p8grs Δημοσ. 12 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 12 Αυγούστου 2017 Έχω ένα μηχανάκι - παπάκι suzuki address 125 και η αλυσίδα έχει αποκτήσει μπόσικα και χρειάζεται σφίξιμο. Παλιά για να σφίξω την αλυσίδα του πίσω τροχού, έλυνα αρκετές στροφές το παξιμάδι του άξονα του τροχού, έσφιγγα όσο έπρεπε τις βίδες που μετακινούν τον άξονα και μετά έσφιγγα το παξιμάδι του άξονα. Τον τελευταίο καιρό όμως, έχω συζητήσει αυτό το θέμα με διαφορετικά άτομα και από μερικούς ακούω να κάνουν τον τρόπο μου και από άλλους το τρόπο στον οποίο σφίγγεις τις βίδες που ρυθμίζουν την απόσταση του άξονα χωρίς να λύσουν και παξιμάδι του άξονα. Εσείς τι προτείνεται ώστε να γίνει σωστά αυτή η δουλειά; Ευχαριστώ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
thanasisxask Δημοσ. 12 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 12 Αυγούστου 2017 Δεν νομίζω να γίνεται χωρίς να ξεσφιξεις την βίδα του άξονα. 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 12 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 12 Αυγούστου 2017 Έχω ένα μηχανάκι - παπάκι suzuki address 125 και η αλυσίδα έχει αποκτήσει μπόσικα και χρειάζεται σφίξιμο. Παλιά για να σφίξω την αλυσίδα του πίσω τροχού, έλυνα αρκετές στροφές το παξιμάδι του άξονα του τροχού, έσφιγγα όσο έπρεπε τις βίδες που μετακινούν τον άξονα και μετά έσφιγγα το παξιμάδι του άξονα. Τον τελευταίο καιρό όμως, έχω συζητήσει αυτό το θέμα με διαφορετικά άτομα και από μερικούς ακούω να κάνουν τον τρόπο μου και από άλλους το τρόπο στον οποίο σφίγγεις τις βίδες που ρυθμίζουν την απόσταση του άξονα χωρίς να λύσουν και παξιμάδι του άξονα. Εσείς τι προτείνεται ώστε να γίνει σωστά αυτή η δουλειά; Ευχαριστώ. Δε γίνεται χωρίς να λύσεις την βίδα του άξονα. Τόσο απλά. Τα παξιμάδια αυτά μαζί με τα ασφαλιστικά είναι για να ευθυγραμμίζεις τον τροχό. Απασφαλίζεις τα πίσω,χαλαρώνεις τον άξονα, και μετά στρίβεις ίσες στροφές και τα δύο είτε δεξιοστροφα (κατα περίπτωση μπορεί τα πάσα να είναι ανάποδα) για να τραβήξεις πίσω είτε αριστεροστροφα για να χαλαρώσεις την αλυσίδα, στο τέλος ασφαλίζεις κόντρα με τα πίσω και τέλος σφίγγεις καλά τον άξονα (θέλει δύναμη εδώ να 'χεις το νού σου). Χρησιμοποίησε σαν οδηγούς για να τα έχεις ευθεία κάτι γραμμές που έχει στο ψαλίδι. Επίσης μια προσωπική μου συμβουλή προς την ασφάλεια. Αν δεν οδηγείς με φούστες εσύ ή ο συνεπιβάτης, βγάλε αυτή την μαλακία προστατευτικό από την αλυσίδα ή τουλάχιστον άσε μόνο το πάνω μέρος. Αν τυχόν σπάσει ποτέ η αλυσίδα (διόλου σπάνιο φαινόμενο για παπί), σφηνώνει στο πίσω γρανάζι, μπλοκάρει ο πίσω τροχός με ότι αυτό συνεπάγεται αν είσαι σε κίνηση. Όταν λείπει απλά θα φύγει η αλυσίδα στο δρόμο. Μοναδικά μειονεκτήματα τα φουστάνια και ότι η αλυσίδα θέλει συχνότερο ξεβρώμισμα-λάδωμα. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
p8grs Δημοσ. 13 Αυγούστου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 13 Αυγούστου 2017 Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας. De@th L0rd ευχαριστώ για την αναλυτική περιγραφή, αύριο θα εφαρμόσω αυτά που μου είπες γιατί η αλυσίδα συνεχώς κοπανάει από τα μπόσικα. Αυτό για τα καπάκια της αλυσίδας δεν το γνώριζα. Θα τα αφαιρέσω και αυτά αφού δεν υπάρχει το θέμα με τις φούστες 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 13 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 13 Αυγούστου 2017 Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας. De@th L0rd ευχαριστώ για την αναλυτική περιγραφή, αύριο θα εφαρμόσω αυτά που μου είπες γιατί η αλυσίδα συνεχώς κοπανάει από τα μπόσικα. Αυτό για τα καπάκια της αλυσίδας δεν το γνώριζα. Θα τα αφαιρέσω και αυτά αφού δεν υπάρχει το θέμα με τις φούστες Παρακαλώ! Απλά όταν τεντώνεις την αλυσίδα τσέκαρε γυρίζοντας παράλληλα τον τροχό να δεις αν κάπου τεντώνει υπερβολικά, εμένα πχ λόγω αστοχίας υλικού από την μια μεριά είναι αρκετά χαλαρή 3-4 εκατοστά (πιέζοντας πάντα στη μέση προς τα πάνω το κάτω μέρος της) και αν φέρω το πάνω μέρος κάτω είναι τεντωμένη max 2 εκατοστά. Κοίταξέ το γιατί μπορεί να τεντώσεις μια χαρά, και μόλις περιστρέφεται η αλυσίδα ένα μέρος της να είναι τσίτα κι έτσι τρώς γρανάζια και ρουλμάν μπροστινό. Πόσα χιλιόμετρα έχεις με αυτή την αλυσίδα; 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
p8grs Δημοσ. 13 Αυγούστου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 13 Αυγούστου 2017 Κατάλαβα. Την αλυσίδα την είχα αλλάξει πέρσι το καλοκαίρι γιατί η παλιά έχει κάνει 25,000χλμ και του είχα βάλει μια πιο ενισχυμένη όπως μου είχε προτείνει τότε ο πατέρας μου (μηχανικός αυτοκίνητων). Η καινούργια που του είχα βάλει θυμάμαι ζύγιζε 2-3 φόρες τα κιλά της παλιάς. Με την καινούργια έχω κάνει 5000χλμ και ανά 800χλμ - 1000χλμ την γράσαρα με σπρέι γράσου. Γενικά το μηχανάκι το έχω για να πηγαίνω στην σχολή και καμιά εκδρομή όταν ο καιρός είναι καλός. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 13 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 13 Αυγούστου 2017 Κατάλαβα. Την αλυσίδα την είχα αλλάξει πέρσι το καλοκαίρι γιατί η παλιά έχει κάνει 25,000χλμ και του είχα βάλει μια πιο ενισχυμένη όπως μου είχε προτείνει τότε ο πατέρας μου (μηχανικός αυτοκίνητων). Η καινούργια που του είχα βάλει θυμάμαι ζύγιζε 2-3 φόρες τα κιλά της παλιάς. Με την καινούργια έχω κάνει 5000χλμ και ανά 800χλμ - 1000χλμ την γράσαρα με σπρέι γράσου. Γενικά το μηχανάκι το έχω για να πηγαίνω στην σχολή και καμιά εκδρομή όταν ο καιρός είναι καλός. Καλό είναι όταν κάνουμε αλλαγές να αλλάζονται ολα μαζί. Δηλ. Σετ αλυσιδογραναζο. Είναι ο καλύτερος τρόπος για ομοιόμορφη φθορά. Δηλαδή όταν βάζεις καινούρια αλυσίδα σε φθαρμένα γρανάζια την τρώνε πρωωρα η όταν είναι ενισχυμένη τα κουρεύει μια ώρα αρχύτερα. Λογικά θα είδε τα γρανάζια ο πατέρας σου ότι είναι εντάξει γι αυτό άλλαξε μόνο αλυσίδα αν κ ειμαι κατά των ενισχυμένων για το λόγο που είπες. Χαραμίζει ο κινητήρας ισχύ για να περιστρέφει το αυξημένο βάρος της κι αυξάνει την κατανάλωση βέβαια στο παπί το τελευταίο δύσκολο να φανεί. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
p8grs Δημοσ. 13 Αυγούστου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 13 Αυγούστου 2017 (επεξεργασμένο) Καταλαβα, τα γρανάζια οντως δεν ειχαν φθορά απλα αλλάξαμε προληπτικά την αλυσίδα. Δεν το ειχα σκεφτει αυτο με την μεγαλύτερη κατανάλωση αλλα οπως ειπες δεν ειδα να καει περισσότερο Επεξ/σία 14 Αυγούστου 2017 από p8grs Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
thanasisxask Δημοσ. 13 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 13 Αυγούστου 2017 Ο μόνος σοβαρός εχθρός στην αλυσίδα του παπιου σου είναι η σκόνη. Άμα έχεις κάλυμμα κρατάει πολλά περισσότερα χιλιόμετρα. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
παπι Δημοσ. 14 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 14 Αυγούστου 2017 Καταλαβα, τα γρανάζια οντως δεν ειχα φθορά απλα αλλάξαμε προληπτικά την αλυσίδα. Δεν το ειχα σκεφτει αυτο με την μεγαλύτερη κατανάλωση αλλα οπως ειπες δεν ειδα να καει περισσότερο Παπί είναι. Αλλάζεις γρανάζια και αλυσίδα λόγο κόστους. 20€ έχει το σετ 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
p8grs Δημοσ. 14 Αυγούστου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 14 Αυγούστου 2017 Παπί είναι. Αλλάζεις γρανάζια και αλυσίδα λόγο κόστους. 20€ έχει το σετ Είχα ρωτήσει για αλυσιδογραναζα και μου τα έδιναν περίπου 40ευρω. Άλλαξα μονο αλυσίδα γιατι εκανε 15ευρω. Δεν ειχαν καποια φθορά απλα προληπτικά εγινε η αλλαγη Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
παπι Δημοσ. 14 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 14 Αυγούστου 2017 Τι 40€??????? Που μενεις; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fubar.gr Δημοσ. 14 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 14 Αυγούστου 2017 Όπως ήδη πολύ σωστά ειπώθηκε, για το τέντωμα της αλυσίδας πρέπει αναγκαστικά να λυθεί ο αξονας του πίσω τροχού. Αυτό γιατι ουσιαστικά το τέντωμα γίνεται μετακινόντας ολόκληρο τον τροχο μερικά χιλιοστά προς τα πίσω οπότε πρέπει να λυθεί το παξιμάδι για να ελευθερωθεί ο τροχός. Επίσης σε κάποιες μηχανές πρέπει να λυθεί και η βίδα της κόντρας του πίσω δισκόφρενου, ενώ στα παπάκια που έχουν πίσω ταμπούρο με ντίζα, θα πρέπει να ρυθμιστεί ξανά μετά το τεντωμα, γιατι θα σφίξει και μπορεί να μπλοκάρει 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
p8grs Δημοσ. 16 Αυγούστου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 16 Αυγούστου 2017 Τι 40€??????? Που μενεις;Και εμενα μου φάνηκαν πολλά. Ιδια τιμη μου ειχε πει ενας μαστορας στα Χανιά και η κεντρικη αντιπροσωπία στην Αθήνα (για αυθεντικά ανταλλακτικά) Όπως ήδη πολύ σωστά ειπώθηκε, για το τέντωμα της αλυσίδας πρέπει αναγκαστικά να λυθεί ο αξονας του πίσω τροχού. Αυτό γιατι ουσιαστικά το τέντωμα γίνεται μετακινόντας ολόκληρο τον τροχο μερικά χιλιοστά προς τα πίσω οπότε πρέπει να λυθεί το παξιμάδι για να ελευθερωθεί ο τροχός. Επίσης σε κάποιες μηχανές πρέπει να λυθεί και η βίδα της κόντρας του πίσω δισκόφρενου, ενώ στα παπάκια που έχουν πίσω ταμπούρο με ντίζα, θα πρέπει να ρυθμιστεί ξανά μετά το τεντωμα, γιατι θα σφίξει και μπορεί να μπλοκάρει Σε ευχαριστώ πολυ Fubar.gr . Το έφτιαξα και τωρα ειναι μια χαρα. (Κάνεις πολυ ωραια βιντεο στο YouTube, καθε φορα που εχω ελευθερο χρονο βλεπω και απο μερικα) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
παπι Δημοσ. 16 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 16 Αυγούστου 2017 Σας πιάνουν τον κωλο για τα καλα εκει κατω. Αφτερμαρκετ θα παιρνεις και αλλαζε σετ καθε χρονο. Δεν εχει νοημα να βαλεις γνησια, επειδη η αλυσίδα θελει καλο λάδωμα ανα 500!!!χλμ. Κατι το οποιο δυακολα τηρεις. Για αυτο αλλαγη σετ ανα ετος και καθάρισες. Ασε που βγαίνει πιο φτηνό. 20€ εχει εδω Αθήνα, και 22€ με ενισχυμένη. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα