Προς το περιεχόμενο

Έσπασαν 2 από τις 3 βάσεις της μηχανής και παρολίγο ατύχημα.


fylatos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχουμε ένα smart 450 fortwo.

Πριν 2-3 χρόνια αλλάξαμε συνεργείο και ο καινούργιος μηχανικός μας (που εξειδικεύεται αποκλειστικά σε smart και πληρώνεται παραπάνω για την υποτιθέμενη επιπλέον εξειδίκευση) μας είπε ότι θέλουν άλλαγμα οι βάσεις της μηχανής. Τις άλλαξε (τις δύο που τελικά έσπασαν). Σήμερα είχε ο αδερφός μου το αμάξι και ευτυχώς με χαμηλή ταχύτητα κρέμασε η μηχανή και σερνόταν με την εξάτμιση να ακουμπάει στο δρόμο.

 

Πήγε σε άλλο συνεργείο που ήταν κοντά και ασχολείται με Mercedes και του είπαν ότι ο μηχανικός σου είχε σφίξει τέρμα τις βίδες από τις βάσεις. Τέρμα σε βαθμό που να μην βγαίνουν ούτε με το breaker.

Του είπε επίσης ότι οι βάσεις για να σπάσουν 2/3 θέλει να πάθεις ατύχημα όχι να οδηγείς στον περιφερειακό.

 

Τι ισχύει; Το έχει πάθει κανείς; Τι να πω στον μηχανικό που έκανε τα σέρβις;

Αν πήγαινε ο άλλος με μεγάλη ταχύτητα θα είχε σκοτωθεί.

 

Δείτε και φωτογραφίες από τις βίδες.

post-222241-0-04089400-1502366293_thumb.jpeg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Πολλοι μαστορες το παιζουν "ειδικοι" αλλα τελικως ελαχιστοι ειναι...

Οι βασεις μηχανής παντως στα 450 θέλουν αλλαγμα μετα τις 150.000 χλμ και εφόσον ειναι ζορισμένο απο λακουβες κλπ...

 

Πηγαινε και χεστον για αυτό που σου εκανε αν μπορεις να αποδειξεις όλα τα παραπάνω...και μακρυα απο τους "ειδικούς"...

 

στα σμαρτ ειχε γινει η μεγαλη αρπαχτή απο "ειδικούς"...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν αυτό είχε γίνει κατα ΗΠΑ μεριά, σε λίγο καιρό θα είχες καινούριο smart. Tουλάχιστον πες μας ποιός ήταν ο μηχανικός και το συνεργείο ωστε να το αποφεύγουμε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολλοι μαστορες το παιζουν "ειδικοι" αλλα τελικως ελαχιστοι ειναι...

Οι βασεις μηχανής παντως στα 450 θέλουν αλλαγμα μετα τις 150.000 χλμ και εφόσον ειναι ζορισμένο απο λακουβες κλπ...

 

Πηγαινε και χεστον για αυτό που σου εκανε αν μπορεις να αποδειξεις όλα τα παραπάνω...και μακρυα απο τους "ειδικούς"...

 

στα σμαρτ ειχε γινει η μεγαλη αρπαχτή απο "ειδικούς"...

Κοίτα το συγκεκριμένο συνεργείο έχει πλασαριστεί πολύ καλά στην αγορά και με βάση αυτά που έλεγε και αυτά που χρέωνε (χαχα) φαινόταν ότι ήξερε τι κάνει.

 

Έχω σφραγισμένο στο βιβλίο του σέρβις αλλαγή βάσεων μηχανής από αυτόν.

 

Δλδ ο μλκς ένα ροποκλειδο δεν έβαλε;

 

Το αμάξι έχει 140.000 χλμ και η αλλαγή εγινε στα 120.000.

Αν αυτό είχε γίνει κατα ΗΠΑ μεριά, σε λίγο καιρό θα είχες καινούριο smart. Tουλάχιστον πες μας ποιός ήταν ο μηχανικός και το συνεργείο ωστε να το αποφεύγουμε...

Σου στέλνω pm. Μιλάμε για απίστευτη αμέλεια αν τα έσφιξε όσο πάει με το χέρι. Ξέρω δεδομένα ότι θέλουν συγκεκριμένη ροπή.

 

Πολλοι μαστορες το παιζουν "ειδικοι" αλλα τελικως ελαχιστοι ειναι...

 

Δεν είναι μάστορας είναι μηχανικός και έχει οργανωμένο συνεργείο για Σμαρτ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θεωρω οτι δεν φταιει ο μηχανικος,διοτι αν δεν καταλαβες οτι κοπηκες η μια,απο τα συμπτωματα,αυτος μονο με ακτινογραφια θα μπορουσε να το δει.οι βασεις κοβονται διοτι καποιος μεταχειριζεται το οχημα σαν ραλυ καρ.εκκινησεις ντραγκ σταρτ κλπ...οταν κοπει η πρωτη βαση,συνηθως εχει θεματακια στον λεβιε,εχει αλλαξει θεση,ειδικα στις εκκινησεις,δεν κουμπωνουν οι ταχυτητες σβελτα.σε αυτο το σημειο πας στον μαστορα,τους εξηγεις τα συμπτωματα και το ψαχνει.αν συνεβησαν αυτα,τοτε εχει ευθυνη ο μαστορας.επισης,αν δεν εισαι εσυ ο γκαζιαρης,ψαξε ποιος το λιωνει,δεν σπανε οι βασεις ετσι ευκολα.οσο και να τις σφιξεις.εκτος και αν η βαση ειναι ενα παξιμαδι κολλημενο στο σασι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιλάμε για αυτόματο smart που ούτε το γκαζώνει κανείς ούτε τίποτα και και βίδες/βάσεις που αλλάχτηκαν πριν από 20.000 χλμ. 

 

Ούτε για drag racer μιλάμε ούτε για τίποτα. 

 

Δηλαδή θες να μου πεις ότι αν σφίξεις μια βίδα κάργα και ασκείς δυνάμεις επάνω έστω και φυσιολογικές και αν έχεις σφίξει μια βίδα χαλαρά όσο πρέπει είναι το ίδιο;

 

Επίσης, δεν έσπασαν χώρια πρώτα η μια και μετά η άλλη. Πριν από 300χλμ είχε γίνει έλεγχος επειδή άλλαξα και την ποδιά και ήταν οκ. Ούτε βαρούσε στην οδήγηση ούτε τίποτα. 


Βάλε την βαση να δουμε όχι την βίδα

Μήπως δεν κάθισε καλά ο κινητήρας, είχες κραδασμούς το αμάξωμα;

 

Όχι δεν είχε θέμα ο κινητήρας. Δεν έχω φωτογραφίες, έχει βγάλει ο αδερφός μου. Γενικά δεν είχα θέμα ούτε με τριξίματα, ούτε με κραδασμούς, ούτε με θορύβους και το αμάξι μηχανικά ελέγχθηκε από το "εξειδικευμένο συνεργείο" πριν από 300χλμ. Όταν μεταξύ άλλων άλλαξε ποδιές και έγινε σέρβις στην μηχανή (μπουζί κλπ). 


Διόρθωση πριν από 14.000 χλμ αλλάχτηκαν οι βάσεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι βάσεις δεν σπάνε έτσι για πλακα, εκτός αν μιλάμε για τρελό σφίξιμο και άνοιξαν εκεί που μπαίνουν οι βίδες.

 

Στα 14.000 χλμ τι έπρεπε να γίνει για να σπάσουν σε smart (μικρό βάρος κινητήρα 700cc);

 

Πάντως off roading και ξερογκάζια με το αμαξάκι δε παίζουν. 

 

Μιλάμε για τρελό σφίξιμο όταν χρειάστηκε επέκταση στο breaker για να τις βγάλει και το μπουλονόκλειδο αέρος δεν έκανε τη δουλειά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω ειμαι ο αδερφος του 8.8 λεει... δεν εσπασε μονο αυτη και νομιζω η αλλες ειχαν αλλη σκληροτητα μεγαλυτερη. Οσον αφορα την βαση εφαγαν τα πασα της οι βιδες ο τεχνικος (mercedes) που το ειδε μου ειπε οτι ηταν υπερβολικα βιδωμενες! Μια που δεν εσπασε δεν εβγαινε με τιποτα και εβαζε κατι λαδια μπας και. Σκουριες δεν βρηκε στο βιδωμα.Το αυτοκινητο ποτε δεν το παω με πανω απο 110 και πανω απο 3.5 χιλιαδες στροφες ο κοσμος να χαλασει και ας παω και με 50. Για καλη μου τυχη το συμβαν εγινε ακριβως μπροστα απο το συνεργειο που πηγα και δεν εσυρα την εξατμιση για πολλα μετρα. Οταν παω για λαδια 2-3 φορες μεσα στον χρονο εδωσα και ενα 20αρικο παραπανω για γενικο ελενχγο για το αν εγινε δεν ξερω μιας που φευγω απο το συνεργειο του οταν το κανει service. Οσοι ειναι απο θεσσαλονικη μπορουν να καταλαβουν οτι πανω απο 4χιλιαδες στροφες και 40-50 χιλιομετρα σε ανηφορα στις συκιες δεν μπορεις να πας. Τον δρομο φετος τον εχω κανει γυρω στις 50 φορες και ξερω λακουβες δεν επεσα μεσα σε καμμια. Οταν παλια αλλαξα βαση ειχε πει αστο μια μερα να κατεβασω την μηχανη και ειναι μανικη και δυσκολο κλπ. Ο τεχνικος σημερα απλα εβαλε εναν ορθοστατη στην μηχανη εβγαλε προφυλακτηρα και τις αλλαξε σε 20 λεπτα και πηρε μαζι με το ανταλακτικο μονο 40ε μαυρα βεβαια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ψαξου λιγο τι βασεις και βιδες εβαλε. Αμα ηταν μαιμου τοτε λογικο να σπασουν, ιδιαιτερα αν τις εσφυξε παραπανω. Και ναι , αμα ετρεχε παραπανω ο αδερφος σου μπορει να σκοτωνονταν και τοτε θα ελεγαν "το παιδι φταιει που ετρεχε", εχουν πεσει ολοκληρα αεροπλανα απο αστοχια σε βιδες, ενα Smart ειναι τιποτα.

 

Τα μαπα ανταλλακτικα ειναι δικιά του ευθυνη, το παραπανω σφιξιμο ειναι ισως του "αγοριου" που εχει για αυτες τις χαζες δουλειες,  ζητα να σου πληρωσει τουλαχιστον την αποκατασταση, σαν ελαχιστη αποζημιωση.

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν λέμε βάση εννοούμε όλη την μεταλλική κατασκευή σαν τρίγωνο που λέει και από ότι είδα παίρνει 2 βίδες. Επίσης μου έκανε εντύπωση το ποσό σηκώθηκε πλέον η μηχανή ή όποια εδώ και μήνες ήταν χαμηλότερα και δεν έδωσα σημασία μιας που είχα πάει πρόσφατα στο συνεργείο και νόμιζα ότι το φυσιολογικό είναι έτσι. Εγώ νομίζω ότι θα βγάλει κάποια βλάβη από το πέσιμο αν και ακούγεται καλά και δεν τρεμη. Όταν έπεσε η μηχανή ήταν τόσο έντονος ο θόρυβος σαν να σερνω κανέναν ανθρώπο από κάτω τόσο που από τον τρόμο μου σταμάτησα στον δρόμο με αλαρμ και έσκιψα να δω τι πάτησα και τι κουβαλάω. Ένας κύριος που πούλησε καρπούζια άκουσε έναν έντονο θόρυβο πρώτα και μετά μου είπε ότι αυτό από κάτω η μηχανή δλδ πηγαίνει πέρα δοθε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν λέμε βάση εννοούμε όλη την μεταλλική κατασκευή σαν τρίγωνο που λέει και από ότι είδα παίρνει 2 βίδες. Επίσης μου έκανε εντύπωση το ποσό σηκώθηκε πλέον η μηχανή ή όποια εδώ και μήνες ήταν χαμηλότερα και δεν έδωσα σημασία μιας που είχα πάει πρόσφατα στο συνεργείο και νόμιζα ότι το φυσιολογικό είναι έτσι. Εγώ νομίζω ότι θα βγάλει κάποια βλάβη από το πέσιμο αν και ακούγεται καλά και δεν τρεμη. Όταν έπεσε η μηχανή ήταν τόσο έντονος ο θόρυβος σαν να σερνω κανέναν ανθρώπο από κάτω τόσο που από τον τρόμο μου σταμάτησα στον δρόμο με αλαρμ και έσκιψα να δω τι πάτησα και τι κουβαλάω. Ένας κύριος που πούλησε καρπούζια άκουσε έναν έντονο θόρυβο πρώτα και μετά μου είπε ότι αυτό από κάτω η μηχανή δλδ πηγαίνει πέρα δοθε

 

Από ότι περιγράφεις το κυκλοφορούσες με κομμένες βάσεις(κομμένα τα λάστιχα των βάσεων εννοώ) εδώ και μήνες. Λογικό ήταν κάποια στιγμή κάτι να έσπαγε, είτε "η μεταλλική κατασκευή σαν τρίγωνο", είτε η βίδα που τη συγκρατεί. Τόσο καιρό δεν σου έκαναν εντύπωση οι αυξημένοι κραδασμοί ώστε να το ελέγξεις?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπήρχε μια ταλάντωση από τον χειμώνα αλλά νόμιζα ότι ήταν ασήμαντη καθώς ήταν μικρή και δεν έκανε παραγωγή ήχου. Ο τεχνικός νομίζω-δεν είμαι σίγουρος- ότι είχε αναφέρει κάτι για την μπαταρία και για αυτό έχει ελαφρός λιγότερες στροφές. Ένα κόλλημα είχε παλιά από την αλλαγή σε 5 σε 6 όπου κράτησε μια δυο βδομάδες καο με την αλλαγή λαδιων σταμάτησε. Προχθές μου έκανε εντύπωση που είχε ζόρια σε ανηφόρες αλλά δεν ξέρω αν έχει κάποια σχέση

Γενικά δεν είμαι ραλακιας και το αυτοκίνητο το έχω αποκλειστικά για δουλειά. Το προσέχω και για την ασφάλεια μου πρώτα και γιατί χωρίς αυτό δεν μπορώ να δουλέψω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...