pelekakias Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Παιδιά καλησπέρα, ποστάρω μετά από καιρό στο forum για ένα θέμα που έχω με το galaxy s7 για να μου πείτε την γνώμη σας σχετικά με το πώς να κινηθώ . Συγνώμη για το τεράστιο κείμενο αλλά έχω απογοητευτεί. To κινητό αγοράστηκε πέρυσι τον Μάιο από σκρουτζομάγαζο στα 530 ευρό και από την πρώτη κιόλας ημέρα έχανα κλήσεις. Τι εννοώ? Όταν κάποιος με παίρνει τηλέφωνο, φαίνεται κλειστό και πρέπει να με ξαναπάρει 2 με 3 φορές μέχρι να χτυπήσει, καθώς φαίνεται σαν να είναι απενεργοποιημένο. Εγώ από την άλλη μπορώ πάντα να πάρω τηλέφωνο χωρίς πρόβλημα. οι κλήσεις μου έρχονται σε μήνυμα αργότερα, ενώ έχω φουλ 4g σήμα εκεί που βρίσκομαι. Δεν το κάνει συνέχεια αλλά θα μου το κάνει στάνταρ 2-3 η και παραπάνω φορές την ημέρα ..μέχρι τότε είχα ένα Lumia 735 μόνιμα στο 4g και ποτέ δεν είχα αντιμετωπίσει τέτοιο πρόβλημα .. να τονίσω ότι ο αδερφός μου έχει το s6 και κολλητός μου φίλος το s7 edge και πλέον ήρθε ένα καινούριο s7 στην παρέα και κανένα από αυτά δεν αντιμετωπίζει τέτοιο πρόβλημα ..οπότε κατάλαβα ότι δεν έχει να κάνει με το δίκτυο της κοσμοτε. Παρ όλα αυτά πριν προχωρήσω σε επικοινωνία με την Samsung, έκανα μερικά βήματα από μόνος μου, γιατί ήμουν σίγουρος για την ταλαίπωρια που θα ακολουθήσει, έτσι ώστε να αποκλείσω το ενδεχόμενο να φταίει το λογισμικό .. 1 Γυρίζω το κινητό σε μόνιμο 3g (αυτό πρότεινε και η cosmote) και πάλι τα ίδια απλώς σε μικρότερη συχνότητα. 2 Ζητάω καινούρια nano sim την οποία μου έστειλαν τζάμπα και πάλι τα ίδια (άλλαξα 2 φορές κάρτα σιμ) 3 hard reset από recovery mode πάλι τα ίδια (έχω κάνει πάνω από 10 φορές reset) 4 βάζω ελληνικό firmware μέσω odin τίποτα ( δοκίμασα και άλλα) 5 boot το τηλέφωνο σε safe mode μήπως και φταίει κάποια εφαρμογή, αλλά τζίφος. Μέχρι τότε που είχε και την 6,0,1 marshmallow, εννοείται ‘έπαιρνε και κάθε μήνα από μια ενημέρωση, έκανα και μια επαναφορά κάθε φορά ενώ τελικά δεν υπήρχε λόγος, δεν έστρωσε ούτε με τη nougat, οπότε ήμουν βέβαιος πως υπάρχει πρόβλημα στο hardware .. Και έρχεται η στιγμή να μιλήσω με την Samsung .. παίρνω στα κεντρικά στην Αθήνα εξηγώ το πρόβλημα και μου λένε να το στείλω στην πλησιέστερη αντιπροσωπεία στο ηράκλειο Κρήτης.. επικοινωνώ με αυτούς και ξεκινά ο διάλογος ..εξηγώ στην τύπισα όλα τα παραπάνω, με ακούει σαν μιλάει με ούφο, και το συμπέρασμα όταν της είπα πως έχω βάλει και άλλα επίσημα firmware για να αποκλείσω σφάλμα λογισμικού, μου λέει ότι το τηλέφωνο έχει root οπότε δεν το καλύβουμε, εξηγώ ότι δεν έχω κάνει ροοτ και επιτέλους το καταλαβαίνει και μου λέει να τους στείλω το τηλέφωνο.. το στέλνω γράφοντας σε ένα χαρτί όλα τα παραπάνω, μήπως και καταλάβουν ότι δεν πρόκειται να με κοροϊδέψουν με την γνωστή π@παριά (αναβάθμιση λογισμικού). Τελικά δεν πτοήθηκαν, ίσως να μην διάβασαν καν αυτά που έγραφα. αποφάσισα να τους πάρω τηλέφωνο μια εβδομάδα μετά γιατί αυτοί δεν το σκέφτηκαν μάλλον ..γεια σας είμαι ο τάδε, τι έγινε με το s7? Αα έτοιμο μου λέει θέλετε να σας το στείλουμε? ( σκέφτηκα να πω όχι κρατήστε το για σουβενίρ άμα είναι), αλλά κρατήθηκα. Πάλι καλά πριν από χαρά πω το μεγάλο ναι, σκέφτηκα να ρωτήσω πρώτα πιο ήταν το πρόβλημα.. και μαντέψτε .. κάναμε αναβάθμιση λογισμικού ..μα ρε παιδιά αφού σας το έστειλα στην τελευταία έκδοση λογισμικού λέω εγώ, και με τις αρχικές του ρυθμίσεις τι αναβάθμιση μου λέτε? Ναι είχε πρόβλημα μου λέει η τελευταία έκδοση nougat και βάλαμε την αμέσως προηγούμενη..(άρα κάνατε υποβάθμιση λέω :P) βρε κοπέλα μου σας είπα και σας έγραψα και στο χαρτί ότι είχα εξαρχής αυτό το πρόβλημα όταν είχε την 6.0.1 πια nougat και κουραφέξαλα, μην μου το στείλετε άδικα πίσω ..οπότε θέλετε να το ξανά ελέγξουμε? Ε φυσικά της λέω.. μια εβδομάδα μετά ξαναπερνω τηλέφωνο γιατί φαίνεται πάλι το ξέχασαν , και πάλι τα ίδια, το τηλέφωνο σας είναι έτοιμο το τσεκάραμε, σίγουρα ήταν το λογισμικό.. τέλος πάντων λέω στείλτε το .. Το παίρνω μετα από 2 εβδομάδες πίσω πληρώνοντας σχεδόν 20 ευρώ στα μεταφορικά πήγαινε έλα, τρώγοντας φρίκη με το lumia, το ανοίγω, πετάει ωστόσο και ενημέρωση την οποία δεν την έκανα, λέω άστο έτσι να δω. Και πάλι τα ίδια. Τα νευρά μου. Ξαναμιλάω με τα κεντρικά στην Αθήνα και μου κλείνουν ραντεβού για live chat και απομακρυσμένο έλεγχο του κινητού μου ..όλες οι ρυθμίσεις φαίνονται σωστές μου λένε, οπότε το μόνο που μένει είναι να το ξαναστείλετε. Εγώ στο ηράκλειο δεν το ξαναστέλνω και μου λέει στείλτε το στην Αθήνα ..να ξέρετέ ότι τα σέρβις δεν είναι τα ίδια παντού και ότι στην Αθήνα θα έχουν παραπάνω μηχανήματα για διάγνωση κλπ .. Δεν το έχω στείλει ακόμα, κυρίως γιατί μένω χωρίς τηλέφωνο και αυτό είναι το μεγάλο μου πρόβλημα ..και δεύτερον είναι τόσο λεπτό το ζήτημα που ίσως και εκεί να μου λένε τα ίδια ..ίσως όντος να μην μπορούν να εντοπίσουν το πρόβλημα .. Τι να κάνω να το στείλω? Και αν χάσω άλλα 20-30 ευρώ στα μεταφορικά και δεν γίνει δουλεία τι κάνω μετα? Συνήγορος του πολίτη? Πείτε καμία ιδέα .. Είναι το μόνο ακριβό τηλέφωνο που έχω αγοράσει ποτέ και σε εμένα έκατσε η στραβή ..θέλω απλά μία καινούρια και ιδιά συσκευή ..δεν κατηγορώ τα Samsung σαν τηλέφωνα καθώς είναι ότι καλύτερο έχω πιάσει στα χέρια μου ..αλλά τι γίνεται με αυτό το σέρβις ? έχω περιθώριο εγγύησης μέχρι και τον ερχόμενο Μάιο .. ξέχασα να ανφέρω ότι στην απόδειξη που μου έστειλαν απο το ηράκλειο έγραφε: αναβάθμιση λογισμικού και αλλαγλη ταινιών στο πίσω κάλυμμα..
lionheart82 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Όσα θέματα με χαμένες κλείσεις έχω ακούσει απο φίλους οφείλονταν σε προβληματικά τηλέφωνα να σε βοηθήσω περεταίρω δεν μπορώ. Να δουμε και τι θα πουν οι γνώστες μας... 1
petran91 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Είχα το S7 πριν το op3t που έχω τώρα. Είχα τέτοια φαινόμενα, ακριβώς το ίδιο που περιγράφεις. Το έβαζα σε airplane mode και το ξαναέβγαζα, ή το έκανα επανεκίνηση και λυνόταν το θέμα. Το κάνει και τώρα στο Op3t που έχω, αλλά όχι τόσο συχνά. Ίσως είναι θέμα SIM?Ακυρο άλλαξες SIM γράφεις.Αφού σου είπαν να το ξαναστείλεις, το ξαναστέλνεις. Αυτή τη φορά όμως απολύτως πιεστικός, και μην αρκεστείς στο "κάναμε αναβάθμιση λογισμικού". 1
DeVilMaYcRyGR Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Κατα πάσα πιθανότητα ή έχει θέμα η πλακέτα αυτού καθ αυτού ή πολυ πιο δύσκολο η καιραία (εδώ κολλαει και το γεγονός που λέει άλλαξαν τις ταινίες "που βασικά είναι οι φλάτζες στεγανοποίησης που κρατάνε ταυτόχρονα και το πίσω καπάκι" γιατί σου άνοιξαν την πλάτη και έκαναν επανατοποθέτηση κεραίας λογικά, , σημείωση αν δεν τις έχουν πρεσάρει καλά μπορεί να μην είναι 100% στεγανό). Για μένα το καλύτερο service samsung είναι η σμαρτεκ στο χαιδάρι. Όπως και να χει εφόσον παραμένει το πρόβλημα πρέπει να αποσταλλεί εκ νέου. Τώρα που και τι ότι σου είπαν. 1
pelekakias Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Μέλος Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις .. DeVilMaYcRyGR αυτο φοβάμαι και γώ μήπως δν είναι το ίδιο στεγανό όπως πριν ..το τηλέφωνο θα το ξαναστείλω σίγουρα, απλώς πρέπει πρώτα να βρώ κάποιο android τηλέφωνο μέχρι τότε γιαυτο και το έχω καθυστερήσει ..σε περίπτωση όμως που δεν γίνει δουλειά , τι μπορώ να κάνω ?
DeVilMaYcRyGR Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Κοίτα κανονικά θέλει μια απλή διαδικασία με πίεση στη συσκευή για ένα μικρό χρονικό διάστημα με συγκεκριμένα κιλά και σφραγίζει. Απλά δεν ξέρω τι λέει το σέρβις στην Κρήτη. Από εκεί και πέρα αν ου μη γεννητο δεν φτιαχτεί από πάνω μπορείς να πάρεις τις αναφορές επισκευής να κάνεις αίτηση στην προστασία του καταναλωτή με του τι έχει γίνει αφού πρώτα έχεις ξανακάνει επικοινωνία και σου έχουν αρνηθεί την οποιαδήποτε λύση. Είναι λίγο περίεργη η φαση με αυτά. 1
pelekakias Δημοσ. 11 Αυγούστου 2017 Μέλος Δημοσ. 11 Αυγούστου 2017 Μάλιστα.. Αυτό φοβάμαι και γω ότι θα πάρει καιρό..παντως θα το στείλω με το που βρω άλλη συσκευή για να χρησιμοποιήσω και θα σας ενημερώσω για τις εξελίξεις . .
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα