YourTrueLegend Δημοσ. 31 Αυγούστου 2017 Μέλος Δημοσ. 31 Αυγούστου 2017 Νεοτερα επι του θεματος: http://news247.gr/eidiseis/auto/ti-allazei-stoys-elegxoys-aytokinhtwn-apo-1h-septemvrioy.4824745.html Για αυτον που απαντησε πρωτος στο συγκεκριμενο thread κρινοντας το ως ανουσιο "επειδη δεν εχει πηγη" : http://europa.eu/rapid/press-release_MEMO-17-2821_en.htm http://europa.eu/rapid/press-release_IP-17-2822_en.htm Πιο αξιόπιστες και ακριβείς δοκιμές εκπομπών: Οι εκπομπές NOx και σωματιδίων, οι οποίες αποτελούν κύρια αιτία ατμοσφαιρικής ρύπανσης, θα μετριούνται πιο αξιόπιστα σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης (δοκιμή RDE). Η δοκιμή RDE θα λειτουργεί συμπληρωματικά προς μια νέα, ρεαλιστικότερη διαδικασία εργαστηριακής δοκιμής (δοκιμή WLTP) για όλες τις εκπομπές, συμπεριλαμβανομένων των εκπομπών CO2 και της κατανάλωσης καυσίμων, καθώς και των εκπομπών NOx και άλλων ατμοσφαιρικών ρύπων. Και οι δύο δοκιμές θα καταστούν υποχρεωτικές από τον Σεπτέμβριο του 2017 για όλα τα νέα μοντέλα αυτοκινήτων και θα εφαρμοστούν σταδιακά για όλα τα καινούργια αυτοκίνητα από το 2018 έως το 2019 1
Knight of Mercy Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2017 Η Ε.Ε. στρέφεται στην Ηλεκτροκίνηση θεσπίζοντας μέτρα επιβράβευσης/πριμοδότησης της επιλογής. Στην Ελλάδα πάλι κάποιοι Κυβερνώντες χαίρονται για το νέο Ευρωπαϊκό δώρο που θα επιτρέψει το ασύλληπτο χαράτσωμα των ιδιοκτητών Ι.Χ. (βλ. Πράσινο Τέλος - "κυνήγι" Euro 4 και πίσω, πιθανή αύξηση Τελών Κυκλοφορίας κ.ά. όμορφα εν καιρώ Κρίσης).Μας βλέπω Σοβιετία οσονούπω. Θα βλέπουμε αυτοκίνητο να κυκλοφορεί μια στο τόσο και αυτό κατά πάσα πιθανότητα Κρατικής Υπηρεσίας.Ισως διαβάσω και θριαμβολογίες για επιτυχή πάταξη του Κυκλοφοριακού.Ευτυχώς "έφυγα" νωρίς .......................Τις πταίει όμως?"Ελευθέρωσαν" τα diesel και μαζέψαμε ότι κυκλοφορούσε στην υφήλιο. Μετά ακρίβυνε και το Diesel σαν καύσιμο.Υστερα ήρθε το υγραέριο και κάναμε ουρές στους εγκαταστάτες. Μετά ακρίβυνε και το υγραέριο.Το "γυρίσαμε" σε Φυσικό Αέριο και οι μετατροπές θα πάνε σύννεφο. Μετά θα ψάχνουμε πρατήριο και μοιραία θα ακριβύνει και αυτό.Που επιστρέφουμε ως Χώρα, στην αμόλυβδη. Πότε, τώρα που η Ε.Ε. στρέφεται στην Ηλεκτροκίνηση. Χαρά οι Εισαγωγείς ..........., η αύξηση της τιμής λίτρου αναμένεται.Το ίδιο γίνεται σε κάθε τριτοκοσμική χώρα, δεκαετίες τώρα. Τι άλλο θα κάνει ο Ευρωπαίος απο το πουλήσει το παλιό ρυπογόνο σε "ιθαγενή" και με επιδότηση να αγοράσει το "e" του?"Ανοίξαμε και περιμένουμε" .................. (πάλι)Η σοβαρή ανάγνωση των νέων δεδομένων αλλά και μια προσπάθεια "ερμηνείας" των εξελίξεων, δεν φρονώ ότι βλάπτει.Υ.Γ.Πάμε στοίχημα ότι το θέμα πριμοδότησης της Ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα θα πέσει θύμα της Οικονομικής Κατάστασης?
james01gr Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2017 τα ηλεκτροκίνητα στην Ελλάδα έχουν πριμοδότηση. τα αυτοκίνητα αυτά έχουν μηδενικά τέλη ταξινόμησης ενώ δεν πληρώνουν και τέλη κυκλοφορίας γιατί δεν έχουν εκπομπές. τώρα εάν τα αυτοκίνητα αυτά για να φορτίζουν χρειάζονται ρεύμα για το οποίο πρέπει να καεί λιγνίτης (ή σε άλλες χώρες καίει πυρηνική ενέργεια) δεν απασχολεί κανέναν. οι ΄΄οικολόγοι'' και η ΕΕ που ξαφνικά την έπιασε η οικολογία (όχι πως οι ΄΄κακές'' αυτοκινητοβιομηχανίες δεν τις συμφέρει να αλλάζουν οι πολίτες αυτοκίνητα κάθε 3-4 χρόνια) διαφημίζουν τα ηλεκτρικά ως φιλικά στο περιβάλλον... κανέναν δεν απασχολεί από τι είναι φτιαγμένες οι μπαταρίες των αυτοκινήτων, πως θα ανακυκλωθούν. πόσο χρόνο χρειάζονται να φορτίζουν τα αυτοκίνητα αυτά και πως δεν μπορείς να κάνει πάνω από 200 χλμ χωρίς φόρτιση (το οποίο σημαίνει μεγάλη στάση καθώς ταξίδι δεν μπορείς να κάνεις με αυτό το όχημα). εάν θα έχουμε ηλεκτροκίνητα οχήματα θα αυξηθεί η τιμή του ρεύματος ενώ εάν όλος ο στόλος αντικατασταθεί με ηλεκτροκίνητα το δίκτυο ενέργειας δεν θα μπορεί να το αντέξει! τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα θα κυριαρχούν για τα επόμενα 20 χρόνια τουλάχιστον. η σοβαρή ανάγνωση των δεδομένων πρέπει να γίνεται σωστά και με σωστή ανάλυση και όχι με το τι μας λένε από έξω το diesel σε πολλές χώρες του εξωτερικού έχει την ίδια τιμή με την βενζίνη (ή πολύ μικρή διαφορά) ενώ στην Ουγγαρία το diesel είναι πιο ακριβό...
mindreader Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2017 Λετε να υπαρξουν σχετικες αναπροσαρμογες, ΚΑΙ για τους βενζινοκινητηρες; Παντως με το να αλλαζουν τα ορια στην ΕΕ, αλλο που δεν θελουν κι εδω στο Ελλαντα, και καθε εχουν φορολογησει ακομη και αμαξια που οταν πρωτοβγηκαν δεν πληρωναν τελη κυκλοφοριας.... Αντε να πεις στην ΕΕ, οτι εδω στην Ελλαδα μας εχουν σκισει στους φορους....(λες και δεν το ξερουν βεβαια).
Knight of Mercy Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2017 τα ηλεκτροκίνητα στην Ελλάδα έχουν πριμοδότηση. τα αυτοκίνητα αυτά έχουν μηδενικά τέλη ταξινόμησης ενώ δεν πληρώνουν και τέλη κυκλοφορίας γιατί δεν έχουν εκπομπές. τώρα εάν τα αυτοκίνητα αυτά για να φορτίζουν χρειάζονται ρεύμα για το οποίο πρέπει να καεί λιγνίτης (ή σε άλλες χώρες καίει πυρηνική ενέργεια) δεν απασχολεί κανέναν. οι ΄΄οικολόγοι'' και η ΕΕ που ξαφνικά την έπιασε η οικολογία (όχι πως οι ΄΄κακές'' αυτοκινητοβιομηχανίες δεν τις συμφέρει να αλλάζουν οι πολίτες αυτοκίνητα κάθε 3-4 χρόνια) διαφημίζουν τα ηλεκτρικά ως φιλικά στο περιβάλλον... κανέναν δεν απασχολεί από τι είναι φτιαγμένες οι μπαταρίες των αυτοκινήτων, πως θα ανακυκλωθούν. πόσο χρόνο χρειάζονται να φορτίζουν τα αυτοκίνητα αυτά και πως δεν μπορείς να κάνει πάνω από 200 χλμ χωρίς φόρτιση (το οποίο σημαίνει μεγάλη στάση καθώς ταξίδι δεν μπορείς να κάνεις με αυτό το όχημα). εάν θα έχουμε ηλεκτροκίνητα οχήματα θα αυξηθεί η τιμή του ρεύματος ενώ εάν όλος ο στόλος αντικατασταθεί με ηλεκτροκίνητα το δίκτυο ενέργειας δεν θα μπορεί να το αντέξει! τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα θα κυριαρχούν για τα επόμενα 20 χρόνια τουλάχιστον. η σοβαρή ανάγνωση των δεδομένων πρέπει να γίνεται σωστά και με σωστή ανάλυση και όχι με το τι μας λένε από έξω το diesel σε πολλές χώρες του εξωτερικού έχει την ίδια τιμή με την βενζίνη (ή πολύ μικρή διαφορά) ενώ στην Ουγγαρία το diesel είναι πιο ακριβό... Μια και μόνη "ένσταση" στα παραπάνω. Στο εξωτερικό εκτός των μηδενικών τελών υπάρχει και Φορολογική ελάφρυνση η οποία και μειώνει την τιμή Αγοράς αφού "περνά" στην ίδια φορολογική χρήση. Υπάρχουν και "εναλλακτικοί" πάροχοι Ενέργειας που επίσης προσφέρουν πρίμ σε περίπτωση απόκτησης ηλεκτροκίνητου. Θα συμφωνήσω ότι η Ε.Ε. διαμορφώνει ΝΕΑ ΤΑΣΗ με το έτσι θέλω και χωρίς σημαντική τεκμηρίωση των επιπτώσεων. Μήπως τυχαία ανακάλυψαν το παράνομο software ή μήπως αφορά μόνο τον όμιλο VAG? (ελέγχονται και άλλοι πλέον).
kalogeros Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2017 τα ηλεκτροκίνητα στην Ελλάδα έχουν πριμοδότηση. τα αυτοκίνητα αυτά έχουν μηδενικά τέλη ταξινόμησης ενώ δεν πληρώνουν και τέλη κυκλοφορίας γιατί δεν έχουν εκπομπές. τώρα εάν τα αυτοκίνητα αυτά για να φορτίζουν χρειάζονται ρεύμα για το οποίο πρέπει να καεί λιγνίτης (ή σε άλλες χώρες καίει πυρηνική ενέργεια) δεν απασχολεί κανέναν. οι ΄΄οικολόγοι'' και η ΕΕ που ξαφνικά την έπιασε η οικολογία (όχι πως οι ΄΄κακές'' αυτοκινητοβιομηχανίες δεν τις συμφέρει να αλλάζουν οι πολίτες αυτοκίνητα κάθε 3-4 χρόνια) διαφημίζουν τα ηλεκτρικά ως φιλικά στο περιβάλλον... κανέναν δεν απασχολεί από τι είναι φτιαγμένες οι μπαταρίες των αυτοκινήτων, πως θα ανακυκλωθούν. πόσο χρόνο χρειάζονται να φορτίζουν τα αυτοκίνητα αυτά και πως δεν μπορείς να κάνει πάνω από 200 χλμ χωρίς φόρτιση (το οποίο σημαίνει μεγάλη στάση καθώς ταξίδι δεν μπορείς να κάνεις με αυτό το όχημα). εάν θα έχουμε ηλεκτροκίνητα οχήματα θα αυξηθεί η τιμή του ρεύματος ενώ εάν όλος ο στόλος αντικατασταθεί με ηλεκτροκίνητα το δίκτυο ενέργειας δεν θα μπορεί να το αντέξει! τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα θα κυριαρχούν για τα επόμενα 20 χρόνια τουλάχιστον. η σοβαρή ανάγνωση των δεδομένων πρέπει να γίνεται σωστά και με σωστή ανάλυση και όχι με το τι μας λένε από έξω το diesel σε πολλές χώρες του εξωτερικού έχει την ίδια τιμή με την βενζίνη (ή πολύ μικρή διαφορά) ενώ στην Ουγγαρία το diesel είναι πιο ακριβό... Μιλάς για σοβαρή ανάγνωση δεδομένων και έχεις καταφέρει να γράψεις ένα σωρό ασυναρτησίες. Λες ότι στην Ουγγαρία το diesel είναι πιο ακριβό από την βενζίνη. Έχει χρόνια που πήγα Βουδαπέστη και δεν θυμάμαι, αλλά με μια γρήγορη αναζήτηση στο net βρήκα ότι η μέση τιμή του diesel στην ουγγαρία είναι 340 φιορίνια και της βενζίνης 344. Η διαφορά είναι τόσο μικρή που μπορούμε να πούμε ότι η τιμή είναι ίδια για τους δύο τύπους καυσίμου. Τώρα, αν συνυπολογίσεις ότι ένα αυτοκίνητο diesel έχει σηματικά χαμηλότερη κατανάλωση από ένα αντίστοιχο βενζινοκίνητο, το diesel συμφέρει με χίλια. Σαφώς και χρειάζονται ρεύμα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα για να φορτίσουν, για το οποίο απαιτείται κάυση λιγνήτη ή πυρινικής ενέργειας. Εδώ σου ξεφεύγει ένα πράγματα. Η ΕΕ έχει δόσει οδηγίες ώστε σταδιακά να μειωθεί η παραγωγή ρεύματος από αυτές τις δύο πηγές (λιγνήτης & πυρινικά) και να σταρφούν οι χώρες σε πιο οικολογικές μορφές (αιολική, ηλιακή, βιομάζα κλπ). Ήδη πολλές χώρες της ΕΕ έχουν αρχίσει να κλείνουν τόσο λιγνητικούς σταθμούς όσο και πυρινικούς. Οι δύο χώρες με τη μεγαλύτερη παραγωγή ρεύματος από πυρινικά (Γερμανία - Γαλλία) έχουν καταθέσει πλάνο στην Κομισσιόν για πλήρη κατάργηση των πυρινικών σταθμών σε βάθος χρόνου. Στην μπανανία που ζεις, όχι μόνο δεν κλείνουμε του λιγνητικούς σταθμούς (πυρινικούς ευτυχώς δεν έχουμε), αλλά ανοίγουμε και νέους, γι' αυτό μην κάνεις το λάθος να κρίνεις την κατάσταση σύμφωνα με το τι επικρατεί στην Ελλάδα. Για να καταλήξεις σε συμπερασμα για το εάν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι πιο οικολογικά ή όχι από τα βενζινοκίνητα, δεν αρκεί η διαπίστωση ότι το ρεύμα για να παραχθεί χρειάζεται λιγνήτη. Λες οι αυτοκινητοβιομηχανίες που ασχολούνται με την ηλεκτροκίνηση να μην το έχουν σκεφθεί αυτό και να περίμεναν εσένα να τους το πεις; Τα καυσαέρια που δημιουργούνται για την παραγωγή του ρεύματος που καταναλώνει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο σε Χ χιλιόμετρα είναι σαφώς λιγότερα από τα καυσαέρια που παράγει η βενζίνη στην ίδια απόσταση. Υπόψιν ότι η βενζίνη δεν γεννιέται στο βενζινάδικο. Μέχρι να φτάσει στο ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου σου υπάρχει μια διαδικασία που περιλαμβάνει την εξόρυξη του αργού πετρελαίου, τη μεταφορά με τάνκερ (έχεις ιδέα τι καυσαέρια παράγει ένα τάνκερ), τη διύλιση και τη μεταφορά με βυτιοφόρο στο βενζινάδικο. Όλα αυτά παράγουν επιπλέον καυσαέρια, τα οποία πρέπει να ληφθούν υπόψιν. Αυτά προς το παρόν. Θα το εκτιμούσα εάν μου έδινες να διαβάσω μια μελέτη που να λέει ότι το δίκτυο ενέργειας (οποιασδήποτε χώρας, δεν με νοιάζει) θα καταρρεύσει εάν όλοι το γυρίσουν σε ηλεκτρικά οχήματα.
NT1G Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2017 ... Για να καταλήξεις σε συμπερασμα για το εάν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι πιο οικολογικά ή όχι από τα βενζινοκίνητα, δεν αρκεί η διαπίστωση ότι το ρεύμα για να παραχθεί χρειάζεται λιγνήτη. Λες οι αυτοκινητοβιομηχανίες που ασχολούνται με την ηλεκτροκίνηση να μην το έχουν σκεφθεί αυτό και να περίμεναν εσένα να τους το πεις; Τα καυσαέρια που δημιουργούνται για την παραγωγή του ρεύματος που καταναλώνει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο σε Χ χιλιόμετρα είναι σαφώς λιγότερα από τα καυσαέρια που παράγει η βενζίνη στην ίδια απόσταση. Υπόψιν ότι η βενζίνη δεν γεννιέται στο βενζινάδικο. Μέχρι να φτάσει στο ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου σου υπάρχει μια διαδικασία που περιλαμβάνει την εξόρυξη του αργού πετρελαίου, τη μεταφορά με τάνκερ (έχεις ιδέα τι καυσαέρια παράγει ένα τάνκερ), τη διύλιση και τη μεταφορά με βυτιοφόρο στο βενζινάδικο. Όλα αυτά παράγουν επιπλέον καυσαέρια, τα οποία πρέπει να ληφθούν υπόψιν. ... Αυτά έκατσε και τα υπολόγισε ένας στην Mazda βάσει του πως παράγεται το ρεύμα στην Ιαπωνία (30,3% κάρβουνο, 58% πετρέλαιο+LPG). Για ένα αυτοκίνητο βενζίνης με 5,5 lt/100 km και ένα ηλεκτροκίνητο με 21,2 kWh/100 km υπολόγισε well to wheel CO2 150 g/km για την βενζίνη και 128 g/km για το ηλεκτρικό.
james01gr Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2017 η καύσης βιομάζας για παράδειγμα δεν έχει ως αποτέλεσμα δημιουργία CO2; αυτό που ξέρω είναι πως μας πουλάνε κανονικό παραμύθι σχετικά με όλα αυτά τα οικολογικά. τίποτα δεν είναι ΄΄καθαρό'' τουλάχιστον όσο θέλουν να στο πουλήσουν. εάν αλλάξει η παραγωγή ρεύματος και το πάμε σε βιομάζα, θα πεινάσει κόσμος. για τις ανεμογεννήτριες και για τα υπόλοιπα ψάξε να δες αποδόσεις, πότε λειτουργούν και πως εάν δεν υπάρχει υποστήριξη από άλλες πηγές ενέργειας, καμία χώρα δεν μπορεί να στηριχθεί εξ ολοκλήρου στην παραγωγή ενέργειας από τις ΑΠΕ. τώρα για το δίκτυο που λες, κάτσε μια ωραία ημέρα του καλοκαιριού που η θερμοκρασία έξω είναι 40 βαθμούς και πες μου εάν το σύστημα της ΔΕΗ αντέχει το φορτίο. και εάν θα έχει η Ελλάδα 500.000 ηλεκτρικά οχήματα, εάν θα καταφέρει να ανταπεξέλθει η ΔΕΗ σε αυτό. στην παραγωγή του ρεύματος αυτό που κάνεις είναι να ρυπαίνεις μια άλλη περιοχή και να εκμεταλλεύεσαι την ενέργεια στην πόλη και να μην ρυπαίνεις την πόλη. το εάν υποβαθμίζεις το δάσος, το τοπίο, εάν μολύνεις κάποια άλλη περιοχή για να κάνεις εσύ την δουλειά σου, ελάχιστους απασχολούν. αρκεί οι πόλεις να είναι καθαρές από ρύπους... εγώ δεν είμαι υπέρ της βενζίνης. απλά προσπαθώ να σου εξηγήσω πως όλα αυτά είναι κύκλος. πριν 20-25 χρόνια οι κινητήρες βενζίνης έκαιγαν 10 λίτρα / 100 χλμ τα 1400 κυβικά. αφού την βενζίνη την παράτησαν εντελώς, οι βιομηχανίες άρχισαν να δίνουν ντίζελ στον λαό με χαμηλά επίπεδα εκπομπών και οικονομίας. τα ΝΟχ κανείς δεν τα μέτραγε ενώ είδαμε και τι έγινε με τα σκάνδαλα. τα τελευταία χρόνια εκ θαύματος αρχίζουμε και βλέπουμε κινητήρες βενζίνης που έχουν απόδοση ενώ είναι μόλις 1000 κυβικά και κατανάλωση σχεδόν ίδια με το ντίζελ. ΑΦΟΥ όμως έγινε το σκάνδαλο με το ντίζελ. και σιγά σιγά πάμε στα ηλεκτρικά. δεν μπορώ να δεχθώ πως όλα αυτά δεν είναι κανονισμένα. στην τελική ανάλυση εσύ έλεγες πως το πετρέλαιο ανεβαίνει αυθαίρετα και σου έδωσα παραδείγματα χωρών που πετρέλαιο και βενζίνη έχουν παραπλήσια τιμή
tarantules Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2017 Δεν τα βάζω όλα γιατί έχει πολλά καλά άρθρα αλλά ενδεικτικά μπορεί όποιος έχει όρεξη να κάτσει να διαβάσει τί παιχνίδια παίζονται με την ηλεκτρική ενέργεια. Πχ Το κόστος του ρεύματος 100άδες δις σε "επενδύσεις" για να πληρώνουμε πανάκριβα το ρεύμα που δεν παράγουν οι ΑΠΕ Κι άλλες διεθνείς ειδήσεις, απάντηση στο σανό που μάς ταΐζει η αιολική Μαφία Η ηλεκτροδότηση στην Γερμανία και το αφήγημα για τις ΑΠΕ Μύθοι και αλήθειες για τις ανεμογεννήτριες (80+ μούφες, σε 8 σελίδες και 8 λεπτά ανάγνωσης, ή ...Inside Story 8)
kalogeros Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2017 Συνεχίζεις να γράφεις ασυναρτησίες. Πάμε ένα-ένα η καύσης βιομάζας για παράδειγμα δεν έχει ως αποτέλεσμα δημιουργία CO2; αυτό που ξέρω είναι πως μας πουλάνε κανονικό παραμύθι σχετικά με όλα αυτά τα οικολογικά. τίποτα δεν είναι ΄΄καθαρό'' τουλάχιστον όσο θέλουν να στο πουλήσουν. Καθαρή, με την έννοια που το έχεις εσύ στο μυαλό σου, δεν είναι ούτε η κλανιά σου, που αποτελείται από μεθάνιο, ένα από τα κυριότερα αέρια του φαινομένου του θερμοκηπίου. Και ναι, η καύση της βιομάζας δημιουργεί CO2, αλλά δεν δημιουργεί πολλά από τα υπόλοιπα ρυπογόνα σωματίδια που δημιουργεί η καύση λιγνήτη η μόλυνση από τα πυρινικά απόβλυτα. Άρα, η σύγκριση είναι άκυρη εάν αλλάξει η παραγωγή ρεύματος και το πάμε σε βιομάζα, θα πεινάσει κόσμος. για τις ανεμογεννήτριες και για τα υπόλοιπα ψάξε να δες αποδόσεις, πότε λειτουργούν και πως εάν δεν υπάρχει υποστήριξη από άλλες πηγές ενέργειας, καμία χώρα δεν μπορεί να στηριχθεί εξ ολοκλήρου στην παραγωγή ενέργειας από τις ΑΠΕ. Η Κόστα Ρίκα παρήγαγε το 98% της ηλεκτρικής ενέργειας που καταναλώθηκε στη χώρα από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Άκυρο το επιχείρημα. τώρα για το δίκτυο που λες, κάτσε μια ωραία ημέρα του καλοκαιριού που η θερμοκρασία έξω είναι 40 βαθμούς και πες μου εάν το σύστημα της ΔΕΗ αντέχει το φορτίο. και εάν θα έχει η Ελλάδα 500.000 ηλεκτρικά οχήματα, εάν θα καταφέρει να ανταπεξέλθει η ΔΕΗ σε αυτό. Αυτό που λες συμβαίνει γιατί για λίγες ημέρες το χρόνο η ζήτηση του ρεύματος αυξάνεται. Είναι ασύμφορο για τη ΔΕΗ (και για την κάθε ΔΕΗ) να αυξήσει την παραγωγή της γιατί για 4-5 μέρες το χρόνο αυξάνεται η ζήτηση. Αν, όμως, η αυξημένη αυτή ζήτηση ήταν 100, 200 ή και 365 μέρες το χρόνο, θα αναγκαζόταν να την αυξήσει. Όπως καταλαβαίνεις, και αυτό το επιχείρημα σου είναι άκυρο γιατί δεν μπορείς να συγκρίνεις κάτι που συμβαίνει λίγες μέρες με κάτι που θα συμβαίνει κάθε μέρα. στην τελική ανάλυση εσύ έλεγες πως το πετρέλαιο ανεβαίνει αυθαίρετα και σου έδωσα παραδείγματα χωρών που πετρέλαιο και βενζίνη έχουν παραπλήσια τιμή Πότε είπα εγώ τέτοιο πράγμα; ΑΦΟΥ όμως έγινε το σκάνδαλο με το ντίζελ. και σιγά σιγά πάμε στα ηλεκτρικά. δεν μπορώ να δεχθώ πως όλα αυτά δεν είναι κανονισμένα. Οκ, κατάλαβα, όλα είναι μια συνωμοσία εναντίον μας, μας ψεκάζουν, μας παρακολουθούν κλπ κλπ. I'm out.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα