Joshua21 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Υπήρχε μια ταλάντωση από τον χειμώνα αλλά νόμιζα ότι ήταν ασήμαντη καθώς ήταν μικρή και δεν έκανε παραγωγή ήχου. Ο τεχνικός νομίζω-δεν είμαι σίγουρος- ότι είχε αναφέρει κάτι για την μπαταρία και για αυτό έχει ελαφρός λιγότερες στροφές. Ένα κόλλημα είχε παλιά από την αλλαγή σε 5 σε 6 όπου κράτησε μια δυο βδομάδες καο με την αλλαγή λαδιων σταμάτησε. Προχθές μου έκανε εντύπωση που είχε ζόρια σε ανηφόρες αλλά δεν ξέρω αν έχει κάποια σχέση Γενικά δεν είμαι ραλακιας και το αυτοκίνητο το έχω αποκλειστικά για δουλειά. Το προσέχω και για την ασφάλεια μου πρώτα και γιατί χωρίς αυτό δεν μπορώ να δουλέψω Ε αυτή η "ταλάντωση" ήταν αποτέλεσμα κομμένης βάσης, η "μεταλλική κατασκευή σαν τρίγωνο" όπως την λες καθόταν απευθείας πάνω στη βίδα μεταφέροντας τους κραδασμούς του κινητήρα στο σασί. Τα υπόλοιπα που περιγράφεις(μπαταρία, χαμηλές στροφές, δυσκολία αλλαγής από 5η σε 6η) είναι άσχετα. Πάντως το γεγονός ότι δεν έδωσες σημασία στην "ταλάντωση" κάθε άλλο δείχνει παρά ότι το προσέχεις. Δεν σε κρίνω, απλά επισημαίνω πως είναι αντιφατικά αυτά τα δύο. Όσο για τον μηχανικό που έσφιξε πολύ τις βίδες, φαντάζομαι πως καταλαβαίνεις ότι το κρέμασμα του κινητήρα δεν προήλθε από αυτό.
fylatos Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Μέλος Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Ο ίδιος μηχανικός που πριν μισό μήνα έκανε αλλαγή λαδιών και χρέωσε 20€ τεχνικό έλεγχο... Οκ Σε ότι αφορά στην ταλάντωση δεδομένου ότι κι εγώ έχω οδηγήσει το αυτοκίνητο μας διαβεβαίωσε ότι δεν έχει μηχανικά θέμα. Συνεπώς ότι ήταν να κάνουμε ως προσεκτικοί οδηγοί (να προσέξουμε κάτι κ να το αναφέρουμε στον τεχνικό και να το λύσουμε αν μας πει ότι έχει πρόβλημα) το κάναμε. Και πάλι 14.000χλμ σπασμένες βάσεις....
babble tribe Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Και πάλι έχει ένα τρίξιμο πάντα είχε προληπτικά εγώ 10 μέρες θα πηγαίνω συντηρητικά
Joshua21 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Ο ίδιος μηχανικός που πριν μισό μήνα έκανε αλλαγή λαδιών και χρέωσε 20€ τεχνικό έλεγχο... Οκ Με μπερδεύεις τώρα, από όσα διάβασα μου έμεινε η εντύπωση ότι άλλος μηχανικός είχε αλλάξει παλιότερα τις βάσεις σφίγγοντας πολύ τις βίδες, άλλος έκανε αλλαγή λαδιών και χρέωσε 20€ τεχνικό έλεγχο, και άλλος το έφτιαξε ΑΦΟΥ κρέμασε τελείως ο κινητήρας κατηγορώντας ταυτόχρονα τον πρώτο ότι έσφιξε πολύ τις βίδες. Σε ότι αφορά στην ταλάντωση δεδομένου ότι κι εγώ έχω οδηγήσει το αυτοκίνητο μας διαβεβαίωσε ότι δεν έχει μηχανικά θέμα. Συνεπώς ότι ήταν να κάνουμε ως προσεκτικοί οδηγοί (να προσέξουμε κάτι κ να το αναφέρουμε στον τεχνικό και να το λύσουμε αν μας πει ότι έχει πρόβλημα) το κάναμε. Αν όντως το πήγατε σε κάποιον να το δει επειδή είχε αυξημένους κραδασμούς και σας είπε ότι όλα είναι μια χαρά, τότε δικό του το φταίξιμο, black list με τη μία. Από ότι έγραψε ο αδερφός σου πάντως βγάζω το αντίθετο συμπέρασμα, έγραψε συγκεκριμένα πως νόμιζε ότι το σύμπτωμα ήταν ασήμαντο. Το ξαναλέω πάντως, δεν σας κατηγορώ, απλά προσπαθώ να σας βοηθήσω να βγάλετε άκρη για αυτό που έγινε. Και πάλι 14.000χλμ σπασμένες βάσεις.... Μην λέμε τα ίδια, δεν έσπασε καμία βάση, βίδα/ες κόπηκαν. Βίδες που από ότι βλέπω στη φωτό που έβαλες ήταν απλές του εμπορίου, και όχι οι εργοστασιακές ατσαλόβιδες. Επίσης με δεδομένο ότι πληρώσατε μόλις 40€ για 2 βάσεις + βίδες + εργασία, μάλλον τα πιο φτηνά του εμπορίου έβαλε, μην περιμένεις να κρατήσουν πολύ. Και πάλι έχει ένα τρίξιμο πάντα είχε προληπτικά εγώ 10 μέρες θα πηγαίνω συντηρητικά Το τρίξιμο δεν είναι σύμπτωμα προβληματικής βάσης κινητήρα.
fylatos Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Μέλος Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Λοιπόν πριν 2.5 χρόνια αλλάξαμε τεχνικό. Έκτοτε στο ίδιο συνεργείο έχουν γίνει όλα τα σέρβις, αλλαγή 2/3 βάσεις πριν από 14.000 χλμ και πριν από 300χλμ ή μισό μήνα αλλαγή της ποδιάς, αλλαγή τα λάδια εργατικά για τα παραπάνω και 20€ για τεχνικό έλεγχο (όπου αναφέρθηκε για δεύτερη φορά μετά τα Χριστούγεννα ότι υπήρχε θέμα ταλαντώσης χωρίς όμως θόρυβο-δε χτύπαγε). Σήμερα έσπασαν τα μπουλόνια όπως λες. Το αμάξι επειδή ο παραπάνω τεχνικός ήταν κλειστός πήγε σε έναν που βρήκε ο αδερφός μου ακριβώς απέναντι από εκεί που έσπασε στις συκιές και έβαλε ότι έβαλε. Το αμάξι κάνει τακτικά σέρβις, αλλάζει λάδια κάθε 4-5 Χιλ χιλιόμετρα με έλεγχο κάθε φορά. Έχουν αλλάξει τα πάντα σχεδόν πάνω. Ο λόγος είναι ότι το χρησιμοποιούμε για δουλειά και θέλουμε αξιοπιστία (άσχετα που δεν έχει).
Joshua21 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Δεν θα ήταν άσχημη ιδέα να αλλάζατε το smart με κάποιο άλλο για να έχετε αξιοπιστία. Κατά τα άλλα, ότι σου έγραψα παραπάνω.
babble tribe Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Άμα έχεις 7-9 χιλιάδες (δεύτερο χέρι) το 2017 να πάρεις αυτοκίνητο για δουλειά πες και εμάς. Χωρίς την ευγενική συνδρομή της γιαγιάς του παππού η της μαμάς. 1
fylatos Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Μέλος Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Δεν θα ήταν άσχημη ιδέα να αλλάζατε το smart με κάποιο άλλο για να έχετε αξιοπιστία. Κατά τα άλλα, ότι σου έγραψα παραπάνω. Ναι έχει θέματα αλλά πέρα από το οικονομικό που αναφέρει κι ο από πάνω είναι και θέμα μεγέθους. Χρειαζόμαστε αμάξι που να βρίσκεις παντού να παρκάρεις. Κυριολεκτικά παντού. Η εναλλακτική είναι μηχανή αλλά δε μπορείς να κουβαλήσεις πράγματα και εξοπλισμό. Και ναι όταν έχεις ήδη αμάξι δουλειάς δύσκολα μπαίνεις σε επιπλέον έξοδο. Σε ευχαριστώ για τις απαντήσεις σου. Θα πάμε μετά τον δεκαπενταύγουστο στον μηχανικό να του πούμε τι και πως. Τα μπουλόνια πράγματι δεν είναι τα κατάλληλα;
Joshua21 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Οι εργοστασιακές βίδες είναι ατσαλόβιδες, και μοιάζουν κάπως έτσι:Αυτή η βίδα στη δική σου φωτό είναι απλή γαλβανιζέ, σίγουρα δεν έχει την ίδια αντοχή με την εργοστασιακή, αλλά όπως έγραψα και παραπάνω το πρόβλημα δεν ήταν η ίδια η βίδα, ήταν ότι το δουλεύατε καιρό με κομμένη βάση.
fylatos Δημοσ. 11 Αυγούστου 2017 Μέλος Δημοσ. 11 Αυγούστου 2017 Οι εργοστασιακές βίδες είναι ατσαλόβιδες, και μοιάζουν κάπως έτσι: Αυτή η βίδα στη δική σου φωτό είναι απλή γαλβανιζέ, σίγουρα δεν έχει την ίδια αντοχή με την εργοστασιακή, αλλά όπως έγραψα και παραπάνω το πρόβλημα δεν ήταν η ίδια η βίδα, ήταν ότι το δουλεύατε καιρό με κομμένη βάση. Σε ευχαριστώ για την απάντηση είναι πολύ πιθανό αυτό που λες ειδικά αν ισχύει αυτό που λέει ο αδερφός μου ότι φαινόταν παραπάνω η μηχανή. Δεν έχω δει το αμάξι. Είδα κάτι καλές βάσεις στο evoolution UK. Βγαίνουν στο 50αρι η μία. Έχεις να προτείνεις κάτι από Ελλάδα;
NikosKallithea Δημοσ. 11 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2017 εγω ειμαι ο αδερφος του 8.8 λεει... δεν εσπασε μονο αυτη και νομιζω η αλλες ειχαν αλλη σκληροτητα μεγαλυτερη. Οσον αφορα την βαση εφαγαν τα πασα της οι βιδες ο τεχνικος (mercedes) που το ειδε μου ειπε οτι ηταν υπερβολικα βιδωμενες! Μια που δεν εσπασε δεν εβγαινε με τιποτα και εβαζε κατι λαδια μπας και. Σκουριες δεν βρηκε στο βιδωμα.Το αυτοκινητο ποτε δεν το παω με πανω απο 110 και πανω απο 3.5 χιλιαδες στροφες ο κοσμος να χαλασει και ας παω και με 50. Για καλη μου τυχη το συμβαν εγινε ακριβως μπροστα απο το συνεργειο που πηγα και δεν εσυρα την εξατμιση για πολλα μετρα. Οταν παω για λαδια 2-3 φορες μεσα στον χρονο εδωσα και ενα 20αρικο παραπανω για γενικο ελενχγο για το αν εγινε δεν ξερω μιας που φευγω απο το συνεργειο του οταν το κανει service. Οσοι ειναι απο θεσσαλονικη μπορουν να καταλαβουν οτι πανω απο 4χιλιαδες στροφες και 40-50 χιλιομετρα σε ανηφορα στις συκιες δεν μπορεις να πας. Τον δρομο φετος τον εχω κανει γυρω στις 50 φορες και ξερω λακουβες δεν επεσα μεσα σε καμμια. Οταν παλια αλλαξα βαση ειχε πει αστο μια μερα να κατεβασω την μηχανη και ειναι μανικη και δυσκολο κλπ. Ο τεχνικος σημερα απλα εβαλε εναν ορθοστατη στην μηχανη εβγαλε προφυλακτηρα και τις αλλαξε σε 20 λεπτα και πηρε μαζι με το ανταλακτικο μονο 40ε μαυρα βεβαια. aaaa μάλιστα δεν κράτησα οι βιδες λοιπον γιατι έχασαν το σπείρωμα, μαστορας με @ρχδια χαχαααααααα Μα ειπα και εγω η μηχανή δεν πέφτει στον δρομο και ας χαλάσουν οι βασεις, ειναι ετσι μελετημένες που απλα αν κοπούν τα λάστιχα που έχουν ακουμπούν τα μέταλλα μεταξύ τους και μεχρι εκει, ο κινητήρας παραμένει στην θέση του
fylatos Δημοσ. 11 Αυγούστου 2017 Μέλος Δημοσ. 11 Αυγούστου 2017 aaaa μάλιστα δεν κράτησα οι βιδες λοιπον γιατι έχασαν το σπείρωμα, μαστορας με @ρχδια χαχαααααααα Μα ειπα και εγω η μηχανή δεν πέφτει στον δρομο και ας χαλάσουν οι βασεις, ειναι ετσι μελετημένες που απλα αν κοπούν τα λάστιχα που έχουν ακουμπούν τα μέταλλα μεταξύ τους και μεχρι εκει, ο κινητήρας παραμένει στην θέση του Ναι δεν ήμουν μπροστά τελικά έσπασαν βίδες και χάλασαν τα σπειρώματα. Αφού δε γμθηκαν τα πάσα να θέλει άλλη δουλειά πάλι καλά να λέμε.
Joshua21 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2017 Σε ευχαριστώ για την απάντηση είναι πολύ πιθανό αυτό που λες ειδικά αν ισχύει αυτό που λέει ο αδερφός μου ότι φαινόταν παραπάνω η μηχανή. Δεν έχω δει το αμάξι. Είδα κάτι καλές βάσεις στο evoolution UK. Βγαίνουν στο 50αρι η μία. Έχεις να προτείνεις κάτι από Ελλάδα; Θα έλεγα να προτιμήσεις τις γνήσιες από αντιπροσωπεία, από ότι έχω ακούσει τόσο έχουν περίπου η κάθε μία, γύρω στο πενηντάρι.
fylatos Δημοσ. 11 Αυγούστου 2017 Μέλος Δημοσ. 11 Αυγούστου 2017 Γενικά στα φόρουμ έξω λένε ότι υπάρχουν καλύτερες επιλογές από τις γνήσιες οι οποίες βγήκαν καραμαπα. Προτείνουν όμως πιο σκληρές με ότι επίπτωση έχει αυτό στην άνεση (μικρή ίσως)
παπι Δημοσ. 11 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2017 Έχουμε ένα smart 450 fortwo. Πριν 2-3 χρόνια αλλάξαμε συνεργείο και ο καινούργιος μηχανικός μας (που εξειδικεύεται αποκλειστικά σε smart και πληρώνεται παραπάνω για την υποτιθέμενη επιπλέον εξειδίκευση) μας είπε ότι θέλουν άλλαγμα οι βάσεις της μηχανής. Τις άλλαξε (τις δύο που τελικά έσπασαν). Σήμερα είχε ο αδερφός μου το αμάξι και ευτυχώς με χαμηλή ταχύτητα κρέμασε η μηχανή και σερνόταν με την εξάτμιση να ακουμπάει στο δρόμο. Πήγε σε άλλο συνεργείο που ήταν κοντά και ασχολείται με Mercedes και του είπαν ότι ο μηχανικός σου είχε σφίξει τέρμα τις βίδες από τις βάσεις. Τέρμα σε βαθμό που να μην βγαίνουν ούτε με το breaker. Του είπε επίσης ότι οι βάσεις για να σπάσουν 2/3 θέλει να πάθεις ατύχημα όχι να οδηγείς στον περιφερειακό. Τι ισχύει; Το έχει πάθει κανείς; Τι να πω στον μηχανικό που έκανε τα σέρβις; Αν πήγαινε ο άλλος με μεγάλη ταχύτητα θα είχε σκοτωθεί. Δείτε και φωτογραφίες από τις βίδες. Οπως σου ειπε ο μαστορας. Ο αλλος δεν εβαλε ροπη. Σιγα μην εσπασε απο τους κραδασμούς. Υγ: πανε βρες αλλων μαστορα για σέρβις. Τουτος ειναι επικίνδυνος.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα