p_under Δημοσ. 11 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2017 Έχω μαι μητρική με καμμένες θύρες usb, οπτικά ειναι άριστη και λειτουργική σε όλα τα υπόλοιπα της. Φοβάμαι να την παω πίσω για εγγύηση μήπως έρθει με στραβωμενα πινς ή βρεθεί "υγρασία". Έχω δώσει πίσω δίσκο για ρμα μετά από έναν μήνα στην κατοχή μου και επειδή δεν υπήρχε το μοντέλο μου πρότειναν άλλον χειρότερο. Όταν αρνήθηκα.και ζήτησα πιστωτικο μου έδωσαν πιστωτικο στην χαμηλότερη αξία του χειρότερος δίσκου. Τι να κάνεις όμως αν είσαι επαρχία? 1
Sheogorath Δημοσ. 11 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2017 (επεξεργασμένο) Έχω μαι μητρική με καμμένες θύρες usb, οπτικά ειναι άριστη και λειτουργική σε όλα τα υπόλοιπα της. Φοβάμαι να την παω πίσω για εγγύηση μήπως έρθει με στραβωμενα πινς ή βρεθεί "υγρασία". Έχω δώσει πίσω δίσκο για ρμα μετά από έναν μήνα στην κατοχή μου και επειδή δεν υπήρχε το μοντέλο μου πρότειναν άλλον χειρότερο. Όταν αρνήθηκα.και ζήτησα πιστωτικο μου έδωσαν πιστωτικο στην χαμηλότερη αξία του χειρότερος δίσκου. Τι να κάνεις όμως αν είσαι επαρχία? Πιστωτικό στην τιμή αγοράς. Και στην μητρική, φωτογραφίες το socket και όλη μαζί, σε κάθε αυτοκόλλητο κτλ. Και σίγουρα τα SN. Και μόλις το δώσεις να ζητήσεις περιγραφή του υπαλλήλου ότι τα πιν τα βλέπει εντάξει. Edit Μαμω το Τ9 που γράφει ότι θέλει και θα με πούνε αγράμματο στο τέλος. "Περιγράφει" αντί για "περιγραφή"!!! Επεξ/σία 12 Αυγούστου 2017 από Sheogorath 2
Damachi Δημοσ. 11 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2017 και γραφετε και που σας κανουν αυτες τις μλκιες στην παραλαβη / περιγραφη για να φαινονται τα σκαρτα points . 1
madnifestah Δημοσ. 11 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2017 Απο οτι εχω καταλαβει απο καταστημα σε καταστημα αλλαζει η αντιμετωπιση και η εξυπηρετηση. Στην Καλαματα τα παιδια ειναι ΑΨΟΓΑ,οταν θελω να επιστρεψω κατι απλα το παιρνουν χωρις συζητηση και μου βαζουν τα λεφτα στην τραπεζα. Οι παραδοσεις γινονται αμεσα,καμια φορα παραγγελνω βραδυ και το μεσημερι το αντικειμενο ειναι Καλαματα . Οταν υπαρχει θεμα σερβις εντος εγγυησης υπαρχει μια 40ημερη καθυστερηση ( το οποιο το λενε απο οταν το παρουν ) αλλα δεν εχει περασει ποτε παραπανω χρονος. Σε καποια αντικατασταση εντος εγγυησης ειχαμε μια καθυστερηση και τελικα πηραμε πιστωτικο λιγο χαμηλοτερο απο την αξια αγορας,καθως ηταν οριακα εντος εγγυησης,αλλα κατα τα αλλα κανενα παραπονο. Δε θελω να ακουστω σαν το φιλο παραπανω ( που ξεκαθαρα δουλευει σε καποιο eshop ) αλλα ειμαι αρκετα ικανοποιημενος. το ίδιο και εδώ.. 2 φορές έστειλα πίσω από DOA. την 1η ένα ποντίκι που είχε θέμα με το αριστερό click (δεν είχε καλή επαναφορά οπότε δεν έκανες διπλό κλικ) το άφησα τρίτη απόγευμα και πέμπτη πρωί είχα άλλο. την 2η σε μία καφετιέρα που είχε πάρει ο αδερφός μου και ήρθε σε χάλια κατάσταση.Τυλιγμένη όπως ήταν δεν έβλεπες κάτι. την πήγα πίσω κανένα μισάωρο μετά την παραλαβή της, και είχα άμεση επιστροφή χρημάτων και ένα "μα καλά είναι Μ@λ@κες εκεί στης αποθήκες?" από τον πωλητή. εκτός doa δεν ξέρω, δεν μου έχει τύχη κάτι..
p_under Δημοσ. 11 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2017 Πιστωτικό στην τιμή αγοράς. Και στην μητρική, φωτογραφίες το socket και όλη μαζί, σε κάθε αυτοκόλλητο κτλ. Και σίγουρα τα SN. Και μόλις το δώσεις να ζητήσεις περιγραφεί του υπαλλήλου ότι τα πιν τα βλέπει εντάξει. Τι εννοείς να ζητήσω περιγραφή, δλδ να του πω να μου δώσει κάποιο χαρτί?
BlueBlood7 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2017 Εγώ είμαι ευχαριστημένος απο το e-shop,γρήγορες παραδόσεις,απο οποίο κατάστημα τους επιλεξεις,απο τα πιο παλιά ηλεκτρονικά καταστήματα του είδους,αν όχι το πρωτο που είχε φτιαχτεί και με μεγάλη ποικιλια,φοβεροτατο site και για συσκευές (tablet,smartphones,τα βλέπεις ωραία) και με καλές τιμές γενικά και καλο τηλεφωνικό κέντρο για παραγγελίες κτλπ Δεν έχω φτιάξει υπολογιστή εκεί,δε ξέρω τι γίνετε,αν κάτι πάει στραβά,αν υπάρχει ταλαιπωρία σε αντικατάσταση υλικού κτλπ,σαφως λογικά,θα υπάρχει μια αναμονή.. Εγώ θα αγοράζω όσο θα υπαρχει και μακάρι να υπάρχει πάντα,να είναι έτσι. Βέβαια όπως όλοι που διαβάζουμε φόρουμ κτλπ εχω διαβάσει που παραπονιουνται πελάτες του,που λένε ότι δεν έχει after service ικανοποιητικό κτλπ,δεν έχω προσωπική εμπειρία οπότε δε μπορώ να εκφέρω γνώμη. Εγώ το λατρεύω ως ηλεκτρονικό κατάστημα ίσως λόγω site,το συμπάθησα απο την αρχή,άψογο ειβαι,ειναι για μένα κορυφή το site και ο τρόπος παραγγελιών(γρήγορα,εύκολα και με ειδοποίηση παραλαβής με sms!!!) Οσο αφορα,το ποστ και μάλιστα απο moderator,με θλίβει,διότι λογικό είναι να υπάρξει αναμονή ημερών μέχρι να ελεγχθούν οι μνήμες,μου έκανε όμως πιο μεγάλη εντύπωση που στο νούμερο ενα τεχνολογικό site,ανοίγει ένα τέτοιο ποστ moderator,δε περίμενα ποτέ ως απλός χρήστης φόρουμ και μέλος,να διαβάσω τέτοιο.Πρώτη φορά το βλέπω εγώ! Και μάλιστα για ενα θεμα,που τι το πιο λογικό να περιμένει να ελεγχθούν οι μνήμες; Δηλαδή εγώ αν έπαιρνα έναν επεξεργαστή και το έδινα πίσω έπρεπε να μου δώσουν τα χρήματα πίσω αμέσως επειδή τους το πηγα; : θα έπρεπε να μου δώσουν άλλον; Δεν εργάζομαι στο e-shop αλλά λογικα τι πρέπει; Moderator και να λέει τέτοια ; Θλίβομαι. Δεν έχεις φτιάξεις ποτέ υπολογιστή από εκεί αλλά κατά άλαλ το λατρεύεις. 9 ημέρες για ελεγχούν οι μνήμες? Εηυπηρετικότατοι. Σε 9 ημέρες πάω στο εξωτικό Πουκέτ στην άλλη άκρη του κόσμου και αυτοί ακόμα θα ελέγχουν τις μνήμες, Ρε κοίτα να δεις αδικία. 3
Sheogorath Δημοσ. 11 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2017 Τι εννοείς να ζητήσω περιγραφή, δλδ να του πω να μου δώσει κάποιο χαρτί? Ναι, εκεί που περιγράφει το πρόβλημα, γράφει σε τι κατάσταση το παρέλαβε. 2
spy94 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2017 Τι εννοείς να ζητήσω περιγραφή, δλδ να του πω να μου δώσει κάποιο χαρτί?Σε δικη μου περιπτωση μου εδωσαν χαρτι με παρατηρησεις.Εκει θα γραφει και "οκ πινς".Αν το γραφει το παιρνεις και φευγεις και αν σου πουν μα μου μετα,τους το τριβεις...στο προσωπο..Αν δεν το γραφει ζητα να στο γραψουν.Εννοειται καλες φωτο πριν πας οπως ειπωθηκε. 2
heros Δημοσ. 15 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2017 (επεξεργασμένο) Λοιπον χρονια πελατης του eshop..Στα μεγαλα + του η μεγαλη πικοιλια προιοντων απο επωνυμες μαρκες..Καθως και η φυσικη παρουσια με καταστηματα σε ολη τημ ελλαδα.. Παμε τωρα στο σκελος των παραπονων...επειδη Πχ δεν υπαρχουν παραπονα για πχ μια telefunken tv...ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙΑ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΣΤΗ...απλα πρεπει να λειφθουν υποψη και οι πωλησεις..Οταν πχ η αναλογια tv samsung/telefunken 10/1 λογικο ειναι στα 20 κομματια samsung καποια να χαλασουν οποτε τα στατικα πρακτικα δεν ισχυουν. Σε προσωπικο επειπεδο κανενα προβλημα Επεξ/σία 16 Αυγούστου 2017 από heros
Βασίλης_29 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2017 Οσο αφορα,το ποστ και μάλιστα απο moderator,με θλίβει,διότι λογικό είναι να υπάρξει αναμονή ημερών μέχρι να ελεγχθούν οι μνήμες,μου έκανε όμως πιο μεγάλη εντύπωση που στο νούμερο ενα τεχνολογικό site,ανοίγει ένα τέτοιο ποστ moderator,δε περίμενα ποτέ ως απλός χρήστης φόρουμ και μέλος,να διαβάσω τέτοιο.Πρώτη φορά το βλέπω εγώ! Και μάλιστα για ενα θεμα,που τι το πιο λογικό να περιμένει να ελεγχθούν οι μνήμες; Μάλιστα. Δηλαδή αν ο άλλος χρειάζεται να φτιάξει τον υπολογιστή για να δουλέψει ή το μηχάνημα που αγόρασε του είναι εξαιρετικα΄απαραίτητο για την δουλειά του, να ξαναπληρώσει λεφτά να αγοράσει άλλο και να περιμένει τις 10 ημέρες για να του το αλλάξουν από το e-shop. Για έλεγχο RAM μιλάμε οχι καμιά επισκευή χαλασμένου υπολογιστή που εκεί απαιτείται περισσότερο ψάξιμο και ο έλεγχος δαιρκεί περισσότερο, οι μνήμες ελέγχονται με συνοπτικές διαδικασίες.
slr Δημοσ. 16 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2017 Μάλιστα. Δηλαδή αν ο άλλος χρειάζεται να φτιάξει τον υπολογιστή για να δουλέψει ή το μηχάνημα που αγόρασε του είναι εξαιρετικα΄απαραίτητο για την δουλειά του, να ξαναπληρώσει λεφτά να αγοράσει άλλο και να περιμένει τις 10 ημέρες για να του το αλλάξουν από το e-shop. Για έλεγχο RAM μιλάμε οχι καμιά επισκευή χαλασμένου υπολογιστή που εκεί απαιτείται περισσότερο ψάξιμο και ο έλεγχος δαιρκεί περισσότερο, οι μνήμες ελέγχονται με συνοπτικές διαδικασίες. Και αν στο service προηγούνται 500 άλλα προϊόντα γιατί έχουν έρθει για έλεγχο ή επισκευή πριν από τις μνήμες, τι πρέπει να γίνει; Να τα προσπεράσουν οι μνήμες γιατί ελέγχονται εύκολα; Ειδικά τέτοια εποχή που τα service υπολειτουργούν λόγω αδειών. Εγώ αν είχα υπολογιστή εξαιρετικά απαραίτητο για την δουλειά μου θα τον αγόραζα από το συνοικιακό μαγαζάκι της γειτονιάς που ξέρω ότι θα με χρεώσει κάτι παραπάνω, αλλά θα με εξυπηρετήσει άμεσα σε περίπτωση βλάβης. 1
The_Judas Δημοσ. 16 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2017 από που και ως που ελέγχονται εύκολα οι μνήμες; Μπορεί να χρειαστεί να τις βάλεις να τρέχει το memtest πολλές ώρες για να δεις τυχον σφάλματα... ή μπορεί να υπάρχει ασυμβατότητα με μια συγκεκριμένη μητρική. Μόνο αν είναι τελείως καμμένες (και δεν τις βλέπει καν ο υπολογιστής) μπορείς να κάνεις εύκολη διάγνωση. 2
pp6210 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2017 Sorry κιόλας που θα δώσω κι άλλη θετική ψήφο για το eshop, αλλά από τότε που είχε φλερτ με το κλείσιμο είναι σχεδόν γνωστό οτι υπολειτουργεί και δεν είναι το e-shop που ξέραμε από παλιά. Είναι προφανές οτι ούτε η εκπαίδευση των ανθρώπων ούτε οι πολιτικές του after sales είναι προτεραιότητα, οπότε το ασφαλέστερο είναι να χρησιμοποείται για αγορές μικρής αξίας και απλών συσκευών, και όχι μητρικών και μνημών στα οποία εκ των πραγμάτων θα ήθελες καλύτερο after sales αν προκύψει πρόβλημα. Συνεπώς θα πρέπει να διαλέγουμε από που ψωνίζουμε αναάλογα με τον "χαρακτήρα" του κάθε καταστήματος. Έχω δεκάδες αγορές μικροπραγμάτων (μπαταρίες, άπειρες κάρτες μνήμης, ανεμιστήρες, καλωδια, μπαταρίες, mouse, τοστιέρα κτλ) με πανεύκολη παραγγελία από το site, άμεση σχεδόν διαθεσιμότητα στην Καλλιθέα που συνήθως επιλέγω να παραλάβω και πολύ καλές τιμές αν αγοράζεις μέσω του crazy Sundays - πραγματικά δεν μπορώ να θυμηθώ ούτε μία παραγγελία που να είχα πρόβλημα. Κάθε φορά που ανοίγονται threads για το eshop εκεί καταλήγουμε, παράπονα για το after sales ακριβών ή ευαίσθητων προϊόντων, ικανοποίηση για μικρό συσκευές που χρειάζεσαι άμεσα και κοντά σου. Κλείνω λέγοντας οτι επιλέγω συνειδητά να στηρίξω ένα Ελληνικό μικρομεσαίο κατάστημα για τις συγκεκριμένες αγορές και τα νέα παιδιά που δουλεύουν εκεί από το να στηρίζω μεγάλες αλυσίδες με ξένα συμφέροντα. 1
SakafliaC Δημοσ. 17 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2017 Δεν έχω καταλάβει πώς ακριβώς μαγαζιά και επιχειρήσεις που υποτίθεται χρεοκοπούν συνεχίζουν να λειτουργούν κανονικά.
Rafaelpap Δημοσ. 17 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2017 Παιδιά έχω παραγγείλει άπειρα πράγματα από το eShop και δεν έχει υπάρξει κανένα πρόβλημα. Όσες φορές έχω πάρει τηλέφωνο ή έχω στείλει email με ενημέρωσαν πολύ γρήγορα για ότι τους ρώτησα. Επίσης τα παιδιά στο κατάστημα της πόλης μου είναι πολύ συμπαθητικά κάτι που για μένα μετράει.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα