Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σύμφωνα με την εταιρεία Strategy Analytics, υπήρξαν ανακατατάξεις το τελευταίο τρίμηνο στη λίστα με τους μεγαλύτερους κατασκευαστές φορετών συσκευών (wearables) με τη Xiaomi να βρίσκεται πια στη πρώτη θέση..

Την ίδια εποχή πέρυσι, ήταν η εταιρεία Fitbit που βρισκόταν στη πρώτη θέση της κατάταξης με μερίδιο 29% στην αγορά των wearables σε παγκόσμιο επίπεδο. Όμως μέσα σε διάστημα ενός χρόνου, το μερίδιο της Fitbit έπεσε στο 16% με τη Xiaomi σήμερα να κατέχει το 17% της αγοράς.

 

Η Fitbit, πέρα από το παραπάνω, έχει να ανησυχεί και για διάφορες μηνύσεις ενώ στις αρχές της χρονιάς αναγκάστηκε να προχωρήσει σε απολύσεις –περίπου 110 άτομα έχασαν τις θέσεις εργασίας τους- σε μία προσπάθεια να μειώσει τα έξοδα/ κόστη λειτουργίας.

 

Σε αντίθεση με τη Fitbit, η Xiaomi έχει αρχίσει να ανεβαίνει γρήγορα στην αγορά κατά πρώτο λόγο εξαιτίας των ιδιαίτερα ανταγωνιστικών τιμών των προϊόντων της.

 

Η Apple έχει ακολουθήσει διαφορετικό δρόμο, με τη παραγωγή μίας βασικής φορετής συσκευής με περισσότερα χαρακτηριστικά και δυνατότητες, και η οποία τα πήγε εξαιρετικά από άποψη πωλήσεων το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς ξεπερνώντας τόσο τη Fitbit όσο και τη Xiaomi. Ενδεχομένως, λίγο καιρό αφότου λανσαριστεί η νέα σειρά smartwatch της Αμερικάνικης εταιρείας, Apple Watch Series 3, να την ξαναδούμε να βρίσκεται στην πρώτη θέση.

Δημοσιευμένη Εικόνα

 

Link.png Site: Engadget

  • Απαντ. 42
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Λογικοτατο..όταν οι άλλοι ζητάνε δίπλα και τριπλά λεφτά όταν κάνουν την ίδια δουλειά και μάλιστα έχει και ποιότητα η Xiaomi!!Κύριοι αν συνεχίσει έτσι και βέβαια με αυτές τις τιμές η Xiaomi σε λίγα χρόνια ψάξτε το δεύτερο!!!

  • Like 4
Δημοσ.

Μπράβο στη xiaomi αυτή η εταιρεία θα πάει πολύ μπροστά. Εξαιρετικα προϊόντα vfm πάντα και σέβεται τους πελάτες της.

  • Like 5
Δημοσ.
λογικο το κοστος ειναι πολυ μικροτερο, με 25€ ουτε το λουράκι δε παίρνεις στις αλλες εταιρείες

 

Η ειρωνία είναι πως αν πολλαπλασιάσεις τα έσοδα από τις πωλήσεις θα δεις ότι η Apple είναι πρώτη με διαφορά. Συνεπώς όταν μια οντότητα αγοράζει κάτι με 350 ευρώ, το αντίπαλο δέος θέλει 14 οντότητες για να φτάσει τα 350 ευρώ.

 

Υπολόγισε παράδειγμα τα 3.7 εκ επί 25 ευρώ

Με τα 2.8 εκ επί 350 ευρώ

  • Like 1
Δημοσ.

Να ρωτήσω κάτι; Πως γίνεται σύγκρισή ανάμεσα σε μία εταιρία που πουλάει Fitness band στα 10€, μία άλλη που πουλάει στα 150-200€ και τέλος την τρίτη που πουλάει ρολόγια 300-1000€ ανάλογα με την επιλογή; Οκ να συγκρίνουμε την Xiaomi με τα Fitbit bands αλλά η Apple δεν κυκλοφορεί Fintessband αλλά ένα συγκεκριμένο Premium Smartwatch το οποίο είναι αξεσουάρ για τα Smartphone της εταιρίας, ούτε Cross Platform είναι ούτε τίποτα..

  • Like 11
Δημοσ.

Λογικό είναι όταν πέρνεις ένα apple watch με 400 ευρώ και δεν σου κάνει αυτά που θέλεις (για το fit) κομμάτι τουλάχιστον, και πέρνεις ένα no band και σου κάνει παπάδες. Πώς να μην πουλάει σαν τρελή

Δημοσ.

Λογικό είναι όταν πέρνεις ένα apple watch με 400 ευρώ και δεν σου κάνει αυτά που θέλεις (για το fit) κομμάτι τουλάχιστον, και πέρνεις ένα no band και σου κάνει παπάδες. Πώς να μην πουλάει σαν τρελή

Πήρες εσύ 400€ Apple Watch και δεν σου πρόσφερε αυτά που σου προσφέρει το MiBand?  :huh:

  • Like 4
Δημοσ.

 

Η Apple έχει ακολουθήσει διαφορετικό δρόμο, με τη παραγωγή μίας βασικής φορετής συσκευής με περισσότερα χαρακτηριστικά και δυνατότητες, και η οποία τα πήγε εξαιρετικά από άποψη πωλήσεων το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς ξεπερνώντας τόσο τη Fitbit όσο και τη Xiaomi. Ενδεχομένως, λίγο καιρό αφότου λανσαριστεί η νέα σειρά smartwatch της Αμερικάνικης εταιρείας, Apple Watch Series 3, να την ξαναδούμε να βρίσκεται στην πρώτη θέση.

Αυτό.

  • Like 2
Δημοσ.

Να ρωτήσω κάτι; Πως γίνεται σύγκρισή ανάμεσα σε μία εταιρία που πουλάει Fitness band στα 10€, μία άλλη που πουλάει στα 150-200€ και τέλος την τρίτη που πουλάει ρολόγια 300-1000€ ανάλογα με την επιλογή; Οκ να συγκρίνουμε την Xiaomi με τα Fitbit bands αλλά η Apple δεν κυκλοφορεί Fintessband αλλά ένα συγκεκριμένο Premium Smartwatch το οποίο είναι αξεσουάρ για τα Smartphone της εταιρίας, ούτε Cross Platform είναι ούτε τίποτα..

 

Βασικα δεν συγκρίνεις συσκευες.. Oυτε wearables. Συγκρινεις συσκευες που μπαινουν στον καρπο του χρηστη.

Και η λογικη λέει οτι ο καθε χρηστης θα καταληξει να χρησιμοποιεί μονο μια συσκευη (αντε βαρια 2) στον καρπο του (ανεξαρτητα με το ποσες εχει αγοράσει).

 

Αρα ολα τα παραπανω προιοντα ειναι ανταγωνιστικά μεταξυ τους. Αν παρεις το ενα, δεν θα παρεις το άλλο.

  • Like 5
Δημοσ.

Βασικα δεν συγκρίνεις συσκευες.. Oυτε wearables. Συγκρινεις συσκευες που μπαινουν στον καρπο του χρηστη.

Και η λογικη λέει οτι ο καθε χρηστης θα καταληξει να χρησιμοποιεί μονο μια συσκευη (αντε βαρια 2) στον καρπο του (ανεξαρτητα με το ποσες εχει αγοράσει).

 

Αρα ολα τα παραπανω προιοντα ειναι ανταγωνιστικά μεταξυ τους. Αν παρεις το ενα, δεν θα παρεις το άλλο.

Ωραία και πάλι.. 2017: aapl 2.8% 400+ € iOS Exclusive xiaomi: 3.7% 10-20€ Cross Platform επίσης δεν "μπαίνουν" δεν τις βάζεις, τις φοράς.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...