stelios18120 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Καλα κανει κ τα λεει Αυτος δηλαδη δεν πληρωνει; Παντως γενικως αν παραλαβεις κατι με θεμα ειναι ψυχοβγαλτες μεχρι να στο αλλαξουν.
SPANK Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Μέλος Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Νόμιζα γενικά οτι ειχε αλλάξει η πολιτική τους σε τέτοια θέματα αλλα έκανα λάθος
andreasl123 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Ειστε γατακια μπροστά μου ... Έχουμε κ λεμε εν πολυ συντομια..φτιχνω pc καιγεται η καρτα γραφικων και 0 δεν εκανε τπτ την παω πισω την ειχα κανα χρονο.. Μ λενε θα την ελενξουμε.. Στο κατάστημα οκ λεω περνανε 2 μερες τπτ 3 τπτ 4 τπτ 5 τπτ ρε παιδια ελεος ενα κουμπωμα θα κάνει να δει οτι δεν παιζει..μετα πολλα λενε εχει θεμα σωπα του λεω μ λενε θα στην αντικαταστησουμε με την ταδε η οποια ήταν χειροτερη.. Λεω θελω πιστωτικο κ μ κοβουν ενα με μειον 80 € απο οτι την πηρα.. Παιρνω κεντρικα ζηταω υπαυθυνο ποτε δεν εμφανιστηκε και λεω οκ ενημερωστε οτι τωρα θα παρω για καταγγελια γτ εγω τξμ πληρωσα τοσο και δεν δεχομαι λιγοτερο.. Σε μιση ωρα με πηραν κ μ ειπαν κανανε λαθος απο το λογιστηριο 2ο περιστατικο Αγοραζω ενα ηλεκτρικο εργαλειο.. Το παω σπιτι και μπουμ μαντεψτε.. Δεν λειτουργουσε.παω πισω μετα απο 20 λεπτα μ λενε δεν εχει doa παει σερβις.Λεω φιλε δεν παιζει αυτο που λες... Μονος μ τα ακουγα..τελικα μετα απο 2 κ μισο μηνα κ μετα απο καταγγελι μου εδωσαν καινουργιο
savoukos Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Νόμιζα γενικά οτι ειχε αλλάξει η πολιτική τους σε τέτοια θέματα αλλα έκανα λάθος Για να αλλάξουν την μητρική που είχε χαλάσει μου βγάλανε την ψυχή.Ακόμα μ είπαν ότι εγώ στράβωσα τα πινάκια στην μητρική ...Μετά από φωτογραφίες που είχα και με απειλές την έκαναν αλλαγή.Οπότε όχι δν έχουν αλλάξει τπτ. 1
web_assasin Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Απο οτι εχω καταλαβει απο καταστημα σε καταστημα αλλαζει η αντιμετωπιση και η εξυπηρετηση. Στην Καλαματα τα παιδια ειναι ΑΨΟΓΑ,οταν θελω να επιστρεψω κατι απλα το παιρνουν χωρις συζητηση και μου βαζουν τα λεφτα στην τραπεζα. Οι παραδοσεις γινονται αμεσα,καμια φορα παραγγελνω βραδυ και το μεσημερι το αντικειμενο ειναι Καλαματα . Οταν υπαρχει θεμα σερβις εντος εγγυησης υπαρχει μια 40ημερη καθυστερηση ( το οποιο το λενε απο οταν το παρουν ) αλλα δεν εχει περασει ποτε παραπανω χρονος.Σε καποια αντικατασταση εντος εγγυησης ειχαμε μια καθυστερηση και τελικα πηραμε πιστωτικο λιγο χαμηλοτερο απο την αξια αγορας,καθως ηταν οριακα εντος εγγυησης,αλλα κατα τα αλλα κανενα παραπονο. Δε θελω να ακουστω σαν το φιλο παραπανω ( που ξεκαθαρα δουλευει σε καποιο eshop ) αλλα ειμαι αρκετα ικανοποιημενος.
Tzimaras Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Απο οτι εχω καταλαβει απο καταστημα σε καταστημα αλλαζει η αντιμετωπιση και η εξυπηρετηση. Στην Καλαματα τα παιδια ειναι ΑΨΟΓΑ,οταν θελω να επιστρεψω κατι απλα το παιρνουν χωρις συζητηση και μου βαζουν τα λεφτα στην τραπεζα. Οι παραδοσεις γινονται αμεσα,καμια φορα παραγγελνω βραδυ και το μεσημερι το αντικειμενο ειναι Καλαματα . Οταν υπαρχει θεμα σερβις εντος εγγυησης υπαρχει μια 40ημερη καθυστερηση ( το οποιο το λενε απο οταν το παρουν ) αλλα δεν εχει περασει ποτε παραπανω χρονος. Σε καποια αντικατασταση εντος εγγυησης ειχαμε μια καθυστερηση και τελικα πηραμε πιστωτικο λιγο χαμηλοτερο απο την αξια αγορας,καθως ηταν οριακα εντος εγγυησης,αλλα κατα τα αλλα κανενα παραπονο. Δε θελω να ακουστω σαν το φιλο παραπανω ( που ξεκαθαρα δουλευει σε καποιο eshop ) αλλα ειμαι αρκετα ικανοποιημενος. Δυστυχώς ή ευτυχώς όλα είναι θέμα Ανθρώπου, τελεία και παύλα! 1
driverpit Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Οσο αφορα,το ποστ και μάλιστα απο moderator,με θλίβει,διότι λογικό είναι να υπάρξει αναμονή ημερών μέχρι να ελεγχθούν οι μνήμες,μου έκανε όμως πιο μεγάλη εντύπωση που στο νούμερο ενα τεχνολογικό site,ανοίγει ένα τέτοιο ποστ moderator,δε περίμενα ποτέ ως απλός χρήστης φόρουμ και μέλος,να διαβάσω τέτοιο.Πρώτη φορά το βλέπω εγώ! Και μάλιστα για ενα θεμα,που τι το πιο λογικό να περιμένει να ελεγχθούν οι μνήμες; Δηλαδή εγώ αν έπαιρνα έναν επεξεργαστή και το έδινα πίσω έπρεπε να μου δώσουν τα χρήματα πίσω αμέσως επειδή τους το πηγα; : θα έπρεπε να μου δώσουν άλλον; Δεν εργάζομαι στο e-shop αλλά λογικα τι πρέπει; Moderator και να λέει τέτοια ; Θλίβομαι. Υπάρχουν αρκετά θέματα ανοιχτά για την εν λόγο εταιρεία από παλιά σχετικά με την απαράδεκτη εξυπηρέτηση στο services Προσωπικά σε έμενα πριν 3 χρόνια για να πάρω πιστωτικό για ένα laptop περάσαν 2 μήνες + ότι έχασα 115 ευρώ από το λειτουργικό μιας και αλλάξαμε υπολογιστή. Όσο αφορά τον συντονιστή του insomnia για μένα ορθά έπραξε και άνοιξε το θέμα. 1 1
SpirtouLisS Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Μου πουλησαν σπασμένο χειρηστηριο playstation και το διαπιστωσα μετα που το πηγα σπιτι. 10 λεπτά μετα. Ενα τεταρτο μετα την παραλαβη το επιστρεφω στο καταστημα μου ειπαν οτι το εσπασα εγω καταφατσα και οτι το εφερα πισω. δεν αναγνωρισαν οτι το πηρα ετσι (οι βιδες ηταν ολες σπασμενες και κουδουνιζε μεσα και ο σταυρος ηταν χαρχαλο). Θελω και παρακαλω να το διαβασουν οι υπευθυνοι του eshop για να καταλαβουν το τι αποψη εχουμε για το καταστημα τους.
zacharias99 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Δε θελω να ακουστω σαν το φιλο παραπανω ( που ξεκαθαρα δουλευει σε καποιο eshop ) αλλα ειμαι αρκετα ικανοποιημενος. Μ'αρέσει που οποιοσδήποτε έχει θετική εμπειρία σε κάποιο κατάστημα θεωρείται αμέσως υπάλληλός του. Είμαστε άξιοι της μοίρας μας και δυστυχώς με αυτή τη νοοτροπία δεν πάμε πουθενά! 3
Whitefanged Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 (επεξεργασμένο) Μ'αρέσει που οποιοσδήποτε έχει θετική εμπειρία Ο φίλος παραπάνω δεν είχε θετική εμπειρία. Είναι απλώς καλοπροαίρετος άνθρωπος. Θετική εμπειρία να περιμένει 40 μέρες, να έχει πληρώσει τιμή καπέλο e-shop και πιστωτικό με χαμηλότερη αξία από την αγορά... /story mode /location e-shop point ελληνικού Πριν δύο χρόνια το build μου ήταν χρυσό με μπλε μεταλλικό σε μαύρο case. Με την ευκαιρία της αγοράς καινούριας gpu ήθελα να το ανανεώσω και οπτικά. Παίρνω τηλέφωνο το e-shop και παραγγέλνω διάφορα για την ύδροψυξη και κάποια psu cable extensions σε χρώμα κίτρινο/χρυσαφί μαύρο. Επειδή δεν ήμουν σίγουρος αν θα μου αρέσουν, ρώτησα αν μπορώ να τα επιστρέψω σε περίπτωση που δεν μου ταιριάξουν στο μάτι και μου απάντησαν ότι αν είναι όπως τα παρέλαβα δεν έχουν κανένα πρόβλημα να δεχτούν την επιστροφή. Πάω λοιπόν να παραλάβω, το 24άπινο όπως και τα δύο 8άπινα ήταν σε εμφανώς σκισμένη συσκευασία, έλειπαν τελείως τα ταμπελάκια και τα barcode και δυσκολεύτηκαν κιόλας να μου τα τιμολογήσουν. Πριν πληρώσω επαληθεύω και με τους υπαλλήλους ότι αν δεν μου αρέσουν τα extensions μπορώ να τα επιστρέψω. Μαντέψτε... Καλά μαντέψατε, όταν τα επέστρεψα, Ο ΙΔΙΟΣ ΞΕΦΤΙΛΑΣ που τα πήρα από τα χέρια του, μου είπε ότι δεν μπορεί να παραλάβει γιατί η συσκευασία δεν ήταν σε καλή κατάσταση. Του λέω ρε άνθρωπε από εσένα τα πήρα έτσι εχθές και δεν υπήρχε ούτε το barcode στη συσκευασία κι έψαχνες μια ώρα για να μου τα τιμολογήσεις. Μου επαναλαμβάνει ότι δεν θα παραλάβει γιατί η συσκευασία δεν είναι σε καλή κατάσταση..... Πραγματικά νόμιζα ότι από κάπου θα βγει η candid camera ή ο Αρναούτογλου όταν έκανε φάρσες. Μη σας κουράσω άλλο με την περιγραφή του ματς που ακολούθησε, φυσικά πήρα όλο το ποσό άμεσα και έκτοτε δεν έχω πατήσει ούτε για να αγοράσω πινέζα. Τους έχω κόψει τελειώς ακόμα κι αν χρειάζομαι κάτι και δεν το βρίσκω, ούτε καν κοιτάζω αν το έχουν διαθέσιμο. /story mode off Επεξ/σία 10 Αυγούστου 2017 από Whitefanged 4
cupra20vt Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Εχει ειπωθει και παραπανω απο ενα φιλο, το θεμα τελικα με το eshop ειναι σε ποιο καταστημα θα πεσεις και σε τι ανθρωπους, πολλα χρονια τωρα εχω κανει ενα σωρο συναλλαγες και για εμενα και για φιλους, οσες φορες αντιμετωπισα προβλημα στο συνολο 4 με 5, τα παιδια στο eshop της περιοχης μου( Χαλκιδα) ηταν, ευγενεστατα και αμεση εξυπηρετηση , σε 3 απο τις 5 περιπτωσεις ειχα αντικατασταση σε 3 με 4 ημερες και σε 2 μου εκοψαν πιστωτικο το αρχικο ποσο αγορας. Τελικα ειναι που θα πεσεις..
HotShot84 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Δεν θελω να κανω τον συνηγορω του διαβολου αλλα παρε καλυτερα και εσυ καμια kingston ή corsair μεταχειρισμενη παρα σκουπιδομαρκες με εγγυηση. Δεν θυμαμαι εαν επιασα ποτε στα χερια μου χαλασμενο dimm απο αυτες τις 2 εταιρειες και πριν ποσα χρονια ηταν. 1
Damachi Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Παλι παιζει σε ποιο καταστημα θα πεσεις και σε τι ανθρωπους , και παλι απο τις 2000 συναλαγες που εχω κανει το τοπικο eshop-point ειναι πολυ καλυτερο απο πχ τα ΖΩΑ στο service του πλαισιου κρητης
Μακιαβέλλι Δημοσ. 11 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2017 Από που κι ως που ο ΠΩΛΗΤΗΣ του e-shop να κάνει έλεγχο; Επειδή τα παιδιά της πόλης μου (φυσικά δεν έχουν κάνει ποτέ τεχνικό έλεγχο) είναι άψογα και με έχουν βγάλει ασπροπρόσωπο ίσως να λέω αυτά αλλά για 500 ευρώ (το έχω δει σε αγγελίες που έχει βγάλει κατακαιρούς) θα έπρεπε να είναι και τεχνικοί οι πωλητές; Θα εργαζόσουν TS ως πωλητής/τεχνικός για 500 ευρώ; Όσοι έχετε παράπονα από after sales είμαι 100% μαζί σας (ναι οι 60 μέρες για πάστα είναι απαράδεκτες). Αλλά όχι και να κατηγορήσουμε τον άνθρωπο που κάνει την δουλειά του όπως του είπαν να την κάνει γιατί δεν τον παίρνει να χάσει την δουλειά των 500 ευρώ. Ας μπαίνουμε και στην θέση του άλλου καμιά φορά. 1
The_Judas Δημοσ. 11 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2017 Ούτε εγώ είχα ποτέ προβλήματα με το eshop και έχω κάνει πάρα πολλές αγορές. Από το σερβις τους 10-15 μέρες αναμονή συνήθως. Δεν μου έχει τύχει περισσότερο. Τα στέλνουν όμως όλα στο σερβις. Πρόσφατα μου άλλαξαν χαλασμένη καφετιέρα (πήρα πιστωτικό). Πριν από μερικούς μήνες μου είχαν φέρει κλιματιστικό με σπασμένες γρίλιες. Μου το άλλαξαν και αυτό σε μια εβδομάδα με καινούργιο χωρις πολλά-πολλά. Στο θέμα παράδοσης προιόντος είναι πολύ γρήγοροι. Αν είναι διαθέσιμο το έχω σε μια μέρα. Οποιος θέλει να έχει πιο άμεσο σέρβις πηγαίνει σε μεγάλο κατάστημα και πληρώνει 30% ακριβότερη χρέωση. Αν πας στο πλαίσιο ξέρεις ότι ορισμένα προιόντα που μπορούν να ελεγχθούν άμεσα, στα αλλάζουν γρήγορα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα