Προς το περιεχόμενο

Αγορά αυτοκινήτου


PETROS13

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα, σκέφτομαι να προβώ σε αγορά αυτοκινήτου.

Είδος μικρό προς μεσαίο.

 

Αυτά που κοιτάω είναι :

Toyota Aygo και yaris

Citroen C1

VW Up και Polo

Ford Fiesta

Suzuki Ignis

 

Έχει κάποιος κάτι από τα παραπάνω;

 

Για μένα η toyota και η VW είναι οι καλύτερες αλλά ξεφεύγουν λίγο σε τιμή.

 

Σε τιμή συμφέρει το C1 αλλά δεν έχω εμπειρία από citroen (αξιοπιστία, service, ανταλλακτικά).

 

Κάθε άποψη καλοδεχούμενη!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 44
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Καταρχήν όπως καταλαβαίνεις και ο ίδιος συγκρίνεις ανόμοια αυτοκινητα. Άλλη κατηγορία τα yaris, polo, fiesta, ignis και άλλη τα πιο μικρά. Αν ήθελα ένα αυτοκίνητο μόνο για μέσα στη πόλη θα κοιτούσα τα 3 μικρα, διαφορετικά αν με ενδιέφερε και η αξιοπρεπής κινηση εκτός πόλης θα πήγαινα σε ένα εκ των yaris ή fiesta.

Τώρα πιο συγκεκριμένα, προσωπικά θα είχα αποκλείσει το ignis λόγω μικρού χώρου πίσω επιβατών αλλά και του άσχημου κατ εμέ "κώλου" του. Το φιέστα πρέπει να ανανεωθηκε πρόσφατα αν θυμάμαι καλά, όπως και το σουζουκι swift (το οποίο βέβαια δεν έχεις στη λίστα σου). Για το γιαρις δυστυχώς δεν γνωρίζω αλλά εσωτερικά είναι σίγουρα το πιο ευρύχωρο.(Δεν θυμάμαι να έχει κάποια αλλαγή προσφατα). Το polo με έχει αφήσει γενικά αδιάφορο.

Στα πιο μικρά, όπως είπε και ο φιλος, είναι παρόμοια μεταξύ τους.

Όσον αφορά την καταναλωση, τα μικρά με τα μεγαλύτερα έχουν περίπου 1 λίτρο διάφορα στην κατανάλωση ανά 100 χιλιόμετρα. (περιπου)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Fiesta, yaris, polo ειναι μια κατηγορια μεγαλυτερα απο τα αλλα.

Αν πας στο fiesta φροντισε να παρεις το 1000ρι με τον ecoboost κινητηρα.

Απο εκει και περα σαν 2η και 3η επιλογη θα πηγαινα σε yaris και aygo αντιστοιχα.

 

Σιγουρα δεν θα επαιρνα καποιο απο τα 2 VW ή το ignis. Τα VW γιατι δεν προκειται να ξανακουμπησω τη συγκεκριμενη εταιρεια μεχρι να σοβαρευτει (εγω και πολλοι ακομη) συν του οτι παραειναι αδιαφορος ο σχεδιασμος τους, το ignis γιατι δεν μου αρεσει καθολου. Γιατι οχι swift αντι για ignis?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για το γιαρις δυστυχώς δεν γνωρίζω αλλά εσωτερικά είναι σίγουρα το πιο ευρύχωρο.(Δεν θυμάμαι να έχει κάποια αλλαγή προσφατα).

Στα πιο μικρά, όπως είπε και ο φιλος, είναι παρόμοια μεταξύ τους.

 

Το Yaris είχε μεγάλη αλλαγή φέτος.

 

Aygo και C1 δεν είναι απλά παρόμοια. Είναι ίδια. Όπως και το αντίστοιχο Peugeot το 108.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Citroën C1 είναι το ίδιο αμάξι με το Aygo.

 

Σαν όχημα ναι, αλλά το C1 βγαίνει και σε 1200 έναντι του Aygo που είναι μόνο 1000άρι.

Επίσης το C1 βγαίνει σε καλύτερη τιμή σε σχέση με το Aygo ~ 1.000€.

Γενικά θεωρώ το 1000άρι αυτοκίνητο λίγο (μόνο για εντός πόλης) ενώ με το 1200 μπορείς να κάνεις και κάνα ταξιδάκι :P

 

Καταρχήν όπως καταλαβαίνεις και ο ίδιος συγκρίνεις ανόμοια αυτοκινητα. Άλλη κατηγορία τα yaris, polo, fiesta, ignis και άλλη τα πιο μικρά. Αν ήθελα ένα αυτοκίνητο μόνο για μέσα στη πόλη θα κοιτούσα τα 3 μικρα, διαφορετικά αν με ενδιέφερε και η αξιοπρεπής κινηση εκτός πόλης θα πήγαινα σε ένα εκ των yaris ή fiesta.

Τώρα πιο συγκεκριμένα, προσωπικά θα είχα αποκλείσει το ignis λόγω μικρού χώρου πίσω επιβατών αλλά και του άσχημου κατ εμέ "κώλου" του. Το φιέστα πρέπει να ανανεωθηκε πρόσφατα αν θυμάμαι καλά, όπως και το σουζουκι swift (το οποίο βέβαια δεν έχεις στη λίστα σου). Για το γιαρις δυστυχώς δεν γνωρίζω αλλά εσωτερικά είναι σίγουρα το πιο ευρύχωρο.(Δεν θυμάμαι να έχει κάποια αλλαγή προσφατα). Το polo με έχει αφήσει γενικά αδιάφορο.

Στα πιο μικρά, όπως είπε και ο φιλος, είναι παρόμοια μεταξύ τους.

Όσον αφορά την καταναλωση, τα μικρά με τα μεγαλύτερα έχουν περίπου 1 λίτρο διάφορα στην κατανάλωση ανά 100 χιλιόμετρα. (περιπου)

Fiesta, yaris, polo ειναι μια κατηγορια μεγαλυτερα απο τα αλλα.

Αν πας στο fiesta φροντισε να παρεις το 1000ρι με τον ecoboost κινητηρα.

Απο εκει και περα σαν 2η και 3η επιλογη θα πηγαινα σε yaris και aygo αντιστοιχα.

 

Σιγουρα δεν θα επαιρνα καποιο απο τα 2 VW ή το ignis. Τα VW γιατι δεν προκειται να ξανακουμπησω τη συγκεκριμενη εταιρεια μεχρι να σοβαρευτει (εγω και πολλοι ακομη) συν του οτι παραειναι αδιαφορος ο σχεδιασμος τους, το ignis γιατι δεν μου αρεσει καθολου. Γιατι οχι swift αντι για ignis?

 

Για το swift αν και το έχει αρκετός κόσμος, πολλοί αναφέρουν ότι έχει παρουσιάσει προβλήματα (για αυτό και δεν εμφανίζεται στη λίστα).

Γενικά ψάχνω αμάξι κυρίως πόλης. Ταξίδια εκτός Πόλης θα είναι λίγα (5-6 το χρόνο)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όντως, είχα ξεχάσει ότι δεν βάζουν τον 1.2 στο Aygo.

Πάντως γενικά δεν έχουν ακουστεί θέματα για την τριάδα ενώ και ο 1.2 μπαίνει και σε άλλα.

 

Προσωπικά αν με έπαιρνε οικονομικά θα πήγαινα στην επόμενη κατηγορία απευθείας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα, σκέφτομαι να προβώ σε αγορά αυτοκινήτου.

Είδος μικρό προς μεσαίο.

 

Αυτά που κοιτάω είναι :

Toyota Aygo και yaris

Citroen C1

VW Up και Polo

Ford Fiesta

Suzuki Ignis

 

Έχει κάποιος κάτι από τα παραπάνω;

 

Για μένα η toyota και η VW είναι οι καλύτερες αλλά ξεφεύγουν λίγο σε τιμή.

 

Σε τιμή συμφέρει το C1 αλλά δεν έχω εμπειρία από citroen (αξιοπιστία, service, ανταλλακτικά).

 

Κάθε άποψη καλοδεχούμενη!

 

οικογενειακη κατασταση, ποιες θα ειναι οι βασικες διαδρομες και ποσο συχνα θα κανεις ταξιδια ανω των 100 χλμ, εχεις ιδιοκτητο παρκινγκ ή σε ποια περιοχη παρκαρεις, σε ενδιαφερει αν το αμαξι κανει την δουλεια του αλλα οπως καθεσαι μεσα κοιταζεις φτηνο πλαστικο ή ακαλυπτο σιδερο στα πλαϊνά, για σερβις πας σε γειτονια ή εξουσιοδοτημενο και ποσο σφιχτα εισαι οικονομικα σε παγια εξοδα, βενζινες, τελη,ασφαλειες;

 

επισυναψε και ομαδα αιματος και θα σε απαντησω στην ερωτηση σου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΚΑΤ'ΑΡΧΗ ΠΕΣ ΜΑΣ ΠΟΣΑ ΔΙΑΘΕΤΕΙΣ.ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΜΑΞΙΑ ΞΕΚΙΝΑΝΕ ΑΠΟ 10000 ΕΩΣ ΚΑΙ 17000.ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΞΕΧΑΣΕΣ ΝΑ ΠΕΙΣ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΚΑΤ'ΑΡΧΗ ΠΕΣ ΜΑΣ ΠΟΣΑ ΔΙΑΘΕΤΕΙΣ.ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΜΑΞΙΑ ΞΕΚΙΝΑΝΕ ΑΠΟ 10000 ΕΩΣ ΚΑΙ 17000.ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΞΕΧΑΣΕΣ ΝΑ ΠΕΙΣ.

Στο επόμενο μήνυμα στο παρών ή σε λοιπά forum πριν γράψετε οτιδήποτε πατήστε το πλήκτρο Caps lock για να μην γράφετε με κεφάλαια τα οποία απαγορεύονται, βγάζουν μάτια και δείχνουν ότι φωνάζετε

Καλησπέρα, σκέφτομαι να προβώ σε αγορά αυτοκινήτου.

 

Χρήση; Budget;

Χιλιόμετρα / έτος;

Κίνηση σε πόλη / αυτοκινητοδρομο;

Προτίμηση καυσίμου;

 

Θα έριχνα στο τραπέζι και τα punto καθώς και skoda... αλλά καλό θα ήταν να γίνεις πιο συγκεκριμένος στο τι ζητάς και τι δίνεις...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χρήση για το αυτοκίνητο 1-4 άτομα

 

εξαρτάται πάντα..

 

Πιο συχνά θα είναι 2 άτομα.

 

Βασικές διαδρομές συνήθως εντός Αθήνας

ταξίδια άνω των 100χλμ σπάνια, 5-6 το έτος αναμένεται να είναι και εκεί μπορεί να πάει άνω των 200χλμ

Πάρκινγκ όχι δεν υπάρχει. Περιοχές Αμπελόκηποι, Παγκράτι και Ζωγράφου ως κοντινές αποστάσεις. Ως μακρινές στο λεκανοπέδιο μπορεί σε Ν.Μάκρη ή Βουλιαγμένη κτλ

Έχω την αίσθηση ότι όλα τα αυτοκίνητα πλαστικά έχουν μέσα έξω. οκ να το κοιτάζεις και αν μη λες που μπήκα..

Service σε εξουσιοδοτημένο συνήθως

 

Σαν Budget έχω μέχρι 15.000 αλλά αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να το φτάσουμε :P

 

Γενικά ψάχνω κάτι σχετικά μικρό-μεσαίο, αξιόπιστο που όταν χρειαστεί μπορεί να κάνει και ταξίδια και όσο γίνεται πιο οικονομικό!

 

Χιλιόμετρα ανά έτος δεν θα ξεπερνούν τις 10.000

 

Καύσιμα:  Βενζίνη προτιμώ

Όπως είπα παραπάνω έχω την αίσθηση ότι το 1000άρι θα αγκομαχάει για αυτό σκέφτομαι κάτι στα 1200.

 

Το Yaris από 1000άρι πάει μετά στα 1500 (που το θεωρώ λίγο υπερβολικό)

 

Fiat δεν την εμπιστεύομαι καθόλου καθώς ακούω όλο προβλήματα ότι εμφανίζουν

Skoda δεν τα έχω δει καθόλου μέχρι τώρα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

kia rio 1.4  αυτοματο 14500    .hyundai i10 1.2 αυτοματο 12700.και τα δυο στις μεσαιες εκδοσεις.μες στην πολη μονο αυτοματο και βενζινη.εμπιστεψου τον κορεατη με 7 και 5 χρονια εγγυηση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δες το Rio 1.2 turbo με τα 120 άλογα και 6αρι κιβώτιο.

Δεν υπαρχει Kia Rio 1.2T.

1.000 κυβικα ειναι και ο ts θα χρειαστει να καταφερει γενναια εκπτωση απο την αντιπροσωπεια για να μην ξεπερασει το διαθεσιμο budget του με το μοντελο των 120 ιππων.

 

Επισης με τη χρηση που αναφερει δεν υπαρχει κανενας απολυτως λογος να προτιμησει την εκδοση των 120 αλογων εναντι των 100 που ειναι και φθηνοτερη.

 

Όπως είπα παραπάνω έχω την αίσθηση ότι το 1000άρι θα αγκομαχάει για αυτό σκέφτομαι κάτι στα 1200.

Τα συγχρονα 1.000ρια με turbo εχουν ροπη που θα ζηλευαν και τα "παραδοσιακα" 1600ρια, ητοι δεν αγκομαχουν παρα τον μικρο κυβισμο τους.

Εχω οδηγησει το 1000ρι fiesta σε ολες τις ιπποδυναμεις του (100, 125 και 140) και σε διαβεβαιω οτι δεν μου αφησε ποτε την αισθηση οτι "αγκομαχει/μπουκωνει" κλπ, ουτε καν στην "μικροτερη" εκδοση των 100 αλογων.

Εκτιμω οτι το ιδιο συμβαινει και με τους υπολοιπους κατασκευαστες μικρων τουρμπο κινητηρων (πχ kia, opel κλπ).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...