Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.

Έφυγα και πήγα στον ΟΤΕ όταν έμαθα για τις αλλαγές, σε τηλεφωνική επικοινωνία στη βονταφον μου ξεκαθάρισαν οτι δεν θα χρεωθω αν φύγω και σήμερα ήρθε λογαριασμός 130€ με το "πρόστιμο" επειδή έσπασα το συμβόλαιο.

 

Δεν πρόλαβα να πάω σε κατάστημα κατι το οποίο θα κάνω αύριο το πρωί. Πως λέτε οτι πρέπει να κινηθώ για να μην σπάσουν τα νεύρα μου με τους βλαμμενους;

Είναι πονεμένη η ιστορία με την καταγγελία σύμβασης. Εσύ απλά ρώτησες και μετά έκανες αίτηση για ΟΤΕ ή έστειλες και κάτι "επίσημο" στη Voda πριν την φορητότητα?

  • Απαντ. 72
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators
Δημοσ.

Είναι πονεμένη η ιστορία με την καταγγελία σύμβασης. Εσύ απλά ρώτησες και μετά έκανες αίτηση για ΟΤΕ ή έστειλες και κάτι "επίσημο" στη Voda πριν την φορητότητα?

Απλά πήγα στον ΟΤΕ αφού είχα ρωτήσει 2 φορές στο τηλέφωνο και μου είχαν πει οτι δεν χρειάζεται να κανω κάτι

  • Super Moderators
Δημοσ.

Νομίζω ότι πρέπει να πας σε κατάστημα του προηγούμενου παρόχου ή να στείλεις email/fax στα κεντρικά ώστε να γίνει η καταγγελία σύμβασης, δεν γίνεται έτσι όπως το λες..

  • Like 1
Δημοσ.

Έφυγα και πήγα στον ΟΤΕ όταν έμαθα για τις αλλαγές, σε τηλεφωνική επικοινωνία στη βονταφον μου ξεκαθάρισαν οτι δεν θα χρεωθω αν φύγω και σήμερα ήρθε λογαριασμός 130€ με το "πρόστιμο" επειδή έσπασα το συμβόλαιο.

 

Δεν πρόλαβα να πάω σε κατάστημα κατι το οποίο θα κάνω αύριο το πρωί. Πως λέτε οτι πρέπει να κινηθώ για να μην σπάσουν τα νεύρα μου με τους βλαμμενους;

Κοίτα αν η αίτηση φορητότητας που έφτασε στην Vodafone από τον ΟΤΕ είναι πριν την ημερομηνία που κλείνει ο μήνας από την ανακοίνωση (νομίζω ήταν γύρω στης 25 Αυγούστου) τότε παίρνεις τηλέφωνο και τους ενημερώνεις και πιστεύω πως θα το κόψουν.

Έχω ακούσει και το άλλο οτι λαμβάνουν υπ'όψην την ημερομηνία που έφτασε ο λογαριασμός στα χέρια σου. Δηλαδή εκδίδεται 1 Αυγούστου, φτάνει σε εσένα περίπου 10, άρα έχεις ένα μήναν από της 10 Αυγούστου και όχι απο της 21 Ιουλίου. Εσύ ενημερώνεσαι από τον λογαριασμό σου και δεν ψάνχεις στο ιντερνετ κάθε πότε θα κάνει η Vodafone αύξηση. Σε αυτή την περίπτωση κάνεις αμφισβήτηση.

 

Υ.Γ Απορώ πάντως πως και δεν σου έκαναν πολύ καλή προσφορά για να παραμείνεις σε αυτούς.

  • Moderators
Δημοσ.

Θρες, πριν προχωρήσω στην αλλαγή είχα ρωτήσει τηλεφωνικός στη βονταφον αν θα υπάρξει πρόστιμο και αν πρέπει να κάνω κάτι και είχαν απαντήσει αρνητικά λέγοντας ότι απλά κανω μεταφορά.

 

Πήγα σήμερα στην βονταφον και εννοείται έπεσαν Παναγίες, της είπα ότι όταν είχα πάει στο κατάστημα να ρωτήσω μου είχαν πει ότι δεν γνωρίζουν και να ρωτήσω νομικό, αυτή σήμερα έλεγε αποκλείεται και να της πω όνομα υπάλληλο, κάτι το οποίο δεν είχα συγκρατήσει φυσικά. Αυτό θα πάρω τηλέφωνο στην προστασία καταναλωτή

Βονλουτσος η αίτηση έγινε αρχές Αυγούστου οπότε ήμουν μέσα στους χρόνους. Επίσης αν δεις σε προηγούμενο ποστ μου στο θρεντ έγραψα ότι δεν υπάρχει πρόστιμο και το έλεγα με σιγουριά γιατι είχα ηδη μιλήσει με βονταφον

Δημοσ.

Θρες, πριν προχωρήσω στην αλλαγή είχα ρωτήσει τηλεφωνικός στη βονταφον αν θα υπάρξει πρόστιμο και αν πρέπει να κάνω κάτι και είχαν απαντήσει αρνητικά λέγοντας ότι απλά κανω μεταφορά.

 

Πήγα σήμερα στην βονταφον και εννοείται έπεσαν Παναγίες, της είπα ότι όταν είχα πάει στο κατάστημα να ρωτήσω μου είχαν πει ότι δεν γνωρίζουν και να ρωτήσω νομικό, αυτή σήμερα έλεγε αποκλείεται και να της πω όνομα υπάλληλο, κάτι το οποίο δεν είχα συγκρατήσει φυσικά. Αυτό θα πάρω τηλέφωνο στην προστασία καταναλωτή

Βονλουτσος η αίτηση έγινε αρχές Αυγούστου οπότε ήμουν μέσα στους χρόνους. Επίσης αν δεις σε προηγούμενο ποστ μου στο θρεντ έγραψα ότι δεν υπάρχει πρόστιμο και το έλεγα με σιγουριά γιατι είχα ηδη μιλήσει με βονταφον

Να σου πω διαβασα μόνο το αρχικό. Κοίτα αν είσαι μέσα στην διορία που δίνουν, πάρε τηλέφωνο και ενημέρωσε πως θα πας ΕΕΤΤ. Αφού είσαι καλυμμένος χρονικά ευελπιστώ να μην σε ταλαιπωρήσουν. Έχω την εντυπωση οτι από τότε που η Vodafone πήρε την HOL την χάλασε αρκετά...

  • Moderators
Δημοσ.

Πηγα σήμερα, μίλησα με άλλο υπάλληλο, το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να του δείξω το χαρτί του ΕΕΤΤ που αναφέρεται στην μονόπλευρη αλλαγή συμβολαίου και στην καταγγελία της σύμβασης χωρίς κάποιο πρόστιμο, πήρε τηλέφωνο στα κεντρικά και το πρόβλημα λύθηκε. Θα πιστώσουν το πόσο και θα έρθει ο επόμενος λογαριασμός μειωμένος κατά 120€ οπου και θα πληρώσω μόνο το πάγιο που μου αναλογεί 

  • Super Moderators
Δημοσ.

Θρες, πριν προχωρήσω στην αλλαγή είχα ρωτήσει τηλεφωνικός στη βονταφον αν θα υπάρξει πρόστιμο και αν πρέπει να κάνω κάτι και είχαν απαντήσει αρνητικά λέγοντας ότι απλά κανω μεταφορά.

 

Είτε σου είπαν ψέματα είτε δεν ήξεραν, από ότι έχει πάρει το μάτι μου πάντως δεν είναι αυτή η προβλεπέ διαδικασία.

  • Moderators
Δημοσ.

Είτε σου είπαν ψέματα είτε δεν ήξεραν, από ότι έχει πάρει το μάτι μου πάντως δεν είναι αυτή η προβλεπέ διαδικασία.

Απο οτι κατάλβα το χαρτί που λες το στέλνει ο νέος πάροχος οχι εσυ. Όπως και να χει εγω δεν θα πληρωνα απο τη στιγμη  που μου ειχαν πεί οτι δεν χρειάζεται να κάνω κατι. Αν δεν ήξερε ο υπάλληλος ας τα έπαιρναν απο αυτον, ειναι δικο τους θεμα η σωστη ενημέρωση τον υπαλληλων τους και δεν θα φορτωνόμουν  εγω τα λάθη τους

Δημοσ.

Δεν φορτώνεσαι εσύ κανένα κόστος. Και μόνο η αίτηση φορητότητας αρκεί για να θεωρηθεί καταγγελία της σύμβασης. Από εκεί και μετά απλά ενημερώνεις τον νέο πάροχο ότι σπας το συμβόλαιο σου γι αυτόν τον λόγο και κατά 99% θα αναλάβει αυτός την όλη διαδικασία. Οτι και να γίνει όμως δεν πρόκειται να πληρώσεις κάτι. 

  • Moderators
Δημοσ.

Δεν φορτώνεσαι εσύ κανένα κόστος. Και μόνο η αίτηση φορητότητας αρκεί για να θεωρηθεί καταγγελία της σύμβασης. Από εκεί και μετά απλά ενημερώνεις τον νέο πάροχο ότι σπας το συμβόλαιο σου γι αυτόν τον λόγο και κατά 99% θα αναλάβει αυτός την όλη διαδικασία. Οτι και να γίνει όμως δεν πρόκειται να πληρώσεις κάτι. 

Αν και δεν καταλαβα τι εννοεις, αναφέρεσαι στον παλιό πάροχο και οχι στον νέο. Αυτοί ήθελαν να μου το φορτώσουν και δεν πηγαινα με το χαρτι απο ΕΕΤΤ ή αν ηταν καποιος αλλος που δεν ηθελε να ασχοληθει θα τα πληρωνε. 

Δημοσ.

Πηγα σήμερα, μίλησα με άλλο υπάλληλο, το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να του δείξω το χαρτί του ΕΕΤΤ που αναφέρεται στην μονόπλευρη αλλαγή συμβολαίου και στην καταγγελία της σύμβασης χωρίς κάποιο πρόστιμο, πήρε τηλέφωνο στα κεντρικά και το πρόβλημα λύθηκε. Θα πιστώσουν το πόσο και θα έρθει ο επόμενος λογαριασμός μειωμένος κατά 120€ οπου και θα πληρώσω μόνο το πάγιο που μου αναλογεί 

Το βάζουν και όποιος ψαρώσει το πληρώνει... Τέλος καλό όλα καλά :)

Δημοσ.

εφτιαξα ενα συμβολαιο για 2 χρονια με  το μηνα με 22 ευρω πριν 15 μερες ενεργοποιηθηκε δηλαδη τωρα Vodafone Home double play GR με την αυξηση που λεει θα παει 39.50 το μηνα με πιανει και εμενα?

  • Moderators
Δημοσ.

εφτιαξα ενα συμβολαιο για 2 χρονια με το μηνα με 22 ευρω πριν 15 μερες ενεργοποιηθηκε δηλαδη τωρα

Vodafone Home double play GR με την αυξηση που λεει θα παει 39.50 το μηνα με πιανει και εμενα?

Δεν νομίζω να παίζει τέτοια διαφορά κάτι άλλο παιζει. Η αύξηση είναι 5% όσο δηλαδή κάποιος φόρος π μπήκε από όσο ξέρω οπότε θα πληρώνεις πάνω κάτω 24ευρω. Ψαξτο

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...