Chape Δημοσ. 9 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 9 Αυγούστου 2017 Λοιπόν πέρασες κόκκινο φανάρι γιατί νομιζες ότι είναι πορτοκαλί που αναβοσβήνει ( πορτοκαλί φανάρι που αναβοσβήνει δεν σημαίνει περνά μάστορα έχεις προτεραιότητα). Και αφού κατάλαβες ότι έκανες ένα λάθος και για να αποφύγεις τις συνέπειες άρχισες να τρέχεις μέσα στα στενά κάνοντας το ακόμα χειρότερο... Ο τρόπος που αντέδρασες πάντως εμένα μου δείχνει ότι είσαι τελείως ακατάλληλος και επικίνδυνος και αν για 700 ευρώ σε έπιασε πανικός και άρχισες να τρέχεις σαν παλαβος για να γλιτώσεις δεν θέλω να ξέρω τι θα έκανες αν "από μια μαλ@κια της στιγμής" όπως έγραψες χτυπούσες κάποιον άνθρωπο (πεζο,ποδηλατη ή κάποιον με μηχανή)... Και τέλος να πω ότι έγραψα ότι έγραψα όχι γιατί θεωρώ τον εαυτό μου τέλειο ή αλανθαστο οδηγό. Έχω κάνει και εγώ τα λάθη μου. Ούτε έγραψα από κακία γιατί εγώ πλήρωσα αλλά εσύ την γλυτωσες. Έγραψα για να βγάλεις από το μυαλό σου ότι αυτό που έγινε ήταν μια βλακεια τις στιγμής και να το δεις με άλλο μάτι όπως ακριβώς είναι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pananton Δημοσ. 9 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 9 Αυγούστου 2017 την επόμενη φορά που αντιληφθείς ότι σε είδε περιπολικό/ αστυνομικός να κάνεις παράβαση καλύτερα να κάτσεις να απολογηθείς/κλαφτείς/φας πρόστιμο παρά να αρχίσεις να τρέχεις για να "γλυτώσεις"... το σίγουρο είναι πως ΑΝ ήθελαν να ασχοληθούν μαζί σου δεν θα είχες ξεφύγει και τα πράγματα θα ήταν πολύ χειρότερα από 700€ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 9 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 9 Αυγούστου 2017 Επειδή εδώ το Internet σερνεται γραψε το GoogleΕarth "Υπογραφη Στεργιου" Μεταμορφωση και θα στο βγαλει Τα καταφερα ...Εκει που κανουν οξεια γωνια οι δυο κιτρινες γραμες και εστριβες αριστερα στην Τατοιου για Μεταμορφωση εβαλαν απαγορευτικο. Καλά δε θέλει και πολύ μυαλό ότι εκεί πρέπει να μπει μια κυκλική πορεία; Τι κάνει το συγκοινωνιών τόσα χρόνια; Ή εγώ βλέπω κάτι λάθος... Τραγικό. Παίζει να έχω περάσει κι εγώ από εκεί με το μηχανάκι κιόλας. Μια λάθος συνεννόηση και σε μάζεψαν... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 9 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 9 Αυγούστου 2017 Καλά δε θέλει και πολύ μυαλό ότι εκεί πρέπει να μπει μια κυκλική πορεία; Τι κάνει το συγκοινωνιών τόσα χρόνια; Ή εγώ βλέπω κάτι λάθος... Τραγικό. Παίζει να έχω περάσει κι εγώ από εκεί με το μηχανάκι κιόλας. Μια λάθος συνεννόηση και σε μάζεψαν... Ετσι ακριβως ...Τουλάχιστον με το φαναρι μπορει να υπαρχει μια καθυτσεριση αλλα δυσκολα εκει να περασει καποιος με κοκκινο Ασχετο...Μετακομίζουμε ο ΔΕΔΔΗΕ που εργαζομαι σε 2 μηνες στον παραδρομο της Εθνικης διπλα στα μακαρονια Ηλιος και σεκφτομουν πως θα περναω από εκει . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sargio01 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 9 Αυγούστου 2017 (...)Βέβαια σε αυτό φταίει και η τοποθέτηση του σηματοδότη καθώς μπροστά του ήταν σταθμευμένο λεωφορείο και το έκρυβε.(...)Οχι οχι, φιλαράκι σφάλεις!!! Δεν φταίει η τοποθέτηση του σηματοδότη, Η ΜΑΛΑΚΙΑ ΤΟΥ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑΤΖΗ ΦΤΑΙΕΙ που στάθμευσε πάνω στο φανάρι... τα φανάρια και οι διασταυρώσεις είναι σαν τις στάσεις της συγκοινωνίας, πέντε μέτρα(αν θυμάμαι καλά το νούμερο) μακριά τους επιτρέπεται η στάθμευση. Συνήθως στα φανάρια υπάρχουν και διαβάσεις πεζών, διπλή παράβαση δηλαδή και είδες το γιατί. Ασχετο...Μετακομίζουμε ο ΔΕΔΔΗΕ που εργαζομαι σε 2 μηνες στον παραδρομο της Εθνικης διπλα στα μακαρονια Ηλιος και σεκφτομουν πως θα περναω από εκει .Ο ΔΕΔΔΗΕ που είναι στην Ελαΐδα εννοείς;;; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panos2171 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 9 Αυγούστου 2017 Οχι οχι, φιλαράκι σφάλεις!!! Δεν φταίει η τοποθέτηση του σηματοδότη, Η ΜΑΛΑΚΙΑ ΤΟΥ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑΤΖΗ ΦΤΑΙΕΙ που στάθμευσε πάνω στο φανάρι... τα φανάρια και οι διασταυρώσεις είναι σαν τις στάσεις της συγκοινωνίας, πέντε μέτρα(αν θυμάμαι καλά το νούμερο) μακριά τους επιτρέπεται η στάθμευση. Σαφώς φταίει ο λεωφορειατζής αλλά και το φανάρι είναι πολύ κοντό. Ακόμα και να κινούνταν πάλι θα το έκρυβε. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 9 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 9 Αυγούστου 2017 Συνήθως στα φανάρια υπάρχουν και διαβάσεις πεζών, διπλή παράβαση δηλαδή και είδες το γιατί. Ο ΔΕΔΔΗΕ που είναι στην Ελαΐδα εννοείς;;; Ενα κομματι του που ειναι υπευθυνο για το δικτυο στα βορεια του νομου Αττικης. Ακομα ειναι εδω https://www.deddie.gr/el/i-etaireia/organogramma-deddie/deddie/dieuthunsi-perifereias-attikis-dpa/perioxi-filotheis-kifisias 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
teddy71 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Παιδια έκανα μια μεγάλη βλακεία κατα λάθος ... Περασα με κόκκινο χωρίς να το θέλω ... Νόμιζα ότι ήταν πορτοκαλί αλλα μετα κατάλαβα ότι ήταν κόκκινο . Το θέμα ειναι ότι όταν περνούσα στο απέναντι ρεύμα ήταν πρώτο πρώτο αμαξι της αστυνομίας δηλαδή με ειδα για πλακα . Αλλα το περίεργο δεν άνοιξε ούτε σειρήνα ούτε τιποτα . Εγώ μόλις το ειδα το γκαζωσα μέσα απο στενάκια κτλ και προφανώς δεν με έπιασε . Θέλω να ρωτήσω υπάρχει περίπτωση να σημείωσε την πινακίδα μου και να μου ερθει κλήση μετα απο κανένα μήνα ; Σας παρακαλώ ας απαντήσει κάποιος γιατι εχω ψηλό φρικάρει .... Απο μια μαλακ... Της στιγμής που απλά μου ξέφυγε και δεν το έκανα επίτηδες να φάω 700 ευρώ έλεος ... Μακάρι να την γλυτωσω τι να πω Μην ανυσηχεις...αφου δεν σε σταματησαν τοτε δεν θα γινει τιποτα δεν υπαρχει περιπτωση να σου ερθει ραβασακι στο σπιτι. Και το πιθανοτερο να μην πηραν και χαμπαρι τι εγινε. Γιατι μεταξυ του κοκκινου για τον εναν και ανναματος πρασινου για το αλλον υπαρχει ενας νεκρος χρονος οπου και οι δυο εχουν κοκκινο οποτε ισως να επεσες σε αυτο το διαστημα. Θεωρησε το και να το θυμασαι ομως ως ενα καλο μαθημα να εισαι πιο προσεκτικός γιατι ισως την επομενη φορα αυτη η απροσεξια να εχει ασχημη καταληξη και η κλιση απλως να ειναι το λιγοτερο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Pa0ki Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Σήμερα μου έκαναν παρατήρηση μπατσίνες πάνω σε ποδήλατα, γιατί πέρασα τη διάβαση με κόκκινο 2'' πριν πατήσω το πόδι μου στη διάβαση άναψε το γαμήδι, χαλαρά διάσχιζα 3-4 φορές το δρόμο μπρος-πίσω πριν ανάψει το πράσινο για τα αυτοκίνητα 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Lanike71 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Άσχετα με το τι έκανε ο TS, αυτό το θέμα με το πορτοκαλί πρέπει να διευθετηθεί κάποια στιγμή. Και εξηγώ: Το πορτοκαλί, στην πραγματικότητα θα έπρεπε να είναι ένα "σταυροδρόμι", στο οποίο αποφασίζεις αν φρενάρεις ή γκαζώσεις. Αν εγώ πάω με 50 χλμ/ω και μου ανάψει το πορτοκαλί στα 15 μέτρα πριν το φανάρι, νομίζετε ότι πρέπει να φρενάρω; Σε 1 δευτερόλεπτο αδράνειας θα βρεθείς μπροστά στο φανάρι και επιπλέον μέτρα και την απόσταση φρεναρίσματος. Μπίνγκο : Είσαι μέσα στη διασταύρωση. Το λογικό είναι να γκαζώσεις και αυτός είναι ο κανονισμός σε πάρα πολλές χώρες. Βέβαια εμείς ως Ελληνάρες πατάμε πάντα το γκάζι, οπότε θα χρειαστούμε έξτρα εκπαίδευση και πρόστιμα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Spect~ Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Moderators Share Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Μα αυτο ισχυει και εδω, οταν εχει πορτοκαλι κρινεις αναλογα την αποσταση και ταχυτητα σου για το αν ειναι καλυτερο να περασεις με κοκκινο ή οχι. Εννοειται οτι παντα η πρωτη επιλογη θα πρεπει να ειναι το φρεναρισμα. Τελος, σπανια θα πρεπει να βρισκεται καποιος σε αυτη τη κατασταση απ τη στιγμη που υπαρχουν τα προειδοποιητικά φαναρια 100-200 μετρα πριν το κανονικο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
teddy71 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Η μονη λυση δεν ειναι να διευθετηθει το θεμα με τα πορτοκσλι φαναρια αλλα να εγκατασταθουν ηλεκτρονικα χρονομετρα που να δείχνουν το χρονο που θελει να αναψουν το κοκκινο και το πρασινο. Μονο ετσι θα μειωθουν οι παραβιασεις του κοκκινου και θα ξεκινουν πιο γρηγορα αυτοι που εχουν πρασινο και θα θα εχουμε τυπους που κοιμουνται στο φαναρι και ξεκινουν οταν θα κοντευει να αναψει κοκκινο. Ετσι σε καθε κυκλο πρασινου φαναριοτ θα παιρνουν πετισδοτερα αυτοκινητα με αποτελεσμα να μειωνεται το μποτιλιαρισμα. Στην γειτονα βουλγαρια εχουν βαλει τετοια και στα κωλοχωρια ενω εδω μονο σε λιγα σημεια. Ποσο πισω ειμαστε, μονο στη εφευρεση νεων φορων και να γεμιζουνε τους δρομους με διοδια ειναι ικανοι οι δικοι μας πολιτικοι. Τα πορτοκαλι φαναρια ειναι ενα παρωχημενο συστημα προειδοποιησεις και ασαφες καθως δεν γνωριζεις ποσο κραταει και φυσικα δεν μπορεις να υπολογισεις τι χρωμα θα ειναι το φαναρι οταν θα φτάσεις μπροστα απο το φαναρι. Ενω με το χρονομετρο περα απο τη προειδοποιηση μπορεις να ξερεις αν προλαβαινεις να περασεις ή θα πρεπει να σταματησεις. Ειδικά στα αστικα κεντρα οπου το κυκλοφοριακο είναι ιδιαιτετα εντονα θα επρεπε να εγκατασταθουν τετοια φαναρια. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Lanike71 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Μα αυτο ισχυει και εδω, οταν εχει πορτοκαλι κρινεις αναλογα την αποσταση και ταχυτητα σου για το αν ειναι καλυτερο να περασεις με κοκκινο ή οχι. Εννοειται οτι παντα η πρωτη επιλογη θα πρεπει να ειναι το φρεναρισμα. Τελος, σπανια θα πρεπει να βρισκεται καποιος σε αυτη τη κατασταση απ τη στιγμη που υπαρχουν τα προειδοποιητικά φαναρια 100-200 μετρα πριν το κανονικο Σόρρυ, αλλά ίσως με πιάνεις αδιάβαστο. Νομίζω όμως ότι πορτοκαλί=φρένο. Δε νομίζω να δίνει πρώτη επιλογή ή όχι. Επιλέγεις το σωστό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Spect~ Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Moderators Share Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Σόρρυ, αλλά ίσως με πιάνεις αδιάβαστο. Νομίζω όμως ότι πορτοκαλί=φρένο. Δε νομίζω να δίνει πρώτη επιλογή ή όχι. Επιλέγεις το σωστό. δεν λεω οτι δινει επιλογη αλλα οτι θα πρεπει η πρωτη μας επιλογη να ειναι να φρεναρουμε οχι οπως την εχουμε τωρα που ειναι να γκαζωσουμε ανεξαρρτητα με τις συνθηκες Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Lanike71 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 δεν λεω οτι δινει επιλογη αλλα οτι θα πρεπει η πρωτη μας επιλογη να ειναι να φρεναρουμε οχι οπως την εχουμε τωρα που ειναι να γκαζωσουμε ανεξαρρτητα με τις συνθηκες Έτσι όπως το λες, είναι σα να φοβάσαι και είσαι ανά πάσα στιγμή με πόδι και το μυαλό στο φρένο (δεν το λέω προσωπικά) . Αν φρενάρεις ή γκαζώσεις τη λάθος στιγμή, μπορεί και να κάνεις λάθος επιλογή. Γι' αυτό ο νόμος λέει "κάνε το καλύτερο που πρέπει, ανάλογα με τις συνθήκες". Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα