Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εγώ πάντως όταν παίρνω ταξί είναι μόνο μέσω beat.

Ακόμα και από το λιμάνι του Πειραιά βγαίνοντας από το καράβι δεν πήγα στην πιάτσα που ήταν ουρά οι ταρίφες αλλά πήρα μέσω beat.

  • Like 2
  • Απαντ. 98
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Όχι, δεν είναι σχέση ισορροπίας. Εκτός taxibeat ο οδηγός είναι σε θέση ισχύος και εντός taxibeat ο πελάτης είναι σε θέση ισχύος. Ισορροπία δεν υπάρχει σε καμία περίπτωση.

Η ισορροπία δεν είναι απαραίτητη. Οι πελάτες αποφασίζουν τι θέλουν, οι οδηγοί προσπαθούν να ανταποκριθουν στη ζήτηση αυτη και εις αντάλλαγμα πληρώνονται ή πάνε σπίτι τους. Οτιδήποτε άλλο είναι αφύσικο και δυσλειτουργικο.
Δημοσ.

Μακάρι να ήταν τόσο απλό, αλλά δεν είναι. Τα απωθημένα και τα προβλήματα του καθένα σε συνδυασμό με την μηδενική γνώση χρήσης/κουλτούρας τέτοιων εργαλείων στην χώρα μας μπορεί να δημιουργήσει το αντίθετο πρόβλημα.

 

Δυστυχώς τα παραδείγματα πολλαπλασιάζονται και σε άλλους κλάδους, σε συνεργεία, στους τεχνικούς των ISP κλπ.

  • Super Moderators
Δημοσ.
Όχι, δεν είναι σχέση ισορροπίας. Εκτός taxibeat ο οδηγός είναι σε θέση ισχύος και εντός taxibeat ο πελάτης είναι σε θέση ισχύος. Ισορροπία δεν υπάρχει σε καμία περίπτωση.

 

Επειδή το "εκτός beat" το έζησα για χρόνια, έχω πλέον σχεδόν 6 χρόνια να σηκώσω χέρι στο δρόμο για ταξί. Και μπροστά σε πιάτσα να είμαι, καλώ taxibeat. Υπάρχει ισορροπία στην ψυχική μου υγεία. :)

  • Like 2
Δημοσ.

Δεν θα μπορούσα να μην σέβομαι την συγκεκριμένη νομοθεσία γιατί απλά δεν εργάζομαι για την Uber. Αν κάποιος θίγεται μπορεί να προσφύγει στα αστικά δικαστήρια. Οι "άλλοι" στους οποίους αναφέρεσαι εφαρμόζουν το νόμο όσο τους συμφέρει, αν τους συμφέρει. Απλά ρώτα πόσο πραγματικα αγόρασαν την άδεια και πόσα δηλωσαν. Ή τι ποιότητας υπηρεσίες προσφέρουν κατ'εξαιρεση άλλων.

 

Δεν γνωρίζω λεπτομέριες για την κατάσταση που περιγράφεις αλλά δε θα μου φαινόταν και πολύ παράλογο. Το θέμα είναι πως δύο κακά δεν κάνουν ένα καλό.

 

Καλό θα ήταν όπως και να χει να ανοίξει στο μέλλον το επάγγελμα, αλλά αυτό να γίνει με το σωστό τρόπο κι όχι εις βάρος των κορόϊδων, ακόμη κι αν πρόκειται για ταξιντζήδες ανάμεσα σε ταξιντζήδες.

Δημοσ.

Δεν γνωρίζω λεπτομέριες για την κατάσταση που περιγράφεις αλλά δε θα μου φαινόταν και πολύ παράλογο. Το θέμα είναι πως δύο κακά δεν κάνουν ένα καλό.

 

Καλό θα ήταν όπως και να χει να ανοίξει στο μέλλον το επάγγελμα, αλλά αυτό να γίνει με το σωστό τρόπο κι όχι εις βάρος των κορόϊδων, ακόμη κι αν πρόκειται για ταξιντζήδες ανάμεσα σε ταξιντζήδες.

Οι μόνοι που είναι τα διαχρονικά κορόιδα λόγω τέτοιου είδους πρακτικών είναι οι καταναλωτές. Η ικανοποίηση της ζήτησης πρέπει να καθορίσει τον κλάδο, το αν αυτό θα γίνει με τον α ή τον β παροχο είναι εν πολλοίς αδιάφορο.
Δημοσ.

Όχι, δεν είναι σχέση ισορροπίας. Εκτός taxibeat ο οδηγός είναι σε θέση ισχύος και εντός taxibeat ο πελάτης είναι σε θέση ισχύος. Ισορροπία δεν υπάρχει σε καμία περίπτωση.

 

εννοείται ότι σε όλα τα επαγγέλματα ο πελάτης είναι που επιλέγει και πληρώνει άρα είναι το αυτονόητο ότι είναι σε θέση ισχύος.

Δημοσ.

Παιδιά μια βοήθεια. Έβαλα κουπονι στο Beat που μου έδωσε 5 διαδρομές των 10€. Ισχύει τώρα αυτό? Ή μήπως θα μου πουν είναι για έκπτωση?

Δημοσ.

Σχετικά με την uber

https://www.youtube.com/watch?v=fgQPj90OrQE

 

Για τα κλασικά ταξί, τι θα αλλάξει αν "ανοίξει" το επάγγελμα; Θα φθηνήνει η διαδρομή; Ήδη με τις τιμές που υπάρχουν και την οικονομική συγκυρεία οι περισσότεροι δεν έχουν να πληρώσουν τα έξοδα. Κακοί επαγγελματίες σίγουρα υπάρχουν αλλά δεν υπάρχουν τέτοιοι σε όλα τα επαγγέλματα ή θα "μπουν" στο επάγγελμα μόνο οι τίμιοι και οι άξιοι; Σε πόσες χώρες οι άδειες αγοράζονται και πωλούνται ξέρετε; Η διαφορά είναι ότι υπάρχουν κανόνες που τηρούνται, ενώ στην Ελλάδα υπάρχουν απλά για να υπάρχουν όπως σε πολλούς τομείς. Τώρα ανοιχτό δεν είναι το επάγγελμα; Δεν μπορεί ο καθένας να αγοράσει μια άδεια; Τι διαφορά έχει από το πάει κάποιος να ανοίξει ένα μαγαζί; Έχεις λεφτά το κάνεις.

 

Και οχι δεν έχω ταξί ούτε είμαι οδηγός ταξί.

  • Like 2
Δημοσ.

Απο Σεπτεμβρη για καθε φορα που σε πιανουν με uber 50000 προστιμο στην εταιρια 5000 στον οδηγο κ 5000 στον πελατη...η τωρα που αν σε πιασουν πας αυτοφβρο μαζι με τον οδηγο...για να γλυτωσω 2 ευρω παντως εγω δεν το παιζω...

  • Like 1
Δημοσ.

Συμπαθής ο κλάδος αλλά κάτι πρέπει να γίνει.

Αυτό που γίνεται στην Ελλάδα με τους ταξιτζήδες δεν υπάρχει.

Σπάνια χρησιμοποιώ ταξί αλλά μιλώντας με φίλους - γνωστούς που  χρησιμοποιούν ταξί κυρίως από το δρόμο οι

περισσότεροι τους γδέρνουν στην τιμή με τον τρόπο τους και σχεδόν κανένας δεν κόβει απόδειξη.

 

Ειδικά σε πρακτορεία κτελ που έρχονται επαρχιώτες άστα να πάνε.Της αλεπούς ο θάνατος γίνεται.

 

Θα συμφωνήσω με 1000 με τον billdanos που είπε παραπάνω ότι και σε πιάτσα ταξί να είναι καλεί ταξί από taxisbeat και

δεν παίρνει από τα υπάρχοντα της πιάτσας.

Αυτό όμως πόσοι το κάνουν ;;;;;;

 

Οπότε οποιοδήποτε μέτρο προς προστασία του πελάτη καλό είναι.

Δημοσ.

Για το uber, ούτε συζήτηση. Είναι τρελό να μπαίνεις στο αμάξι του κάθε μη επαγγελματία. Ελπίζω σύντομα να μπει ένα όριο (αν δεν έχει μπει ήδη)

 

Δεν χρησιμοποιώ uber. Αλλα θεωρώ πιο τρελό να παίρνεις ταξί από το λιμανι/κτελ κλπ, να σε ρωτάει από που θες να σε παει πετώντας 2-3 ονοματα οδών και όταν καταλαβαίνει ότι δεν εχεις ιδεα να σε κανει κύκλους. Απλά επειδή μπορεί.

Είναι τρελό να μπαίνει σφινα σε όλα τα φαναρια φωναζοντας στους οδηγους που περιμένουν στην ουρα. Να τρέχει σαν τρελός (κυρίως σε επαρχία) και εσύ να είσαι με το χερι στην καρδια και κολλημενη την μουρη στο παραθυρο σε καθε στροφή. Τωρα θα μου πείς.... έτσι κανουν όλοι. Οι απλοί οδηγοί ας κανουν ότι θελουν. Ο επαγγελματίας ομως... πρεπει να είναι ακριβως αυτό. Επαγγελματίας.

Δημοσ.

Από ταξιτζήδες που έχουν χρησιμοποιήσει Uber εδώ Αγγλία, οι περισσότεροι δεν είναι καθόλοι ικανοποιημένοι.

 

Ο πελάτης πληρώνει άμεσα, αλλά οι οδηγοί δεν πληρώνονται παρά τέλος του μήνα σαν να είναι εργαζόμενοι (ενώ δεν είναι αλλά συμμετέχουν απλά στην υπηρεσία σαν ελεύθεροι επαγγελματίες).

 

Επίσης το Uber όταν είναι στιγμές υψηλής κίνησης (π.χ. συναυλίες στην περιοχή) ανεβάζει την τιμή και δεν το γνωρίζεις. Τώρα αυτό κατά πόσο ισχύει θα μπορούσε να το διευκρινήσει κάποιος.

 

Προσωπικά πάντως, μη εξουσιδοτημένοι οδηγό δε θα έπαιρνα. Την άδεια τη θέλω γιατί κατοχυρώνει ότι είναι επαγγελματίας με minimum standards (ασχέτως αν τα τηρούνε). Ειναι μέσο μεταφοράς οπότε θέλεις μία νομική κάλυψη για παν ενδεχόμενο.

Σόρρυ, αλλά το Uber είναι μια υπηρεσία κατ'εμέ που πρέπει να ρυθμιστεί και δεν μπορεί ο καθένας να καβαλάει ένα αμάξι και να παίρνει έναν συνάνθρωπό του για να τον μεταφέρει.

Δημοσ.

Συμπαθής ο κλάδος αλλά κάτι πρέπει να γίνει.

Αυτό που γίνεται στην Ελλάδα με τους ταξιτζήδες δεν υπάρχει.

Σπάνια χρησιμοποιώ ταξί αλλά μιλώντας με φίλους - γνωστούς που  χρησιμοποιούν ταξί κυρίως από το δρόμο οι

περισσότεροι τους γδέρνουν στην τιμή με τον τρόπο τους και σχεδόν κανένας δεν κόβει απόδειξη.

 

Ειδικά σε πρακτορεία κτελ που έρχονται επαρχιώτες άστα να πάνε.Της αλεπούς ο θάνατος γίνεται.

 

Θα συμφωνήσω με 1000 με τον billdanos που είπε παραπάνω ότι και σε πιάτσα ταξί να είναι καλεί ταξί από taxisbeat και

δεν παίρνει από τα υπάρχοντα της πιάτσας.

Αυτό όμως πόσοι το κάνουν ;;;;;;

 

Οπότε οποιοδήποτε μέτρο προς προστασία του πελάτη καλό είναι.

και εγώ όταν μιλάω με "φίλους" μου λένε πόσο χάλια είναι η Ελλάδα και πόσο ωραία είναι στο εξωτερικό 

Δημοσ.

Σόρρυ φίλε αλλά όσο στην Ελλάδα βασιλεύει ο κρατισμός το Uber δεν θα επιτραπεί με τίποτα.

8 χρόνια φαγούρα και ακόμη κρατισμός τστστστστσ

 

 

τι εννοεις? εγω μονο με uber κινουμαι κ μου λενε οι οδηγοι οτι τους τραμπουκιζουν οι ταριφες.. γελοια πραγματα

 

αμφιβάλω αν παίρνεις uber ή ταξί γενικά 

 

Αυτο που οι ταριφες (οταν δεν πουλανε ψευτομαγκια κλανια στους οδηγους της uber) λενε πως το uber ειναι "μειωμενη ποιοτητα υπηρεσιων" ή "δεν ξερεις τι σοι οδηγο θα εχεις" κλαιω καθε φορα που το βλεπω.Ή κοροιδευομαστε μεταξυ μας σε αυτη τη χωρα ή οσοι τα λενε ειναι απο αλλη χωρα.

περισότερη μακγιά κλανιά και κ.. φινιστρίνι βλέπω εδώ μέσα κάτι σαν το iphone vs android 

 

Δεν θα μπορούσα να μην σέβομαι την συγκεκριμένη νομοθεσία γιατί απλά δεν εργάζομαι για την Uber. Αν κάποιος θίγεται μπορεί να προσφύγει στα αστικά δικαστήρια. Οι "άλλοι" στους οποίους αναφέρεσαι εφαρμόζουν το νόμο όσο τους συμφέρει, αν τους συμφέρει. Απλά ρώτα πόσο πραγματικα αγόρασαν την άδεια και πόσα δηλωσαν. Ή τι ποιότητας υπηρεσίες προσφέρουν κατ'εξαιρεση άλλων.

η άδεια δηλώθηκε όπως δήλωσε και ο υπόλοιπος κόσμος την αξία του σπιτιού που αγόρασε του ΙΧ που αγόρασε τον αέρα που πλήρωσε για ένα κατάστημα κλπ κλπ 

όσο για την υπηρεσία που προσφέρουν είναι η αντίστοιχη των υπηρεσιών των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας των ασφαλιστικών ταμείων και γενικά του Ελληνικού κράτους που ζεις και κάθεσαι 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...