Απο εργοστασιο ολα με σερβις πριν την ωρα τους κλπ. Ασε με να ξερω με ποιο αμαξι πηγα να χρεοκωπησω και με ποιο επισκεπτομουν συνεργειο 1 φορα το χρονο για το προγραμματισμενο σερβις.

Σε αντιθεση με εσενα που εισαι πολυ προσφατος κατοχος VW golf και σε οποιο thread ανοιγει, προτεινεις αποκλειστικα αμαξια του συγκεκριμενου group.

Αυτα περι προκαταληψης.

Δε γινεται να λες οτι έχεις το καλύτερο οδηγικά μικρό και να το εξοπλιζεις με ταμπουρα. Οσο για το αν κάνουν διαφορά στη πράξη, το λένε ίδιοι κάτοχοι, το λεει και η λογική βέβαια και σαν αποτελεσματικότητα μετά απο μικρή χρήση και στο ποσο κρατάνε, ποτέ θ αλλάξεις τακάκια. Βάλε και το θόρυβο και τη βρώμα που βγάζουν σ ενα απαιτητικό φρενάρισμα.

Ξανα: Fiesta με ταμπουρα για να ακινητηοποιηθει απο τα 100km/h θελει 2 μετρα λιγοτερα αποτι το ibiza με δισκοφρενα. Υπαρχει κατι που δυσκολευεσαι να καταλαβεις ή γραφεις για να γραφεις;

Οι ecoboost επισης καίνε περισσότερο απο τον ανταγωνισμό κατι που δεν αποτελεί προσωπική εκτίμηση και η συναρμογή της ford δεν ειναι ο,τι καλύτερο.

Δωσε παραδειγματα με αμαξια της κατηγοριας fiesta και 100+ ιππων (οσο και ο ecoboost).

 

 

Το κάκιστο ιστορικό της vw το λένε κάποιοι κολημενοι που έχουν κάνει σημαία συγκεκριμένα προβλήματα που εμφανίστηκαν σε συγκεκριμένα αμάξια και το αναπαράγουν το 2017 όταν η εταιρεία συνεχίζει να ειναι στη κορυφή, όταν μιλάμε για το πιο καλο πουλημένο αμάξι της Ευρώπης επι σειρά ετών και τον νο1 κατασκευαστή παγκοσμίως πλέον, πανω απο την Toyota.

Ναι διοτι προφανως οι κατοχοι αυτοκινητων του group VW που γεμιζουν τα φορουμ με τις γνωστες βλαβες, ειναι κολλημενοι και προκατηλειμενοι με τα αμαξια τους.

Στο δευτερο σκελος μπλεκεις το marketing με το τεχνικο κομματι, επιπλεον μιλας για αλλο μοντελο απο αυτα που συζητιουνται εδω μεσα.

 

Λες και δεν υπάρχουν BMW με θέματα πχ πολλαπλασιαστές, λες και δε γίνονται ανακλήσεις απο τόσες εταιρείες. Προσφάτως διάβασα και για Mercedes μεγάλη ανάκληση.

Συνεχιζεις να μπερδευεις το θεμα των αστοχιων με το θεμα των φθορων. Οι αστοχιες και οι ανακλησεις ισχουν για ολους. Οι φθορες και τα "γνωστα" αιωνια προβληματα, ισχυουν για συγκεκριμενους κατασκευαστες.

 

 

Το να τα μηδενίζεις ολα και να λες μακριά απο group vag δε το βλέπω πολυ εύστοχο.

Η προσωπικη μου αποψη ειναι οτι στην κατηγορια αυτη υπαρχουν πολυ καλυτερες επιλογες απο το ibiza. Εγραψα τα επιχειρηματα μου και δεν περιοριζονται μονο στα περι προβληματων.

 

Τελος ξαναλεω, δεν προτεινω μονο το fiesta. Kαι το yaris καλο ειναι, και το swift, και το rio κλπ. Επειδη βλεπω οτι αναγαγεις τη κουβεντα σε ibiza+vw vs fiesta

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε μπερδεύομαι καθόλου γράφω αυτά που πρέπει να γράψω για να μην αιωρούνται ανακρίβειες , απο εκει και πέρα ο ts θα αποφασίσει ανάλογα με τα προσωπικά του κριτήρια.

 

Και κλείνοντας, δε θεωρώ το ibiza το top της κατηγορίας προφανώς αλλα ενα αμάξι τίμιο για τα λεφτά που ζητάει σε σχέση με αυτά που δινει, όπως επισης και το fiesta το θεωρώ ενα καλο αυτοκίνητο, ιςως να το επέλεγα αν μ ενδιέφερε πχ η καλύτερη οδηγική συμπεριφορά - δε θα το επέλεγα αν μ ενδιέφεραν η κατανάλωση και οι χώροι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ιςως να το επέλεγα αν μ ενδιέφερε πχ η καλύτερη οδηγική συμπεριφορά - δε θα το επέλεγα αν μ ενδιέφεραν η κατανάλωση και οι χώροι.

Παραδειγματα περι καταναλωσης σε σχεση με τον ανταγωνισμο στους 100+ ιππους υπαρχουν;

 

Τιμια ειναι ολα τα αμαξια btw. Μεχρι αποδειξεως του εναντιου. Και εδω ερχομαι εγω και λεω οτι το ιστορικο μιας εταιρειας, η -6 χρονια εγγυηση, τα ανταλλακτικα, τα σερβις και γενικα το aftersales σε τιμες VW και καποιοι αλλοι παραγοντες, θα πρεπει να λαμβανονται υποψιν πρωτου συμπερανουμε τι ειναι VFM και τι οχι.

 

ΥΓ. Οσο οι γιαπωνεζοι εχουν καλο ονομα στην αξιοπιστια, αλλο τοσο κακο εχουν συγκεκριμενοι κατασκευαστες. Πως να το κανουμε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καποιοι ακομα αδυνατουν να καταλαβουν οτι ολοι οι κινητηρες της vw που ειχαν θεμα με καταναλωση λαδιου εχουν καταργηθει εδω και τουλαχιστον μια γενια αυτοκινητων και εχουν αντικατασταθει.Οσον αφορα την αξιοπιστια της vw δεν εχει παρα να δει καποιος τις ερευνες αξιοπιστιας που την δειχνουν μαζι με τις υπολοιπες ευρωπαικες εταιριες.Οσον αφορα το service η seat ειναι πιο οικονομικη απτη vw προφανως,σε σχεση με την ford δε νομιζω να ναι πιο ακριβη αλλα αυτο καλυτερα να το ρωτησει ο ts στην αντιπροσωπεια.Απο κει και περα η seat δινει αν δεν κανω λαθος 4 χρονια εγγυηση πλεον,λιγοτερα απτις ford βεβαια,αλλα το ibiza εχει αλλους τομεις που ειναι καλυτερο οπως ισως και το fiesta.Θεωρω οτι το ibiza εχει καποια χαρακτηριστικα που προσωπικα θα μαι εκαναν να το προτιμουσα απτο fiesta οπως το καλυτερο vfm τον καλυτερο εξοπλισμο σε σχεση με την τιμη του σε συγκριση με το fiesta,τους μεγαλους χωρους του (χωρος αποσκεων μεγαλυτερος ακομα και απτο focus που ειναι μια κατηγορια μεγαλυτερη) κτλ.

Ts το καινουριο swift γιατι το αποκλειεις;ειναι αρκετα καλο για την τιμη του πιστευω αξιζει να του ριξεις μια ματια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ford Fiesta 2016 Ecoboost 100ps, μετά τα πρώτα 10.000χλμ και την πρώτη αλλαγή λαδιών , καίει έως 6,5 σε μεικτό και έως 6λ/100χλμ μ.ο εκτός πόλης. Για να δείξει 7 και πανω θέλει προσπάθεια εντός πόλης ( πολλες αποτομιες) και λιγο φρενιτιδα εκτός πόλης ( ταχύτητες άνω των 160χλμ/ω συνεχώς). Εννοείται ότι πιέσεις ελαστικών ειναι πάντα οι ενδεδειγμένες. Εννοειται ότι αλλάζεις ταχύτητα την ενδεδειγμένη στιγμή.

 

Τα φρένα δεν υστερούν σε απόδοση συγκρίνοντας με ανώτερης κατηγορίας αυτοκινητο που εχω με δισκόφρενα πισω, ίσως λιγο σε αίσθηση μόνο.

 

Τελος, δεν θυμάμαι αμαξι όπου τα ταμπούρα παράγουν μεγαλύτερο θόρυβο ή σκόνη απο τα δισκόφρενα. Αλλα εσύ Μαργαρίτα φαίνεται ότι έκανες και σέρβις σε ταμπουρα για να δεις την σκόνη και την βρωμα που υπάρχει...εντός τους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ford Fiesta 2016 Ecoboost 100ps, μετά τα πρώτα 10.000χλμ και την πρώτη αλλαγή λαδιών , καίει έως 6,5 σε μεικτό και έως 6λ/100χλμ μ.ο εκτός πόλης. Για να δείξει 7 και πανω θέλει προσπάθεια εντός πόλης ( πολλες αποτομιες) και λιγο φρενιτιδα εκτός πόλης ( ταχύτητες άνω των 160χλμ/ω συνεχώς). Εννοείται ότι πιέσεις ελαστικών ειναι πάντα οι ενδεδειγμένες. Εννοειται ότι αλλάζεις ταχύτητα την ενδεδειγμένη στιγμή.

 

Τα φρένα δεν υστερούν σε απόδοση συγκρίνοντας με ανώτερης κατηγορίας αυτοκινητο που εχω με δισκόφρενα πισω, ίσως λιγο σε αίσθηση μόνο.

 

Τελος, δεν θυμάμαι αμαξι όπου τα ταμπούρα παράγουν μεγαλύτερο θόρυβο ή σκόνη απο τα δισκόφρενα. Αλλα εσύ Μαργαρίτα φαίνεται ότι έκανες και σέρβις σε ταμπουρα για να δεις την σκόνη και την βρωμα που υπάρχει...εντός τους.

Οταν ειχα το 125ρι, εντος πολης ποτε δεν ειδα πανω απο 7lt/100km. Εκτος πολης εχω δει και 4.8lt/100km.

 

Εχω ζητησει 2 φορες παραδειγματα του ανταγωνισμου που δειχνουν οτι ο ecoboost καιει πολυ, αλλα δεν εχω λαβει καμια απαντηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Seat ως μάρκα αξίζει; Δεν συναντώ συχνά Seat (όσο συχνά βλέπω άλλες μάρκες)

Η Seat ως μάρκα αξίζει οσο η VW και η Audi, εδώ και δεκαετίες.

Είναι κρίμα η ερώτηση που κάνεις.

Αν και ξέρω πολύ κόσμο που επίσης δεν έχει ιδέα ότι Seat ίσον VW και Audi.

Όσο λοιπόν θα έλεγες αν αξίζει η VW και η Audi σαν μάρκα.

 

Σαν κατασκευή Seat-VW-Audi είναι πανομοιότυπα ποιοτικά και τεχνικά στο μεγαλύτερο μέρος

και απομένουν ίσως μερικά πλαστικούλια στο σαλόνι εδώ κι εκεί 

όσο για να μένεις με το παράπονο ότι δεν πήρες Audi.

 

Σαν vfm τα Seat είναι οπωσδήποτε αρκετά πάνω από το μέσο όρο

και με την έννοια ειδικότερα πως κατασκευαστικά ποιοτικά σε όλους τους τομείς είναι στα γερμανικά στάνταρντ.

 

Για το νέο Ibiza, θεωρώ πως πρόκειται για εξαιρετική πρόταση σε γενικές γραμμές,

ασφάλεια, κατασκευαστική ποιότητα, χώροι, πρακτικότητα, ηχομόνωση, ποιότητα συναρμογής, άνεση, σύγχρονη τεχνολογία, γκάτζετ, infotainment, στήσιμο, ευκολία στην οδήγηση κλπ

και οπωσδήποτε εμφανισιακά ίσως είναι αν όχι το ομορφότερο, τουλάχιστον από τα ομορφότερα.

Μερικά φάουλ στο νέο Ibiza, πως έχει μεγάλο πλάτος ίσως και ότι πρέπει να ανέβεις σε εξοπλισμό για να πάρεις καλύτερη ποιότητα από τις βασικές επενδύσεις στο σαλόνι.

 

Αυτά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...