YourTrueLegend Δημοσ. 7 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2017 Μετα το σκανδαλο της VW, η ΕΕ αρχισε να αναζητα ενα μοντελο για την μετρηση των ρυπων, πιο ρεαλιστικο και πιο αξιοπιστο.Αρχης γενομενης απο το Σεπτεμβρη του 2017 και το αργοτερο σε ενα χρονο το Σεπτεμβρη 2018, ολες οι αυτοκινητοβιομηχανιες ειναι υποχρεωμενες να εκδοσουν νεα τιμη για τους ρυπους των πετρελαιοκινητων οχηματων τους, βασισμενη στο νεο μοντελο μετρησης.Πρακτικα, ολα τα αμαξια θα εχουν περισσοτερους ρυπους, που σημαινει μεγαλυτερα τελη κυκλοφοριας.Επιπλεον θα αυξηθουν και τα τελη ταξινομησης, αρα και οι τιμες λιανικης πωλησης.Aναμενομενα, ειδικα στη χωρα μας, σε καποια μοντελα θα βυθιστει και η αξια τους.
NikosKallithea Δημοσ. 7 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2017 Ποιος τα λέει αυτα, εδώ ακόμα δεν ξερουμε τι τέλη θα πληρωσουμε φέτος και με πιο σύστημα, τελείως ανούσιο το θέμα με αδιαίρετα συμπεράσματα και χωρίς την πηγή
YourTrueLegend Δημοσ. 7 Αυγούστου 2017 Μέλος Δημοσ. 7 Αυγούστου 2017 Το αν το θεμα ειναι ανουσιο δεν μπορει να το κρινει καποιος που ειναι ανενημερωτος για τις οδηγιες που εχει δωσει η ΕΕ. Επισης το θεμα δεν εχει σχεση με το τι θα πληρωσουμε φετος ή με το συστημα τελων κυκλοφοριας της Ελλαδας. Απο τη στιγμη που οι ρυποι θα αυξηθουν για καθε μοντελο βαση κατασκευαστη, αυτοματως θα υπαρχει αυξηση για ολους (με αμαξια μετα το 2010).
NikosKallithea Δημοσ. 7 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2017 Οι νόμοι και τα όρια μεταβάλλονται απο χώρα σε χωρα δεν είναι κάτι σαν ευρωπαικη οδηγια τοσο θα πληρωσετε όλες οι χώρες
YourTrueLegend Δημοσ. 7 Αυγούστου 2017 Μέλος Δημοσ. 7 Αυγούστου 2017 Οι νόμοι και τα όρια μεταβάλλονται απο χώρα σε χωρα δεν είναι κάτι σαν ευρωπαικη οδηγια τοσο θα πληρωσετε όλες οι χώρες Συνεχιζεις να επιδεικνυεις οτι εισαι πληρως ανενημερωτος και καταχραζεσαι το τοπικ για να ποσταρεις τις θεωριες σου και τις ερμηνειες σου, βασισμενες παντα στην -ουτε καν- ημιμαθεια σου. Παμε ξανα... : Η ΕΕ εχει δωσει οδηγια στις αυτοκινητοβιομηχανιες να υπολογισουν τους ρυπους με νεο μοντελο μετρησης και η διωρια ειναι ως το Σεπτεμβρη του 2018. Αυτο σημαινει αυξηση των "εργοστασιακων" ρυπων, αρα αυξηση των τελων κυκλοφοριας η οποια θα ειναι διαφορετικη ανα χωρα βαση του δικου της μοντελου φορολογησης. Οι ρυποι ωστοσο θα αυξηθουν για ΟΛΟΥΣ τους πετρελαιοκινητηρες που ταξινομηθηκαν μετα το 2010. Τι δεν καταλαβαινεις μετα απο 3 επεξηγηματικα ποστ; Extra hint: Ολοκληρη renault (προμηθευτης της nissan και της mercedes στους dieselοκινητηρες) εχει ηδη ανακοινωσει οτι λογω αυτου του κανονισμου της ΕΕ , εγκαταλειπει αμεσα την εξελιξη των diesel , ενω απο το 2020 τους καταργει σε ολα της τα μοντελα πλην των επαγγελματικων κι εμεις συζηταμε με τον Νικο απο την Καλλιθεα μηπως αυτα ειναι φημες που τις εβγαλα απο τα μυαλο μου για να φτιαξω ενα ανουσιο τοπικ... Ειναι να μην πεσεις σε Ελληνα με "αποψη". 4
NT1G Δημοσ. 8 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2017 Λόγο αυτού του κανονισμού που υπολογίζει το CO2 "διαφορετικά", η Renault σταματά τους diesel αλλά συνεχίζει τους βενζίνης που βγάζουν πιο πολύ CO2 because fuck logic. Για άλλους λόγους σταματάνε τους diesel οι εταιρίες και όχι λόγω του διαφορετικού τρόπου υπολογισμού του CO2. 1
YourTrueLegend Δημοσ. 8 Αυγούστου 2017 Μέλος Δημοσ. 8 Αυγούστου 2017 Λόγο αυτού του κανονισμού που υπολογίζει το CO2 "διαφορετικά", η Renault σταματά τους diesel αλλά συνεχίζει τους βενζίνης που βγάζουν πιο πολύ CO2 because fuck logic. Για άλλους λόγους σταματάνε τους diesel οι εταιρίες και όχι λόγω του διαφορετικού τρόπου υπολογισμού του CO2. Θα ειχε πολυ ενδιαφερον να μας πεις τους λογους που κατα τη γνωμη σου η renault σταματαει την εξελιξη των κινητηρων. Διοτι το στελεχος της γαλλικης εταιρειας λεει ακριβως οτι εγραψα: Λίγο μετά αποκαλύφθηκε από το Reuters η είδηση πως η Renault θα σταματήσει να προσφέρει diesel κινητήρες στα μικρά της μοντέλα. Η είδηση προήλθε από επίσημο meeting στα κεντρικά της Renault, όπου ο Επικεφαλής Ανταγωνιστικότητας της γαλλικής εταιρείας, κ. Thierry Bollore, δήλωσε σχετικά πως τα αυστηρότερα στάνταρντ εκπομπών ρύπων και οι νέες δοκιμές τους σε πραγματικές συνθήκες που θα τεθούν σε ισχύ το 2018, θα αυξήσουν το κόστος εξέλιξης σε τέτοιο σημείο που οι diesel θα εκδιωχθούν από την αγορά! Έτσι, μέχρι το 2020 η Renault πιστεύει ότι οι diesel θα εκλείψουν από την μικρή (Clio) και τη μικρομεσαία (Megane) κατηγορία, ενώ ήδη στα μίνι το Twingo προσφέρεται μόνο με κινητήρες βενζίνης. https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/H-Renault-bazei-telos-sto-diesel_137334.asp Αλλα η γνωμη του ημιμαθη Ελληνα με αποψη παντα μετραει παραπανω ακομα κι απο αυτη των στελεχων της ιδιας της εταιρειας...
NT1G Δημοσ. 8 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2017 Σαν γνωστός ξερόλας του forum που τα ξέρει όλα, περίμενα να ήξερες ότι υπάρχουν άλλοι τέσσερις regulated ρύποι στα καυσαέρια εκτός από το διοξείδιο του άνθρακα (CO2) και από αυτούς, οι δύο είναι δύσκολο να ελεγχθούν στους diesel κινητήρες, ειδικά τώρα που θα μπουν και not-to-exceed όρια, για αυτό πολλές εταιρίες θα σταματήσουν την εξέλιξη τους. Και δεν είναι γνώμη μου, είναι αυτό που έχουν πει οι αυτοκινητοβιομηχανίες.
YourTrueLegend Δημοσ. 8 Αυγούστου 2017 Μέλος Δημοσ. 8 Αυγούστου 2017 Δεν εχει νοημα να ξαναπαραθεσω την δηλωση του ιδιου του στελεχους της Renault που αναφερει οτι εγραψα, πως σταματαει την εξελιξη των diesel λογω του συγκεκριμενου κανονισμου της ΕΕ περι ρυπων. Ξερεις καλυτερα εσυ, συνεχισε...
torq Δημοσ. 8 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2017 το έχουν αναφέρει το θέμα και μερικά sites ειδησιογραφικά. το κακό είναι ότι έχω διαβάσει και παραδείγματα με πιθανά τέλη κυκλοφορίας με βάση τα νέα δεδομένα. κλάφτα Χαράλαμπε αν ισχύσει κάτι τέτοιο 1
NT1G Δημοσ. 8 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2017 Είπαμε είσαι μεγάλος "γνώστης" Στο ευρωπαϊκό τεστ για τα καυσαέρια/κατανάλωση υπάρχουν 5 regulated emissions. Το διοξείδιο του άνθρακα (CO2) είναι ένα από αυτά. Από τα άλλα τέσσερα, δύο από αυτά είναι δύσκολο να ελεγχθούν στους diesel κινητήρες. Για αυτά τα άλλα 2 γίνεται όλη η συζήτηση για τους diesel κινητήρες. Και ξαναλέω, δεν ξέρω καλύτερα, αυτά είναι που λένε οι αυτοκινητοβιομηχανίες. Ότι τα νέα όρια δεν μπορούν να τα πιάσουν αν δεν βάλουν πανάκριβα συστήματα στους καταλύτες. Οπότε δεν εξελίσσουν νέα diesel.
YourTrueLegend Δημοσ. 8 Αυγούστου 2017 Μέλος Δημοσ. 8 Αυγούστου 2017 Ξανα: Λίγο μετά αποκαλύφθηκε από το Reuters η είδηση πως η Renault θα σταματήσει να προσφέρει diesel κινητήρες στα μικρά της μοντέλα. Η είδηση προήλθε από επίσημο meeting στα κεντρικά της Renault, όπου ο Επικεφαλής Ανταγωνιστικότητας της γαλλικής εταιρείας, κ. Thierry Bollore, δήλωσε σχετικά πως τα αυστηρότερα στάνταρντ εκπομπών ρύπων και οι νέες δοκιμές τους σε πραγματικές συνθήκες που θα τεθούν σε ισχύ το 2018, θα αυξήσουν το κόστος εξέλιξης σε τέτοιο σημείο που οι diesel θα εκδιωχθούν από την αγορά! Έτσι, μέχρι το 2020 η Renault πιστεύει ότι οι diesel θα εκλείψουν από την μικρή (Clio) και τη μικρομεσαία (Megane) κατηγορία, ενώ ήδη στα μίνι το Twingo προσφέρεται μόνο με κινητήρες βενζίνης. Συνεχισε
panos2171 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2017 Γενικά σε βάθος χρόνου από ότι λέγεται οι περισσότερες χώρες της ΕΕ θα προσπαθήσουν να εξαφανίσουν τα diesel. Ίσως αυτό να είναι το πρώτο βήμα.
YourTrueLegend Δημοσ. 8 Αυγούστου 2017 Μέλος Δημοσ. 8 Αυγούστου 2017 (επεξεργασμένο) . Επεξ/σία 8 Αυγούστου 2017 από YourTrueLegend
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα