Προς το περιεχόμενο

στρωσιμο σε 50αρι


snow22

Προτεινόμενες αναρτήσεις

εχω ενα 50αρι sym,το συγκεκριμενο αν και δεν εχει σημασια  ( https://www.google.gr/search?q=sym+symply+50&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi03b2cs8PVAhXMIMAKHaC_CM0Q_AUICigB&biw=1360&bih=613#imgrc=PDLrtbNNOLNdeM:  )

το οποιο επειδη μου ειχε κολησει πριν 1 εβδομαδα ενω ηταν απο ανακατασκευη και περπατησε μονο 2000χλμ,μου ζυτησε παλι ο μαστρορας 130ε  γιατι κολησε,μαλωσαμε βεβαια αφου το μηχανακι δεν περπατησε σχεδον καθολου και μου λεει πως δεν το εκανα καθολου καλο στρωσιμο

Να σας πω την αληθεια δεν το προσεξα παρα πολυ,παντα δικαλα αλλα δεν θυμαμαι στα πρωτα χλμ να το εδινα τερμα(σαματι με ποσο παει :P 70 το πολυ) καθως δεν ειχα σκοπο να το κρατησω πανω απο χρονο(για πωληση το εχω τωρα)

Εως τωρα εχω διανυσει με πολυ προσοχη 100χλμ για να μην  παθω τα ιδια,αλλα το κακο εγινε σημερα που πηγα με εναν φιλο μου δικαλα δρομο 15χμλ να πας και αλλα τοσα να γυρισεις

Για να μην γινομαι κιαλο φλυαρος,πειραζει αμα το 50αρι ειναι στο στρωσιμο και πας δικαλα?

 

υ.γ 70κιλα εγω 60 ο φιλος μου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εχω ενα 50αρι sym,το συγκεκριμενο αν και δεν εχει σημασια  ( https://www.google.gr/search?q=sym+symply+50&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi03b2cs8PVAhXMIMAKHaC_CM0Q_AUICigB&biw=1360&bih=613#imgrc=PDLrtbNNOLNdeM:  )

το οποιο επειδη μου ειχε κολησει πριν 1 εβδομαδα ενω ηταν απο ανακατασκευη και περπατησε μονο 2000χλμ,μου ζυτησε παλι ο μαστρορας 130ε  γιατι κολησε,μαλωσαμε βεβαια αφου το μηχανακι δεν περπατησε σχεδον καθολου και μου λεει πως δεν το εκανα καθολου καλο στρωσιμο

Να σας πω την αληθεια δεν το προσεξα παρα πολυ,παντα δικαλα αλλα δεν θυμαμαι στα πρωτα χλμ να το εδινα τερμα(σαματι με ποσο παει :P 70 το πολυ) καθως δεν ειχα σκοπο να το κρατησω πανω απο χρονο(για πωληση το εχω τωρα)

Εως τωρα εχω διανυσει με πολυ προσοχη 100χλμ για να μην  παθω τα ιδια,αλλα το κακο εγινε σημερα που πηγα με εναν φιλο μου δικαλα δρομο 15χμλ να πας και αλλα τοσα να γυρισεις

Για να μην γινομαι κιαλο φλυαρος,πειραζει αμα το 50αρι ειναι στο στρωσιμο και πας δικαλα?

 

υ.γ 70κιλα εγω 60 ο φιλος μου

το να έχει περιττό βάρος καλό είναι να αποφεύγεται αλλά τώρα δεν χάθηκε και ο κόσμος. ( μην το ξανακάνεις όμως :P )

 

για 1000χλμ περίπου... 

Να το δουλεύεις το πολύ στα 2/3 από αυτά που μπορεί να πάει (μέχρι 40 κάτι δηλαδή)

Να μην κρατάς σταθερή ταχύτητα για πολύ ώρα η αν πρέπει να πας κάπου (στα 15 χιλιόμετρα πχ) να το κάνεις χωρίς να έχεις σταθερό το γκάζι.

Να μην ανοίγεις απότομα το γκάζι όταν ξεκινάς. αλλά ούτε και υπερβολικά αργά (νορμάλ)

Να αποφεύγεις να βάζεις δεύτερο

Να μην ξεκινάς σε απότομες ανηφόρες από στάση

 

αυτά και της αλλαγές στα λάδια του αν προσέξεις θα είσαι μια χαρά..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έγινε φίλε,να σε καλά

Άσε ότι χειρότερο τώρα που ψάχνω να το δώσω να μου κάτσει αυτό και μιλάμε για μηχανάκι που στην καλύτερη να πάρω 500€

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν επιασες τα 70 μετα τις αλλαγες υλικων,λογικο ειναι.προσοχη στο λαδι που βαζεις,βαζε καλουτσικο,οχι το φθηνοτερο που βρισκεις,αν το πατας.το δικαβαλο θερμαινει το μοτερ.εσυ οχι μονο δεν το εστωσες σωστα,αλλα εβαλες και δικαβαλο.μετα το ξαναφτιαξιμο,εστω και διπλος;μην το τερματιζεις....βεβαια,μην λεμε μαλακιες,το μαστορι σου εβαλε κινεζικο μπιστονι του 15ευρου,αντι για καλο 25+....προ ημερων αγορασα πενηνταρακι κολλημενο,και οι ανταλακτικατζιδες μου εδιναν πιστονι 40 χιλιοστων.ρε μαγκες τους λεω,το εργοστασιο συστηνει 39.9.ε, δεν θα παθεις τπτ μου ελεγαν.επιδη εχει δουλιτσα για να ανοιξω κυλινδρο,εψαξα και βρηκα με 39.93 και εκανα δουλεια

επισης,προσεχε να μην βαλει χερι ή χαλασει το τσοκ.τι μανια ειναι αυτη ρε γμτ.....σε οσα πενηνταρακια ειδα,ψαχνωντας,σχεδον ολα ειχαν ακυρωμενο τσοκ.και δωσε μιζιες για να δουλεψει.και σε οσα δεν ηταν ακυρωμενο το τσοκ,ηταν πειραγμενο να ειναι μονιμα ον,δλδ να πινει βεζινες σαν 200 κυβικων διχρονο.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν επιασες τα 70 μετα τις αλλαγες υλικων,λογικο ειναι.προσοχη στο λαδι που βαζεις,βαζε καλουτσικο,οχι το φθηνοτερο που βρισκεις,αν το πατας.το δικαβαλο θερμαινει το μοτερ.εσυ οχι μονο δεν το εστωσες σωστα,αλλα εβαλες και δικαβαλο.μετα το ξαναφτιαξιμο,εστω και διπλος;μην το τερματιζεις....βεβαια,μην λεμε μαλακιες,το μαστορι σου εβαλε κινεζικο μπιστονι του 15ευρου,αντι για καλο 25+....προ ημερων αγορασα πενηνταρακι κολλημενο,και οι ανταλακτικατζιδες μου εδιναν πιστονι 40 χιλιοστων.ρε μαγκες τους λεω,το εργοστασιο συστηνει 39.9.ε, δεν θα παθεις τπτ μου ελεγαν.επιδη εχει δουλιτσα για να ανοιξω κυλινδρο,εψαξα και βρηκα με 39.93 και εκανα δουλεια

επισης,προσεχε να μην βαλει χερι ή χαλασει το τσοκ.τι μανια ειναι αυτη ρε γμτ.....σε οσα πενηνταρακια ειδα,ψαχνωντας,σχεδον ολα ειχαν ακυρωμενο τσοκ.και δωσε μιζιες για να δουλεψει.και σε οσα δεν ηταν ακυρωμενο το τσοκ,ηταν πειραγμενο να ειναι μονιμα ον,δλδ να πινει βεζινες σαν 200 κυβικων διχρονο.....

 

Mε αυτή τη μαλακία των τσοκ κι εγώ απορώ. Λες και δε μπορεί ο μαλάκας να ρυθμίσει το καρμπυρατέρ μια με ζεστό κινητήρα κ μια κρύο τις ανάλογες βίδες...Ρελαντί και την κανονική αντίστοιχα. Και ένα ηλεκτρικό τσόκ έχει 15 ευρώ για έναν επαγγελματία.

 

Eπίσης OP δικάβαλο και 50ρι δεν πάνε μαζί. Πόσο μάλλον ανακατασκευασμένο με προδιαγραφές εκτός κατασκευαστή. Μπορεί να μην κολλήσει άλλα δε θα κρατήσει ο κινητήρας ούτε τα μισά από το εργοστασιακό. Πόσο μάλλον αν ήταν δίχρονο....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν επιασες τα 70 μετα τις αλλαγες υλικων,λογικο ειναι.προσοχη στο λαδι που βαζεις,βαζε καλουτσικο,οχι το φθηνοτερο που βρισκεις,αν το πατας.το δικαβαλο θερμαινει το μοτερ.εσυ οχι μονο δεν το εστωσες σωστα,αλλα εβαλες και δικαβαλο.μετα το ξαναφτιαξιμο,εστω και διπλος;μην το τερματιζεις....βεβαια,μην λεμε μαλακιες,το μαστορι σου εβαλε κινεζικο μπιστονι του 15ευρου,αντι για καλο 25+....προ ημερων αγορασα πενηνταρακι κολλημενο,και οι ανταλακτικατζιδες μου εδιναν πιστονι 40 χιλιοστων.ρε μαγκες τους λεω,το εργοστασιο συστηνει 39.9.ε, δεν θα παθεις τπτ μου ελεγαν.επιδη εχει δουλιτσα για να ανοιξω κυλινδρο,εψαξα και βρηκα με 39.93 και εκανα δουλεια

επισης,προσεχε να μην βαλει χερι ή χαλασει το τσοκ.τι μανια ειναι αυτη ρε γμτ.....σε οσα πενηνταρακια ειδα,ψαχνωντας,σχεδον ολα ειχαν ακυρωμενο τσοκ.και δωσε μιζιες για να δουλεψει.και σε οσα δεν ηταν ακυρωμενο το τσοκ,ηταν πειραγμενο να ειναι μονιμα ον,δλδ να πινει βεζινες σαν 200 κυβικων διχρονο.....

Φίλε δεν φαντάζεσαι πόσο καιει το συγκεκριμένο,ενώ είναι τετράχρονο καίω παραπάνω από εναν φίλο μου που έχει gilera

δίχρονο

Και μου φάνηκε πολύ περίεργο γιατί από όσο διάβασα το συγκεκριμένο είναι πολύ οικονομικό ίσως φταίει αυτό που είπες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τετραχρονο 50αρι και πιανεις 70αρες δικαβαλο,το ξεσκισες.και πολυ πηγε.το ξεφιμωμα ειναι εργοστασιακο  η το εκανε καποιος μαστορας εδω;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τετραχρονο 50αρι και πιανεις 70αρες δικαβαλο,το ξεσκισες.και πολυ πηγε.το ξεφιμωμα ειναι εργοστασιακο η το εκανε καποιος μαστορας εδω;

Μαστορι,για την δουλειά τώρα ζυτησε 130 εμείς 30 τον αφήσαμε δεν νομίζω να πάρει τα υπόλοιπα γιατί ρε φίλε στα 2000χλμ δεν μπρορει να με κολλάει αν και ισχυρίζεται πως είχε βάλει τα πάντα της SYM

60-65 πιάνει με δύο αλλά μόνο δικαλα που περνώ το νιώθω ότι ζορίζεται

70 μόνο με εμένα πάνω

Το έχω 550 συζήτησημη,έως τώρα μόνο ένας με πήρε τηλέφωνο και ήρθε το είδε (έχει 1,5 μήνα που το Βάλα) λες να το βάλω 450 μπας και το πάρει κανείς

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν θες να το ξεφορτωθεις γρηγορα,βαλτο και 400.απο την ζημια κερδος δεν βγαινει.αν δεν ξερεις απο μηχανικα,οι επισκευες κοστιζουν αρκετα.μην νομιζεις οτι ειναι δουλεια μισαωρου.οπως τα εχουν κανει πλεον τα σκουτερ,για να δεις πιστονι,λυνεις ολη την πισω μοτο.εχω σουζουκακι του 94 που αλλαζω μπιστονι βγαζοντας δυο πλαστικα φιλετακια δεξια αριστερα,και στο πεζο του 2007 που εχει και καταλυτη μη χεσω,χρειαστηκε να λυσω εντελως το πισω μερος.μεχρι και ντεποζιτο βενζινης και λαδιου εβγαλα για να δουλεψω ανθρωπινα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χεσε μέσα είναι τα καινούρια σκούτερ δε σου δίνουν καθόλου χέρι να δουλέψεις όπως λες. Peugeot Trekker 100 2000 και Honda Dio sr 1998. Τα πιο εύκολα που έχω βάλει χέρι.Η Peugeot μετα το 2003 που έβγαλε το jetforce(πρώην κάτοχος) χαος σκέτο. Καλύτερα να πάρεις κινεζια με έναν gy6 επάνω παρα οτιδήποτε ευρωπαϊκό η ιαπωνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άκου δικάβαλο για στρώσιμο, Αύγουστο με 40 βαθμούς έξω.

 

Για καλίτερο στρώσιμο μπορούσες να το ανεβάσεις 2-3 φορές Πάρνηθα ειδικά μεσημέρι με 40 βαθμούς. :-D  :shock:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νταξει μια φορά γίνονται οι μλκιες αυτές... Την επόμενη φορά θα το ξέρει... Αλίμονο σε αυτόν που θα το αγοράσει το μηχανάκι... Θα του γίνουν αερόστατα από τα προβλήματα που θα βγάζει με το καιρό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νταξει μια φορά γίνονται οι μλκιες αυτές... Την επόμενη φορά θα το ξέρει... Αλίμονο σε αυτόν που θα το αγοράσει το μηχανάκι... Θα του γίνουν αερόστατα από τα προβλήματα που θα βγάζει με το καιρό.

δηλαση καποιος που ειναι 110 κιλα και θελει να το στρωσει τι θα κανει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οταν λεμε στρωσιμο εννοούμε οτι το παμε χωρις να το ζοριζουμε. Δηλαδη χαμηλές στροφές, οχι απότομα ανοίγματα και προσοχή να μην υπερθερμανθεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δηλαση καποιος που ειναι 110 κιλα και θελει να το στρωσει τι θα κανει?

Προφανώς κ δε θα βάλει δεύτερο άτομο πίσω η επιπλέον φορτίο, και δε θα το πάει στις ανηφόρες της Ηλιούπολης. Αυτά έχουν οι ανακατασκευές αν θες να κρατήσουν ειδικά με ιμιτασιόν ανταλλακτικά. Τα δίχρονα είναι ακόμη πιο περίεργα ειδικά με το ζέσταμα. Μπορεί πχ ο μάστορας να τα κάνει όλα κομπλέ αλλα επειδή δε παίρνει σωστό λάδι για διάφορους λόγους να κολλήσει στα καλά καθούμενα η επειδή το ζόρισες κρύο. Όσο καλύτερο ρονταρισμα-στρώσιμο κανείς τόσο λιγότερα προβλήματα θα έχεις στο μέλλον. Μου έχει τύχει και μάστορας καλός που μου είπε στα ίσα ότι δεν κάνει ανακατασκευές καλοκαίρι παρα μόνο αν είναι μεγάλη ανάγκη (δεν υπάρχει εφεδρικό όχημα) γιατί έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να αποτύχουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...