Προς το περιεχόμενο

Συνεργασία των Toyota και Mazda στη κατασκευή ηλεκτροκίνητων οχημάτων


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλιφόρνια, ΝΥ, επιβάλουν σκληρά μέτρα ενάντια στα μεγάλα αμάξια. Αλλά αυτό αφορά μόνο μέσα στις πόλεις, μια και στην καλύτερη περίπτωση να βγάλεις 100km στο κάθε 4ωρο γέμισμα μπαταρίας.

Ελπίζω να κάνεις πλάκα γιατί αυτά τα νούμερα είναι εκτός τόπου και χρόνου.

 

Και το τελευταίο σαπάκι βγάζει περισσότερα χιλιόμετρα χρόνια τώρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά, συζητούσα με έναν φίλο γερμανό και μού έλεγε ότι δεν είναι έτοιμα ούτε τα δίκτυα μεταφοράς ενέργειας ούτε οι Δήμοι για την φόρτιση των αυτοκινήτων. Ξέρετε τί παίζει εν τέλει; Δεν μιλάω για Ελλάδα... Υστερούμε (αν και με τόσο αέρα, νερά κλπ... πώς σκατά είμαστε ακόμα στο λιγνίτη..; ), αλλά μιλάω για εάν είναι έτοιμα τα δίκτυα για την επιπλέον κατανάλωση. Τί ισχύει;

Ο φίλος σου έχει ταυτόχρονα δίκιο και άδικο.

 

Ναι μεν τα δίκτυα αυτή την στιγμή δεν είναι έτοιμα για την ικανοποίηση αναγκών τεράστιων στόλων αλλά επίσης, αυτοί οι στόλοι δεν υπάρχουν (και δεν θα υπάρξουν άμεσα, δυστυχώς).

 

Στην καλύτερη θα προστίθενται μερικές εκατοντάδες χιλιάδες οχήματα τον χρόνο οπότε κάθε χώρα μπορεί με ρυθμούς χελώνας να κάνει τις απαραίτητες βελτιώσεις και αναβαθμίσεις.

 

Δεν είναι ότι αύριο το πρωί θα ξυπνήσεις και θα υπάρχουν εκατομμύρια ηλεκτρικά στον δρόμο περιμένοντας να φορτιστούν από το δίκτυο.

 

Το ίδιο συνέβη και με τα βενζινάδικα όταν κυριαρχούσαν τα άλογα. Όσο αυξάνονταν τα αυτοκίνητα αυξάνονταν και τα βενζινάδικα και μειώνονταν τα άλογα και οι πωλητές άχυρου.

 

Η αλλαγή θα είναι σε βάθος τουλάχιστον 10-20 χρόνων οπότε chill.

Άλλωστε το παράδειγμα της Νορβηγίας είναι αρκετό για να είμαστε σίγουροι ότι και φορτιστές μπορούν να υπάρχουν για όλους αλλά και ότι το δίκτυο θα μπορεί ν' ανταπεξέλθει.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε

 

Αφου επεμενε στο υδρογονο τοσα χρονια, τωρα τρεχει να προλαβει..[/quote
Αφου επεμενε στο υδρογονο τοσα χρονια, τωρα τρεχει να προλαβει..
Ενεργειακες κυψελες ασχετε ,με ηλεκτροκινητο θα πας καμια 150 km και μετα θα ψαχνεις πριζα
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τότε αυτοί γιατί ανοίγουν US ;

Φαντάζομαι επειδή για τις ιαπωνικές εταιρίες μετά την Ιαπωνία, η Αμερική είναι η νο 2 αγορά αυτοκινήτων οπότε θέλουν να έχουν άμεση πρόσβαση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφου επεμενε στο υδρογονο τοσα χρονια, τωρα τρεχει να προλαβει..

Για την toyota που έχει ήδη μετοχές και συνεργασία με την tesla λέμε ότι τρέχει να προλάβει;

 

Σαν τεχνολογία οι κυψέλες υδρογόνου είναι πιο μπροστά. Το θέμα είναι ότι για να βγάλουν από την μύγα ξύγκι πάνε σταδιακά σε αυτά....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για την toyota που έχει ήδη μετοχές και συνεργασία με την tesla λέμε ότι τρέχει να προλάβει;

 

Σαν τεχνολογία οι κυψέλες υδρογόνου είναι πιο μπροστά. Το θέμα είναι ότι για να βγάλουν από την μύγα ξύγκι πάνε σταδιακά σε αυτά....

 

Toyota spokesman Ryo Sakai said the company had sold all of its shares in Tesla as of the end of 2016, part of a regular, periodic review of its investments, after it had initially sold down a portion in 2014.

 

"Our development partnership with Tesla ended a while ago, and since there has not been any new developments on that front, we decided it was time to sell the remaining stake," he said.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε

 

Ενεργειακες κυψελες ασχετε ,με ηλεκτροκινητο θα πας καμια 150 km και μετα θα ψαχνεις πριζα

 

Κυψελες καυσιμου λεγονται και χρησιμοποιουν υδρογονο για το υπολοιπο δεν θα σχολιασω. Οπως ειπες ειμαι ασχετος και εσυ οπως φανεται κιολας ιδιοφυια. Υποκλινομαι!

 

 

Για την toyota που έχει ήδη μετοχές και συνεργασία με την tesla λέμε ότι τρέχει να προλάβει;

 

Σαν τεχνολογία οι κυψέλες υδρογόνου είναι πιο μπροστά. Το θέμα είναι ότι για να βγάλουν από την μύγα ξύγκι πάνε σταδιακά σε αυτά....

Και εγω εχω μετοχες στην tesla δεν παει να πει οτι παραγω ηλεκτρικα αυτοκινητα η ξερω πως να το κανω. Τα εχεις μπερδεψει λιγο. Παντως ετσι και για την ιστορια η toyota ΕΙΧΕ μετοχες της tesla τωρα δεν εχει.

 

Ασχετα αν ηταν καλυτερη τεχνολογια η οχι φαινοταν απο νωρις οτι δεν θα τραβηξει αρκετες επενδυσεις ωστε να γινει πρακτικη. Εν τελει εκανε μια επιλογη που δεν της βγηκε. Για μενα παραξενο γιατι ηδη ειχε μια προεργασια με τα υβριδικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε

 

Ενεργειακες κυψελες ασχετε ,με ηλεκτροκινητο θα πας καμια 150 km και μετα θα ψαχνεις πριζα

 

Ρε παιδιά που τα διαβάζετε αυτά τα νούμερα;

 

Με μια αναζήτηση 5 δευτερολέπτων βλέπεται ότι είναι εκτός τόπου και χρόνου.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαν τεχνολογία οι κυψέλες υδρογόνου είναι πιο μπροστά. Το θέμα είναι ότι για να βγάλουν από την μύγα ξύγκι πάνε σταδιακά σε αυτά....

Θεωρητικά ίσως να έχεις δίκιο αλλά στην πράξη σίγουρα όχι.

 

Ούτε παραγωγή υδρογόνου στο σπίτι έχει κανένας ούτε υπάρχει καλά καλά κάποιο μοντέλο που να κυκλοφορεί ευρέως.

 

Άσε που και το υδρογόνο το μετατρέπεις και δεν το καις απευθείας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τότε αυτοί γιατί ανοίγουν US ;

 

H toyota εχει εδω και χρονια 6 εργοστασια στις ΗΠΑ.

 

Πολλα μοντελα που απευθυνονται μονο στις ΗΠΑ, κατασκευαζονται στις ΗΠΑ, το ιδιο κανει και η honda, πιθανοτατα και αλλες εταιρειες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θεωρητικά ίσως να έχεις δίκιο αλλά στην πράξη σίγουρα όχι.

 

Ούτε παραγωγή υδρογόνου στο σπίτι έχει κανένας ούτε υπάρχει καλά καλά κάποιο μοντέλο που να κυκλοφορεί ευρέως.

 

Άσε που και το υδρογόνο το μετατρέπεις και δεν το καις απευθείας.

Πάνε χρόνια που είχα ασχοληθεί με τις κυψέλες υδρογόνου και δεν θυμάμαι την λειτουργία τους ακριβώς. Από την άλλη δεν υποννόησα πουθενά ότι στόχος είναι η οικιακή παραγωγή.

 

Και εγω εχω μετοχες στην tesla δεν παει να πει οτι παραγω ηλεκτρικα αυτοκινητα η ξερω πως να το κανω. Τα εχεις μπερδεψει λιγο. Παντως ετσι και για την ιστορια η toyota ΕΙΧΕ μετοχες της tesla τωρα δεν εχει.

 

Ασχετα αν ηταν καλυτερη τεχνολογια η οχι φαινοταν απο νωρις οτι δεν θα τραβηξει αρκετες επενδυσεις ωστε να γινει πρακτικη. Εν τελει εκανε μια επιλογη που δεν της βγηκε. Για μενα παραξενο γιατι ηδη ειχε μια προεργασια με τα υβριδικα.

Καταρχήν οι σωστές εταιρίες δεν επικεντρώνονται σε μια μόνο τεχνολογία αλλά σε αρκετές ώστε να μπορούν να προλάβουν τις εξελίξεις.

 

Τώρα ok πούλησε τις μετοχές ή toyota όπως στο παρελθόν πούλησε το μερίδιο της αν θυμάμαι καλά και η daimler. Δεν είσαι όμως το ίδιο με την toyota μιας και οι εταιρίες στα πλαίσια της συνεργασίας και με την panasonic είχε αποκτήσει μετοχές ή toyota.

 

Ένα από τα αποτελέσματα της συνεργασίας ήταν και το ηλεκτρικό rav4.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάνε χρόνια που είχα ασχοληθεί με τις κυψέλες υδρογόνου και δεν θυμάμαι την λειτουργία τους ακριβώς. Από την άλλη δεν υποννόησα πουθενά ότι στόχος είναι η οικιακή παραγωγή.

Δεν είπα ότι είπες ότι στόχος είναι η οικιακή παραγωγή αλλά αυτός θα πρέπει να είναι ο στόχος.

 

Ρεύμα μπορεί να παράξει ο καθένας στο σπίτι του με μια ντουζίνα τρόπους και κανένας ποτέ δεν θα μπορέσει να τον ελέγξει.

 

Η ενεργειακή αυτονόμηση είναι σχεδόν από τώρα οικονομικά συμφέρουσα, πόσο μάλλον την επόμενη και μεθεπόμενη δεκαετία.

 

Και το καλό είναι ότι αν δεν αλλάξει δραματικά κάτι στον τρόπο που κινούμαστε και ζούμε (ιπτάμενα αυτοκίνητα, 3D εκτύπωση στην ατομική κλίμακα, διαστημικές πτήσεις, κτλ) οι ανάγκες ενός νοικοκυριού (ακόμα και τέρμα σπάταλου) θα μπορούν να καλύπτονται πολύ εύκολα από την σπιτική παραγωγή ηλεκτρισμού.

 

Το υδρογόνο είναι άλλη ιστορία γιατί δεν είναι τόσο απλή διαδικασία η παραγωγή στο σπίτι καθώς θέλει εξειδικευμένο εξοπλισμό οπότε ή θα τα σκάσεις ή θα είσαι και στο μέλλον όμηρος του κάθε "βενζινά" και των εταιριών που θα κρύβονται από πίσω.

Επίσης, το υδρογόνο υπό πίεση είναι αρκετά επικίνδυνο και υποχρεωτικά θα υπάρχει κρατική παρέμβαση στην παραγωγή, διαχείριση και καύση του (ώστε να γίνεται με ασφάλεια αλλά και να μπορεί να μπει και κανένας φόρος).

 

Και όταν με το καλό παράξεις υδρογόνο θα πρέπει να το κάψεις είτε σε μηχανές εσωτερικής καύσης, όπως και σήμερα με την βενζίνη/πετρέλαιο (που πρέπει να είσαι διανοητικά καθυστερημένος ή αυτοκινητοβιομηχανία με εργοστάσια παραγωγής κινητήρων για να θες να κρατήσεις το απολίθωμα στην ζωή με τα χίλια δύο προβλήματά του) ή να το μετατρέψεις σε ηλεκτρισμό για να δουλέψει ο ηλεκτροκινητήρας (Αθήνα - Θεσσαλονίκη μέσω Νέας Υόρκης ένα πράμα).

 

Προσωπικά δεν μπορώ να καταλάβω την εμμονή με το υδρογόνο για χρήση σε ένα αυτοκίνητο.

 

Η όλη ιστορία πρακτικά ξεκίνησε για να θάψουν τα αμιγώς ηλεκτρικά και να μην χρειαστεί ν' αλλάξει το status quo (το περισσότερο υδρογόνο βγαίνει από ορυκτά καύσιμα σήμερα) οπότε αρκετές εταιρίες το υποστήριξαν (στην θεωρία έστω) αλλά μετά από τόσα χρόνια το μόνο που κατάφεραν είναι να τους πάρει τα σώβρακα η Tesla και οι Κινέζοι να είναι έτοιμοι να κάνουν το μπαμ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι σχεδόν σίγουρο ότι οι 2 μεγάλοι γιαπωνέζικοι κολοσσοί θα τα καταφέρουν και θα εξελίσσουν πολύ την γνωστή μας εποχή της αυτοκινητοβιομηχανίας...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...